why? omdat ie charifuckingsteas niet wil houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
nooit gedacht dat ik het zou zeggen.....
Ten Cate ROT OP!!!!
Dat verklaard de wissel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef stefmans het volgende:
Leuke wedstrijd was het Sneijder speelde goed, Stam was ook goed Vermaelen ook wel. Maar Rosenberg was slecht zeg![]()
Rosenberg werd gewisseld na een halfuur omdat dat de afspraak was. Hij zou een halfuur vol gaan en dan gewisseld worden.quote:
quote:PSV ziet in Charisteas opvolger van Vennegoor of Hesselink
Een dag nadat Henk ten Cate aangaf dat zijn spits Angelos Charisteas mag uitzien naar een andere club, komt het Eindhovens Dagblad met de melding dat PSV in hem de ideale opvolger ziet van Jan Vennegoor of Hesselink. Eerder al werden Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado) en Roy Makaay (Bayern München) met de landskampioen in verband gebracht, maar beide lijken financieel onhaalbaar.
Gisteren werd in de Portugese media gemeld dat Venegoor of Hesselink door de transfer van Benedict McCarthy naar Blackburn Rovers toch weer dichtbij een transfer naar FC Porto is, persoonlijk zou hij al tot een akkoord gekomen zijn. PSV-trainer Ronald Koeman haalde Charisteas eerder al naar Ajax, maar in Amsterdam wist de Grieks international niet te overtuigen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
why? omdat ie charifuckingsteas niet wil houdenkomop zeg! die gozer is best een leuke spits, maar niet voor het systeem dat Ten Cate wil spelen. Dan is het toch alleen maar logisch dat Charisteas dat nu al hoort? Voorkomt onrust en hij kan gewoon verder ballen. iedereen blij
quote:
Dat zal wel meevallen met Koeman als trainer, zijn volgende aankopen zijn waarschijnlijk Sikora en Soetaarsquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:03 schreef Trancelocator het volgende:
Zoals ik al zei, ik zie het gewoon echt gebeuren en dan zal je zien dat Angelos Ajax ontzettend veel problemen gaat bezorgen.
*Zucht*quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar wat heeft Ten Kate in hemelsnaam gedaan dat hij alweer krediet verspeelt?
Weinig maar de meeste Ajacieden willen altijd wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar wat heeft Ten Kate in hemelsnaam gedaan dat hij alweer krediet verspeelt?
ja dat was ik maja als ik geweten had dat er hier chaos zou ontstaan....had ik het nooit voor de grap geroepenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*Zucht*
Nogmaals, iemand roept hier puur voor de grap "Ten Cate rot op!". Dat had hij waarschijnlijk niet gedaan als hij had geweten hoeveel verwarring dat zou veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |