abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40190146
  woensdag 26 juli 2006 @ 03:34:53 #102
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40190155
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, ik zou een relatie wel in stand kúnnen houden... Dat ik het niet dóe is echter een keuze... .

Streven naar (iets dat grenst aan) relationele perfectie noem ik het zelf .
Oh ik ben een onverbeterlijke perfectionist hoor, of het is perfect of je tieft maar op.. Ik heb er ook vaak genoeg voor gekozen om ze aan de kant te zetten, maar ik denk dat het aan jezelf ligt . Je hebt gelijk, vrouwen zijn labiele wezens.. Maar je hebt ze ertussen zitten die het wat minder hebben, en je hebt er naar eigen zeggen al bijna 5000 gehad, daar zaten heus wel goede exemplaren tussen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 04:00:29 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_40190362
What happened to Logician?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_40190384
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
Er klopt helemaal niks van jullie [..]
Nadine!

Een bonbon op de late avond. Dank voor je verlichtende gezichtspunten, maar ik vrees dat jij, eerder dan B_T, de uitzondering bent. Jij bent nog uit ouderwets-degelijk hout gesneden, dapper en gespeend van zelfmedelijden. Kom daar anno 2006 maar eens om.. het zijn allemaal Ute's en poëziemeisjes tegenwoordig.

Er is inderdaad veel voor te zeggen dat dat gedrag manipulatief van aard is. Vers 2 is dan hoe je iemand zoiets afleert (gesteld dat je daar het geduld en de idealistische inslag voor hebt.. )
pi_40191135
Volgens mij wil iedereen weten wat er met Logician is gebeurd.. vooral uit hoop te horen dat ze weer/nogsteeds vrijgezel is dunkt me
quote:
Want aanvallen van blinde drift, ongecontroleerde emotionaliteit, labiele huilerigheid & wat allemaal nog meer moet je niet excuseren of gladstrijken, die moet je keihard de kop indrukken, desnoods met behulp van enige zelfkastijding.

Dat laatste advies geldt ook voor Kastanova

[ Bericht 32% gewijzigd door Hertog_Martin op 26-07-2006 06:58:32 ]
  woensdag 26 juli 2006 @ 07:35:26 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40191271
Ik geloof dat ik tijdens het lezen van dit topic een vorm van dyslexie heb ontwikkeld. Complete lappen tekst worden met elkaar uitgewisseld, maar ik heb geen idee waar ze over gaan of wat het doel ervan is. Bovendien heeft het aandachtig herlezen van deze lappen tekst geen enkel effect op de begrijpbaarheid ervan. Sterker nog, he maakt de boel alleen verwarrender.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_40191609
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:36:22 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40191781
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:12 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling... Of het gaat lukken is een tweede..
Oh mijn god. Ik vind dat jij een nogal heftige arrogantie tentoon spreidt door te doen alsof jij de herder bent van het arme schaap, en dat jij dat schaap wel eens even zal hoeden en goed terecht zal laten komen. Je doet alsof je de waarheid wat betreft Kasta in pacht hebt, terwijl je er al herhaaldelijk pijnlijk naast hebt gezeten. Ik snap niet hoe dan toch kunt volharden in de gedachtengang dat jij Kasta iets moet bijbrengen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40191802
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
zeurmeisjes het klinkt bijna lief
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh mijn god. Ik vind dat jij een nogal heftige arrogantie tentoon spreidt door te doen alsof jij de herder bent van het arme schaap, en dat jij dat schaap wel eens even zal hoeden en goed terecht zal laten komen. Je doet alsof je de waarheid wat betreft Kasta in pacht hebt, terwijl je er al herhaaldelijk pijnlijk naast hebt gezeten. Ik snap niet hoe dan toch kunt volharden in de gedachtengang dat jij Kasta iets moet bijbrengen.
Je zou bijna gaan denken dat B_T het perfecte voorbeeld is dat Kaste in z'n OP naar voren haalt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40191811
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jou
Zal ik dan maar even gaan roepen dat ik al 3.5 jaar een gelukkige relatie heb met een behoorlijk rationele vrouw?
pi_40191828
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal
huhh, welkom op fok!

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:40:19 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_40191832
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

zeurmeisjes het klinkt bijna lief
[..]

Je zou bijna gaan denken dat B_T het perfecte voorbeeld is dat Kaste in z'n OP naar voren haalt.
Ow dat heb ik in het vorige topic nog gereageerd, gisteren was dat volgens mij
pi_40191838
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:18 schreef dvr het volgende:
... geen andere suggesties te doen voor de succesvolle omgang met ontploffende vrouwen dan het simpelweg accepteren van hun irrationele, infantiele en hinderlijke gedrag, of er voor weg te lopen..
Ik probeer even wat, maar heb de wijsheid niet in pacht.

Mocht de vrouw, afgezien van wat ontploffingen, je hart hebben gestolen en wil je graag meer tijd met haar doorbrengen én kun je ervan uitgaan dat de ontploffing geen andere (onderliggende) oorzaak heeft dan die telkens terugkerende verdwaalde sok die niet in de wasmand zit, dan zou je wat 'opvoedkundige' technieken toe kunnen passen. Dus: af en toe helder en duidelijk uitleggen wat je vervelend vindt, af en toe min of meer negeren en duidelijk laten merken dat manipulatief gedrag (met dank aan Nadine) geen vat heeft op jou. In eerste instantie zal dit een fellere reactie opwekken (kijk maar naar de scripts van Kastanova + zo gaat het ook bij kindjes), maar op termijn werkt het wel (denk ik).

Deze handelswijze vereist echter wel dat je eerlijk naar jezelf en je eigen aandeel kan en durft te kijken; misschien zit jij fout.
pi_40191848
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

huhh, welkom op fok!

Lees de rest mien jong
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:42:23 #115
16180 crew  CoolGuy
pi_40191859
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jou
Zal ik dan maar even gaan roepen dat ik al 3.5 jaar een gelukkige relatie heb met een behoorlijk rationele vrouw?
Ja maar, *engaging Pseudopsychologie v1.3* dat doe je omdat je je graag hier wil profileren als een zelfverzekerde jongeman, terwijl je in werkelijkheid een behoorlijk onzekere jongen bent die een 'meisje dat bang is om alleen te zijn' als vriendin heeft, maar zich daaraan toch optrekt om zo op een forum te kunnen doen alsof hij zelfverzekerd is.

pi_40191863
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:40 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Ik probeer even wat, maar heb de wijsheid niet in pacht.

Mocht de vrouw, afgezien van wat ontploffingen, je hart hebben gestolen en wil je graag meer tijd met haar doorbrengen én kun je ervan uitgaan dat de ontploffing geen andere (onderliggende) oorzaak heeft dan die telkens terugkerende verdwaalde sok die niet in de wasmand zit, dan zou je wat 'opvoedkundige' technieken toe kunnen passen. Dus: af en toe helder en duidelijk uitleggen wat je vervelend vindt, af en toe min of meer negeren en duidelijk laten merken dat manipulatief gedrag (met dank aan Nadine) geen vat heeft op jou. In eerste instantie zal dit een fellere reactie opwekken (kijk maar naar de scripts van Kastanova + zo gaat het ook bij kindjes), maar op termijn werkt het wel (denk ik).

Deze handelswijze vereist echter wel dat je eerlijk naar jezelf en je eigen aandeel kan en durft te kijken; misschien zit jij fout.
Dus we moeten onze vriendin gaan heropvoeden? Vind je dat niet een beetje....overdreven?
pi_40191893
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar, *engaging Pseudopsychologie v1.3* dat doe je omdat je je graag hier wil profileren als een zelfverzekerde jongeman, terwijl je in werkelijkheid een behoorlijk onzekere jongen bent die een 'meisje dat bang is om alleen te zijn' als vriendin heeft, maar zich daaraan toch optrekt om zo op een forum te kunnen doen alsof hij zelfverzekerd is.

nee let op, haar reactie zal zijn dat ik "de uitzondering op de regel ben" en dat zij "echt niet iedereen bedoelde hier" en dat haar "woorden niet zo opgevat moesten worden, ik begrijp haar verkeerd ! "

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 08:45:54 ]
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:51:56 #118
16180 crew  CoolGuy
pi_40191999
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

nee let op, haar reactie zal zijn dat ik "de uitzondering op de regel ben" en dat zij "echt niet iedereen bedoelde hier" en dat haar "woorden niet zo opgevat moesten worden, ik begrijp haar verkeerd ! "
Jamaarnunatuurlijknietmeer he, nu je dat gezegd hebt wordt daar op gelet . Maar zonder gekheid, ben ik nou de enige die denkt dat deze reeks zal eindigen met een teleurgestelde B_T omdat ze haar missie niet tot een goede einde heeft kunnen brengen? In mijn ogen is ze nog geen stap dichterbij haar doel dan bij haar 1e post, en ze begint het wel al zat te worden geeft ze aan. Sterker nog, ik denk dat ze meer kwaad dan goed heeft gedaan m.b.t. haar missie, want in alles zie ik een in haar een bevestiging van datgene dat Kasta heeft beschreven, overgoten met een psychologisch sausje, en geserveerd op een bedje van gedraai met woorden, en als finishing touch wat gegooi-met-beschuldegingen.
pi_40192013
Aan het aantal reakties te zien en het aantal regels per reaktie lijkt het wel een gevoelig onderwep zeg
pi_40192032
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jamaarnunatuurlijknietmeer he, nu je dat gezegd hebt wordt daar op gelet . Maar zonder gekheid, ben ik nou de enige die denkt dat deze reeks zal eindigen met een teleurgestelde B_T omdat ze haar missie niet tot een goede einde heeft kunnen brengen? In mijn ogen is ze nog geen stap dichterbij haar doel dan bij haar 1e post, en ze begint het wel al zat te worden geeft ze aan. Sterker nog, ik denk dat ze meer kwaad dan goed heeft gedaan m.b.t. haar missie, want in alles zie ik een in haar een bevestiging van datgene dat Kasta heeft beschreven, overgoten met een psychologisch sausje, en geserveerd op een bedje van gedraai met woorden, en als finishing touch wat gegooi-met-beschuldegingen.
As always i`m with you
pi_40192071
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
pi_40192093
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:58:52 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_40192125
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
Eens broeder! You gotta give her some credit for trying though...
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:59:02 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40192128
quote:
Er klopt helemaal niks van jullie theorie, ik bedoel: niet van die van Kastanova en niet van die van Black_Tulip.
<...>
Het is een belachelijk cliché, kinderachtig op de koop toe.
Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
Maar 'men' leest het blijkbaar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40192144
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
Maar 'men' leest het blijkbaar .
C_C, dit valt me van je tegen ik had wel verwacht in jou een compaan te vinden, maar helaas ben ook jij verblind door je vrouwelijke emoties...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')