Ik lees "unattended install". Dus ook geen serial invoeren. Dus ook geen eigen serial. Bovendien: ik ken de DVD, ik heb hem zelf ook. En het is geen MS product.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL RonaldV Maar RE heeft toch een licentie in zijn bezit![]()
Vrijgezellenbestaan is okeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef fotoloog het volgende:
De co-existentie van al dat bi-lateraal gedoe,alsmede de vraag waarom ik zuurkool met vette jus zou moeten eten.... geef mij maar macaroni![]()
Zelf een answer file bakken, met je eigen serial, niks aan de klauwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lees "unattended install". Dus ook geen serial invoeren. Dus ook geen eigen serial. Bovendien: ik ken de DVD, ik heb hem zelf ook. En het is geen MS product.
Voorzien van de bedrijfs MSDN serials ja. En die mag ik naar hartelust gebruiken van de baas. Zolang het maar bij mij thuis is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf een answer file bakken, met je eigen serial, niks aan de klauw
en je hebt hem zelf ook, bandiet
Maar NEEEEE wij zijn NATUURLIJK TOTAAL NIET geīnteresseerd in een linkje naar dat logjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Yoni het volgende:
In de trein terug vanuit Rotterdam vanmiddag, kwam ik een jongen tegen die erg geinteresseerd was in fotografie. Ik zat met die lens te prutsen, dus hij vroeg of ik fotografe was (jaha.. van prutsfoto's). Van R'dam tot Den Haag hebben we zitten kletsen en uiteindelijk gaf ie me de url van zijn log. En nu heeft ie een logje aan me gewijd. En hij noemt me een leuk meisjeBest cute!
![]()
Als Re nou ff een kantoortje opent bij Freud in huis, dan is het toch okee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voorzien van de bedrijfs MSDN serials ja. En die mag ik naar hartelust gebruiken van de baas. Zolang het maar bij mij thuis is.
Weet ik veel, popie-jopie zit met zijn license server te experimenteren denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
hee, sinds wanneer is FOT in DIG veranderd
Moet je hier maar vaker komen om een oogje in het zeil te houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik had zo'n trein met airco. Dus 't viel mee met 't zweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moet je hier maar vaker komen om een oogje in het zeil te houden
@yoni Heeft was dat voor of na het afgeven van 2 liter zweet?
xp prof?... die heb ik nog liggen in zijn nederlandsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef freud het volgende:
[..]
Die dvd is een unattented install met alle sata drivers al mee ge slipstreamd. Hierdoor werkt het prima, en kletterde hij het bij mij zonder probleempjes op de Raptor. Enige nadeel is dat de dvd met een nederlandsche winxp werkt...
dit is SC jah, ophoeren met je DIG vergelijkingenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik had een shoot met een hele aardig dame, roooosjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Moet je hier maar vaker komen om een oogje in het zeil te houden
licentie heb ik inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL RonaldV Maar RE heeft toch een licentie in zijn bezit![]()
albuquerquequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef fotoloog het volgende:
De co-existentie van al dat bi-lateraal gedoe,alsmede de vraag waarom ik zuurkool met vette jus zou moeten eten.... geef mij maar macaroni![]()
Ooit van filmpjes gehoord?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:22 schreef Re het volgende:
dit is SC jah, ophoeren met je DIG vergelijkingen![]()
, zonder computer geen foto's dus da's evident ...
oww ff over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
Freud, je wilt je WindowsDVD posts vast wel even editten voor me?het zit op sommigen zouden zeggen over het randje van warez namelijk.
En jij maar denken dat je een leven naast het modschap kan hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een shoot met een hele aardig dame, roooosje
welke serverquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, popie-jopie zit met zijn license server te experimenteren denk ik
quote:
quote:I said to my mom, I said, "Hey, mom, what's up with all the sauerkraut?" And my dear, sweet mother, she just looked at me like a cow looks at an oncoming train. And she leaned right down next to me, and she said, "IT'S GOOD FOR YOU!" And then she tied me to the wall and stuck a funnel in my mouth and force fed me nothing but sauerkraut until I was 26 and a half years old.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |