Hij is toch de gekke Griek die maar niet weg wil gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Als je achter Poepon genoemd wordt, dan heb je echt geen trainer die je het in je ziet zitten.
Jij kan +- 40 wedstrijden teren op 1 spits?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef Sethje het volgende:
Het is beter zo...maar wat een geld hebben we weggegooid zeg.... Charisteas...Sonck...Sikora..Soetaers..Machlas...Rosenberg ook eigenlijk, Nu ze KJH hebben is rosenberg in principe overbodig..maja...
Wel een mooie overwinning...
Was dat niet Poepon?quote:
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal wel naar psv gaan dan
AZ zit ook al ruim in de spitsen: Dembele, Arveladze en Koevermans; allemaal prima spitsen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
kluivert moet naar AZ
Ik hoop diep in mijn hart dat 'De Kluif' nog ergens gaat vlammen. Het liefst natuurlijk bij Ajax, maar wij hebben hem niet nodig eigenlijk. Of hij moet tweede keus willen worden achter 'De Hunt' maar dat zal hij niet doen verwacht ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert is nu gewoon slecht en moet stoppen
kan mij hun iets schelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ zit ook al ruim in de spitsen: Dembele, Arveladze en Koevermans; allemaal prima spitsen.
Ik hoop het ook. Dat hij ergens de sterren van de hemel gaat spelen en voetballer van het jaar word. En Nederland europees kampioen maakt in 2008.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop diep in mijn hart dat 'De Kluif' nog ergens gaat vlammen. Het liefst natuurlijk bij Ajax, maar wij hebben hem niet nodig eigenlijk. Of hij moet tweede keus willen worden achter 'De Hunt' maar dat zal hij niet doen verwacht ik.
Daarmee wil ik zeggen dat ik het niet waarschijnlijk vind dat AZ nog een spits zal aantrekkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij hun iets schelen![]()
Kluivert daar gaat het om
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.
Mwa, waarschijnlijk vindt Ajax hem te duur als derde spits, dat is pas repectloos om te zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |