En dan nog de namen die ze in de film hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dick Van Dyke en Julie Andrews
Zeker niet de twee kinderen, wel Mary en die manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef iamredleader het volgende:
Is het niet supercalifraglisticexpialidocious (of zoiets?)... maar de zangers, dat zijn Mary Poppins en de twee kinderen, ik weet niet wat de echte namen zijn.
En de schoorsteenveger en de straattekenaar en de vliegerverkoperquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dick Van Dyke speelde de straatmuzikant... Kan ff niet meer op z'n naam komen
En de oude bankierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef iamredleader het volgende:
Bert
In de regel is het de persoon die het antwoord compleet maakt de winnaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef Troel het volgende:
EN nu heeft iedereen zo ongeveer een kwart punt
Ah, in dat geval:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In de regel is het de persoon die het antwoord compleet maakt de winnaar.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
Hacktic!
Miniconomy? Door Maurice de Hond en zijn broer ofzo toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:00 schreef Troel het volgende:
Op internet bestaat een van oorsprong Nederlandstalig economiespel wat bedacht en opgezet is door twee Nederlandse broers. Hoe heet het spel en wat is de achternaam van de broers?
Er is onder andere op Fok! een topic over dit spel. Het spel begon klein en is uitgegroeid tot een spel met spelers van over de hele wereld.
(hints genoeg in de tekst)
Deel 1 is goed. Maurice de Hond heeft er godzijdank niets mee te makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Miniconomy? Door Maurice de Hond en zijn broer ofzo toch?
Kan toch geen kwaad, als het antwoord al gegeven is. Zo wordt het nog wat leerzamer ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is de bedoeling met die linkjes naar wikipedia en imdb??
Wat mij betreft bestaan die sites niet eens in dit topic, behalve in noodgevallen.
Checken van het antwoord gok ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat mij betreft bestaan die sites niet eens in dit topic, behalve in noodgevallen.
Hmm, daar heb je een goed punt. Wat achtergrondinformatie is altijd leuk, maar op deze manier wordt het opzoeken min of meer aangemoedigd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vind ik ook, nadat het antwoord gegeven is kan het geen kwaad. Als iemand iets wil opzoeken weet hij of zij het adres van google ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kan toch geen kwaad, als het antwoord al gegeven is. Zo wordt het nog wat leerzamer ook.
Dat zijn de bronnen van de gegeven antwoorden. Ter verificatie of gewoon leuk om eens te lezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoals ik al zei; dan in quote-tags of subscript. Nodigt sowieso meer uit om het te lezen dan wanneer je op de link moet klikken en een hele lap tekst ziet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ter verificatie of gewoon leuk om eens te lezen.
Ben ik 100% met je eens. Ik vind het fijn om zo iemand de gelegenheid te geven kort na te kijken wat ik precies vroeg, en zelf misschien met een leuke vervolgvraag info te bieden. En nee, ik denk niet dat het gebruikt wordt om te spieken. Althans, ik spiek nooitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zijn de bronnen van de gegeven antwoorden. Ter verificatie of gewoon leuk om eens te lezen.
Heeft dus vooraf niets te zoeken in een topic, maar achteraf is het geen probleem. Volgens mij toch niet.
Ik denk dat ik met studenten ( wat ik dacht van De Hond ) wel in de goeie richting zit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:17 schreef wyccie het volgende:
Hebben de broers ook echt iets met economie te maken, of zijn het bijvoorbeeld advocaten? (Ik roep maar wat)
De eerste, tweede is verwijderd op aanraden van iamredleader.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Haruhi het volgende:
----- > Maar even dit, welke vraag spelen we nou? De eerste of de tweede?
Bos of Rutte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef Troel het volgende:
[..]
De eerste, tweede is verwijderd op aanraden van iamredleader.
Het zijn op zich geen bekende broers. De ene broer studeert informatica in Amsterdam, de ander heeft economie gestudeerd. Beide heren wonen in Almere. Geen Keldertjes of Hondjes.
Voornamen zijn Wouter en Mark.
volgens mij wel dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef Neleos het volgende:
Dostojevski toch?
Miniconomyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef steeg het volgende:
wouter en mark leenards, ik heb het spel little economy nog een tijd gespeeld... maar het was me te moeilijk.
Stanley_Climbfall +1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Florence
De Siberische en Afrikaanse?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke twee tijgersoorten kunnen we aanschouwen in de dierentuinen van Emmen en Arnhem?
Ga je nou weer jengelen dat je een punt is onthouden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:28 schreef Haruhi het volgende:
Moet je dat erbij zetten..............................
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga je nou weer jengelen dat je een punt is onthouden?![]()
Ja, dat zijn ze.. maar hoe heet die soort..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef Haruhi het volgende:
Aziatische?
Op zich heeft hij hier wel een punt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga je nou weer jengelen dat je een punt is onthouden?![]()
Chinese ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze.. maar hoe heet die soort..
Juist niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Op zich heeft hij hier wel een punt natuurlijk.
Hoe ziet die tijger eruit?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef komrad het volgende:
sixtijnse kapel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |