Oh ik ben een onverbeterlijke perfectionist hoor, of het is perfect of je tieft maar op.. Ik heb er ook vaak genoeg voor gekozen om ze aan de kant te zetten, maar ik denk dat het aan jezelf ligtquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, ik zou een relatie wel in stand kúnnen houden... Dat ik het niet dóe is echter een keuze....
Streven naar (iets dat grenst aan) relationele perfectie noem ik het zelf.
Nadine!quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
Er klopt helemaal niks van jullie [..]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
Want aanvallen van blinde drift, ongecontroleerde emotionaliteit, labiele huilerigheid & wat allemaal nog meer moet je niet excuseren of gladstrijken, die moet je keihard de kop indrukken, desnoods met behulp van enige zelfkastijding.
Dat laatste advies geldt ook voor Kastanova
Oh mijn god. Ik vind dat jij een nogal heftige arrogantie tentoon spreidt door te doen alsof jij de herder bent van het arme schaap, en dat jij dat schaap wel eens even zal hoeden en goed terecht zal laten komen. Je doet alsof je de waarheid wat betreft Kasta in pacht hebt, terwijl je er al herhaaldelijk pijnlijk naast hebt gezeten. Ik snap niet hoe dan toch kunt volharden in de gedachtengang dat jij Kasta iets moet bijbrengen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:12 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling... Of het gaat lukken is een tweede..
zeurmeisjes het klinkt bijna liefquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
Je zou bijna gaan denken dat B_T het perfecte voorbeeld is dat Kaste in z'n OP naar voren haalt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh mijn god. Ik vind dat jij een nogal heftige arrogantie tentoon spreidt door te doen alsof jij de herder bent van het arme schaap, en dat jij dat schaap wel eens even zal hoeden en goed terecht zal laten komen. Je doet alsof je de waarheid wat betreft Kasta in pacht hebt, terwijl je er al herhaaldelijk pijnlijk naast hebt gezeten. Ik snap niet hoe dan toch kunt volharden in de gedachtengang dat jij Kasta iets moet bijbrengen.
Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
huhh, welkom op fok!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal
Ow dat heb ik in het vorige topic nog gereageerd, gisteren was dat volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zeurmeisjes het klinkt bijna lief
[..]
Je zou bijna gaan denken dat B_T het perfecte voorbeeld is dat Kaste in z'n OP naar voren haalt.
Ik probeer even wat, maar heb de wijsheid niet in pacht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:18 schreef dvr het volgende:
... geen andere suggesties te doen voor de succesvolle omgang met ontploffende vrouwen dan het simpelweg accepteren van hun irrationele, infantiele en hinderlijke gedrag, of er voor weg te lopen..
Ja maar, *engaging Pseudopsychologie v1.3* dat doe je omdat je je graag hier wil profileren als een zelfverzekerde jongeman, terwijl je in werkelijkheid een behoorlijk onzekere jongen bent die een 'meisje dat bang is om alleen te zijn' als vriendin heeft, maar zich daaraan toch optrekt om zo op een forum te kunnen doen alsof hij zelfverzekerd is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jou![]()
Zal ik dan maar even gaan roepen dat ik al 3.5 jaar een gelukkige relatie heb met een behoorlijk rationele vrouw?![]()
Dus we moeten onze vriendin gaan heropvoeden? Vind je dat niet een beetje....overdreven?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:40 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik probeer even wat, maar heb de wijsheid niet in pacht.
Mocht de vrouw, afgezien van wat ontploffingen, je hart hebben gestolen en wil je graag meer tijd met haar doorbrengen én kun je ervan uitgaan dat de ontploffing geen andere (onderliggende) oorzaak heeft dan die telkens terugkerende verdwaalde sok die niet in de wasmand zit, dan zou je wat 'opvoedkundige' technieken toe kunnen passen. Dus: af en toe helder en duidelijk uitleggen wat je vervelend vindt, af en toe min of meer negeren en duidelijk laten merken dat manipulatief gedrag (met dank aan Nadine) geen vat heeft op jou. In eerste instantie zal dit een fellere reactie opwekken (kijk maar naar de scripts van Kastanova + zo gaat het ook bij kindjes), maar op termijn werkt het wel (denk ik).
Deze handelswijze vereist echter wel dat je eerlijk naar jezelf en je eigen aandeel kan en durft te kijken; misschien zit jij fout.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar, *engaging Pseudopsychologie v1.3* dat doe je omdat je je graag hier wil profileren als een zelfverzekerde jongeman, terwijl je in werkelijkheid een behoorlijk onzekere jongen bent die een 'meisje dat bang is om alleen te zijn' als vriendin heeft, maar zich daaraan toch optrekt om zo op een forum te kunnen doen alsof hij zelfverzekerd is.
Jamaarnunatuurlijknietmeer he, nu je dat gezegd hebt wordt daar op geletquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]nee let op, haar reactie zal zijn dat ik "de uitzondering op de regel ben" en dat zij "echt niet iedereen bedoelde hier" en dat haar "woorden niet zo opgevat moesten worden, ik begrijp haar verkeerd ! "
![]()
![]()
As always i`m with youquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jamaarnunatuurlijknietmeer he, nu je dat gezegd hebt wordt daar op gelet. Maar zonder gekheid, ben ik nou de enige die denkt dat deze reeks zal eindigen met een teleurgestelde B_T omdat ze haar missie niet tot een goede einde heeft kunnen brengen? In mijn ogen is ze nog geen stap dichterbij haar doel dan bij haar 1e post, en ze begint het wel al zat te worden geeft ze aan. Sterker nog, ik denk dat ze meer kwaad dan goed heeft gedaan m.b.t. haar missie, want in alles zie ik een in haar een bevestiging van datgene dat Kasta heeft beschreven, overgoten met een psychologisch sausje, en geserveerd op een bedje van gedraai met woorden, en als finishing touch wat gegooi-met-beschuldegingen.
Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
Eens broeder!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
Hear, hear.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
Er klopt helemaal niks van jullie theorie, ik bedoel: niet van die van Kastanova en niet van die van Black_Tulip.
<...>
Het is een belachelijk cliché, kinderachtig op de koop toe.
C_C, dit valt me van je tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
Maar 'men' leest het blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |