Sumatraanse!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Denk aan een eiland.
Da's geen tijgersoort hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef komrad het volgende:
sixtijnse kapel?
Volgens mij vroeg je niet naar het deelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:28 schreef Haruhi het volgende:
Moet je dat erbij zetten..............................
Sorry, mijn internet lag er even uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:51 schreef LadyXochi het volgende:
Mag dat? Zomaar gokken? En wie dan het eerste em heeft? Dan zeg ik: Final Fantasy 9!
kijk een kennerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef dolle_hond het volgende:
babies en bad english
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mij niet. Ik geloof echt dat ik 's nachts beter ben.
Of de vragen zijn gemakkelijker, dat kan ook.
bij FMT zou men deze hopelijk meteen weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw benul. Misschien meer een FMT vraag?.
neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef Haruhi het volgende:
Het is Henry Ford!
Same difference. Een Oostblokkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Asmodian het volgende:
Ik zat ook aan Lugosi te denken door de hint, maar was die niet Hongaars?
Nog altijd op vakantie. ff een korte pauze aan't nemen van bezig zijn, zo weer verderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens welkom Asmo. Ben je weer thuis of nog op vakantie?
Je bent nog niet ingehaald.
Vergeet de whisky niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Asmodian het volgende:
In dit tempo moet ik snel bier in gaan slaan voor deel 100
Yann Martel, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Jayhawk het volgende:
martel?
Goed punt! Stuur me voor as. maandag ff een mailtje om me te herinneren dat ik een mooie Single Malt bij de Duty Free koop!quote:
hoe zit dat nou precies met dat bier drinken? wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nog altijd op vakantie. ff een korte pauze aan't nemen van bezig zijn, zo weer verder. Ik zie dat ik nog altijd niet in ben gehaald, maar MaJo en Stanley hebben veel punten zitten pakken en het tempo is ook akelig hoog. Maar ik hoop nog altijd op #1 te staan wanneer ik volgende week terug in NL ben om dan weer aan m'n eigen puntentotaal te kunnen werken
check!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goed punt! Stuur me voor as. maandag ff een mailtje om me te herinneren dat ik een mooie Single Malt bij de Duty Free koop!![]()
Je blijft altijd nummer 1 en zo hoort het ook.. MaJo is nu op vakantie volgens mij..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nog altijd op vakantie. ff een korte pauze aan't nemen van bezig zijn, zo weer verder. Ik zie dat ik nog altijd niet in ben gehaald, maar MaJo en Stanley hebben veel punten zitten pakken en het tempo is ook akelig hoog. Maar ik hoop nog altijd op #1 te staan wanneer ik volgende week terug in NL ben om dan weer aan m'n eigen puntentotaal te kunnen werken
Single Malt Special Reserve Glenmorangie, graag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goed punt! Stuur me voor as. maandag ff een mailtje om me te herinneren dat ik een mooie Single Malt bij de Duty Free koop!![]()
Ik heb daar een paar topics geleden al op gereageerd. Ik zoek ff precies waar, dan geef ik de linkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef Homdeck het volgende:
hoe zit dat nou precies met dat bier drinken? wie, wat, waar?
eerst is het de top10 en vervolgens weer niet.![]()
Ik dank je voor je vertrouwen in me, Stanley, maar ik weet helemaal niet of ik altijd wel op 1 blijf en al helemaal niet of dat hoort. Leuk is het natuurlijk welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je blijft altijd nummer 1 en zo hoort het ook.. MaJo is nu op vakantie volgens mij..
Deel 100 gaan we echt doen.. wordt mooi.
Ik probeer het ook weer te herinneren... Mijn 'stiefmoeder' is Boeddhiste en ik ben dan ook menigmaal in Thailand en omstreken te vinden geweest. Ik zit even te twijfelen op Bodhisatvas nou de verschillende incarnaties van Buddha of dat het 'zij die verlichting zoeken' betekent. De andere is een Bodhi ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet niets van Boeddha. Behalve dat het een kale, dikke man is...
de eerste boeddha is Siddharta Gautama, maar de boeddha die zal komen is nu nog bodhisatvaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef Asmodian het volgende:
Je bedoelt toch niet gewoon Siddharta Gautama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |