Ik zie er maar eentje razen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef teamlead het volgende:
zo.. iedereen al uitgeraasd? Of moet het nog ff openblijven hier?
Ik vermaak me prima hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef teamlead het volgende:
zo.. iedereen al uitgeraasd? Of moet het nog ff openblijven hier?
joa.. maar om nou te zeggen dat het echt nog ergens over gaat....quote:
Joh, laat lekker nog ff open.. je moet dat pychopatische dronken lor even de kans geven te reageren, zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
joa.. maar om nou te zeggen dat het echt nog ergens over gaat....
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, laat lekker nog ff open.. je moet dat pychopatische dronken lor even de kans geven te reageren, zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.![]()
Het gaat over intens gemene sgoppers die door de crew-vrijmetselaars beschermd worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
joa.. maar om nou te zeggen dat het echt nog ergens over gaat....
Dan gaat hij zijn excuus aanbieden, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef Gert het volgende:
Joh, laat lekker nog ff open.. je moet dat pychopatische dronken lor even de kans geven te reageren, zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.![]()
Wel aan ons normále sgoppertjes denk ik, maar niet aan die t*ring klootzak.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaat hij zijn excuus aanbieden, toch?![]()
Vreemd trouwens dat hij mij er uit pikt, terwijl jij, Jaapie en Pinbaal hem continu afzeiken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
Wel aan ons normále sgoppertjes denk ik, maar niet aan die t*ring klootzak.![]()
Hallo, Freudquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat hij mij er uit pikt, terwijl jij, Jaapie en Pinbaal hem continu afzeiken.
En sommige woorden zijn te triest voor mensenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef melke het volgende:
Sommige mensen zijn te triest voor woorden...
Daar doet Peet toch ook niet moeilijk over?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:51 schreef Gert het volgende:
Hallo, Freud![]()
Hij wilde Tanja, maar die vond jou leuker.![]()
Laat het los, Peterquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ik ben er wel voor behandeld
Dat ik Tan samen met een klein groepje fans 3 maanden heb lopen verdedigen tegen de crackhoerroepers (en erger), en dat ze me daarna toch een beetje links laat liggen en ziet als een magnetronpsychopaat en teennagelfetisjist.
Maar ja, haar populariteit op Fok toonde wel mijn gelijk aan.
Eerder een competitie wie als eerste een ban krijgt, ik zie diverse buien hangen, en ik heb een zero-tolerance-policyquote:
Kun je dan niet beter een competitie houden wie het meest kan uithalen zonder een ban te krijgen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerder een competitie wie als eerste een ban krijgt, ik zie diverse buien hangen, en ik heb een zero-tolerance-policy
Je daagt me uit hequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een competitie houden wie het meest kan uithalen zonder een ban te krijgen?
Tamelijk nutteloosquote:
Goed dat je het zelf al zegtquote:
Hij verpest het voor zichzelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf al zegt![]()
haal die quote nou weg joh en peter dat ding![]()
Zegt misschien ook heel veel over 'Tan'.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ik ben er wel voor behandeld
Dat ik Tan samen met een klein groepje fans 3 maanden heb lopen verdedigen tegen de crackhoerroepers (en erger), en dat ze me daarna toch een beetje links laat liggen en ziet als een magnetronpsychopaat en teennagelfetisjist.
En als zijn 'vriendje' de quote even weghaalt valt er misschien nog iets te redden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
Peter6000, probeer die pillen nou eens op tijd te slikken en haal die post van je weg.
Jammer ook dat ManU opeens oostindisch doof is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:22 schreef A-en-M het volgende:
Dan zal Peter toch ook iets aan zijn post moeten doen, jammer hoor als je zo laag moet gaan om zoiets te posten.
Die zie ik verder ook niet online, dus kan het ook niet verder doorgeven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer ook dat ManU opeens oostindisch doof is.
Uhhhquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Goede vraag iddquote:
quote:
En opa wint de 100 meter nog in 9.92 sec.quote:
Die blijft meestal wel wakker / aanwezig als er iets te ramptoeristen valt.quote:
maakt niet uit voor wie die les is, je zit 3 weken voor BB, en je dan zo op laten naaien en zoiets belachelijks posten, de vraag van of het hier nog over BB gaat is ver te zoeken danquote:
Tja, er valt vooralsnog weinig over BB te melden.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:43 schreef A-en-M het volgende:
maakt niet uit voor wie die les is, je zit 3 weken voor BB, en je dan zo op laten naaien en zoiets belachelijks posten, de vraag van of het hier nog over BB gaat is ver te zoeken dan![]()
Sorry was even was even aan het eten, moet ook gebeurenquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaa, ik snap jequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
maakt niet uit voor wie die les is, je zit 3 weken voor BB, en je dan zo op laten naaien en zoiets belachelijks posten, de vraag van of het hier nog over BB gaat is ver te zoeken dan![]()
Vooralsnog zitten we op BB5.91Beta.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Maak je niet zo druk joh. Gewoon lekker meepostenTis de 3e wereldoorlog niet heh
. BB6
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |