Porto Villagequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef the_hunter het volgende:
1 augustus t/m 10 augustus. Dan gaan we met 8 man naar Chersonissos. Appartement Porto Village.
Dat moet je me eind Juli nog even een keer vertellen dat ik hem de groeten moet doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef Mert het volgende:
[..]
Porto Village![]()
Als Minas nog achter de bar staat, doe em de groeten van Max, Rik en Brian![]()
Leuk om daar aan de bar in te drinken en makkelijk in het centrum te komen. Nadeel is wel dat het weggetje wat steil is en vervelend als je teveel gezopen hebt![]()
Haha damn ja, die gast.. na een paar dagen waren we gelijk bevriend met hem.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef Mert het volgende:
[..]
Porto Village![]()
Als Minas nog achter de bar staat, doe em de groeten van Max, Rik en Brian![]()
Leuk om daar aan de bar in te drinken en makkelijk in het centrum te komen. Nadeel is wel dat het weggetje wat steil is en vervelend als je teveel gezopen hebt![]()
We vliegen trouwens met GoGo Tours vanaf Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef the_hunter het volgende:
1 augustus t/m 10 augustus. Dan gaan we met 8 man naar Chersonissos. Appartement Porto Village.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef the_hunter het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 28 januari 2007 23:22 schreef Bananenman het volgende:
Waarschijnlijk toch ook naar Chersonissos dit jaar...nog even snel leuk appartementje uitzoeken en zsm boeken
Elite geloof ik.. ken je het daar?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef Vortex24 het volgende:
@ Gert
welke acommodatie heb je gekozen ?
afgelopen zomer trapte iemand het bakje waar zo'n zigeuner mee aan het bedelen was uit de handen. boos dat ze wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Die zigeunerts krijgen hooguit aandacht van m'n voet.
Werd ze daar bóós om? Die bedelmozen kunnen ook niet tegen een geintje hè.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
afgelopen zomer trapte iemand het bakje waar zo'n zigeuner mee aan het bedelen was uit de handen. boos dat ze was![]()
Het is in die periode nog wel rustig, maar de meeste tenten zijn wel open. Begin juni vind je wel erg veel engelsenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:30 schreef Gert het volgende:
Is Chersonisos eind mei / begin juni al gezellig, of is het er dan nog uitgestorven?
Wij zijn geen discotheekgangers, veel te oud, maar zit er al wat leven in de bars en terrasjes tegen die tijd?
We hebben accomodatie in Koutouloufari. Lopend de berg af en met de taxi weer terug.
Jaahaaaa present van 14 aug tot 24 aug!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Chersonissos...
Zijn er zelf al twee keer geweest en ook in Mallorca... Mallorca kun je overslaan, hetzelfde geldt voor Alanya en Gran Canaria... Chersonissos blijft toch het beste vakantieplekje voor jongeren die willen zuipen en feesten, niet in de laatste plaats vanwege het ongeevenaarde Starbeach...
Tip qua hotel: Elmi
Waarom? Melrose Place achtig binnenplein met zicht op het zwembad + jongeren + drank = tof.
En ondanks de luxe zijn ze bij Elmi ook niet zo kinderachtig... Het eerste jaar Chersonissos in Elmi sneuvelden er regelmatig glazen, werden shampooflessen geleegd in het zwembad en brandblussers leeggespoten in de gangen.
Nauwelijks gezeik mee gehad in verband met onze baromzet...
Zaten dit jaar echter in Puerto Greco aangezien we te laat boekten en ondanks dat het een pauperappartementencomplexje is, werd ik na 1 nachtje geluidsoverlast al door de hotelbaas uit bed getrommeld met de opdracht aan alle omwonenden m'n excuses aan te bieden; de mafkees.
Starbeach village is puik, dit jaar gaan we niet m'n vrienden zijn aan het bezuinigenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:08 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik ga samen met een vriendin van 22 juli tm 2 aug naar Chersonissos!
Dit wordt de 3e keer voor mij..
Wij zitten in app. Star Beach Village.
Heb er nu al zin in maar duurt nog zooooo lang.
Bezuinigenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Starbeach village is puik, dit jaar gaan we niet m'n vrienden zijn aan het bezuinigen
Bij nader inzien, ik lees wel dat er tegenwoordig wel heel veel overboekingen daar zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef Topmaat het volgende:
[..]
BezuinigenDat ze elke week een paar biertjes minder drinken en ergens anders wat op bezuinigen. Je blijft toch niet thuis in de zomer
![]()
Strakke broeken niet gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Haha damn ja, die gast.. na een paar dagen waren we gelijk bevriend met hem.
Elke dag ontbijten daar enz..
Maar heette hij niet anders? Het was iig zo'n Griekse gozer die altijd van die strakke broeken droeg.![]()
Leuk, ga ik ook heen in mei! Ben erg benieuwd, heb er zin in!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef -En4Cer- het volgende:
Hier zit ik over 2 weken
[afbeelding]
Diamond Village
Appartementen Ariane, maar nou is het wel al te laat.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef paultjuhhh het volgende:
kick!
ik moet vanavond boeken dus jullie zeggen nu waar ik heen moet
opgelost slotje
Nee we kwamen er niet uit morgen verder dus dan alsnogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Appartementen Ariane, maar nou is het wel al te laat.
Elmi!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee we kwamen er niet uit morgen verder dus dan alsnog
Dat zwembad van Elmi is wel gaar ofniequote:
Klopt, magoed wat moet je daar als je binnen 150 meter van zowel star beach als het gewone strand bent...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zwembad van Elmi is wel gaar ofnie![]()
Stank?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:23 schreef vinnieboy het volgende:
23 juli richting vamos ik vind chersonissos echt een open riool. Neemt niet weg dat ik er heus wel een paar keer heen ga, maar 2 weken in die stank nee dank je.
Gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan kom ik jou vast tegen, wat k ga 30 juli t/m 9 augustus.
Zin in!
Welk appartement?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan kom ik jou vast tegen, wat k ga 30 juli t/m 9 augustus.
Zin in!
Aah ik weet al welke je bedoeldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ben de naam even kwijtMaar tis iig een goedkoop 2sterrenhotel
Goede keuze, echt een heel relaxed gebeuren daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
6 juli aanwezig in Porto Village met 6 man.
welk appartement ga je dan?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom gaat niemand naar mijn appartement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |