Ik doe het toch stiekem...quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
neem lekker een dag vrij en ga wat leukers doen!
moet je gaan zingenquote:
Punt 1 dat horen jullie niet en punt 2 dan gaan me collega's klagen over het feit dat ik niet koffie moet gaan halen oid. Zolang ik maar ophorkquote:
ik werk als accountant, en jij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik doe het toch stiekem...
wat voor werk doe je
voor mij graag een cappucinoquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Punt 1 dat horen jullie niet en punt 2 dan gaan me collega's klagen over het feit dat ik niet koffie moet gaan halen oid. Zolang ik maar ophork
leuke fotoquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Punt 1 dat horen jullie niet en punt 2 dan gaan me collega's klagen over het feit dat ik niet koffie moet gaan halen oid. Zolang ik maar ophork
een kaartje is altijd een teken dat je eraan herinnerd moet worden wat je ook weer bentquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
consultant
althans dat staat op me kaartje
ik heb ook meteen maar even gechecktquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb ook meteen maar even gecheckt![]()
waar was je voor geslaagd?
Ik gebruik de mijne voor mn werk, enheb ze wel echt nodig. Daarom staat er alleen werkgerelateerde info opquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:48 schreef Viper_74 het volgende:
HBO
Kaartjes zijn leuk ja, gebruik ze om eerlijk te zijn niet zoveel. Heb me privé nr er maar ook niet op laten zetten
moet nog wat meer fobo's op me foto zetten ...
ik raak helemaal van slag
Meestal zit er weinig niveau in 's morgens op de scquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne voor mn werk, enheb ze wel echt nodig. Daarom staat er alleen werkgerelateerde info op![]()
waar raak je van van slag?
iddquote:
heb al 2 koffie opquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:58 schreef nozem het volgende:
Zo. Koffie.![]()
Wat een korte, klamme klotenacht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |