Geklikt, vorig jaar zijn Pete Philly, jullie 5 minuten Marilyn Manson en mijn 5 minuten Incubus de enige overlappingen geweest van onze 3 dagen Lowlandsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee meer.. dan moet je ff het linkje klikken en teruglezen... Maar wij zijn wel naar Pete Philly geweest door jou...
Neh, dat denk ik niet. B&S =quote:Nu hebben wij bij vlagen () ook wel een andere smaak....
WIj gaan bijvoorbeeld zoiezo naar Belle & Sebastian en ik vraag me af of jij daar ook te bewonderen bent....
Ik ga jullie fotoboeken in ieder geval nog even goed bekijkenquote:Maar anders moesten we bij het langslopen (op weg naar de verschillende bands) maar eens groeten
Toch ongeveer een uur overlappingquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geklikt, vorig jaar zijn Pete Philly, jullie 5 minuten Marilyn Manson en mijn 5 minuten Incubus de enige overlappingen geweest van onze 3 dagen Lowlands![]()
[..]
Dat is dus het verschil in smaak.. Dat wordt namelijk een superoptreden...quote:Neh, dat denk ik niet. B&S =
[..]
Bij mij zien je alleen een vogel.quote:Ik ga jullie fotoboeken in ieder geval nog even goed bekijken![]()
Wat wil je dan allemaal zien?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef pfaf het volgende:
Weinig problemen, alle bands die ik wil zien, kan ik zien. Alleen Wir Sind Helden wordt lastig.
Zoveel, maar per sé:quote:
Dat had ik al verwacht ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef peaceman het volgende:
Hmm zo te zien, gaan wij elkaar geregeld tegenkomen
Dat verbaasd me wel, want vergeleken met vorig jaar staan er minder hele grote namen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Eric van Eerdenburg in de Volkskrant gaat Lowlands vrijwel zeker uitverkopen. Er komen ook weer zo'n 1000 Britten.
Misschien juist daardoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat verbaasd me wel, want vergeleken met vorig jaar staan er minder hele grote namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |