in je vriendquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zie ik om een uur of 17.45 pas. Hoop wel dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want anders ben ik op vakantie en moet een maat van me de SCC's bij iedereen thuis ophalen, om kaarten voor de JC-schaal en CL-voorronde te halen. En laat ik daar nou net niet zo'n vertrouwen in hebben.
Voor Harry zelf. Ik mag PSV dan wel subjectief ook een zaadclub vinden, ze stellen nog altijd meer voor dan zo'n omhooggevallen grijzemuizen-zooi als HSV. Alhoewel, nu ik erover nadenk...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
Voor wie hoop je dat? Voor Ajax? Voor PSV? Voor HSV? Of voor Harry zelf?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand al een SCC'tje in de bus gehad?
Ik doe ook liever alles zelf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zie ik om een uur of 17.45 pas. Hoop wel dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want anders ben ik op vakantie en moet een maat van me de SCC's bij iedereen thuis ophalen, om kaarten voor de JC-schaal en CL-voorronde te halen. En laat ik daar nou net niet zo'n vertrouwen in hebben.
Ik denk dat hij het bij PSV uitstekend zou doen. En de nog grotere wil om zich te bewijzen zou bij hem voor nog wat extra's kunnen zorgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
opbloeien? is iedereen bang dat hij opeens 20 doelpunten gaat maken?
ik zie hem graag bij ajax blijven maar mocht ie naar psv gaan dan maak ik me daar niet druk over.
De keren dat hij kaarten haalde, is het nog nooit goed gegaan. Kwam ooit een keer terug met de mededeling dat een bewuste wedstrijd was uitverkocht, terwijl ik een paar uur later toch nog kaarten heb binnengekregen. Daarbij verslaapt hij zich zowat altijd, dus nu zal hij wel weer vergeten om de kaarten bij iedereen op te halen. Verder een goede gozer, maar doe het liever zelf, dan weet ik dat het goed gebeurt.quote:
Gelukkig weet ik al dat ik Bobby Haarms heb.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wie ik heb: Michels, Cruijff of Van Basten
20 goals moet 'm wel lukken hoor, als 'ie met een handvol basisplaatsen en voor de rest invalbeurtjes er 12 maakt in 30 competitieduels.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
opbloeien? is iedereen bang dat hij opeens 20 doelpunten gaat maken?
ik zie hem graag bij ajax blijven maar mocht ie naar psv gaan dan maak ik me daar niet druk over.
dat is dan ook meteen het meeste dat ie ooit gescoord heeft. hij heeft nooit veel gescoord.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
20 goals moet 'm wel lukken hoor, als 'ie met een handvol basisplaatsen en voor de rest invalbeurtjes er 12 maakt in 30 competitieduels.
Yep, en toen Ajax vorig seizoen 4-4-2 ging spelen ging het ook veel beter met hem.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
In de Nederlandse competitie scoort Harry er zeker wel twintig in een 4-4-2-systeem, dat deden Nikos Machlas, Dirk Kuijt, Mateja Kezman, Jan Vennegoor of Hesselink toch ook?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister brief gehad van Ajax dat ze het geld af hebben kunnne schrijven, dus hij komt eraan... Kijk ik vanochtend op mijn rekening: hebben ze het 2x afgeschreven...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
In de Nederlandse competitie scoort Harry er zeker wel twintig in een 4-4-2-systeem, dat deden Nikos Machlas, Dirk Kuijt, Mateja Kezman, Jan Vennegoor of Hesselink toch ook?
heb dr al 1 laten terug boekenquote:
quote:Nikos Machlas vertrekt naar Apoel
26-7-2006 Hij kostte Ajax destijds 19 miljoen gulden, maar veel supporters zouden dat achteraf niet voor hem hebben betaald. Hoewel hij toch in 2002 met Ajax het landskampioenschap en de beker won. Die Nikos Machlas vervolgt zijn loopbaan in Cyprus. De aanvaller tekende een contract voor één seizoen bij Apoel FC. Apoel FC strijdt momenteel voor Europees voetbal. Hij komt over van OFI Kreta. De inmiddels 33-jarige Griek kwam zestig keer als international in actie.
wat een jodenstreekquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister brief gehad van Ajax dat ze het geld af hebben kunnne schrijven, dus hij komt eraan... Kijk ik vanochtend op mijn rekening: hebben ze het 2x afgeschreven...
true...quote:
Ben benieuwdquote:Voor het tweede achtereenvolgende jaar neemt FC Porto deel aan het LG Amsterdam Tournament en ex-Ajax-trainer Co Adriaanse kijkt ernaar uit: ,,Het LG Amsterdam Tournament is een prestigieus toernooi en Inter en Manchester United zijn fantastische tegenstanders. Het zijn grote, mooie clubs. Het heeft uiteraard ook altijd iets extra’s om terug te zijn in Amsterdam, in de ArenA, bij mijn oude club Ajax."
Na zijn tweede plaats in het toernooi van vorig jaar gaat Adriaanse dit jaar voor de winst: ,,Ik wil hier toch iets laten zien. Ik wil laten de mensen laten zien dat we niet ‘Portugees’ spelen, maar dat we aanvallend en aantrekkelijk voetbal spelen, míjn voetbal, ‘Ajax voetbal’. Uiteraard moeten we ook winnend spelen, het toernooi winnen lijkt me wel mooi."
Adriaanse reageert enthousiast als hij hoort dat hij 5 augustus bij het duel tussen FC Porto en Internazionale waarschijnlijk oog in oog komt te staan met Maxwell, de Braziliaan die onder zijn leiding bij Ajax debuteerde en uitgroeide tot een onmisbare kracht en een publiekslieveling van de Amsterdammers: ,,Maxwell is echt een fantastische speler, een hele mooie voetballer en bovendien een geweldig mens. Ik kijk ernaar uit om hem weer te zien.”
Nederlandse kranten leest de oefenmeester niet meer. Zijn oude club Ajax volgt hij via de schotel. Oud-Barcelona-speler Gabri vindt hij bijvoorbeeld een goede aankoop: ,,Gabri is een ervaren jongen die onder Nederlandse trainers als Cruijff en Rijkaard al veel ervaring heeft opgedaan met de manier van spelen bij Ajax.”
Ook over topscorer Klaas Jan Huntelaar is de oefenmeester zeer te spreken: ,,Klaas Jan is mijn type speler, hij is een fantastische voetballer, die alles simpel doet en dus goed.”
Vorig seizoen won Adriaanse met FC Porto na een enerverend seizoen de landstitel én de beker en om ook dit jaar weer goed te presteren én het Estádio do Dragăo vol te spelen heeft Adriaanse zijn selectie onder andere versterkt met oud AZ-aanvaller Tarik Sektioui en ex-Académica speler Ezequias. ,, Sektioui is een creatieve, snelle buitenspeler waarvan er in Europa niet zoveel rondlopen en Ezequias is de linksbenige verdediger, die back, centraal of zelfs op het middenveld uit de voeten kan.’’
‘Mister’ – zoals trainer Co Adriaanse respectvol door iedereen binnen de club genoemd wordt- is erg enthousiast over zijn club FC Porto en de professionele manier waarop zaken worden aangepakt. Ook over de instelling van zijn spelers spreekt hij lovende woorden: ,,Het zijn winnaars, échte mannen, die absoluut tot het uiterste gaan om te winnen. Bovendien zijn het dusdanige professionals dat ze elkaar op natuurlijke wijze corrigeren zonder dat ik daar iets aan hoef te doen.”
Vrijdag 4 augustus om 19.00 uur speelt Adriaanse met FC Porto tegen Sir Alex Ferguson’s Manchester United en om 21.15 uur komen Ajax en Inter in aktie. Zaterdag 5 augustus speelt Maxwell’s Inter om 19.00 uur tegen het FC Porto van zijn voormalig trainer Adriaanse en om 21.15 uur sluiten Ajax en Manchester United het LG Amsterdam Tournament af.
Een buitenspeler die ooit eens op proef kwam, maar niet door de test heen kwam. Hoe kom je daar opeens zo op?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ognjenovic, wie was dat ook alweer?
Waarschijnlijk omdat die ook ooit tegen Emmen speelde en 2x scoorde (of 3x?).quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Een buitenspeler die ooit eens op proef kwam, maar niet door de test heen kwam. Hoe kom je daar opeens zo op?
quote:Ajacied Emmanuel Boakye speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk op huurbasis in het Oosten des lands. FC Twente en Heracles hebben zich bij de Amsterdammers gemeld voor de 21-jarige verdediger.
Eerder liet technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, al weten dat Boakye verhuurd mog worden. De jonge rechtsback moet bij een eredivisieclub ervaring opdoen. Boakye is vierde in de pikorde bij de Amsterdammers achter Grygera, Heitinga en Ogararu.
Afgelopen seizoen kwam de rechtsback, door vele blessuregevallen, meerdere malen in actie voor Ajax.
quote:Ajax contracteerde deze zomer Jaap Stam en George Ogararu, maar desondanks maakt Zdenek Grygera zich geen zorgen. De Tsjech liet tegenover Voetbal International weten gewoon te zullen strijden voor een plek in de achterhoede.
“Ik heb geen nieuws en concentreer me gewoon op Ajax”, aldus Grygera over de huidige situatie “We hebben afgelopen zaterdag een prachtige dag gehad bij Arsenal. Ik heb een half uur als linksback gespeeld en voor mijn gevoel ging het goed. Deze positie is voor mij niet vreemd.”
De Tsjech zou eventueel ook gewoon het gehele seizoen als linksback willen spelen. “Bij Sparta Praag en in het nationale team heb ik daar namelijk vaak gestaan. Ik ga er alles aan doen om me bij Ajax in de basis te knokken, op welk positie maakt me niet uit.”
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die ook ooit tegen Emmen speelde en 2x scoorde (of 3x?).
Toch knap van die man, want als je heel goed naar hem kijkt.....quote:Rene Temmink is door de nationale voetbalbond KNVB aangewezen als scheidsrechter voor het duel om de Johan Cruijffschaal. Zondag dertien augustus strijden landskampioen PSV en bekerwinnaar Ajax om de eerste prijs van dit seizoen.
De wedstrijd wordt traditiegetrouw in de Amsterdam Arena gespeeld. Vorig seizoen stonden beide ploegen eveneens tegenover elkaar. Destijds was Ajax met 2-1 te sterk voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |