heeft u mij uit 118 gegooid?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*Zucht*
Nogmaals, iemand roept hier puur voor de grap "Ten Cate rot op!". Dat had hij waarschijnlijk niet gedaan als hij had geweten hoeveel verwarring dat zou veroorzaken.
2 - 0 winst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef Eppie_NL het volgende:
en wat verwachten we tegen Dortmund?
quote:Feyenoord ziet in Charisteas opvolger van Kuyt
Een dag nadat Henk ten Cate aangaf dat zijn spits Angelos Charisteas mag uitzien naar een andere club, komt het Rotterdams Dagblad met de melding dat Feyenoord in hem de ideale opvolger ziet van Dirk Kuyt.
Gisteren werd in de Engelse media gemeld dat Dirk Kuyt persoonlijk rond zou zijn met het Engelse Liverpool. De broer van Feyenoord-trainer Erwin Koeman, Ronald Koeman, haalde Charisteas eerder al naar Ajax, maar in Amsterdam wist de Grieks international niet te overtuigen
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, zo gek vind ik het niet van f'noord.. Hoop zelfs dat hij het niet doet....
quote:- De training van woensdagmiddag 26 juli komt in verband met de verwachte hitte te vervallen!
Wat een watjes!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef -Wolf- het volgende:
Mocht iemand van plan zijn geweest om naar de training te gaan kijken vanmiddag:
[..]
joh, spuit11... Ik denk ook niet echt dat iemand er in trapte...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Wat een toeval dat die 2 berichten precies hetzelfde zijn opgebouwd..
HSV is een overschatte kutclub, dan hoop ik nog eerder dat 'ie naar PSV gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef SiemeN het volgende:
HSV lijkt me wel wat voor Harry trouwens. Zeker gezien de spitsen zoektocht daar nogal spaak lijkt te lopen.
Voor wie hoop je dat? Voor Ajax? Voor PSV? Voor HSV? Of voor Harry zelf?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
HSV is een overschatte kutclub, dan hoop ik nog eerder dat 'ie naar PSV gaat.
Duits spreekt hij in ieder geval gewoon goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef SiemeN het volgende:
HSV lijkt me wel wat voor Harry trouwens. Zeker gezien de spitsen zoektocht daar nogal spaak lijkt te lopen.
Dat zie ik om een uur of 17.45 pas. Hoop wel dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want anders ben ik op vakantie en moet een maat van me de SCC's bij iedereen thuis ophalen, om kaarten voor de JC-schaal en CL-voorronde te halen. En laat ik daar nou net niet zo'n vertrouwen in hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand al een SCC'tje in de bus gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |