Het zal de leeftijd wel zijn, maar sauna's zijn toch binnen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Sylvana het volgende:
En morgen ga ik naar de sauna, dus dan wordt het helemaal in me mijn nakie zonnen
ja, de sauna's zelf wel ja, maar buiten heb je zwembad, bubbelbad en ligweidequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn, maar sauna's zijn toch binnen?
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef tybalt2 het volgende:
Denk dat je je af moet vragen waarom je topless zou zonnen.. vind het het gewoon mooier om 'egaal' bruin te worden, of vind je het ook wel spannend?
Hoe bedoel je spannend?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannend
Als ik naar de wc ga of wat eten/drinken ga halen dan doe ik ook wel even me bovenstukje weer aan, wel zo netjes dan iddquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik zon alleen topless als er geen mensen zijn die ik ken (m.a.w. aleen op eenuithoek op het strand of op vakantie). Ik hoef ook niet zo nodig topless in het gezichtsveld van mijn familieleden.
Even off topic: Van t weekend bij de Wij gegeten in Scheveningen (zogenaamd alleen heeele hippe moderne mensen komen daar), alwaar een hele moderne hippe dame het erg interessant en volkomen de normaalste zaak van de werled vond om topless in en uit te lopen om naar de wc te gaan en aan de bar zooi te bestellen. En als ze nou nog mooie tieten had gehad dan zeg ik nou vooruit.....
Raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als ik naar de wc ga of wat eten/drinken ga halen dan doe ik ook wel even me bovenstukje weer aan, wel zo netjes dan idd
ik woon op mezelf, dus me moeder zal het niet snel zien, want als ik bij me ouders ben dan doe ik het dus nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je spannend?
Spannend als in : Ik vraag me af hoeveel mannen er nu naar me tetten zitten te kijken?
Of : Als mama dit maar niet ziet
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb wel eens topless liggen zonnen en dan meestal op vakantie(spanje,etc)
Maar hier in nederland al niet zo snel..
Kan me voorstellen dat sommige het opwindend vinden ,maar ik doe het om geheel bruiner te worden..
Maar me huidige vriendje heeft er moeite mee als ik zo gaat zonnen dus hou me hesje tegenwoordig maar aan.
Ik weet ook wel dat er vele topless liggen in nederland, en op zich heb ik er geen moeite meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!
en je vriendje heeft er moeite mee? owh mijn god![]()
dus alleen daarom doe je het niet ?, als hij er niet bij is doe je het dan wel?
hoe zit dat?![]()
In de tuin?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zon alleen topless met mijn vriendje erbij en niemand anders.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. Ik word gewoon onpasselijk van die vieze bruine hangende tieten van 60-jarige oma's.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
De meest dames uit mijn vriendengroep zonnen gewoon topless als ze daar zin in hebben hoor.
Zijn jullie allemaal oversexte 16-jarigen ofzo?
Nee. In het openbaar, bij een meer/kanaal. Maar het zijn stukken waar mensen ver uit elkaar zitten, waardoor niemand anders je gauw zal zien.quote:
Ik woon in Scheveningen... ik moet het allemaal aanzien als ik een keertje op het strand wil liggen... ok, af en toe zit er wel wat leuks tussen... maar meestalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik zon alleen topless als er geen mensen zijn die ik ken (m.a.w. aleen op eenuithoek op het strand of op vakantie). Ik hoef ook niet zo nodig topless in het gezichtsveld van mijn familieleden.
Even off topic: Van t weekend bij de Wij gegeten in Scheveningen (zogenaamd alleen heeele hippe moderne mensen komen daar), alwaar een hele moderne hippe dame het erg interessant en volkomen de normaalste zaak van de werled vond om topless in en uit te lopen om naar de wc te gaan en aan de bar zooi te bestellen. En als ze nou nog mooie tieten had gehad dan zeg ik nou vooruit.....
Gelukkig zijn de meeste vriendinnen van mij tussen de 20 en 30.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee. Ik word gewoon onpasselijk van die vieze bruine hangende tieten van 60-jarige oma's.
Wheheh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste vriendinnen van mij tussen de 20 en 30.
Als je zo graag tieten in de zon wilt zien, ga dan gewoon naar het strand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef tybalt2 het volgende:
En welke dames durven hier hun foto's waarin ze topless zonnen te plaatsen? :-P
Post jij eerst maar eens je piemel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef tybalt2 het volgende:
En welke dames durven hier hun foto's waarin ze topless zonnen te plaatsen? :-P
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!
en je vriendje heeft er moeite mee? owh mijn god![]()
dus alleen daarom doe je het niet ?, als hij er niet bij is doe je het dan wel?
hoe zit dat?![]()
Oh wees gerust, ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geen piemels in topics waar ik ook kom jah!![]()
[anne2.jpg]quote:
Wat ben jij stoer zeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.
Maar ze krijgt als (in mijn ogen) 300 verlekkerde blikken teveel als ze al gewone sexy kleding draagt dusse. Kijken is niet erg, maar opmerkingen maken (tot zeer beledigend) is tegenwoordig eerder het motto lijkt het wel en daar pas ik voor.
You intimidate her, you fuck with me. En dat soort teksten passen er wel goed bij.
doe je goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannend
Jij lijkt mij tot die 'groepen' 'jongeren' te behorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.
Maar ze krijgt als (in mijn ogen) 300 verlekkerde blikken teveel als ze al gewone sexy kleding draagt dusse. Kijken is niet erg, maar opmerkingen maken (tot zeer beledigend) is tegenwoordig eerder het motto lijkt het wel en daar pas ik voor.
You intimidate her, you fuck with me. En dat soort teksten passen er wel goed bij.
ja stel je voor iemand anders zou je boezempje zien eh, the horror!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zou het echt erg zijn, gelukkig voor jou is dat niet het geval zegquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef Lotjeb het volgende:
(...)
Heb dan wel kleine borsten maar het is niet zo dat mensen dat niet zien als ik mijn bikini aan heb![]()
Omdat ik niet vind dat mijn vader mijn tetten hoeft te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Waarom zonnen jullie met top wanneer jullie ouders er bij zijn?
Relativeren is een hele kunst voor jou hè? Mn vriendin heeft een aanvaring ooit gehad met mensen die het niet zo nauw met de geldende zedenregels nemen. Er zijn helaas nog altijd mensen die zich niet kunnen beheersen en dat zijn juist de mensen die ik niet vertrouw. Vertrouwen in mijn vriendin is groot genoeg, in anderen echter niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij lijkt mij tot die 'groepen' 'jongeren' te behorenWat een groots vertrouwen heb jij in je meisje zeg. En wat een gevaarlijke taal *sidder*
Zeker ooit klappen gehad, toen je grote bek had tegen een meisje waar de vriend niet van gediend was?quote:
Ja als ik iets te drinken wil halen terwijl ik eerst wel topless aan het zonnen was ,ja dan doe ik ook wel me hesje aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:18 schreef Frautie het volgende:
Mjaah, ik zon topless. Ik vind witte borsten maar niks
Tenzij mijn ouders erbij zijn of mannelijke vrienden dan hou ik 'm aan.
En als ik ga zwemmen/ wat te eten ga halen, dan gaat de bikinitop gewoon weer aan
omdat ze preuts zijn opgevoed?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef AntonDingeman het volgende:
omdat ze preuts zijn en mijn tepelpiercing niet accepterenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef AntonDingeman het volgende:
quote:
Wie is het nou?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
omdat ze preuts zijn en mijn tepelpiercing niet accepteren
Helemaal gelijk! Respectquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zon altijd topless. Kan mij het rotten wie er naar mijn tieten kijkt, dat doen ze ook wel als ik mijn bovenstukje aanheb. Zolang ze nog recht vooruit staan kan ik het hebben.
frappant dat mensen die dit soort dingen altijd zeggen ook degenen zijn die het meest panisch reageren als hun vriendin topless wil zonnenquote:
wat weerhoudt jou ervan om deze reactie niet in elk topic te zetten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Waarom maken mensen zich hier eigenlijk druk over?
Gebrek aan zin en tijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:05 schreef Herald het volgende:
[..]
wat weerhoudt jou ervan om deze reactie niet in elk topic te zetten?
Nope, ik heb daar in ieder geval geen enkel probleem mee als mijn vriendin dat doet. Zie geen reden om me daar druk over te maken, zolang andere mensen er maar niet aan zitten hequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:02 schreef Herald het volgende:
[..]
frappant dat mensen die dit soort dingen altijd zeggen ook degenen zijn die het meest panisch reageren als hun vriendin topless wil zonnen
maar jij vind dat wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef k_i_m het volgende:
Maar effe serieus. Als ik met een kort rokje op de fiets zit draaien er meer mannen hun hoofd voor me om dan wanneer ik tussen duizenden andere halfblote vrouwen op het strand lig.
Ach, het gaat wat vervelen de tiende keer dat er naar je getoeterd wordquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar jij vind dat wel leuk natuurlijk![]()
Ik ben redelijk nieuw hier, maar waarom zouden mensen ijsmeis juist herkennen als ze ontbloot isquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:15 schreef Herald het volgende:
ik vraag me eigenlijk af of mensen die ooit naakt hebben geposeerd topless zonnen in Nederland. Bridget zei ooit dat ze dat alleen in onbekende vakantielanden deed, maar nu heeft ze in de Playboy gestaan, dus ze kan niks nieuws laten zien. Gek genoeg doet ijsmeis dan weer niet topless, maar misschien herkennen mensen haar juist eerder als ze ontbloot is
Inderdaad, mijn vriendin zont bijna altijd topless.....wat boeit mij dat. Ze heeft mooie borsten en over het algemeen zijn blote borsten toch minder spannend dan titt'n die in een bikini hangen maar als mannen er naar willen kijken: ga gerust je gangquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Waarom maken mensen zich hier eigenlijk druk over?
Hmm, tieten in een string. Interessant.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
BTW in string is veel leuker
Hmmmmmmmquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
Nee hoor.
Ik heb ook geen grote borsten ,maar maatje b75 á b80quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef Tristessa het volgende:
Ik zon niet topless vanwege gebrek aan tieten.
Meer is niet altijd beter hoor.......die van jou zijn over 10 jaar nog steeds mooi waarschijnlijk, de alomgewilde dubbel D's hangen dan tussen de enkelsquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik heb ook geen grote borsten ,maar maatje b75 á b80
Maar het is gewoon lekker en mooi als je niet ziet waar je topje heeft gezeten..
Ja waarschijnlijk wel ,en ben ook wel zelf tevrede ..grotere passen denk ik ook niet eens bij me.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter hoor.......die van jou zijn over 10 jaar nog steeds mooi waarschijnlijk, de alomgewilde dubbel D's hangen dan tussen de enkels![]()
En toen kwam daar die uniekeling moiquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel ,en ben ook wel zelf tevrede ..grotere passen denk ik ook niet eens bij me.
Maar moet zeggen,..het valt me op dat ik tijd lang dacht dat mannen over het algemeen op grote borsten vielen,maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn..![]()
Tja, van jouw maat kan ik alleen maar dromen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik heb ook geen grote borsten ,maar maatje b75 á b80
Maar het is gewoon lekker en mooi als je niet ziet waar je topje heeft gezeten..
Dus omdat je vriendin een slechte ervaring heeft gehad mag ze van jou niet meer topless? Ik zou eerder denken dat ze het dan zelf niet meer zou willen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Relativeren is een hele kunst voor jou hè? Mn vriendin heeft een aanvaring ooit gehad met mensen die het niet zo nauw met de geldende zedenregels nemen. Er zijn helaas nog altijd mensen die zich niet kunnen beheersen en dat zijn juist de mensen die ik niet vertrouw. Vertrouwen in mijn vriendin is groot genoeg, in anderen echter niet.
Dat soort mannetjes zijn altijd erg vermakelijk. Zelf naar alle mogelijke vrouwen kijken tijdens het zonnen, maar o wee als iemand een seconde te lang naar de borsten van zn vriendin kijktquote:En die taal mag in jouw oren gevaarlijk zijn, ik heb tenminste het lef zoiets ook te zeggen op het strand, aant water, in zwembad etc etc. Nu jij nog, met je Fok! rel mentaliteit![]()
Klein is fijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel ,en ben ook wel zelf tevrede ..grotere passen denk ik ook niet eens bij me.
Maar moet zeggen,..het valt me op dat ik tijd lang dacht dat mannen over het algemeen op grote borsten vielen,maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn..![]()
Mag ik vragen zit je ermee? zou je grotere willen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, van jouw maat kan ik alleen maar dromen.
Nog steeds niet juist. Ze mag het wel, ik heb het liever van niet en zij respecteert dat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus omdat je vriendin een slechte ervaring heeft gehad mag ze van jou niet meer topless? Ik zou eerder denken dat ze het dan zelf niet meer zou willen..
[..]
Dat soort mannetjes zijn altijd erg vermakelijk. Zelf naar alle mogelijke vrouwen kijken tijdens het zonnen, maar o wee als iemand een seconde te lang naar de borsten van zn vriendin kijkt![]()
mag ik mee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Sylvana het volgende:
Topless zonnen, done or not done? Aangezien ik meestal met met ouders op vakantie ga, zon ik dan niet topless, omdat ik dat niet echt fijn vind in het bijzijn van mijn ouders, ook in verband met mijn tepelpiercing. Maar vorige week aan de IJssel vroeg me huisgenootje of ik er bezwaar tegen had dat ze topless ging zonnen en daar had ik dus geen moeite mee, en toen heb ik het zelf ook gewoon gedaan en in Bussloo ook weer en was toch wel erg fijn smile.gif Dus als ik niet in de buurt ben van me ouders of van goeie vrienden ( die zijn zo oversexed dat het irritant is om dan de hele tijd opmerkingen erover te horen) dan zon ik wel topless, anders niet. En morgen ga ik naar de sauna, dus dan wordt het helemaal in me nakie zonnen
Je hebt het liever niet. Als je dat zegt heb je al genoeg op de gevoelens van je vriendin ingespeeld waardoor zij waarschijnlijk het wel laat om het te doen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nog steeds niet juist. Ze mag het wel, ik heb het liever van niet en zij respecteert dat.
Overigens interesseren tieten me geen ene fuck. Daaromb en je een billenman volgens de mode bobo's en guppies. Whtvrrrrrrrrr![]()
Ik zit er meestal niet mee maar soms wel. Vooral als het om het kopen van ondergoed of bikini's gaat. Ik zou zelf in ieder geval nooit een borstvergroting willen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Mag ik vragen zit je ermee? zou je grotere willen?
Wel eens een borstvergroting overwogen?
Tsja ik vind ze nemen me maar zoals ik ben,maar oke er is dus wat aan te doen.
En nee, ik ga niet toplessquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:44 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik zit er meestal niet mee maar soms wel. Vooral als het om het kopen van ondergoed of bikini's gaat. Ik zou zelf in ieder geval nooit een borstvergroting willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |