Ik doe het hem echt niet na, maar het viel me idd wel op dat zijn borst en buik veel gespierder zijn dan zijn armpjes...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:09 schreef JAY-T het volgende:
Alleen push-ups en sit-ups, yeah right.. Dat lichaam op die foto ziet er trouwens ook niet uit.. Kijk hoe die schouders en armen achter lopen.. Typisch zo'n iemand die alleen zn borst en buik heeft getraind..
Ik meen me te herinneren dat jij 200 situps per dag deedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja joh, die oefeningen doe ik dagelijks![]()
Dat wel, in 4 sets van 50. Opdrukken 4 * 20 gewoon en 1 * 20 met de handen 2 keer zo wijd als de schouders. Niet omdat ik zoals TS via internetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij 200 situps per dag deed
Dat is dus exact waar ik aan dacht toen ik de OP las.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS is een reïncarnatie van RobbieRicardo
Ik ook precies!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is dus exact waar ik aan dacht toen ik de OP las.
En mijn bewustzijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:56 schreef Mr.J het volgende:
Als dit een kloon van Croupouque is, is he losing his touch.
Eh, die werd niet ontmaskerd. Daar ben ik mee gestopt omdat ik er geen lol in had. Zoek voor de grap eens op mijn naam, dan kom je volgens mij iedere week wel een topic tegen waarin tegen users wordt gezegd dat ze een kloon van mij zijn, het wordt bijna surrealistisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef Reese het volgende:
Lieve Croupouque,
ik weet dat het warm is enzo, maar je moet toch iets beter je best gaan doen op je kloons, ben ik bang. De vorige werd ook al zo snel ontmaskerd. En da's toch zonde, want je hebt vast nog wel leuke ideeën op de spreekwoordelijke plank.![]()
Niet ontmaskerd? En dat tweede, dat kan natuurlijk, dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh, die werd niet ontmaskerd. Daar ben ik mee gestopt omdat ik er geen lol in had.
Man, ik zoek drie keer per dag op je naamquote:Zoek voor de grap eens op mijn naam, dan kom je volgens mij iedere week wel een topic tegen waarin tegen users wordt gezegd dat ze een kloon van mij zijn, het wordt bijna surrealistisch.
Dat noem ik niet 'ontmaskeren'. Wat ik al eerder schreef, mijn naam wordt continu genoemd. Zelfs bij die kneus van een Maikuuul. Maar goed, het maakt niet uit wat ik allemaal schrijf, want er is inmiddels helemaal niemand meer die me gelooft. Dat heb ik wel een beetje aan mezelf te danken, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Niet ontmaskerd? En dat tweede, dat kan natuurlijk, dat ontken ik ook niet.
[..]
Man, ik zoek drie keer per dag op je naam![]()
Dát is pas surrealistisch! Maar serieus, het was een miskenning van je talenten om je deze kloon/user je in je schoenen te schuiven. Té makkelijk. Mijn excuses.
Stel dat dit nu geen kloon is, dan is het wel zorgwekkend dat iemand de taalvaardigheid van RobbieRicardo heeft.
Wat valt er dan nog ontopic te gaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef schatje het volgende:
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Over het lichaam wat de TS wil hebben.quote:
Ik denk dat het ook niet zo zeer om de spiermassa gaat bij de TS, maar meer om de.... hoe zal ik dit zeggen ...... de layout en vormgeving van die gozer ze lichaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:03 schreef Mr.J het volgende:
Eh, volgens mij moet een gemiddeld persoon daar 10kg spiermassa voor inleveren.
Mwja, op het strand zie je genoeg gasten lopen die best mager zijn en zeker niet het lichaam hebben zoals op dat plaatje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij alleen maar afvallen en wat flyes doen om z'n borst wat op te krikken. Lukt makkelijk in anderhalve maand.
Hebben dan vooral geen abs, oke, laten we die dan ook maar 3x per week trainen. Afijn, vlak die kerel z'n zonbruine huid niet uit. Je ziet er dan (met laag vet) een stuk gespierder uit dan een witte vlekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mwja, op het strand zie je genoeg gasten lopen die best mager zijn en zeker niet het lichaam hebben zoals op dat plaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |