reputatie weet jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er nou laatst, waarom moest ik 'al helemaal m'n mond houden'?
Oh niks, ik was meligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er nou laatst, waarom moest ik 'al helemaal m'n mond houden'?
Reputatie, imitatie, wszystko jednoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef skiczukie het volgende:
Vier op een rij, in een SC, komt niet vaak voor.Tóch? Flash?
Goh ... de Dr is meertaligquote:
Re, ik heb een all in one winxp dvd die al die sata zooi in 1x goed pakt. Ik heb ook lang lopen klooien met een installatie op zo´n schijf. Zou dat een oplossing voor je zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef Re het volgende:
een echte geloof ik, klote SATA schijven willen niet geformateerd worden van boot CD
Ik heet dan wel geen Re, maarrum.................quote:
die dvd krijg ik ook, werkt dat echt????? zou erg tof zijn idd... ik word helemaal gek van dat gedoe, ook net microsoft gebeld aangezien ze de mededeling geven dat de trial versie van x64 editie voorbij is en ik deze maar in de winkel moet kopen ... maaar die is helemaal niet te koop alleen icm PCquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:50 schreef freud het volgende:
[..]
Re, ik heb een all in one winxp dvd die al die sata zooi in 1x goed pakt. Ik heb ook lang lopen klooien met een installatie op zo´n schijf. Zou dat een oplossing voor je zijn?
ga je hem eindelijk wegtiefenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Te koop: ontiegelijke KUTtelezoomlens. Scherpte bijna nog slechter dan een Portragon. Erg instructief als je iemand wil laten zien wat purple fringing is
Gevraagd: Mooie jonggebruikte 70-200L IS USM, liefst met tas en doos. Mag niet meer kosten dan wat die andere oplevert
Die dvd is een unattented install met alle sata drivers al mee ge slipstreamd. Dit kan je ook erg goed zelf maken. Kijk eens op gathering.tweakers.net rond over hoe je de drivers mee kan slipstreamen in jou legale windows XP versie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Re het volgende:
die dvd krijg ik ook, werkt dat echt????? zou erg tof zijn idd... ik word helemaal gek van dat gedoe, ook net microsoft gebeld aangezien ze de mededeling geven dat de trial versie van x64 editie voorbij is en ik deze maar in de winkel moet kopen ... maaar die is helemaal niet te koop alleen icm PC
Yup dat werkt echt, tenzij je een echt exotische chipset gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Re het volgende:
[..]
die dvd krijg ik ook, werkt dat echt????? zou erg tof zijn idd... ik word helemaal gek van dat gedoe, ook net microsoft gebeld aangezien ze de mededeling geven dat de trial versie van x64 editie voorbij is en ik deze maar in de winkel moet kopen ... maaar die is helemaal niet te koop alleen icm PC
Mja, als je inderdaar geen mainstream board gebruikt met funky server sata controller, dan heb je pechquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Yup dat werkt echt, tenzij je een echt exotische chipset gebruikt.
Ik lees "unattended install". Dus ook geen serial invoeren. Dus ook geen eigen serial. Bovendien: ik ken de DVD, ik heb hem zelf ook. En het is geen MS product.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL RonaldV Maar RE heeft toch een licentie in zijn bezit![]()
Vrijgezellenbestaan is okeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef fotoloog het volgende:
De co-existentie van al dat bi-lateraal gedoe,alsmede de vraag waarom ik zuurkool met vette jus zou moeten eten.... geef mij maar macaroni![]()
Zelf een answer file bakken, met je eigen serial, niks aan de klauwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lees "unattended install". Dus ook geen serial invoeren. Dus ook geen eigen serial. Bovendien: ik ken de DVD, ik heb hem zelf ook. En het is geen MS product.
Voorzien van de bedrijfs MSDN serials ja. En die mag ik naar hartelust gebruiken van de baas. Zolang het maar bij mij thuis is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf een answer file bakken, met je eigen serial, niks aan de klauw
en je hebt hem zelf ook, bandiet
Maar NEEEEE wij zijn NATUURLIJK TOTAAL NIET geïnteresseerd in een linkje naar dat logjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Yoni het volgende:
In de trein terug vanuit Rotterdam vanmiddag, kwam ik een jongen tegen die erg geinteresseerd was in fotografie. Ik zat met die lens te prutsen, dus hij vroeg of ik fotografe was (jaha.. van prutsfoto's). Van R'dam tot Den Haag hebben we zitten kletsen en uiteindelijk gaf ie me de url van zijn log. En nu heeft ie een logje aan me gewijd. En hij noemt me een leuk meisjeBest cute!
![]()
Als Re nou ff een kantoortje opent bij Freud in huis, dan is het toch okee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voorzien van de bedrijfs MSDN serials ja. En die mag ik naar hartelust gebruiken van de baas. Zolang het maar bij mij thuis is.
Weet ik veel, popie-jopie zit met zijn license server te experimenteren denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
hee, sinds wanneer is FOT in DIG veranderd
Moet je hier maar vaker komen om een oogje in het zeil te houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik had zo'n trein met airco. Dus 't viel mee met 't zweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moet je hier maar vaker komen om een oogje in het zeil te houden
@yoni Heeft was dat voor of na het afgeven van 2 liter zweet?
xp prof?... die heb ik nog liggen in zijn nederlandsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef freud het volgende:
[..]
Die dvd is een unattented install met alle sata drivers al mee ge slipstreamd. Hierdoor werkt het prima, en kletterde hij het bij mij zonder probleempjes op de Raptor. Enige nadeel is dat de dvd met een nederlandsche winxp werkt...
dit is SC jah, ophoeren met je DIG vergelijkingenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik had een shoot met een hele aardig dame, roooosjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Moet je hier maar vaker komen om een oogje in het zeil te houden
licentie heb ik inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL RonaldV Maar RE heeft toch een licentie in zijn bezit![]()
albuquerquequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef fotoloog het volgende:
De co-existentie van al dat bi-lateraal gedoe,alsmede de vraag waarom ik zuurkool met vette jus zou moeten eten.... geef mij maar macaroni![]()
Ooit van filmpjes gehoord?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:22 schreef Re het volgende:
dit is SC jah, ophoeren met je DIG vergelijkingen![]()
, zonder computer geen foto's dus da's evident ...
oww ff over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
Freud, je wilt je WindowsDVD posts vast wel even editten voor me?het zit op sommigen zouden zeggen over het randje van warez namelijk.
En jij maar denken dat je een leven naast het modschap kan hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een shoot met een hele aardig dame, roooosje
welke serverquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, popie-jopie zit met zijn license server te experimenteren denk ik
quote:
quote:I said to my mom, I said, "Hey, mom, what's up with all the sauerkraut?" And my dear, sweet mother, she just looked at me like a cow looks at an oncoming train. And she leaned right down next to me, and she said, "IT'S GOOD FOR YOU!" And then she tied me to the wall and stuck a funnel in my mouth and force fed me nothing but sauerkraut until I was 26 and a half years old.
lekker als de mussen dood van het dak vallenquote:
Nee hoor, we hebben weapons of mass deletionquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Dit zooitje hier moet je 24/7 in de gaten houden
Haha wat grappig..... dat is zo leuk he, van de snelle contacten die je opdoet in de trein, zomaar lekker babbelen met iemand. krijg je soms de meest bizarre verhalen voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Yoni het volgende:
In de trein terug vanuit Rotterdam vanmiddag, kwam ik een jongen tegen die erg geinteresseerd was in fotografie. Ik zat met die lens te prutsen, dus hij vroeg of ik fotografe was (jaha.. van prutsfoto's). Van R'dam tot Den Haag hebben we zitten kletsen en uiteindelijk gaf ie me de url van zijn log. En nu heeft ie een logje aan me gewijd. En hij noemt me een leuk meisjeBest cute!
![]()
I HATE SAUERKRAUT!quote:
Ik vind het dus juist meestal heel irritant als mensen tegen me gaan praten zomaar...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha wat grappig..... dat is zo leuk he, van de snelle contacten die je opdoet in de trein, zomaar lekker babbelen met iemand. krijg je soms de meest bizarre verhalen voorgeschoteld.
* An24 moet maar weer wat vaker zonder mp3 speler in de trein gaan zitten![]()
Oceanium tussen 18:00 en 18:30.quote:
Euhhh meen mij de herinneren dat we om 18:00 uur bij oceanum kant zouden verzamelen?quote:
Ik ga mijn best doen dat te halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh meen mij de herinneren dat we om 18:00 uur bij oceanum kant zouden verzamelen?
Back me up here guy's![]()
Na de unattended install kan je zelf je legale serial invullen met de door MS hiervoor geleverde toolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
Ik lees "unattended install". Dus ook geen serial invoeren. Dus ook geen eigen serial. Bovendien: ik ken de DVD, ik heb hem zelf ook. En het is geen MS product.
Mja, bij gebrek aan beter, laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg freud.....ben jij niet op vakantieWat doe je hier dan man
Gek, waar zit je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, bij gebrek aan beter, laten we het daar op houden.
Re is geen ITer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef freud het volgende:
[..]
Na de unattended install kan je zelf je legale serial invullen met de door MS hiervoor geleverde tool. We gebruiken het op mijn werk ook naelijk bij lastige hardware. Unattendend install en dan de legale key eroverheen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, bij gebrek aan beter, laten we het daar op houden.
Waarschijnlijk met z'n nieuwe auto bezig.. Die zou ie volgens mij vandaag krijgen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef prupke het volgende:
waar de ....is HMaster2?
meld je is ff wil je!!
Anders ga je ff de dorps diso onveilig maken daar op je vakantie adres ofzo in plaats van je op FOK te vervelen en het over computers te hebbenquote:
hmmz is waar ook ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met z'n nieuwe auto bezig.. Die zou ie volgens mij vandaag krijgen...
Meneer Zalman weet raadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n computer heeft weer eens kuren. Zal wel van de warmte komen
Haiquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef fraubitch het volgende:
Re! Wel of geen computer, je belooft me al weken een cd'tje met foto's
die mensen zijn ook aan het wachten
jij!quote:
uhuhquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:52 schreef prupke het volgende:
[..]
uhuh
hebbie nog fotoos gemaakt? (behalve waar je lachend op staat?)
oi ik zie en weet allesquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]!! Jij hebt ze ook al gezien
![]()
morgen heb ik een shoot met een koppel in vroomshoop.. das 4 uur reizen vanaf mijik krijg er wel voor betaald gelukkig
![]()
Mja, das nog steeds geheimtaal. Maar als het goed is komt het dus goed met die dvd...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef freud het volgende:
[..]
Na de unattended install kan je zelf je legale serial invullen met de door MS hiervoor geleverde tool. We gebruiken het op mijn werk ook naelijk bij lastige hardware. Unattendend install en dan de legale key eroverheen.
maar gelukkig dankzij FOK en de cache heb ik de post kunnen bewaren en er flink misbruik van kunnen maken ... daarvoor dankquote:
Nee hoor, die zijn zondag teruggekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een nachtbrakers hier
owhja, jullie zitten natuurlijk in Amerika nu...
Owh joh, Das me even gepasseerd danquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn zondag teruggekomen.
mogguh
Wil je een 70-200 kopen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:04 schreef Mauro het volgende:
Ik wil werken. Veel uren maken. Veel salaris betaald krijgen.
Kheb al een 55-200.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil je een 70-200 kopen?
quote:
Ik welquote:
Wat een agressie op de vroege morgenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel
EN dan een 90-300 op de grond smijten en er keihard op beginnen te stampen!!!! whehehe
Troost je....ik kende hem ook nietquote:
Ik ben afgehaakt op pagina 5 ongeveerquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
wel doorlezen na de eerste paar "" en "
" posts he!
Dat heb je nog lang volgehouden danquote:
Ligt natuurlijk ook wel aan hoe je je instellingen hebt staan.. als je 100 posts op 1 pagina hebt kan ik me voorstellen dat pagina 1 al wel lang zat wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb je nog lang volgehouden danIk vond pagina 1 meer dan saai genoeg
Bij instellingen even iets aanvinkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
Heb ik na 7 jaar Fok!ster te zijn eindelijk eens een fobo aangemaakt (gisteren) heb ik 1 dag later nog steeds geen foboknopje
[dreinmode] IK WIL EEN FOBOKNOPJE!!![]()
[/dreinmode]
ik heb alles al nageplozen maar kennelijk mis ik dat vinkje...instellingen bedoel je opties?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij instellingen even iets aanvinken
in je FB in de blauwe balk boven je foto zegmaar. En dan iets met op forum tonen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb alles al nageplozen maar kennelijk mis ik dat vinkje...instellingen bedoel je opties?
THnx!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
in je FB in de blauwe balk boven je foto zegmaar. En dan iets met op forum tonen...
Ynskequote:
baan is gezellig alleen weinig te doen door vakantiequote:
Een beetje relaxte baan kan geen kwaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
baan is gezellig alleen weinig te doen door vakantie
verder voel ik me ronduit klote op dit moment
klopt maar 60% van je tijd vrij hebben is ook weer een beetje veel van t goedequote:Op woensdag 26 juli 2006 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een beetje relaxte baan kan geen kwaadEn dat andere is minder
Je favo Pool bezorgt je vast zonder problemen nieuwe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
NondeJU!!![]()
Heb ik gisteren overheerlijk pools bier gekregen van mijn favoriete magazijnpool...hebben mijn twee bazen het opgezopen!! ik had het in de koelkast laten staan...![]()
Ja die we dan met een rietje op het naaktstrand op gaan drinkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je favo Pool bezorgt je vast zonder problemen nieuwe.
dat heeft ie want ik doe alles met linksquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die we dan met een rietje op het naaktstrand op gaan drinken
@Ynske: is 'rust' niet het toverwoord voor je pols als ie in een spalk zit? ik roep maar wat hoor...
Zolang je betaald krijgt en er niet voor verantwoordeljk gehouden kan worden, zou ik niet zeurenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar 60% van je tijd vrij hebben is ook weer een beetje veel van t goede
Nog steeds last van je polsquote:ik hoop dat ik vanmiddag weer wat nieuws krijg over mijn pols
heb er nu dan een spalk om zitten maar kan m nog gebruiken, en merk dat het niet echt goed gaat
klopt dit tijd komt wel weerquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je betaald krijgt en er niet voor verantwoordeljk gehouden kan worden, zou ik niet zeuren![]()
De drukke periode komt vanzelf weer
[..]
Nog steeds last van je polsZe gingen er toch wat aan doen of niet
Gaat wel goed komen johquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:17 schreef Ynske het volgende:
en als ik eerlijk ben, ben ik bang dat ik er niet meer vanaf kom![]()
Nou heb je het voor elkaar... Hij leest dat bericht van jou en komt morgen met zijn poolse mafia je 2 bazen afmaken omdat hun jouw bier hebben opgedronken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
NondeJU!!![]()
Heb ik gisteren overheerlijk pools bier gekregen van mijn favoriete magazijnpool...hebben mijn twee bazen het opgezopen!! ik had het in de koelkast laten staan...![]()
Af te halen aan de rand van de veluwequote:
Nu moeten je bazen met die Pool naar het naakstrandquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
NondeJU!!![]()
Rand van Veluwe is een beetje uit de richting. Dus ik hou het maar bij die virtuelequote:Op woensdag 26 juli 2006 10:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Af te halen aan de rand van de veluwe
Of je moet hier genoegen mee nemen:
[afbeelding]
Ga je de poema fotograferen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
De Veluwe is trouwens wel een leuk idee voor een foto-actieEens in de agenda kijken wanneer ik mijn familie daar weer eens kan gaan pesten
Als ik ga, dan pas ergens rond begin septemberquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Doe dat dan niet in de vakantie periode, tis hier nu echt vol met touristen....
Onder het motto als die mensen uit het westen die hier voor hun rust komen...
Nee, maar staat wel op de lijst met te bezoeken plaatsenquote:Hier al een keer geweest: klik ?
Bel me ff als je gaat, ik wil er ook heenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik ga, dan pas ergens rond begin septemberLekker een paar dagen rust zeg maar
[..]
Nee, maar staat wel op de lijst met te bezoeken plaatsen
Checkquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bel me ff als je gaat, ik wil er ook heen
Waarom ben je naar die twee opties aan het kijken als ik vragen magquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
Waaaaaaaaaahhh!!! Ik wordt ff helemaal duizelig van het camera geweldniet dat ik eerdaags een nieuwe ga kopen maar ben me even op twee opties aan het orienteren
De Fuji S3 pro of De Sony A100
Sharkie is erg behulpzaam op MSN met al mijn blonde vragen, maar ik wordt er alleen maar duizeliger van
Ik ben aan de ene kant erg geneigd naar de Sony, de review is erg goed, maar het is eigenlijk hun 'eerste' dslr en tsja, dat moet je altijd even wachten hoe dat uitpakt. Ik heb ook naar wat lenzen gekeken, en nadat ik in eerste instantie dacht dat die erg duur waren viel het uiteindelijk wel mee.
Die Fuji zit al op 1200 euro (gemiddeld) voor enkel een body...dus die is wel veel duurder.
Ik laat het nog maar ff broeden in mijn koppie
Regel het zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog meer touristen hier...
Zie ik de geboorte van een FOT meet bij mij in de buurt?
Verzamelen op de Boulevard in Harderwijk lijkt me een goed planquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog meer touristen hier...
Zie ik de geboorte van een FOT meet bij mij in de buurt?
niet helemaal waar, hier is die toch iets goeiekoperderquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
*heel verhaal*
Die Fuji zit al op 1200 euro (gemiddeld) voor enkel een body...dus die is wel veel duurder.
Ik laat het nog maar ff broeden in mijn koppie
Dat is aan de verkeerde kant van Radio Kootwijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verzamelen op de Boulevard in Harderwijk lijkt me een goed plan
Welnee. Ik heb het 12 jaar heen en weer gereden: 20 minuten (nou ja: naar Nieuw Milligen) enkele reis. En da's inclusief de toegangscontrole bij mijn toenmalige werkgever.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat is aan de verkeerde kant van Radio Kootwijk![]()
nikon mount Requote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Re het volgende:
hoe duur zijn de losse onderdelen van de S3, een flitser, een grip,, batterijen etc..., je weet als je eenmaal begint ...![]()
ahhhh, zo zie je maar,quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nikon mount Re
grip heppie nie nodig, zit al aan camera
batterijen zijn oplaadbare penlights
*ben je straks je lenzen kwijt*
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa als mijn EOS eraan is koop ik niet direct weer een nieuwe DSLR denk ik hoor. Gebruik m zo weinig de laatste tijd...
zelf ook kijkende naar wat anders dus ... ...quote:
Ik heb de afgelopen maand precies NUL foto's met de EOS gemaakt... En ik irriteer me weleens aan de shutter lag en het focussen van mijn compact, maar ik neem aan dat dat soort dingen ook alleen maar steeds beter wordt.. Toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je wel gelijk, compacts worden steeds beter en de suprematie van DSLRs wordt nogal eens overschat. Aan de andere kant, voor specifieke toepassingen is de kwaliteit van vooral sommige lenzen toch wel een duidelijk pluspunt van de DSLR.
Speaking of which: mocht het ooit zover komen, dan weet ik wel een goed tehuis voor je glaasjes
Bij nieuwe modellen wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de afgelopen maand precies NUL foto's met de EOS gemaakt... En ik irriteer me weleens aan de shutter lag en het focussen van mijn compact, maar ik neem aan dat dat soort dingen ook alleen maar steeds beter wordt.. Toch?
6x optische zoom?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek gewoon iets wat een beetje pocketable is, maar wat wel een flinke optische zoom mogelijkheid heeft. 6x is wel het uiterste minimum eigenlijk. Pixels zijn niet zo spannend. Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met de Powershot A700?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:06 schreef Yoni het volgende:
Welke bus stopt er ook alweer aan de Oceaniumzijde bij BlijdorpKan niet op de site hier
![]()
Oh..ennum.. 18.00 wordt krap zag ik net voor mij. Beetje brakke aansluiting![]()
En we zullen ongetwijfeld bij de prairiehondjes zittenquote:Vanaf Rotterdam CS kunt u deze ingang ook met buslijn 44 of 49 bereiken.De ingang Oceanium-zijde is vanaf het Centraal Station bereikbaar met buslijn
33.
Misschien ff wachten op de S3quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek gewoon iets wat een beetje pocketable is, maar wat wel een flinke optische zoom mogelijkheid heeft. 6x is wel het uiterste minimum eigenlijk. Pixels zijn niet zo spannend. Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met de Powershot A700?
Zit ik ook naar te kijken ja, maar die is NOG minder pocketable dan de S1quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit ik ook naar te kijken ja, maar die is NOG minder pocketable dan de S1NOG een cm dikker
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkantquote:
Is dat een S3 in je zak of ben je gewoon blij me te zien?quote:
daar past volgens mij zelfs die compensatielenzen van Shark of Re in...maar hoe dat eruit gaat zien wil ik niet wetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een S3 in je zak of ben je gewoon blij me te zien?
Pfff nog ff doorblazen in de hitte dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/news/788(...)tot_in_augustus.html![]()
![]()
ja beetje harder alsjeblieft, ik zit in het zuiden, ik voel nietsquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja beetje harder alsjeblieft, ik zit in het zuiden, ik voel niets
Ik denk dat er iets anders harder wordt van het bedoelde Blasenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
ja beetje harder alsjeblieft, ik zit in het zuiden, ik voel niets
Vrouwen spreken geen duitsquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets anders harder wordt van het bedoelde Blasen
Wel waar!quote:
Blijkbaar niet genoeg X ratedquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel waar!
Zwei bier und ein bratwurst bitte.
Immer gerade aus.
Pass auf Hans!! Er hat eine pistole!!! (uit Derek)
en dan nog wat XXX rated zinnetjes
Ah ja du darfst auch blasenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel waar!
Immer gerade aus.
Wat dacht je van "jetzt gehts los"quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel waar!
Immer gerade aus.
*Ich bin Karl, ich bin Expert, ich habe gehört there's something wrong with deine Kabelquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Vliegvrager het volgende:
*Hey du cowboy, kom mahl hier
*Jawohl sir
En jij zit met dit warme weer in die te warme paarse boot van je achter de PC wat tekeningetjes te maken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef ableton het volgende:
Koot en de Biewil nog steeds de DVD box kopen
![]()
even vraagje tussendoor:/
/
![]()
[afbeelding]
Joh...laten we nou eens ophouden over DPZ en zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:28 schreef HMaster-II het volgende:
Het nivo daalt hier zo hard... Nog effe een uurtje zo door gaan en we hebben het Hoge-DPZ-Nivo gehaald..![]()
Nou ga lekker daar foto's kijken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...laten we nou eens ophouden over DPZ en zoHoewel een stelletje miereneukers zie ik daar meer foto's verschijnen dan hier
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef ableton het volgende:
Koot en de Biewil nog steeds de DVD box kopen
![]()
even vraagje tussendoor:/
/
![]()
[afbeelding]
oeh radar meldde DPZquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...laten we nou eens ophouden over DPZ en zoHoewel een stelletje miereneukers zie ik daar meer foto's verschijnen dan hier
Hehe, vind het met de ventilator achter de PC een stuk beter dan buiten, de termometer geeft 35 graden af op de vlonderquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
En jij zit met dit warme weer in die te warme paarse boot van je achter de PC wat tekeningetjes te maken?
Overigens….
Die van gisteren vond ik leuker
ik weet niet hoe je schwans speltquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:28 schreef HMaster-II het volgende:
Het nivo daalt hier zo hard... Nog effe een uurtje zo door gaan en we hebben het Hoge-DPZ-Nivo gehaald..![]()
Trouwens... Ik kan morgen mijn auto ophalen..![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe jij met zijn schwans speelt?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
w00t!!!!!EINS!!EINZZZZ!!!
ik mag zo naar huis omdat het zo warm is
Op dat neuken of dat naar huis gaan?quote:
Allebei welquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Op dat neuken of dat naar huis gaan?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoe jij met zijn schwans speelt?![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Op dat neuken of dat naar huis gaan?
het is warm he?quote:
*Maar niet de open deur in trapt met: "je wordt er heet van?" nee ik doe het niet...quote:
Dat zou ook suggereren dat ze nog niet heet ISquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef CocaColaLight het volgende:
*Maar niet de open deur in trapt met: "je wordt er heet van?"
Wie is er met dit weer nou niet heet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ook suggereren dat ze nog niet heet IS
Rita Verdonk, maar dat is een IJSkonijn...quote:
Je bent niet bij NORROD geweest zeg maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef WurM het volgende:
Ben weer terug uit Groningen!
2 meest aantrekkelijke aanbiedingen waren D50 + 18-55 (350D zie ik toch niet echt zitten) voor 599,-- in Grunn of een voor 625,-- in Winschoten
en bij de MediaMarkt hadden ze niet eens een D50
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Rita Verdonk, maar dat is een IJSkonijn...![]()
quote:En ga jij nu echt Kwaliteit links laten liggen en een D50 kopen???![]()
k wist dat ik wat was vergetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je bent niet bij NORROD geweest zeg maar
Nikon D50 camera Kite incl. AF-S DX 18-55 lens (zwart)
Prijs: ¤ 564,50
Steentilstraat 40-42
quote:
Kijk voor de verandering op tweakersquote:
En als ik straks iets niet snap omdat ik de handleiding niet goed heb gelezen, komt de "Had je maar een Canon moeten kopen"-fase zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nooit meer goekomt met je.
![]()
Binnekort maar jouw een pilsje aanbieden als hart-onder-de-riem![]()
Ik stond zelfs een Nikon gebruiker tijdens een EOSDigitaal meeting te helpen met het instellen van z'n Camera..quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef WurM het volgende:
[..]
En als ik straks iets niet snap omdat ik de handleiding niet goed heb gelezen, komt de "Had je maar een Canon moeten kopen"-fase zeker?
Maar dat biertje vind ik n goed idee
Graagquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef HMaster-II het volgende:
Binnekort maar jouw een pilsje aanbieden![]()
Bij jou helpt een biertje niet meer.. Jij bent al te lang vergiftigd met Nikon spul... Bij jou helpt alleen nog Prozaq en een hele lange vakantie in een kamer met knuffelmuren en eenachterstevoren-zittend overhemd (die ook helpt tegen nagelbijten)quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:44 schreef WurM het volgende:
Is je 'haat' ook op feiten/ervaringen gebaseerd of doe je gewoon mee met de rest van de Canon-fotografen?
![]()
Een uurquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:47 schreef An24 het volgende:
pffffffEr komt niets meer uit de handjes......en moet nog een uur HELLUP!!!
![]()
![]()
Mauro weet wie het zegd...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:44 schreef WurM het volgende:
Is je 'haat' ook op feiten/ervaringen gebaseerd of doe je gewoon mee met de rest van de Canon-fotografen?
![]()
Over een uur ruim ik op..dan moet de tram naar het station nemen, dan de bus naar oceanumkant....wat denk jijquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een uurPlus de rest bedoel je
Of sta je om 17:00 uur al bij blijdorp
tsss dat kwartiertje kan je makkelijk lopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:50 schreef An24 het volgende:
dan de bus naar oceanumkant....wat denk jij![]()
![]()
Als ik me goed voel, loop ik 18 km per week hard....vind het wel ff bestquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss dat kwartiertje kan je makkelijk lopen
17:15 dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Over een uur ruim ik op..dan moet de tram naar het station nemen, dan de bus naar oceanumkant....wat denk jij![]()
![]()
18 km per week is bepaald niet hardquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik me goed voel, loop ik 18 km per week hard.
Het is tochquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
zegd
dat "weet" goed ging was ook toeval
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
18 km per week is bepaald niet hard
Ik haal bijvoorbeeld slenterend al 5 km per uur
k zie je daar om 18:00 uurquote:
Ik ga om 17.00 vluchten, maar ben nog wel even onderweg vanuit Rijswijk. En ik moet nog ff zo'n pasfotohokje in. Kon m'n pasfoto's niet vindenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
k zie je daar om 18:00 uurIk ga proberen hier om 17:30 het pand cq. de werkzaamheden te ontvluchten
in juli mogen abonnement houders tussen normale sluitingstijd en 21:00 ofzo rondlopen in Blijdorpquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
in juli mogen abonnement houders tussen normale sluitingstijd en 21:00 ofzo rondlopen in Blijdorp
hoiquote:
1988quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:42 schreef Re het volgende:
Duits is zooooooo 1989
Prachtig ,ik had hem in mijn vizier met m'n 300 mm tele op m'n F2 400 asa 1/250; F:16quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja.... dat was uberhaupt een mooi Duits jaar![]()
Het FreuD essentiele zinnetjes stuk:quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Tralala ik moet duits lerenvoor mijn werk...volgende week op een duitse camping werken
jongequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja.... dat was uberhaupt een mooi Duits jaar![]()
ik was 2, desondanks een geweldig jaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
jongetoen was ik VIER
stelletje ouwe lullen
Newbie !quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
jongetoen was ik VIER
stelletje ouwe lullen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Prachtig ,ik had hem in mijn vizier met m'n 300 mm tele op m'n F2 400 asa 1/250; F:16
Zit m'n filmpie er niet goed in![]()
Zeg!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
jongetoen was ik VIER
stelletje ouwe lullen
Wij zaten vlak voor de Strubben op het talud...naar dezelfde TT te kijken..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef Mauro het volgende:
1988....
Mooi duits jaar idd.
Toen zat ik op de stekkewal naar de tt te kijken toen nl europees kampioen voetballen werd
En toen had ik de mavo al achter me liggen
Jij gezakt zijn voor inburgeringstest. Jij wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Kzou al bijna vragen of jij allemaal deze cursus wel gevolgd hebben![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gezakt zijn voor inburgeringstest. Jij weg
Wordt het dan niet eens tijd om te gaan wippen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:50 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
en daarbij had ik het in 1988 te druk met schommelen...ook maar IETS mee te krijgen
88: klaar met school, naar de luchtmacht. Leuk jaar, maar het jaar erna vond ik nog leuker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef prupke het volgende:
1988 ..hmm toen zat ik in het kerkkoor
en verder weet ik dat eigenlijk niet meer ...
aaah dat doet me eraan denken dat het broertje van mijn vriendje toen der tijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
88.. behalve het EK weet ik er weinig meer van
Oh ja!
Werkweek Aardrijkskunde in Zuid-LimburgLekker in een stil hoekje van de NeKaMi-groeve in Margraten fossielen zoeken met
Marjolein
![]()
Maar ze had natuurlijk niks in de gaten![]()
Bekend verhaal... Die laatste regel iig, de rest niet...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
88.. behalve het EK weet ik er weinig meer van
Oh ja!
Werkweek Aardrijkskunde in Zuid-LimburgLekker in een stil hoekje van de NeKaMi-groeve in Margraten fossielen zoeken met
Marjolein
![]()
Maar ze had natuurlijk niks in de gaten![]()
Ik weet de smaak van het voedsel nog, van het broertje van mijn vriendinnetje toen ik 8 was ofzo... Banaan sinaasappelquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dat doet me eraan denken dat het broertje van mijn vriendje toen der tijdgeboren is en dat we samen met zijn zusje mochten kiezen wat de roepnaam zou worden van dat ventje
![]()
en die naam heeft ie nog steeds als roepnaam
Het stomme is dat ik dus nog wel dingen kan herinneren van toen ik op de kleuterschool/creche? zat maar bijna niets van de basisschool.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet de smaak van het voedsel nog, van het broertje van mijn vriendinnetje toen ik 8 was ofzo... Banaan sinaasappel
Heeft mn vader ook. Die kan zo dingen navertellen van zn kleuter/basisschool tijd, tot in details, maar van zn tiener/twintiger tijd weet-ie bijna niks meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dus nog wel dingen kan herinneren van toen ik op de kleuterschool/creche? zat maar bijna niets van de basisschool.
Bekende tekst... van Guns n Roses schiet me ineens te binnen... Welk nummer was dat? Ik denk aan Rocket Queen, maar volgens mij past dat niet helemaal... Of t moet de bridge al zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
She's got a smile that, it seems to me
reminds me of childhood memories
where everything was as fresh as the bright blue sky!
Now and then when I see her face
she takes me away to that special place
and if I'd stare too long, I'd probably break down and cry![]()
![]()
Ook uit die tijd trouwens, 1990 meen ik.
Sweet child of minequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Bekende tekst... van Guns n Roses schiet me ineens te binnen... Welk nummer was dat? Ik denk aan Rocket Queen, maar volgens mij past dat niet helemaal... Of t moet de bridge al zijn
Anyway: slaap lekker Flash
Ken je klassiekers...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef WurM het volgende:
Bekende tekst... van Guns n Roses schiet me ineens te binnen... Welk nummer was dat? Ik denk aan Rocket Queen, maar volgens mij past dat niet helemaal... Of t moet de bridge al zijn
Sweet Child O'Minequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
mijn klassiekers ken ik welquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ken je klassiekers...
Sweet child 'o mine![]()
Checkquote:
Ja, ik heb die paar 100 meter lopen en fietsen overleefdquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijk! je bent dus heel thuis aangekomen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik heb die paar 100 meter lopen en fietsen overleefd
Ik kom net van buiten, en heb het idee dat het hier in huis warmer is....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |