Jammer, hij is best cool!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef Ascaroth het volgende:
Die vette Lowlands-gadget wordt niet ondersteund door mijn telefoon trouwens..
Nee hoor. YYY = 18:45-19:45, AM = 19:45-20:45.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:42 schreef _Etter_ het volgende:
yeah, yeah yeah's tegenover artic monkeys.
Ik ken 'm niet. Echt niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef Roellio het volgende:
Jaaah! Guillermo & Tropical Danny!
Én brokeback mountain!
Da's een hele makkelijkequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef Christine het volgende:
B&S tegenover Muse. Dat is toch geen keuze?.
Zondag ga ik heel hard heen-en-weer rennen tussen Alpha en Grolsch, zo te zienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's een hele makkelijke![]()
Eerst B&S, wat misschien wel het concert van lowlands 2006 wordt en daarna, mits je nog zin hebt naar Muse....
Voor de 3e keer in een jaar naar TOOL jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef Roellio het volgende:
Kruispost:
Teletekst 401
Tool in november in Ahoy'
Ja kut! Waarom begint de vvk as zaterdam nou al! Ik zit al zo fucking krap bij kas momenteelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef Roellio het volgende:
Kruispost:
Teletekst 401
Op donderdag 9 november geeft Tool een
concert in de Rotterdamse Ahoy'.De
voorverkoop begint zaterdag 29 juli.De
Amerikaanse rockband bracht op 1 mei
hun vierde cd uit,getiteld 10.000 Days.
lang leven de CreditCardquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja kut! Waarom begint de vvk as zaterdam nou al! Ik zit al zo fucking krap bij kas momenteel!
mooi, maar dat heeft niet veel met LL te maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef Roellio het volgende:
Kruispost:
Teletekst 401
Op donderdag 9 november geeft Tool een
concert in de Rotterdamse Ahoy'.De
voorverkoop begint zaterdag 29 juli.De
Amerikaanse rockband bracht op 1 mei
hun vierde cd uit,getiteld 10.000 Days.
Moet je wel ook die film erbij gaan kijken .....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
Echo
22.00-22.45 Q&A + acoustic set Michael Franti
die zijn er ook voor zielige studentjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:21 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben maar een zielig studentje hoor *jammer*
Door Iggy Pop ben ik zoiezo al later, maar ik moet het 'program' allemaal nog verfijnen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je wel ook die film erbij gaan kijken .....
die film ervoor is een docu geregiseerd door MF, je kan hem daarna vragen daarover stellen en hij doet dus een stukkie akoestisch
Door mij getipt worden? Waren wij niet diegenen die vorig ongeveer precies niet gezien hadden wat de ander wel gezien had? Dus jij wacht af wat ik tip zodat je daar niet heen hoeft?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Door Iggy Pop ben ik zoiezo al later, maar ik moet het 'program' allemaal nog verfijnen...
Bovendien zal er door jou of GLO nog wel het 1 en ander getipt worden, wat ik absoluut niet moet gaan missen...
Geen idee meer.. dan moet je ff het linkje klikken en teruglezen... Maar wij zijn wel naar Pete Philly geweest door jou...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Door mij getipt worden? Waren wij niet diegenen die vorig ongeveer precies niet gezien hadden wat de ander wel gezien had? Dus jij wacht af wat ik tip zodat je daar niet heen hoeft?
Sla Wolfmother, Gogol Bordello (welke sukkel zet dat tegenover Massive Attack) , Tiga, Bong-Ra, Ministry (waarom op die kut Alpha
), Zero 7, Mocky, Nid & Sancy, Alexander Kowalski, Corvus Corax, Pendulum, Motor en Tiefschwarz dan maar over.
En ga vooral naar Matisyahu () en A Balladeer (
)
Geklikt, vorig jaar zijn Pete Philly, jullie 5 minuten Marilyn Manson en mijn 5 minuten Incubus de enige overlappingen geweest van onze 3 dagen Lowlandsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee meer.. dan moet je ff het linkje klikken en teruglezen... Maar wij zijn wel naar Pete Philly geweest door jou...
Neh, dat denk ik niet. B&S =quote:Nu hebben wij bij vlagen () ook wel een andere smaak....
WIj gaan bijvoorbeeld zoiezo naar Belle & Sebastian en ik vraag me af of jij daar ook te bewonderen bent....
Ik ga jullie fotoboeken in ieder geval nog even goed bekijkenquote:Maar anders moesten we bij het langslopen (op weg naar de verschillende bands) maar eens groeten
Toch ongeveer een uur overlappingquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geklikt, vorig jaar zijn Pete Philly, jullie 5 minuten Marilyn Manson en mijn 5 minuten Incubus de enige overlappingen geweest van onze 3 dagen Lowlands![]()
[..]
Dat is dus het verschil in smaak.. Dat wordt namelijk een superoptreden...quote:Neh, dat denk ik niet. B&S =
[..]
Bij mij zien je alleen een vogel.quote:Ik ga jullie fotoboeken in ieder geval nog even goed bekijken![]()
Wat wil je dan allemaal zien?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef pfaf het volgende:
Weinig problemen, alle bands die ik wil zien, kan ik zien. Alleen Wir Sind Helden wordt lastig.
Zoveel, maar per sé:quote:
Dat had ik al verwacht ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef peaceman het volgende:
Hmm zo te zien, gaan wij elkaar geregeld tegenkomen
Dat verbaasd me wel, want vergeleken met vorig jaar staan er minder hele grote namen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Eric van Eerdenburg in de Volkskrant gaat Lowlands vrijwel zeker uitverkopen. Er komen ook weer zo'n 1000 Britten.
Misschien juist daardoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat verbaasd me wel, want vergeleken met vorig jaar staan er minder hele grote namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |