helaas tis al uitverkochtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik ga morgen kaartjes halen. Als ze nog niet uitverkocht zijn tenminste?
't Programma van zaternacht zal er iig voor zorgen dat ik zondag heeeeeel rustig ga wakker wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, al je al je tent uit bent om die tijd
het is een keuze tussen rustig wakker worden en een goeie alarmklok..
Op marktplaats staan nu nog een paar kaartjes voor 300 euro......wees er snel bij, want morgen zijn ze zeker weten over de 500 alquote:
KUT! Corvus Corax is ook vroeg op zondagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, ik ga toch én MSTRKRFT én ¡Forward, Russia! checken..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
KUT! Corvus Corax is ook vroeg op zondag![]()
![]()
Die ga je niet meer krijgen dan hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:21 schreef London_Calling het volgende:
Ik zit al bijna 2 uur op die mobile festival guide te wachten
Ik moet na MSTRKRFT nog minstens een uur lang sex in een veel te kleine koepeltent hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Je kunt een uur langer uitslapen dan ik..
Ik wil wel voor je waarnemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet na MSTRKRFT nog minstens een uur lang sex in een veel te kleine koepeltent hebben![]()
Dat is toch romantischquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet na MSTRKRFT nog minstens een uur lang sex in een veel te kleine koepeltent hebben![]()
Ja dag, ga jij eerst maar eens een heel jaar complimentjes, etentjes, kado's en romantische verrassingen geven danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef London_Calling het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je waarnemenIn die koepeltent dan hè
![]()
Sex/douchen/warme kleding halen is voor de gaten in het programma..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zaterdagnacht 90's nowquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Programma van zaternacht zal er iig voor zorgen dat ik zondag heeeeeel rustig ga wakker worden![]()
Na MSTRKRFT dus pasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sex/douchen/warme kleding halen is voor de gaten in het programma..
..maar waar zijn die..?
Verkapt verzoek om een blokkenschemaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef icebliss het volgende:
Shit, niemand heeft het blokkenschema alvast gemaakt. Nou moet ik zelf uit gaan zoeken wat overlapt. Zucht.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:15 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Verkapt verzoek om een blokkenschema![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |