Ben bang dat ik vanochtend juist een extra had moeten innemen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Pilletje vergeten, LS ?
Zeg, lul de behanger, waar heb jij van gevreten ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben bang dat ik vanochtend juist een extra had moeten innemen...
Maar moderatie is selectief....
@APK zei ooit in een bericht, dat hij zich hield aan de FAQ...
hahahahahaha, SLIJMBAL, eerste klas... MANIPULATIE....
Maar ze slikken het wel van hem...
Daarom vind ik hem ook zo'n ongelovelijke t*ring klootzak...
De rest van Sgop zijn zielige mensjes.....
Misscien mensen die niet kunnen lezen en maar meteen beginnen te schelden???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, lul de behanger, waar heb jij van gevreten ?
Zal ik daar al internet-user sinds 1993 maar niet op antwoorden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Simpele, wat heb je tegen Sgop-users? Ik zie persoonlijk geen verschil tussen de users en ik hang hier al sinds 1999 rond.
Wie zijn die Sgop-users dan volgens jou?
Ja, en er zelf over beginnen is natuurlijk niet off-topic ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik daar al internet-user sinds 1993 maar niet op antwoorden?
Want dan krijg je van die off-topic-discussies....
Hey je hebt ge-edit...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, en er zelf over beginnen is natuurlijk niet off-topic ?
edit: zeg, LS, hoe is het eik met je nieuwe baantje, was dat een blijvertje, of hebben ze je dr nu al uitgehoerd ?
Dat baantje was een "opstappertje"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, en er zelf over beginnen is natuurlijk niet off-topic ?
edit: zeg, LS, hoe is het eik met je nieuwe baantje, was dat een blijvertje, of hebben ze je dr nu al uitgehoerd ?
Waarom geloof ik die 'harde' berichten van jou tegen Gert en APK nou nooit?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zielig mannetje.......en daar wil ik het verder bij laten.
![]()
Intuitiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom geloof ik die 'harde' berichten van jou tegen Gert en APK nou nooit?
Ik zeg 100 extra.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben bang dat ik vanochtend juist een extra had moeten innemen...
Dat is een extern forum. zie hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat betekent Sgop?
Wat is het nu van een extern forum terwijl hier al een forum is?quote:
Dat is een forum waar LS niet door z'n proeftijd is gekomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat betekent Sgop?
Mag ik dan ook joinen, ik vind het namelijk ook maar triest figuur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
Dat is een forum waar LS niet door z'n proeftijd is gekomen.
Mensen vonden 'm daar binnen de kortste keren of zielig, of een klootzak, of beide.
Story of his life.![]()
Tjep, welcome to the junglequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is het nu van een extern forum terwijl hier al een forum is?
En nu TS die klaagt over dat andere forum terwijl al die users ook hier zitten en ik heb ff daar gekeken en hun zeiken TS van hier weer daar af.
Gezellige bende hier.![]()
Maar we vinden jou écht een crewlikkende EO-lulhannes hoor Bongemans, dat heeft niets met op de kast jagen te maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, welcome to the jungleDit is de "core" van FOK! (het BB forum zegmaar) en daar wordt het wat warmer dan in de meeste andere locaties hier, ook omdat de meeste oudere users (die al wat langer geregistreerd zijn) vaak wat scherper van de tong gesneden zijn en dus ook proberen bepaalde mensen op de kast te jagen. En die vind je dus m.n. vaak terug als het BB forum weer actief is
Maar ik ben al geen maanden meer op Sgop geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zielig mannetje.......en daar wil ik het verder bij laten.
![]()
Ik had het tegen Gert...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik ben al geen maanden meer op Sgop geweest.
Als je de dingen daar leest, en dan iemand zielig durft te noemen....
Wat ben je dan zelf????
Hopeloos, wanhopig, een "HELP. ik heb aandacht nodig persoon"
Nah, lul maar raak, alle Sgop mensjes zijn in mijn ogen een beetje wanhopig om aandacht.
Ze komen amper of nooit on-topic, ze weten het altijd wel zo te draaien om er een rel aan te geven. Niet éénmalig... NOOIT in een discussie meegaan, maar ALTIJD er voor zorgen om iemand (persoonlijk, zonder het oogpunt van BB, de grond in te boren) en er onderling heel veel plezier aan te beleven.
Tja, is ook wel logisch, want het subforum PUB (waar ze misschien beter tot hun recht komen) durven ze niets te zeggen..
Blijf lekker op Sgop, en doe hier niet stoer, want jullie zijn allerminst stoer en interessant. Jullie zijn heel voorspelbaar en irritant.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik ben al geen maanden meer op Sgop geweest.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Blijf lekker op Sgop, en doe hier niet stoer, want jullie zijn allerminst stoer en interessant. Jullie zijn heel voorspelbaar en irritant.![]()
Mij krijg je ook niet snel op de kast hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar we vinden jou écht een crewlikkende EO-lulhannes hoor Bongemans, dat heeft niets met op de kast jagen te maken.
Fisherman's girlfriend danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mij krijg je ook niet snel op de kast hoorIk blijf gewoon rustig en kalm en voor de rest heb ik geen behoefte aan relletjes en conflictjes dus die mijd ik of ik negeer ze gewoon
En ik lik liever aan een Fisherman's Friend![]()
Lekker Sgoppertjequote:
Nee, die is vorig jaar failliet gegaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:31 schreef CarOnline het volgende:
Bestaat de Clib eigenlijk nog?
Doe ik een keer aardig tegen je -terwijl jij vorig jaar mijn moeder een hoer noemde- vind jij mij een 'ongelovelijke t*ring klootzak'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar moderatie is selectief....
@APK zei ooit in een bericht, dat hij zich hield aan de FAQ...
hahahahahaha, SLIJMBAL, eerste klas... MANIPULATIE....
Maar ze slikken het wel van hem...
Daarom vind ik hem ook zo'n ongelovelijke t*ring klootzak...
De rest van Sgop zijn zielige mensjes.....
Ik zie er maar eentje razen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef teamlead het volgende:
zo.. iedereen al uitgeraasd? Of moet het nog ff openblijven hier?
Ik vermaak me prima hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef teamlead het volgende:
zo.. iedereen al uitgeraasd? Of moet het nog ff openblijven hier?
joa.. maar om nou te zeggen dat het echt nog ergens over gaat....quote:
Joh, laat lekker nog ff open.. je moet dat pychopatische dronken lor even de kans geven te reageren, zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
joa.. maar om nou te zeggen dat het echt nog ergens over gaat....
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, laat lekker nog ff open.. je moet dat pychopatische dronken lor even de kans geven te reageren, zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.![]()
Het gaat over intens gemene sgoppers die door de crew-vrijmetselaars beschermd worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
joa.. maar om nou te zeggen dat het echt nog ergens over gaat....
Dan gaat hij zijn excuus aanbieden, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef Gert het volgende:
Joh, laat lekker nog ff open.. je moet dat pychopatische dronken lor even de kans geven te reageren, zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.![]()
Wel aan ons normále sgoppertjes denk ik, maar niet aan die t*ring klootzak.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaat hij zijn excuus aanbieden, toch?![]()
Vreemd trouwens dat hij mij er uit pikt, terwijl jij, Jaapie en Pinbaal hem continu afzeiken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
Wel aan ons normále sgoppertjes denk ik, maar niet aan die t*ring klootzak.![]()
Hallo, Freudquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat hij mij er uit pikt, terwijl jij, Jaapie en Pinbaal hem continu afzeiken.
En sommige woorden zijn te triest voor mensenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef melke het volgende:
Sommige mensen zijn te triest voor woorden...
Daar doet Peet toch ook niet moeilijk over?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:51 schreef Gert het volgende:
Hallo, Freud![]()
Hij wilde Tanja, maar die vond jou leuker.![]()
Laat het los, Peterquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ik ben er wel voor behandeld
Dat ik Tan samen met een klein groepje fans 3 maanden heb lopen verdedigen tegen de crackhoerroepers (en erger), en dat ze me daarna toch een beetje links laat liggen en ziet als een magnetronpsychopaat en teennagelfetisjist.
Maar ja, haar populariteit op Fok toonde wel mijn gelijk aan.
Eerder een competitie wie als eerste een ban krijgt, ik zie diverse buien hangen, en ik heb een zero-tolerance-policyquote:
Kun je dan niet beter een competitie houden wie het meest kan uithalen zonder een ban te krijgen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerder een competitie wie als eerste een ban krijgt, ik zie diverse buien hangen, en ik heb een zero-tolerance-policy
Je daagt me uit hequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een competitie houden wie het meest kan uithalen zonder een ban te krijgen?
Tamelijk nutteloosquote:
Goed dat je het zelf al zegtquote:
Hij verpest het voor zichzelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf al zegt![]()
haal die quote nou weg joh en peter dat ding![]()
Zegt misschien ook heel veel over 'Tan'.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ik ben er wel voor behandeld
Dat ik Tan samen met een klein groepje fans 3 maanden heb lopen verdedigen tegen de crackhoerroepers (en erger), en dat ze me daarna toch een beetje links laat liggen en ziet als een magnetronpsychopaat en teennagelfetisjist.
En als zijn 'vriendje' de quote even weghaalt valt er misschien nog iets te redden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
Peter6000, probeer die pillen nou eens op tijd te slikken en haal die post van je weg.
Jammer ook dat ManU opeens oostindisch doof is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:22 schreef A-en-M het volgende:
Dan zal Peter toch ook iets aan zijn post moeten doen, jammer hoor als je zo laag moet gaan om zoiets te posten.
Die zie ik verder ook niet online, dus kan het ook niet verder doorgeven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer ook dat ManU opeens oostindisch doof is.
Uhhhquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Goede vraag iddquote:
quote:
En opa wint de 100 meter nog in 9.92 sec.quote:
Die blijft meestal wel wakker / aanwezig als er iets te ramptoeristen valt.quote:
maakt niet uit voor wie die les is, je zit 3 weken voor BB, en je dan zo op laten naaien en zoiets belachelijks posten, de vraag van of het hier nog over BB gaat is ver te zoeken danquote:
Tja, er valt vooralsnog weinig over BB te melden.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:43 schreef A-en-M het volgende:
maakt niet uit voor wie die les is, je zit 3 weken voor BB, en je dan zo op laten naaien en zoiets belachelijks posten, de vraag van of het hier nog over BB gaat is ver te zoeken dan![]()
Sorry was even was even aan het eten, moet ook gebeurenquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaa, ik snap jequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
maakt niet uit voor wie die les is, je zit 3 weken voor BB, en je dan zo op laten naaien en zoiets belachelijks posten, de vraag van of het hier nog over BB gaat is ver te zoeken dan![]()
Vooralsnog zitten we op BB5.91Beta.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Maak je niet zo druk joh. Gewoon lekker meepostenTis de 3e wereldoorlog niet heh
. BB6
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |