Het zal de leeftijd wel zijn, maar sauna's zijn toch binnen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Sylvana het volgende:
En morgen ga ik naar de sauna, dus dan wordt het helemaal in me mijn nakie zonnen
ja, de sauna's zelf wel ja, maar buiten heb je zwembad, bubbelbad en ligweidequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn, maar sauna's zijn toch binnen?
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef tybalt2 het volgende:
Denk dat je je af moet vragen waarom je topless zou zonnen.. vind het het gewoon mooier om 'egaal' bruin te worden, of vind je het ook wel spannend?
Hoe bedoel je spannend?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannend
Als ik naar de wc ga of wat eten/drinken ga halen dan doe ik ook wel even me bovenstukje weer aan, wel zo netjes dan iddquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik zon alleen topless als er geen mensen zijn die ik ken (m.a.w. aleen op eenuithoek op het strand of op vakantie). Ik hoef ook niet zo nodig topless in het gezichtsveld van mijn familieleden.
Even off topic: Van t weekend bij de Wij gegeten in Scheveningen (zogenaamd alleen heeele hippe moderne mensen komen daar), alwaar een hele moderne hippe dame het erg interessant en volkomen de normaalste zaak van de werled vond om topless in en uit te lopen om naar de wc te gaan en aan de bar zooi te bestellen. En als ze nou nog mooie tieten had gehad dan zeg ik nou vooruit.....
Raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als ik naar de wc ga of wat eten/drinken ga halen dan doe ik ook wel even me bovenstukje weer aan, wel zo netjes dan idd
ik woon op mezelf, dus me moeder zal het niet snel zien, want als ik bij me ouders ben dan doe ik het dus nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je spannend?
Spannend als in : Ik vraag me af hoeveel mannen er nu naar me tetten zitten te kijken?
Of : Als mama dit maar niet ziet
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb wel eens topless liggen zonnen en dan meestal op vakantie(spanje,etc)
Maar hier in nederland al niet zo snel..
Kan me voorstellen dat sommige het opwindend vinden ,maar ik doe het om geheel bruiner te worden..
Maar me huidige vriendje heeft er moeite mee als ik zo gaat zonnen dus hou me hesje tegenwoordig maar aan.
Ik weet ook wel dat er vele topless liggen in nederland, en op zich heb ik er geen moeite meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!
en je vriendje heeft er moeite mee? owh mijn god![]()
dus alleen daarom doe je het niet ?, als hij er niet bij is doe je het dan wel?
hoe zit dat?![]()
In de tuin?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zon alleen topless met mijn vriendje erbij en niemand anders.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zon alleen topless met mijn vriendje erbij en niemand anders.
Nee. Ik word gewoon onpasselijk van die vieze bruine hangende tieten van 60-jarige oma's.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
De meest dames uit mijn vriendengroep zonnen gewoon topless als ze daar zin in hebben hoor.
Zijn jullie allemaal oversexte 16-jarigen ofzo?
Nee. In het openbaar, bij een meer/kanaal. Maar het zijn stukken waar mensen ver uit elkaar zitten, waardoor niemand anders je gauw zal zien.quote:
Ik woon in Scheveningen... ik moet het allemaal aanzien als ik een keertje op het strand wil liggen... ok, af en toe zit er wel wat leuks tussen... maar meestalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik zon alleen topless als er geen mensen zijn die ik ken (m.a.w. aleen op eenuithoek op het strand of op vakantie). Ik hoef ook niet zo nodig topless in het gezichtsveld van mijn familieleden.
Even off topic: Van t weekend bij de Wij gegeten in Scheveningen (zogenaamd alleen heeele hippe moderne mensen komen daar), alwaar een hele moderne hippe dame het erg interessant en volkomen de normaalste zaak van de werled vond om topless in en uit te lopen om naar de wc te gaan en aan de bar zooi te bestellen. En als ze nou nog mooie tieten had gehad dan zeg ik nou vooruit.....
Gelukkig zijn de meeste vriendinnen van mij tussen de 20 en 30.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee. Ik word gewoon onpasselijk van die vieze bruine hangende tieten van 60-jarige oma's.
Wheheh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste vriendinnen van mij tussen de 20 en 30.
Als je zo graag tieten in de zon wilt zien, ga dan gewoon naar het strand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef tybalt2 het volgende:
En welke dames durven hier hun foto's waarin ze topless zonnen te plaatsen? :-P
Post jij eerst maar eens je piemel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef tybalt2 het volgende:
En welke dames durven hier hun foto's waarin ze topless zonnen te plaatsen? :-P
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
hahahaha, zeker nog nooit op de nederlandse stranden geweest? het meerendeel is topless, en dan bedoel ik niet alleen die ouwe verlepte wijven!
en je vriendje heeft er moeite mee? owh mijn god![]()
dus alleen daarom doe je het niet ?, als hij er niet bij is doe je het dan wel?
hoe zit dat?![]()
Oh wees gerust, ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geen piemels in topics waar ik ook kom jah!![]()
[anne2.jpg]quote:
Wat ben jij stoer zeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.
Maar ze krijgt als (in mijn ogen) 300 verlekkerde blikken teveel als ze al gewone sexy kleding draagt dusse. Kijken is niet erg, maar opmerkingen maken (tot zeer beledigend) is tegenwoordig eerder het motto lijkt het wel en daar pas ik voor.
You intimidate her, you fuck with me. En dat soort teksten passen er wel goed bij.
doe je goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
allebei, t staat mooier, maar vind het ook wel een beetje spannend
Jij lijkt mij tot die 'groepen' 'jongeren' te behorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vriendje meldt zich. En jah heb er zeker problemen mee zolang ik er niet bij ben. Grote bek van grote groep mensen op dat gebied ben ik niet echt van gediend. Helaas is dat in NL altijd nog iets meer het geval en zeker onder bepaalde 'groepen' 'jongeren'. Als ik erbij ben in privésfeer vind ik het niet erg, weet dat mn vriendin het niet doet om mee te pronken zoals er genoeg Cup DD sizers zijn die dat wel doen.
Maar ze krijgt als (in mijn ogen) 300 verlekkerde blikken teveel als ze al gewone sexy kleding draagt dusse. Kijken is niet erg, maar opmerkingen maken (tot zeer beledigend) is tegenwoordig eerder het motto lijkt het wel en daar pas ik voor.
You intimidate her, you fuck with me. En dat soort teksten passen er wel goed bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |