abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40179734
Topless zonnen, done or not done? Aangezien ik meestal met met ouders op vakantie ga, zon ik dan niet topless, omdat ik dat niet echt fijn vind in het bijzijn van mijn ouders, ook in verband met mijn tepelpiercing. Maar vorige week aan de IJssel vroeg me huisgenootje of ik er bezwaar tegen had dat ze topless ging zonnen en daar had ik dus geen moeite mee, en toen heb ik het zelf ook gewoon gedaan en in Bussloo ook weer en was toch wel erg fijn smile.gif Dus als ik niet in de buurt ben van me ouders of van goeie vrienden ( die zijn zo oversexed dat het irritant is om dan de hele tijd opmerkingen erover te horen) dan zon ik wel topless, anders niet. En morgen ga ik naar de sauna, dus dan wordt het helemaal in me nakie zonnen
pi_40179802
Als je mooie knieen hebt dan mag het wel ja..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:30:02 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40179829
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Sylvana het volgende:
En morgen ga ik naar de sauna, dus dan wordt het helemaal in me mijn nakie zonnen
Het zal de leeftijd wel zijn, maar sauna's zijn toch binnen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40179855
Denk dat je je af moet vragen waarom je topless zou zonnen.. vind het het gewoon mooier om 'egaal' bruin te worden, of vind je het ook wel spannend?
pi_40179861
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het zal de leeftijd wel zijn, maar sauna's zijn toch binnen?
ja, de sauna's zelf wel ja, maar buiten heb je zwembad, bubbelbad en ligweide
pi_40179889
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef tybalt2 het volgende:
Denk dat je je af moet vragen waarom je topless zou zonnen.. vind het het gewoon mooier om 'egaal' bruin te worden, of vind je het ook wel spannend?
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannend
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:34:35 #7
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40180009
-edit: doe normaal

[ Bericht 71% gewijzigd door Mylene op 25-07-2006 21:41:42 ]
pi_40180049
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe bedoel je spannend?

Spannend als in : Ik vraag me af hoeveel mannen er nu naar me tetten zitten te kijken?
Of : Als mama dit maar niet ziet
pi_40180050
Ik ken veel jongens die er problemen mee hebben als hun vriendin topless zont. Ik zelf ook
Toch bizar daar het normaal gesproken me geen reet uitmaakt.
pi_40180921
Ik zon alleen topless als er geen mensen zijn die ik ken (m.a.w. aleen op eenuithoek op het strand of op vakantie). Ik hoef ook niet zo nodig topless in het gezichtsveld van mijn familieleden.

Even off topic: Van t weekend bij de Wij gegeten in Scheveningen (zogenaamd alleen heeele hippe moderne mensen komen daar ), alwaar een hele moderne hippe dame het erg interessant en volkomen de normaalste zaak van de werled vond om topless in en uit te lopen om naar de wc te gaan en aan de bar zooi te bestellen. En als ze nou nog mooie tieten had gehad dan zeg ik nou vooruit.....
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_40180961
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik zon alleen topless als er geen mensen zijn die ik ken (m.a.w. aleen op eenuithoek op het strand of op vakantie). Ik hoef ook niet zo nodig topless in het gezichtsveld van mijn familieleden.

Even off topic: Van t weekend bij de Wij gegeten in Scheveningen (zogenaamd alleen heeele hippe moderne mensen komen daar ), alwaar een hele moderne hippe dame het erg interessant en volkomen de normaalste zaak van de werled vond om topless in en uit te lopen om naar de wc te gaan en aan de bar zooi te bestellen. En als ze nou nog mooie tieten had gehad dan zeg ik nou vooruit.....
Als ik naar de wc ga of wat eten/drinken ga halen dan doe ik ook wel even me bovenstukje weer aan, wel zo netjes dan idd
pi_40181028
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Als ik naar de wc ga of wat eten/drinken ga halen dan doe ik ook wel even me bovenstukje weer aan, wel zo netjes dan idd
Raar eigenlijk.
Net zoals de meeste vrouwen met alle mogelijke middelen proberen hun ondergoed te verbergen als ze een rokje aanhebben.
pi_40181486
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Hoe bedoel je spannend?

Spannend als in : Ik vraag me af hoeveel mannen er nu naar me tetten zitten te kijken?
Of : Als mama dit maar niet ziet
ik woon op mezelf, dus me moeder zal het niet snel zien, want als ik bij me ouders ben dan doe ik het dus niet Maar vind het aan de ene kant best wel opwindend gewoon, om topless te liggen
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:16:29 #14
154269 bitsoffreedom
Fok is what you make it.
pi_40181559

Done !

pi_40182556
Ik heb wel eens topless liggen zonnen en dan meestal op vakantie(spanje,etc)
Maar hier in nederland al niet zo snel..
Kan me voorstellen dat sommige het opwindend vinden ,maar ik doe het om geheel bruiner te worden..

Maar me huidige vriendje heeft er moeite mee als ik zo gaat zonnen dus hou me hesje tegenwoordig maar aan.
Salsa Española
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:48:24 #16
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40182745
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb wel eens topless liggen zonnen en dan meestal op vakantie(spanje,etc)
Maar hier in nederland al niet zo snel..
Kan me voorstellen dat sommige het opwindend vinden ,maar ik doe het om geheel bruiner te worden..

Maar me huidige vriendje heeft er moeite mee als ik zo gaat zonnen dus hou me hesje tegenwoordig maar aan.
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!

en je vriendje heeft er moeite mee? owh mijn god

dus alleen daarom doe je het niet ? , als hij er niet bij is doe je het dan wel?
hoe zit dat?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_40182812
Nounou mymoodfentje.. zullen we mekaar wel even in mekaars waarde laten? Als mensen er niet voor voelen in Nederland te zonnen is dat hun goed recht..

Hoop toch dat jij ook niet in je blote geval op het strand ligt? AAAARG!
pi_40182876
Ik word misselijk van al die ranzige lelijke tieten om me heen.
pi_40182930
Ik zon alleen topless met mijn vriendje erbij en niemand anders.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:54:00 #20
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_40182932
Wat is dat? Topless? Iemand fotootje?
L'imagination au pouvoir!
pi_40182943
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Ovidius het volgende:

.
pi_40182959
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!

dus alleen daarom doe je het niet ? , als hij er niet bij is doe je het dan wel?
hoe zit dat?
Ik weet ook wel dat er vele topless liggen in nederland, en op zich heb ik er geen moeite mee
Maar bij kleinere plassen en zo,kunnen van die gasten zo kinderachtig zich gedragen of ze nog nooit borsten hebben gezien..en dan zo dom verlekkerd kijken of opmerkingen maken..dat is dus minder..

Maar nee respecteer de wens van mijn vriend dus zon ik niet topless..
Zo ramp is het ook weer niet heb sowieso al een kleurtje van mezelf
Salsa Española
pi_40182995
De meest dames uit mijn vriendengroep zonnen gewoon topless als ze daar zin in hebben hoor.

Zijn jullie allemaal oversexte 16-jarigen ofzo?
pi_40183002
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
In de tuin?
pi_40183017
quote:
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_40183043
quote:

Meen je dit serieus?
pi_40183046
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
De meest dames uit mijn vriendengroep zonnen gewoon topless als ze daar zin in hebben hoor.

Zijn jullie allemaal oversexte 16-jarigen ofzo?
Nee. Ik word gewoon onpasselijk van die vieze bruine hangende tieten van 60-jarige oma's.
pi_40183047
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef skiczukie het volgende:

[..]

In de tuin?
Nee. In het openbaar, bij een meer/kanaal. Maar het zijn stukken waar mensen ver uit elkaar zitten, waardoor niemand anders je gauw zal zien.
pi_40183066
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef kleinvogelijn het volgende:

Ik woon in Scheveningen... ik moet het allemaal aanzien als ik een keertje op het strand wil liggen... ok, af en toe zit er wel wat leuks tussen... maar meestal
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_40183071
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee. Ik word gewoon onpasselijk van die vieze bruine hangende tieten van 60-jarige oma's.
Gelukkig zijn de meeste vriendinnen van mij tussen de 20 en 30.
pi_40183101
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meeste vriendinnen van mij tussen de 20 en 30.
Wheheh. Ik moest mijn punt nog even extra duidelijk maken.
pi_40183248
En welke dames durven hier hun foto's waarin ze topless zonnen te plaatsen? :-P
pi_40183293
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef tybalt2 het volgende:
Als je zo graag tieten in de zon wilt zien, ga dan gewoon naar het strand.
pi_40183309
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef tybalt2 het volgende:
Post jij eerst maar eens je piemel.
pi_40183403
Ik was vandaag met een paar vrienden naar de Grote Wielen, en daar zaten drie lekkere topless vrouwen, de rest van de topless vrouwen, en dat waren er behoorlijk veel, waren afschuwlijk. Is dit ontopic?
pi_40183459
Niet op stervensdrukke pauperstranden, maar daar kom ik toch nooit.
Oh ja, ook alleen wanneer ik samen met m'n vriend ben.

Waarom? Omdat naakte tieten vet gaaf zijn en zwemmen in de zee in je blote tieten de bom is natuurlijk.
pi_40183513
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

hoe zit dat?
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.

Maar ze krijgt als (in mijn ogen) 300 verlekkerde blikken teveel als ze al gewone sexy kleding draagt dusse. Kijken is niet erg, maar opmerkingen maken (tot zeer beledigend) is tegenwoordig eerder het motto lijkt het wel en daar pas ik voor.

You intimidate her, you fuck with me. En dat soort teksten passen er wel goed bij.
JOHNNY HEITINGA
pi_40183579
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Geen piemels in topics waar ik ook kom jah!
JOHNNY HEITINGA
pi_40183614
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_40183643
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:

[..]

Geen piemels in topics waar ik ook kom jah!
Oh wees gerust, ik zit er ook niet op te wachten.
pi_40183921
en ik was het al niet van plan
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:48:14 #42
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_40185062
quote:
[anne2.jpg]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:29:01 #43
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40186327
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:

[..]

Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.

Maar ze krijgt als (in mijn ogen) 300 verlekkerde blikken teveel als ze al gewone sexy kleding draagt dusse. Kijken is niet erg, maar opmerkingen maken (tot zeer beledigend) is tegenwoordig eerder het motto lijkt het wel en daar pas ik voor.

You intimidate her, you fuck with me. En dat soort teksten passen er wel goed bij.
Wat ben jij stoer zeg.
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:32:43 #44
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40186431
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

doe je goed
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:39:27 #45
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_40186633
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jij lijkt mij tot die 'groepen' 'jongeren' te behoren Wat een groots vertrouwen heb jij in je meisje zeg. En wat een gevaarlijke taal *sidder*
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:42:31 #46
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40186740
Als mn vriendin topless zou willen zonnen moet ze dat lekker doen, ik ben niet de aangewezen persoon om haar dingen te verbieden, daar heeft ze ouders voor.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:01:19 #47
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40187356
Als ik nou eerst eens een levenspartner met tieten fiks ga ik me daarna wel eens drukmaken over topless zonnen

Straks mag ik van haar niet topless
pi_40187714
Vind het ook een beetje raar eerlijk gezegd. Als ze zelf nou last had van die gasten, nee je vriend heeft er last van dus mag jij niet topless

Hier begint het mee he, straks mag je geen korte rokjes meer aan, altijd zeggen waar je heen gaat en je vriendinnen kan je ook wel vaarwel zeggen
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:15:11 #49
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40187768
Een beetje Neanderthaler gedrag. Erg ver daarboven zullen de heren die hier grote problemen over maken ook niet komen qua verstand
pi_40191257
Ik zon alleen topless als m`n ouders/familie/kennissen er niet bij zijn.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:56:16 #51
3767 Herald
Come get some
pi_40192077
quote:
ja stel je voor iemand anders zou je boezempje zien eh, the horror!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_40192576
Ik zon eigenlijk altijd topless. Behalve dan als ik thuis in de binnentun ivm de buren, die zitten misschien niet te wachten op een half naakte vrouw in de tuin. Het is gewoon veel lekkerder en bovendien zijn bruine borsten mooier dan witte . Heb dan wel kleine borsten maar het is niet zo dat mensen dat niet zien als ik mijn bikini aan heb
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_40192971
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef Lotjeb het volgende:
(...)
Heb dan wel kleine borsten maar het is niet zo dat mensen dat niet zien als ik mijn bikini aan heb
Dan zou het echt erg zijn, gelukkig voor jou is dat niet het geval zeg
Work hard, play harder!
Last.fm
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:18:59 #54
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40193761
Mjaah, ik zon topless. Ik vind witte borsten maar niks

Tenzij mijn ouders erbij zijn of mannelijke vrienden dan hou ik 'm aan.
En als ik ga zwemmen/ wat te eten ga halen, dan gaat de bikinitop gewoon weer aan
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40193800
Waarom zonnen jullie met top wanneer jullie ouders er bij zijn?
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:22:07 #56
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40193832
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Omdat ik niet vind dat mijn vader mijn tetten hoeft te zien
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40193844
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Jij lijkt mij tot die 'groepen' 'jongeren' te behoren Wat een groots vertrouwen heb jij in je meisje zeg. En wat een gevaarlijke taal *sidder*
Relativeren is een hele kunst voor jou hè? Mn vriendin heeft een aanvaring ooit gehad met mensen die het niet zo nauw met de geldende zedenregels nemen. Er zijn helaas nog altijd mensen die zich niet kunnen beheersen en dat zijn juist de mensen die ik niet vertrouw. Vertrouwen in mijn vriendin is groot genoeg, in anderen echter niet.

En die taal mag in jouw oren gevaarlijk zijn, ik heb tenminste het lef zoiets ook te zeggen op het strand, aant water, in zwembad etc etc. Nu jij nog, met je Fok! rel mentaliteit
JOHNNY HEITINGA
pi_40193860
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Wat ben jij stoer zeg.
Zeker ooit klappen gehad, toen je grote bek had tegen een meisje waar de vriend niet van gediend was?
JOHNNY HEITINGA
pi_40193872
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:18 schreef Frautie het volgende:
Mjaah, ik zon topless. Ik vind witte borsten maar niks

Tenzij mijn ouders erbij zijn of mannelijke vrienden dan hou ik 'm aan.
En als ik ga zwemmen/ wat te eten ga halen, dan gaat de bikinitop gewoon weer aan
Ja als ik iets te drinken wil halen terwijl ik eerst wel topless aan het zonnen was ,ja dan doe ik ook wel me hesje aan
En trouwens zou best kunnen liggen ,topless waar me ouders bij zijn..maar waarom ik het dan niet doet. tsja zou het ook niet weten,is eigenlijk geen reden voor want die zijn vrij jong en modern
Kijken daar heus niet van op,maar toch doe ik het niet.
Salsa Española
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:26:34 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_40193937
quote:
omdat ze preuts zijn opgevoed?
pi_40194966
quote:
omdat ze preuts zijn en mijn tepelpiercing niet accepteren
pi_40195312
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:26 schreef remlof het volgende:

[..]

omdat ze preuts zijn opgevoed?
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

omdat ze preuts zijn en mijn tepelpiercing niet accepteren
Wie is het nou?
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:27:26 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_40195800
Ik zon altijd topless. Kan mij het rotten wie er naar mijn tieten kijkt, dat doen ze ook wel als ik mijn bovenstukje aanheb. Zolang ze nog recht vooruit staan kan ik het hebben .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_40196347
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zon altijd topless. Kan mij het rotten wie er naar mijn tieten kijkt, dat doen ze ook wel als ik mijn bovenstukje aanheb. Zolang ze nog recht vooruit staan kan ik het hebben .
Helemaal gelijk! Respect
Work hard, play harder!
Last.fm
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:59:53 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40196976
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef TheEgoHasLanded het volgende:

[..]

Helemaal gelijk! Respect
Voor d'r papa en mama?
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:00:33 #66
139407 jorienvdherik
pi_40196996
komen er ook nog foto's ?
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:02:48 #67
3767 Herald
Come get some
pi_40197066
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Helemaal gelijk! Respect
frappant dat mensen die dit soort dingen altijd zeggen ook degenen zijn die het meest panisch reageren als hun vriendin topless wil zonnen
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:04:18 #68
14746 k_i_m
pi_40197109
Waarom maken mensen zich hier eigenlijk druk over?
In my life
Why do I smile
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:05:54 #69
3767 Herald
Come get some
pi_40197161
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:04 schreef k_i_m het volgende:
wat weerhoudt jou ervan om deze reactie niet in elk topic te zetten?
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:07:06 #70
14746 k_i_m
pi_40197209
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:05 schreef Herald het volgende:

[..]

wat weerhoudt jou ervan om deze reactie niet in elk topic te zetten?
Gebrek aan zin en tijd .
In my life
Why do I smile
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:09:40 #71
14746 k_i_m
pi_40197298
Maar effe serieus. Als ik met een kort rokje op de fiets zit draaien er meer mannen hun hoofd voor me om dan wanneer ik tussen duizenden andere halfblote vrouwen op het strand lig. Op het strand worden mannen zo overgeprikkeld dat ze toch maar heel even de tijd nemen om naar je te kijken omdat er daarna weer nieuw vlees langs komt lopen.
In my life
Why do I smile
pi_40197329
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:02 schreef Herald het volgende:

[..]

frappant dat mensen die dit soort dingen altijd zeggen ook degenen zijn die het meest panisch reageren als hun vriendin topless wil zonnen
Nope, ik heb daar in ieder geval geen enkel probleem mee als mijn vriendin dat doet. Zie geen reden om me daar druk over te maken, zolang andere mensen er maar niet aan zitten he
Work hard, play harder!
Last.fm
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:11:26 #73
139407 jorienvdherik
pi_40197353
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef k_i_m het volgende:
Maar effe serieus. Als ik met een kort rokje op de fiets zit draaien er meer mannen hun hoofd voor me om dan wanneer ik tussen duizenden andere halfblote vrouwen op het strand lig.
maar jij vind dat wel leuk natuurlijk
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:15:46 #74
14746 k_i_m
pi_40197491
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

maar jij vind dat wel leuk natuurlijk
Ach, het gaat wat vervelen de tiende keer dat er naar je getoeterd word . Maar ik ga echt geen spijkerbroek aantrekken omdat er mannen naar me zouden kunnen kijken als ik met een rokje op de fiets zit.
In my life
Why do I smile
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:15:47 #75
3767 Herald
Come get some
pi_40197492
ik vraag me eigenlijk af of mensen die ooit naakt hebben geposeerd topless zonnen in Nederland. Bridget zei ooit dat ze dat alleen in onbekende vakantielanden deed, maar nu heeft ze in de Playboy gestaan, dus ze kan niks nieuws laten zien. Gek genoeg doet ijsmeis dan weer niet topless, maar misschien herkennen mensen haar juist eerder als ze ontbloot is
pi_40197641
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:15 schreef Herald het volgende:
ik vraag me eigenlijk af of mensen die ooit naakt hebben geposeerd topless zonnen in Nederland. Bridget zei ooit dat ze dat alleen in onbekende vakantielanden deed, maar nu heeft ze in de Playboy gestaan, dus ze kan niks nieuws laten zien. Gek genoeg doet ijsmeis dan weer niet topless, maar misschien herkennen mensen haar juist eerder als ze ontbloot is
Ik ben redelijk nieuw hier, maar waarom zouden mensen ijsmeis juist herkennen als ze ontbloot is Vertel, vertel...
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_40197646
Nee hoor.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:21:33 #78
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40197695
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Inderdaad, mijn vriendin zont bijna altijd topless.....wat boeit mij dat. Ze heeft mooie borsten en over het algemeen zijn blote borsten toch minder spannend dan titt'n die in een bikini hangen maar als mannen er naar willen kijken: ga gerust je gang

Ik vind wel dat er een leeftijdsgrens aan topless zonnen hangt, je moet je grenzen kennen
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:21:51 #79
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_40197708
Ik kan me voorstellen dat topless zonnen ongemakkelijk is als je grote borsten hebt. Ook met ouders erbij is topless eigenlijk not done. Als je toch graag topless wilt, ga dan ergens anders heen. Je kan tegenwoordig nergens meer naakt zitten zonder bekeken te kunnen worden. Als je daar echt mee zit zou ik dit oplossen door een hoogtezon. En anders geen gelul, gewoon in de zon met die tieten !!
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
pi_40197733
Is echt beter! het voelt vrijer voor de vrouw volgens mij en twee van die koplampem is toch minder
pi_40197771
Ik zon niet topless vanwege gebrek aan tieten.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:23:24 #82
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40197772
Van mij mag een vrouw wel topless zonnen mits ze aan de volgende eisen voldoen:
-Geen 50+ vrouwen
-Geen ouwe hangende vellen, theezakjes etc.
-uiteraard mooie vorm

BTW in string is veel leuker
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_40197808
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
BTW in string is veel leuker
Hmm, tieten in een string. Interessant.
pi_40197891
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
Nee hoor.
Hmmmmmmm

*is nog steeds benieuwd...*
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_40198009
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef Tristessa het volgende:
Ik zon niet topless vanwege gebrek aan tieten.
Ik heb ook geen grote borsten ,maar maatje b75 á b80
Maar het is gewoon lekker en mooi als je niet ziet waar je topje heeft gezeten..
Salsa Española
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:31:49 #86
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40198069
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Maar het is gewoon lekker en mooi als je niet ziet waar je topje heeft gezeten..
Meer is niet altijd beter hoor.......die van jou zijn over 10 jaar nog steeds mooi waarschijnlijk, de alomgewilde dubbel D's hangen dan tussen de enkels
pi_40198169
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Meer is niet altijd beter hoor.......die van jou zijn over 10 jaar nog steeds mooi waarschijnlijk, de alomgewilde dubbel D's hangen dan tussen de enkels
Ja waarschijnlijk wel ,en ben ook wel zelf tevrede ..grotere passen denk ik ook niet eens bij me.
Maar moet zeggen,..het valt me op dat ik tijd lang dacht dat mannen over het algemeen op grote borsten vielen,maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn..
Salsa Española
pi_40198203
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk wel ,en ben ook wel zelf tevrede ..grotere passen denk ik ook niet eens bij me.
Maar moet zeggen,..het valt me op dat ik tijd lang dacht dat mannen over het algemeen op grote borsten vielen,maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn..
En toen kwam daar die uniekeling moi
JOHNNY HEITINGA
pi_40198211
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Tja, van jouw maat kan ik alleen maar dromen.
pi_40198230
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Camplo het volgende:

[..]

En toen kwam daar die uniekeling moi
Salsa Española
pi_40198233
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef Camplo het volgende:

[..]

Relativeren is een hele kunst voor jou hè? Mn vriendin heeft een aanvaring ooit gehad met mensen die het niet zo nauw met de geldende zedenregels nemen. Er zijn helaas nog altijd mensen die zich niet kunnen beheersen en dat zijn juist de mensen die ik niet vertrouw. Vertrouwen in mijn vriendin is groot genoeg, in anderen echter niet.
Dus omdat je vriendin een slechte ervaring heeft gehad mag ze van jou niet meer topless? Ik zou eerder denken dat ze het dan zelf niet meer zou willen..
quote:
En die taal mag in jouw oren gevaarlijk zijn, ik heb tenminste het lef zoiets ook te zeggen op het strand, aant water, in zwembad etc etc. Nu jij nog, met je Fok! rel mentaliteit
Dat soort mannetjes zijn altijd erg vermakelijk. Zelf naar alle mogelijke vrouwen kijken tijdens het zonnen, maar o wee als iemand een seconde te lang naar de borsten van zn vriendin kijkt
Big dick.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:36:44 #92
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40198255
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Klein is fijn
pi_40198288
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Tja, van jouw maat kan ik alleen maar dromen.
Mag ik vragen zit je ermee? zou je grotere willen?
Wel eens een borstvergroting overwogen?

Tsja ik vind ze nemen me maar zoals ik ben,maar oke er is dus wat aan te doen.
Salsa Española
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:38:38 #94
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40198325
Het wordt zo langzamerhand een echt tietentopic
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:40:06 #95
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40198359
Ik wou hier niet posten
pi_40198368
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dus omdat je vriendin een slechte ervaring heeft gehad mag ze van jou niet meer topless? Ik zou eerder denken dat ze het dan zelf niet meer zou willen..
[..]

Dat soort mannetjes zijn altijd erg vermakelijk. Zelf naar alle mogelijke vrouwen kijken tijdens het zonnen, maar o wee als iemand een seconde te lang naar de borsten van zn vriendin kijkt
Nog steeds niet juist. Ze mag het wel, ik heb het liever van niet en zij respecteert dat.
Overigens interesseren tieten me geen ene fuck. Daaromb en je een billenman volgens de mode bobo's en guppies. Whtvrrrrrrrrr
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:40:51 #97
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_40198389
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Sylvana het volgende:
Topless zonnen, done or not done? Aangezien ik meestal met met ouders op vakantie ga, zon ik dan niet topless, omdat ik dat niet echt fijn vind in het bijzijn van mijn ouders, ook in verband met mijn tepelpiercing. Maar vorige week aan de IJssel vroeg me huisgenootje of ik er bezwaar tegen had dat ze topless ging zonnen en daar had ik dus geen moeite mee, en toen heb ik het zelf ook gewoon gedaan en in Bussloo ook weer en was toch wel erg fijn smile.gif Dus als ik niet in de buurt ben van me ouders of van goeie vrienden ( die zijn zo oversexed dat het irritant is om dan de hele tijd opmerkingen erover te horen) dan zon ik wel topless, anders niet. En morgen ga ik naar de sauna, dus dan wordt het helemaal in me nakie zonnen
mag ik mee?
Inter Arma Enim Silent Leges
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:42:32 #98
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40198455
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:40 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nog steeds niet juist. Ze mag het wel, ik heb het liever van niet en zij respecteert dat.
Overigens interesseren tieten me geen ene fuck. Daaromb en je een billenman volgens de mode bobo's en guppies. Whtvrrrrrrrrr
Je hebt het liever niet. Als je dat zegt heb je al genoeg op de gevoelens van je vriendin ingespeeld waardoor zij waarschijnlijk het wel laat om het te doen...
pi_40198527
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Mag ik vragen zit je ermee? zou je grotere willen?
Wel eens een borstvergroting overwogen?

Tsja ik vind ze nemen me maar zoals ik ben,maar oke er is dus wat aan te doen.
Ik zit er meestal niet mee maar soms wel. Vooral als het om het kopen van ondergoed of bikini's gaat. Ik zou zelf in ieder geval nooit een borstvergroting willen.
pi_40198549
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:44 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Ik zit er meestal niet mee maar soms wel. Vooral als het om het kopen van ondergoed of bikini's gaat. Ik zou zelf in ieder geval nooit een borstvergroting willen.
En nee, ik ga niet topless .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')