Dan was dat wel een duur grapje, want die ene broer had één van hun gitaren aan stront geslagen.quote:Je bent erin getrapt... dat speelden ze namelijk ook.
Stimmt.. Geef mij maar gewoon de Hollywoodquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
Biobio is btw vrij kut. evenals Hof van Holland.
Heb je wel es gezien hoe ze daar draaien?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef Ace1 het volgende:
BioBio suckt.. t hof niet.
Chersonissos...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef Topmaat het volgende:
We weten nou al dat we OF terug naar Chersonissos gaan of naar Mallorca... wie is er op beide plaatsen al geweest? En wat is er leuker
Ok, bedankt. Maar wat was er anders in Mallorca dan in Chersonissos ? Was het uitgaan veel minder, was het (nog) duurder? Of nog andere dingen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Chersonissos...
Zijn er zelf al twee keer geweest en ook in Mallorca... Mallorca kun je overslaan, hetzelfde geldt voor Alanya en Gran Canaria... Chersonissos blijft toch het beste vakantieplekje voor jongeren die willen zuipen en feesten, niet in de laatste plaats vanwege het ongeevenaarde Starbeach...
Tip qua hotel: Elmi
Waarom? Melrose Place achtig binnenplein met zicht op het zwembad + jongeren + drank = tof.
En ondanks de luxe zijn ze bij Elmi ook niet zo kinderachtig... Het eerste jaar Chersonissos in Elmi sneuvelden er regelmatig glazen, werden shampooflessen geleegd in het zwembad en brandblussers leeggespoten in de gangen.
Nauwelijks gezeik mee gehad in verband met onze baromzet...
Zaten dit jaar echter in Puerto Greco aangezien we te laat boekten en ondanks dat het een pauperappartementencomplexje is, werd ik na 1 nachtje geluidsoverlast al door de hotelbaas uit bed getrommeld met de opdracht aan alle omwonenden m'n excuses aan te bieden; de mafkees.
Vertelquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:32 schreef WillieWapper het volgende:
Net terug uit Chersonissos
Kan alleen boten anna niet meer horen, doet me teveel denken aan 2 zweedse damesdie we daar hebben ontmoet![]()
ik wil terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zien we dan wel. Voor mij is het de laatste week en er zullen er nog meer vakantie hebben. Vorig jaar zat ik in dezelfde week in Lloret, en ook toen was er nog genoeg te doen. Wel wat minder Nederlanders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Zo laat nog... is er dan nog wat te beleven ?
Ja, waarom zou je je ook een beetje normaal gedragen op je vakantie in een ander land...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zaten dit jaar echter in Puerto Greco aangezien we te laat boekten en ondanks dat het een pauperappartementencomplexje is, werd ik na 1 nachtje geluidsoverlast al door de hotelbaas uit bed getrommeld met de opdracht aan alle omwonenden m'n excuses aan te bieden; de mafkees.
Reken maar op Engelse.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef JeroenV het volgende:
Hoe staan de verhoudingen rond dit tijdstip in Chersonissos? Ik ga dan vrijdag. Er zullen minder Nederlanders zijn, maar ik neem aan dat ze er nog wel voldoende te vinden zijn. Wat verder? Zweden? Daar lijkt me ook niet veel mis mee
Nou... ik ben een paar keer in Malia uitgeweest, daar waren bijna alleen maar Engelsen. Daar zag je zoveel mooie vrouwenquote:
Thuis misdraag ik me meer dan op vakantie hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:20 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je je ook een beetje normaal gedragen op je vakantie in een ander land...![]()
![]()
![]()
Ik wil het niet weten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Thuis misdraag ik me meer dan op vakantie hoor.
Zeer goeie vliegtijden idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:21 schreef Swolly het volgende:
Ik vertrek zometeen met 2 vrienden en 2 vriendinnen die kant op.
Schipholtaxi staat om 2.00 uur voor de deur, 6.20 uur vliegen
En laatste dag om 22.30 uur terug zoals het nu lijkt, dus optimale benutting van de vakantie
Nja, het kan wel, maar het is niet echt mooi ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Is het strand in Chersonissos wel te vertoeven of ben je gedwongen tot Starbeach?
Starbeach is het enige strand. Als je er binnenloopt heb je er inks grasweides waar vrouwen topless liggen en mannen Heineken drinken. Rechts heb je kleine strookjes zandstrandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Is het strand in Chersonissos wel te vertoeven of ben je gedwongen tot Starbeach?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Als je er binnenloopt heb je er inks grasweides waar vrouwen topless liggen en mannen Heineken drinken.
Het is zeker te doen. Gewoon rustig/relaxed sfeertje. Beetje aan de rand van het zwembad zitten en op je ligbedden liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef JeroenV het volgende:
Maar het is wel te doen? Ik het een vooroordeel over Starbeach (veel 'stoere' jongeren en veel harde muziek die niet te pruimen is). Als dat me niet bevalt hoop ik dat ik daar terecht kan.
Ik bedoel dus een normaal (zand/kiezel) strand waar je beetje normaal kan liggen.
Starbeach is toch vooral gras en zwembaden of niet?
Dance, RmB en later beetje (happy) hardcore. Allemaal wel lekker dansbaar dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef JeroenV het volgende:
Is de BioBio wat? Wat voor muziek draaien ze daar? Het is allemaal zeker wel een beetje vergelijkbaar? Behalve dat in de Havana veel Zweden zijn...
hoezo, hoe oud ben je dan?quote:Zit er aan een jeepsafari nog leeftijd gebonden of niet?
20quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Dance, RmB en later beetje (happy) hardcore. Allemaal wel lekker dansbaar dus
[..]
hoezo, hoe oud ben je dan?![]()
Als je dat ding zelf wil besturen zou het goed kunnen dat je 21 moet zijn ja...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
20, maar hoorde van iemand dat je 21 moet zijn. Maar lijkt me gelul.
En de muziek maakt me opzich niet zo uit, als het niet echt teveel hardstyle is en er maar veel dames zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |