Gezelligquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Modafinil het volgende:
Hoi allen!
Sinds vier maanden woon ik in Kruiskamp in Amersfoort. Ik zat Fok! te checken na een lange periode van inactiviteit op het forum en ontdekte toen tot mijn genoegen STA. Zo een meeting lijkt me ook wel wat.![]()
Jammer dat ik dyslexie heb (in mijn geval erg traag lezen, maar geen letters door elkaar haal), want dan kende ik jullie van Fok! al beter en andersom; maar zo kan het ook gezellig zijn.![]()
Jammer van het..typische uitzicht.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[afbeelding]
Ik moest natuurlijk wel vast met littledrummergirl kijken of de magners al koud stond![]()
Ja, ik reed er ook iets te hard overheen, kwam zowat los (de uitlaat dan)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Lekker, kom ik bij winkelcentrum schothorst, zie ik wat shady bordjes, BAM. Drempel.
Wat stond er op dat bordje: "Pas op, drempels" en "Wegmarkering ontbreekt"
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef GSi het volgende:
Ben zowat ieder weekend wel te vinden in de Brutus. Dus 10 maart wss ook welKzeg alleen lekker nie hoe ik er uit zie
![]()
Mijn bijnaam is de toren die zo een 20 meter verderop staatquote:
Je weet zelf vast ook wel hoe lekker een Tomos over drempels zoeftquote:Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, ik reed er ook iets te hard overheen, kwam zowat los (de uitlaat dan)
En ofquote:Op maandag 5 maart 2007 00:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet zelf vast ook wel hoe lekker een Tomos over drempels zoeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |