wellus, en je bent ook nog eens een loserquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef goudensteef het volgende:
ben geen leugenaar
Dan heeft de topicstarter twee problemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
Er zijn ook vrouwen die op brains vallen. [afbeelding]
Krijgt hij die wél getraind voor die tijd dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
Dan ben je dus wel een leugenaar ? Je hebt gelogen over je uiterlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef goudensteef het volgende:
nee is geen weg terug want ehbben het vaker over mij lichaam gehad
Ik heb een grote fout gemaakt en dat weet ik wil er niet voor boeten
Maar met een foto valse verwachtingen wekken getuigt niet zo van brains hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
eerst uploaden via bv tinypic.com en dan [img]url[/img]quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef goudensteef het volgende:
HOE PLAATS IK ENE FOTO??
en van een maatje Tineke de Nooij naar bodybuilder gaat niet zo snel. Of je moet anabolen slikken. Whehehehehe.quote:als ik weet hoe dat moet kan ik laten zien wat ik bedoel met de titel van welk lichaam ik wil voor 9 september maar zal het eerst uitleggen
heb een leuke meid ontmoet via internet je weet hoe dat gaat en het voelt vaak alsofg we 1 zijn hebben een fanatstishe band en groeiden steeds meer naar mekaar toe tot waar we nu zijn we bellen haast iedere dag met mekaaren het voelt gewoon top
zoals dan wel vaker moet ga je dan ook afspreken maar omdat ze voor haar het de eerste keer was met iemand van internet heeft t lang geduu voordat ze dacht van ja nou laten we het dasn maar is n keer doen en die datum hebben we geprikt op 9 sptember van 2006
dan is dus de grote dag en op die dag wil ik perfect maken dus dat zij onder indruk is en van mij het goede beeld heeft dat ze van mij heeft van msn want ik heb haar de foto gestuurt en gezegt van dit ben ik dit is mij lichaam ik wil haar niet teluerstellen snap je?? daarom zoek ik manier om dit lichaam te krijgen voor 9 september tips van boy builders
ben geen leugenaar daarom doet dit me pijn en verdriet en maak me zorgen maar heb t gevoel dat dit de juiste vrouw voor mij is dus help me het was in het begin dat we begonnen te praten dat ik de foto stuur want ik dacht t word toch niks maar nu zit ik ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het sowieso een wonder dat ze met je heeft willen afspreken, gezien je spelling.
Een gebrekkig lichaam zal ze gezien haar lage standaard dan ook wel accepteren. No worries!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |