Nope. alleen een openluchtbios.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef super-muffin het volgende:
En is er nu geen open luchtpodium?
ik heb die volkskrant special nog niet gelezen overigens
Sorry. Kom je hem ook brengen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo boos? Je mag hem van mij hebben hoor....
Woonplaats: Minneapolis, MNquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:57 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Sorry. Kom je hem ook brengen?![]()
Hmmm beetje ver weg zo te lezen... Kan wel een leuk reisje voor Peaceman en mij zijn....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:57 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Sorry. Kom je hem ook brengen?![]()
Volgens mij wilt hij de muntjes prijs weten. Ook ik ben daar wil in geintreseerd, alhoewel het eigenlijk toch niet boeit want als de muntjes op zijn dan worden er weer nieuwe gehaald. Maar gewoon voor de statistiek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo boos? Je mag hem van mij hebben hoor....
Exactquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij de muntjes prijs weten. Ook ik ben daar wil in geintreseerd, alhoewel het eigenlijk toch niet boeit want als de muntjes op zijn dan worden er weer nieuwe gehaald. Maar gewoon voor de statistiek.
Ow op die fiets... tja de warmte hequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij de muntjes prijs weten. Ook ik ben daar wil in geintreseerd, alhoewel het eigenlijk toch niet boeit want als de muntjes op zijn dan worden er weer nieuwe gehaald. Maar gewoon voor de statistiek.
Thanxquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die fiets... tja de warmte he![]()
Goedmakertje:
verhaal
Douchen? Op een festival heet dat deo toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:36 schreef jerver73 het volgende:
ik ga me uitstekend vermaken zo te zien :--) wel weinig tijd inderdaad om te douchen maar goed... we douchen wel in de waterbakken bij de toiletten...
Er is nog een gaatje op vrijdagquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:45 schreef BeRightBack het volgende:
Nu komt er toch niks meer bij?
Misschien wat wijzigingen...
er was nog een grote kans Snow Patrol zou afzeggen toch? Dan zou er een prominente plek vrijkomenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:45 schreef BeRightBack het volgende:
Nu komt er toch niks meer bij?
Misschien wat wijzigingen...
Snow Patrol heeft Frequency afgezegd, op de datum dat ze op Frequency zouden spelen staan ze nu op lowlands.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef rubbereend het volgende:
idd UDC al eerste van de dag
[..]
er was nog een grote kans Snow Patrol zou afzeggen toch? Dan zou er een prominente plek vrijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |