Bier niet, tieten wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
Alweer bier en alweer tieten? Nog niet genoeg?
das jouw probleem...quote:
Die ging volgens mij _arual_ wegbrengen vandaag als ik het goed onthouden hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk? die heb ik nog niet gezien vandaag..
och verdorie.. het sollicitatiegesprek...ff duimen dan maar..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ging volgens mij _arual_ wegbrengen vandaag als ik het goed onthouden heb
quote:
Bij nixxx.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk? die heb ik nog niet gezien vandaag..
Waarom moet ik nu denken aan die reclame van die man die zijn vrouw aflevert bij zijn schoonvader... 'Hier, heb je d'r terug. Ze beviel niet'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ging volgens mij _arual_ wegbrengen vandaag als ik het goed onthouden heb
Ik wacht tot het moment dat ik naar huis mag: er is echt NIETS te doen hier momenteel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] "Waiting for the miracle to come" [afbeelding]
Better pray for a miraclequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
och verdorie.. het sollicitatiegesprek...ff duimen dan maar..
Helpt dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
och verdorie.. het sollicitatiegesprek...ff duimen dan maar..
Weet je zeker dat het een reclame was en geen persoonlijke ervaring?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die reclame van die man die zijn vrouw aflevert bij zijn schoonvader... 'Hier, heb je d'r terug. Ze beviel niet'.
foei...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die reclame van die man die zijn vrouw aflevert bij zijn schoonvader... 'Hier, heb je d'r terug. Ze beviel niet'.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht tot het moment dat ik naar huis mag: er is echt NIETS te doen hier momenteel.
Zo ben ik wel van mijn vorige ex afgekomen ja...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een reclame was en geen persoonlijke ervaring?
Maak dan die keuze!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das jouw probleem...
IK WIL GEWOON EEN NIEUWE LAPTOP!!!!
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kweet niet...baadt het niet schaadt het niet...quote:
Nou ja, het pakje boter zou vermoedelijk de vuilnisbak in verdwijnen. Is dat zoveel beter?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
foei...alsof je een pakje boter terugbrengt..
Het scheelt weer het graven van een gat en het aanschaffen van zoutzuur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik wel van mijn vorige ex afgekomen ja...![]()
Gebluste kalk is beter. Helaas kan mijn een na laatste ex dat niet meer bevestigen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt weer het graven van een gat en het aanschaffen van zoutzuur.
Ik zal het onthouden, mocht ik het ooit nodig hebben. Zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebluste kalk is beter. Helaas kan mijn een na laatste ex dat niet meer bevestigen.![]()
![]()
Je kan het gebruiken als je door jouw begeerde, bezette vrouw weer vrijgezel wil maken. Tenzij je een oogje hebt op vibri. Dan heb je gewoon pech...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, mocht ik het ooit nodig hebben. Zal wel niet.![]()
Shit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je een oogje hebt op vibri. Dan heb je gewoon pech...
Dat laatste lijkt me sterkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het gebruiken als je door jouw begeerde, bezette vrouw weer vrijgezel wil maken. Tenzij je een oogje hebt op vibri. Dan heb je gewoon pech...
Het pakje boter zou waarschijnlijk net zo'n deuk oplopen als de vrouw (haar ego) die niet "voldeed" (volgens de man dan..)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het pakje boter zou vermoedelijk de vuilnisbak in verdwijnen. Is dat zoveel beter?
* Litpho zit klaar om notities te maken *
Jij bent dan ook een beetje wereldvreemd!quote:
Jij kent me dan ook echtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje wereldvreemd!![]()
Nou ja, dan maar de ongebluste kalkquote:
Neuh, wereldvreemde mensen laat ik zoveel mogelijk links liggen...quote:
Dat siert jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, wereldvreemde mensen laat ik zoveel mogelijk links liggen...
Mijn filantropische kant krijg steeds meer de overhand...quote:
Dat constateer je zelf ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn filantropische kant krijg steeds meer de overhand...![]()
waar moet dat in godsnaam heen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn filantropische kant krijg steeds meer de overhand...![]()
Misschien is die ongebluste kalk geeneens zo'n slechte oplossing...quote:
Alles voor jou, Air.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is die ongebluste kalk geeneens zo'n slechte oplossing...
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...quote:
ow....what a waste....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...
Van de kalk...quote:
nee hoor .. van jou..(zegt ze eerlijkheidsgetrouw..) je zit weer te vissen..quote:
Deze was inderdaad weinig subtiel. Eigenwijs als je bent ga je er wel gewoon op in...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee hoor .. van jou..(zegt ze eerlijkheidsgetrouw..) je zit weer te vissen..![]()
Vrachtwagen? Een vat is wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...
Mopperen op de laptopleverancier. Mopperen op de Hema... Ligt het nou aan hun, of ben jij gewoon kritisch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
ha nog even en ik mag gaan mopperen op de Hema![]()
De hint was al duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrachtwagen? Een vat is wel genoeg hoor.
laptop word niet geleverdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mopperen op de laptopleverancier. Mopperen op de Hema... Ligt het nou aan hun, of ben jij gewoon kritisch?
Ja maar... ik zou het mezelf nooit vergeven als je conversatie met _Cara_ dankzij mij dood zou slaanquote:
Die eigenwijs voegt me maar niet toe op MSN. zo blijft het bij oppervlakkig gewauwel in fotoboeken en in SC's...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar... ik zou het mezelf nooit vergeven als je conversatie met _Cara_ dankzij mij dood zou slaan.
Dat is wel knap stom ja...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
en foto's zijn niet correct afgedrukt (landscape foto's als portrait afgedrukt)
Tsssquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die eigenwijs voegt me maar niet toe op MSN. zo blijft het bij oppervlakkig gewauwel in fotoboeken en in SC's...![]()
Ja, en dan te bedenken dat het nixxx wel is gelukt. Dat frustreert me nog het meest...quote:
Nou ja, nixxx' vasthoudendheid is wel berucht hier natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat het nixxx wel is gelukt. Dat frustreert me nog het meest...![]()
dat bedoel ikquote:
Heeft ze nog een foto van je portemonnee meegeMMSd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
oeh wauw ik heb een smsje van het super mooie meisje!
*pronk pronk*
Ik zie nietsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
*pronk pronk*
Staat haar foto hier?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
*pronk pronk*
Tien-secondenlijm is er niks bij...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, nixxx' vasthoudendheid is wel berucht hier natuurlijk.
plaag all you wantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft ze nog een foto van je portemonnee meegeMMSd?
Maar Mike, er is meer. Waar voorheen dergelijke kleefkracht voorbehouden was aan twee-componentenlijm is dit nu mogelijk met slechts één componentquote:
en jij denkt dat wij daar wakker van liggen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
plaag all you want
maar ik krijg smsjes van onwijs mooie dames![]()
alsof mijn dag nog stuk kan nu
The nixxx stixxx forever glue!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar Mike, er is meer. Waar voorheen dergelijke kleefkracht voorbehouden was aan twee-componentenlijm is dit nu mogelijk met slechts één component.
It's an amazing discovery!.
Als ze een man zoeken look no furtherquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
plaag all you want
maar ik krijg smsjes van onwijs mooie dames![]()
alsof mijn dag nog stuk kan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |