abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40975416
Hahaha, ben op het vliegveld in London nog een aantal ieren tegengekomen, een rugbyteam als ik het goed begreep, en die lui waren zó hilarisch.. Kan me goed voorstellen wat een lol je gehad hebt.
pi_41021043
quote:
Je bent erin getrapt... dat speelden ze namelijk ook.
Dan was dat wel een duur grapje, want die ene broer had één van hun gitaren aan stront geslagen.
Toen gaf ie de securityguy een hoek toen hij tegen werdt gehouden om z'n broer in elkaar te rossen, waarna hij jankend de club verliet.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:02:13 #153
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41032765
Biobio is btw vrij kut . evenals Hof van Holland.
pi_41034668
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
Biobio is btw vrij kut . evenals Hof van Holland.
Stimmt.. Geef mij maar gewoon de Hollywood
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_41035161
BioBio suckt.. t hof niet.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:21:23 #156
108558 Messenga
pi_41035265
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef Ace1 het volgende:
BioBio suckt.. t hof niet.
Heb je wel es gezien hoe ze daar draaien?
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:47:55 #157
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41036084
We weten nou al dat we OF terug naar Chersonissos gaan of naar Mallorca... wie is er op beide plaatsen al geweest? En wat is er leuker
Zo niet, dan toch...
pi_41036397
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef Topmaat het volgende:
We weten nou al dat we OF terug naar Chersonissos gaan of naar Mallorca... wie is er op beide plaatsen al geweest? En wat is er leuker
Chersonissos...

Zijn er zelf al twee keer geweest en ook in Mallorca... Mallorca kun je overslaan, hetzelfde geldt voor Alanya en Gran Canaria... Chersonissos blijft toch het beste vakantieplekje voor jongeren die willen zuipen en feesten, niet in de laatste plaats vanwege het ongeevenaarde Starbeach...
Tip qua hotel: Elmi
Waarom? Melrose Place achtig binnenplein met zicht op het zwembad + jongeren + drank = tof .
En ondanks de luxe zijn ze bij Elmi ook niet zo kinderachtig... Het eerste jaar Chersonissos in Elmi sneuvelden er regelmatig glazen, werden shampooflessen geleegd in het zwembad en brandblussers leeggespoten in de gangen.
Nauwelijks gezeik mee gehad in verband met onze baromzet...

Zaten dit jaar echter in Puerto Greco aangezien we te laat boekten en ondanks dat het een pauperappartementencomplexje is, werd ik na 1 nachtje geluidsoverlast al door de hotelbaas uit bed getrommeld met de opdracht aan alle omwonenden m'n excuses aan te bieden; de mafkees .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:08:09 #159
108558 Messenga
pi_41036615
Overigens zaten wij in Diamond Village, een appartementencomplex dat tussen Piskopiano en Chersonissos zit, mooi uitzicht en je bent zo in het centrum .
pi_41038869
Net terug uit Chersonissos

Helemaal geweldig. Elke avond feest. veel in de Bio Bio geweest. verder wat ierse pubs afgeweest. Copa Cabana, Baja, Amnesia, Vibe. heb ze allemaal wel gezien. Erg tof daar. Kan alleen boten anna niet meer horen, doet me teveel denken aan 2 zweedse damesdie we daar hebben ontmoet

ik wil terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wapper de wap
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:25:38 #161
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41042573
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Chersonissos...

Zijn er zelf al twee keer geweest en ook in Mallorca... Mallorca kun je overslaan, hetzelfde geldt voor Alanya en Gran Canaria... Chersonissos blijft toch het beste vakantieplekje voor jongeren die willen zuipen en feesten, niet in de laatste plaats vanwege het ongeevenaarde Starbeach...
Tip qua hotel: Elmi
Waarom? Melrose Place achtig binnenplein met zicht op het zwembad + jongeren + drank = tof .
En ondanks de luxe zijn ze bij Elmi ook niet zo kinderachtig... Het eerste jaar Chersonissos in Elmi sneuvelden er regelmatig glazen, werden shampooflessen geleegd in het zwembad en brandblussers leeggespoten in de gangen.
Nauwelijks gezeik mee gehad in verband met onze baromzet...

Zaten dit jaar echter in Puerto Greco aangezien we te laat boekten en ondanks dat het een pauperappartementencomplexje is, werd ik na 1 nachtje geluidsoverlast al door de hotelbaas uit bed getrommeld met de opdracht aan alle omwonenden m'n excuses aan te bieden; de mafkees .
Ok, bedankt. Maar wat was er anders in Mallorca dan in Chersonissos ? Was het uitgaan veel minder, was het (nog) duurder? Of nog andere dingen...
Zo niet, dan toch...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:26:38 #162
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41042603
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:32 schreef WillieWapper het volgende:
Net terug uit Chersonissos

Kan alleen boten anna niet meer horen, doet me teveel denken aan 2 zweedse damesdie we daar hebben ontmoet

ik wil terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vertel
Zo niet, dan toch...
pi_41042702
Ik ga vrijdag...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:38:29 #164
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41042987
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga vrijdag...
Zo laat nog... is er dan nog wat te beleven ?
Zo niet, dan toch...
pi_41043286
2 zweedse dames. veel alcohol. savonds met ze mee naar app. you do the math's

http://www.megaupload.com/nl/?d=QZ9GFXJ5

Chersonissos 2006 Movie by Willie Wapper ENJOY!!!
wapper de wap
pi_41043622
Ik ben net terug en het was echt super! ons app. was echt heel gaaf, leuke mensen, leuk uitgaan. Onze favoriete club was toch wel Bio Bio, vooral met het happy hour is dat echt zwaar relaxed.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_41045443
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Zo laat nog... is er dan nog wat te beleven ?
Dat zien we dan wel. Voor mij is het de laatste week en er zullen er nog meer vakantie hebben. Vorig jaar zat ik in dezelfde week in Lloret, en ook toen was er nog genoeg te doen. Wel wat minder Nederlanders.
pi_41053254
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je je ook een beetje normaal gedragen op je vakantie in een ander land...

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_41074047
Hoe staan de verhoudingen rond dit tijdstip in Chersonissos? Ik ga dan vrijdag. Er zullen minder Nederlanders zijn, maar ik neem aan dat ze er nog wel voldoende te vinden zijn. Wat verder? Zweden? Daar lijkt me ook niet veel mis mee
pi_41075764
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef JeroenV het volgende:
Hoe staan de verhoudingen rond dit tijdstip in Chersonissos? Ik ga dan vrijdag. Er zullen minder Nederlanders zijn, maar ik neem aan dat ze er nog wel voldoende te vinden zijn. Wat verder? Zweden? Daar lijkt me ook niet veel mis mee
Reken maar op Engelse.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_41076015
Hoe zijn die?
pi_41076050
Lomp, Ieren zijn wel tof
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41076311
Lekker niet echt he Geil?
Maar Nederlanders zullen er ook nog wel zijn neem ik aan...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:09:57 #174
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41077887
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Lekker niet echt he Geil?
Nou... ik ben een paar keer in Malia uitgeweest, daar waren bijna alleen maar Engelsen. Daar zag je zoveel mooie vrouwen
En in Chersonissos liepen ook best wat knappe Engelse vrouwen rond...
Zo niet, dan toch...
pi_41078659
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:20 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je je ook een beetje normaal gedragen op je vakantie in een ander land...

Thuis misdraag ik me meer dan op vakantie hoor .
I was an atheist until I realized I was God
pi_41081880
Ik vertrek zometeen met 2 vrienden en 2 vriendinnen die kant op.
Schipholtaxi staat om 2.00 uur voor de deur, 6.20 uur vliegen

En laatste dag om 22.30 uur terug zoals het nu lijkt, dus optimale benutting van de vakantie
pi_41087756
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Thuis misdraag ik me meer dan op vakantie hoor .
Ik wil het niet weten...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:54:29 #178
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41094930
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:21 schreef Swolly het volgende:
Ik vertrek zometeen met 2 vrienden en 2 vriendinnen die kant op.
Schipholtaxi staat om 2.00 uur voor de deur, 6.20 uur vliegen

En laatste dag om 22.30 uur terug zoals het nu lijkt, dus optimale benutting van de vakantie
Zeer goeie vliegtijden idd.
Ik vertrok om half 3 van thuis, 7 uur vliegen.
Terugreis: kwart voor 11 werden we opgehaald van het appartement, en om half 4 (ja, het was vertraging) teruggevlogen
Zo niet, dan toch...
pi_41096895
Goh vertraging op het vliegveld van Heraklion
pi_41097341
Ik heb me prima vermaakt in de Bio Bio de keer dat ik er was. Had hier eerst juist gelezen dat Havana zo leuk was en Bio Bio kut, maar, toen ik er kwam in ieder geval, was Havana een stinkende zweet tent met shit muziek en bij de Bio Bio waar ik eerst niet heen wilde omdat ik niet tussen pubertjes hoefde te lopen draaiden ze prima en liepen mooiere vrouwen rond. Maar het kan puur toeval zijn die dag en/of persoonlijke smaak die verschilt.

In Chersonissos was itt Malia wel een relaxtere sfeer vond ik. Al die Englesen in Malia met hun haantjes gedrag waren een beetje triest. Moet wel zeggen dat ik verrast was door Engelse schoonheden die er rondliepen...tussen alle varkens toch ook zeer appetijtelijke exemplaren.

Qua strand heb ik me het meest vermaakt naast het vliegveld ergens (met de auto heengegaan), lekker chill en rustig en groot breed strand. Malia was ook leuk door alle mensen maar wel volgebouwd met bedjes+parasols. Stalis ook prima relaxed strand. In Chersonissos is dat niet zo bijzonder.
pi_41098342
Is het strand in Chersonissos wel te vertoeven of ben je gedwongen tot Starbeach?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:46:11 #182
108558 Messenga
pi_41098400
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Is het strand in Chersonissos wel te vertoeven of ben je gedwongen tot Starbeach?
Nja, het kan wel, maar het is niet echt mooi ofzo .
pi_41098480
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Starbeach is het enige strand. Als je er binnenloopt heb je er inks grasweides waar vrouwen topless liggen en mannen Heineken drinken. Rechts heb je kleine strookjes zandstrand
pi_41098512
Maar het is wel te doen? Ik het een vooroordeel over Starbeach (veel 'stoere' jongeren en veel harde muziek die niet te pruimen is). Als dat me niet bevalt hoop ik dat ik daar terecht kan.

Ik bedoel dus een normaal (zand/kiezel) strand waar je beetje normaal kan liggen.
Starbeach is toch vooral gras en zwembaden of niet?
pi_41098541
Hoe is het er momenteel? Totale leegte of is dat overdreven, want het seizoen loopt nu ten einde.
In weze is dit allemaal flauwekul
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:03:17 #186
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41098940
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Als je er binnenloopt heb je er inks grasweides waar vrouwen topless liggen en mannen Heineken drinken.
Zo niet, dan toch...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:05:48 #187
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41099012
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef JeroenV het volgende:
Maar het is wel te doen? Ik het een vooroordeel over Starbeach (veel 'stoere' jongeren en veel harde muziek die niet te pruimen is). Als dat me niet bevalt hoop ik dat ik daar terecht kan.

Ik bedoel dus een normaal (zand/kiezel) strand waar je beetje normaal kan liggen.
Starbeach is toch vooral gras en zwembaden of niet?
Het is zeker te doen. Gewoon rustig/relaxed sfeertje. Beetje aan de rand van het zwembad zitten en op je ligbedden liggen.
Ze draaien er wat R&B en wat dancemuziek, afwisselnd. Wel elke dag dezelfde muziek Maar het is gewoon daar!
Zo niet, dan toch...
pi_41100066
En het 'strand' dan? Is dat ook daar of (ook) nog ergens anders? Als het inderdaad een relext sfeertje is maakt de muziek me niet zo uit, mits het niet keihard staat.

Wat de leegte betreft; ik hoorde van een vriend dat het op Kos ook nog goed druk was. Daar veel Zweden. Ik merk het zelf wel vanaf vrijdag.
pi_41104957
Als je 5 minuten met de quads richting Heraklion rijd krijg je dit:

pi_41105208
Mooi, maar lopend net iets te ver denk ik. Hoe zit dat in Chersonissos zelf?
pi_41105443

Dit is het strandje bij Star Beach. Niet erg groot, erg krap op elkaar..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_41106340
Thanks .
Dat ligt achter SB ofzo?
pi_41106666
Ja, bij het rustigere gedeelte, bij de kinderbadjes. Aan de andere kant van dat straatje linksonder had je een grasveldje.

Zoals je kunt zien heb je hier wat meer ruimte, en niet steeds die herrie aan je hoofd Zat daar helemaal goed!
pi_41106859
Eigenlijk heb je dus in die ene straat het strand, StarBeach en dat grasveldje van hierboven?
pi_41110407
Wij hadden een heel relax strandje gevonden, als je bij de copacabana club nog een klein stukje doorloopt en dan naar links het trappetje op, zie je gelijk daar een prachtig strand waar je heel ruim kunt liggen en erg leuk kunt snorkelen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:56:24 #196
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41116115
Wij hebben ook een paar keer op een strandje gezeten. Daar kon je ook watersporten (was niet bij Star Beach). Als je via je reisleiding watersporten boekte dan moest je dat daar doen.
Je kon daar ook op terras zitten, en halve liters drinken Niet dat dat ergens anders niet kon, maar dat hadden we toevallig daar gedaan...
En daar hadden we ook nog een keer gesnorkelt, en daarboven kon je heel goed eten
Zo niet, dan toch...
pi_41130865
Is de BioBio wat? Wat voor muziek draaien ze daar? Het is allemaal zeker wel een beetje vergelijkbaar? Behalve dat in de Havana veel Zweden zijn...

Zit er aan een jeepsafari nog leeftijd gebonden of niet?

[ Bericht 18% gewijzigd door JeroenV op 24-08-2006 16:54:09 ]
pi_41134532
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef JeroenV het volgende:
Is de BioBio wat? Wat voor muziek draaien ze daar? Het is allemaal zeker wel een beetje vergelijkbaar? Behalve dat in de Havana veel Zweden zijn...
Dance, RmB en later beetje (happy) hardcore. Allemaal wel lekker dansbaar dus
quote:
Zit er aan een jeepsafari nog leeftijd gebonden of niet?
hoezo, hoe oud ben je dan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Yankee_One op 24-08-2006 17:17:50 ]
pi_41134918
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Dance, RmB en later beetje (happy) hardcore. Allemaal wel lekker dansbaar dus
[..]

hoezo, hoe oud ben je dan?
20 , maar hoorde van iemand dat je 21 moet zijn. Maar lijkt me gelul.

En de muziek maakt me opzich niet zo uit, als het niet echt teveel hardstyle is en er maar veel dames zijn
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:36:21 #200
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41135144
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef JeroenV het volgende:

[..]

20 , maar hoorde van iemand dat je 21 moet zijn. Maar lijkt me gelul.

En de muziek maakt me opzich niet zo uit, als het niet echt teveel hardstyle is en er maar veel dames zijn
Als je dat ding zelf wil besturen zou het goed kunnen dat je 21 moet zijn ja...
In de bio bio draaien ze idd (bijna) geen hardstyle, en er zijn best wel wat vrouwen
Zo niet, dan toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')