abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41135790
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef Topmaat het volgende:

Als je dat ding zelf wil besturen zou het goed kunnen dat je 21 moet zijn ja...
In de bio bio draaien ze idd (bijna) geen hardstyle, en er zijn best wel wat vrouwen
Ik hoef hem niet zelf te besturen..
En volgens mij zijn er overal wel vrouwen . Eerst had ik vooral Havana in mijn hoofd, maar die Zweedsen zijn altijd zo onbereikbaar als de pest.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:27:16 #202
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41136439
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik hoef hem niet zelf te besturen..
En volgens mij zijn er overal wel vrouwen . Eerst had ik vooral Havana in mijn hoofd, maar die Zweedsen zijn altijd zo onbereikbaar als de pest.
Oh ja dan gaat dat natuurlijk die jeepsafari. Zou een beetje belachelijk zijn als dat niet zou kunnen he. Ja Havana.. van tevoren dacht ik dat ook ja, maar die Zweedse wijven doen altijd moeilijk.
Zo niet, dan toch...
pi_41137269
gewoon Boten Anna beginnen te zingen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41145661
Bio Bio is echt de leukste tent, vooral het happy hour, 2 drankjes voor de prijs van 1, de propper, het terras en de muziek zijn echt super.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_41146187
Havana heerste ! Al zijn die Zweedse meiden inderdaad moeilijk te benaderen.
pi_41148144
Propper Leftiki van de biobio is echt een supertoffe gast. wij daar ook fluitjes gekocht. hem de hele avond staan meehelpen. echt geweldig!
wapper de wap
pi_41148274
Oh, ga toch in godsnaam niet op jeepsafari... Echt het meest duffe uitje dat er is... Beetje met 40km/u door stoffige bosjes tuffen en thát's it...
Hebben het destijds, ontwetend als we waren een keer gedaan; mên, wat heb ik me dood verveeld...
Dus gingen we zelf maar een beetje voor lol zorgen, driften op open vlaktes, beetje spinnen om andere jeeps heen zodat zij vol in de stof zaten...
Houden ze je op een gegeven moment gewoon tegen en neemt 1 van de reisleiders het stuur over .

Beste methode om er achter te komen of iets daadwerkelijk tof is, is als volgt:
Gewoon quasi geinteresseerd langs zo'n evenementgebouwtje lopen totdat zo'n opdringerig mannetje naar je toekomt om je vanalles aan te naaien.
Op dat moment ga je echt overdreven wijzen en kijken naar hetgeen je het liefst wilt doen; 99% dat het ventje dan enthousiast grote verhalen begint op te hangen over de activiteit in kwestie...
Wat doe je dan?
Keihard bluffen en reageren met iets als "Yeah, we did that before, it was boring as hell... ."
Op dat moment kan zo'n vent op 2 manieren reageren; óf hij gaat beweren dat het bij hun toch echt übertof is óf hij kiest (zoals in de meeste gevallen) eieren voor zijn geld omdat hij in de veronderstelling is dat jullie weten waar je over lult.
Meestal zal hij dan uit eigen initiatief met iets leukers komen en zo niet, dan begin je weer net zo debiel op je tweede keuze te wijzen en gaat het weer op een soortgelijke manier.
Op een gegeven moment zal hij je dan óf iets echt tofs aanbieden "But NOW I have something you guys will really like" of hij probeert je alsnog te overtuigen dat het bij hen wel tof is.
Heb je dan alsnog het idee dat alles gewoon kut is, duik je gewoon de kroeg in, hetgeen in mijn ogen het beste is aangezien ál die activiteiten gewoon kut zijn... Ze zijn immers gericht op alle leeftijden, dus echt spannend zal het nooit worden.

Fishing trips, grottentochten, jeepsafari, survivaltochten, alles hebben we al zo'n beetje gedaan en het was simpelweg duf en zo cheapass mogelijk.

Vissen bestond uit het met een touwtje + haak en stukje kip kleine kutvisjes (8 tot 13 cm) "vangen" waarbij de 'compleet verzorgde maaltijd' uit een paar hapjes te gaar gekookte pasta bestond.
De grottentocht was zo'n 60 meter lopen, kruipen en dwalen door rotswand, hetgeen je in je eentje ook wel kunt.
Jeepsafari was duffer dan naar een verjaardag rijden met je overbezorgde site-seeing oma naast je.
En de survivaltocht bestaat meestal uit het gedropt worden met een walkietalkie in je klauwen waarna je maar moet zien hoe je thuiskomt.

Mijn tips:
Áls je dan wat wilt doen, zorg dan dat je een organisatie vindt waarbij ze een paintball arena hebben... Met een grote groep Nederlanders andere landen helemaal naar de tering schieten en vervolgens ook gewoon knallen op de organisatie die in wil grijpen, dolle pret .
Tip: Ga niet stoer lopen doen door je beschermende kleding uit te trekken en in Rambo-style richting je vrienden te rennen .

En als je in Turkije bent (Alanya bijvoorbeeld) is een tripje naar een Turks badhuis ook wel lachen, maar geen aanrader als je verbrandt bent .

Ook raften is wat dat betreft wel een aanrader, kan eigenlijk nooit misgaan qua lol en actie, maar zorg bij het instappen in de boten wel dat ze geen bejaarden of kinderen bij je indrukken.
Hoe?
Wij drukten de begeleiders gewoon een paar euro in de handen, zoveel verdienen die lui niet dus dan zijn ze al snel bereid je tegemoet te komen.
Ze zorgden na het raften als bonus ook nog ff dat wij het eerste konden gaan opscheppen bij het (overigens ook niet echt denderende) eten en gingen zelfs nog drank voor ons halen, dus zou sowieso even wat geld in je zwembroekje duwen.

Beachparty's zijn ook wel lachen, maar dat is eigenlijk ook gewoon dom zuipen en zonnen, hetgeen je de hele vakantie al doet.

En wil je dan persé een soort van safari, huur dan zelf een jeep en trek de duinen in en kijk hoever je in het mulle zand met zo'n ding kunt gaan. Het heeft ons wel onze borg gekost, maar kicken was het zeker .
Wil je én lol hebben én wat van de (niet toeristische) omgeving zien, huur dan quads (300cc of hoger)
Zelfde verhaal als met de jeep, gewoon ff kijken hoever je met zo'n ding kunt gaan, kleine kutweggetjes (lees: zandpaadjes) opcrossen en doorrijden totdat je niet verder meer kunt .
Met een beetje geluk kom je nog een braakliggend (bouw)terreintje tegen en kun je ook nog een beetje schansspringen en stunten met dat ding.

Ga trouwens niet te ver met zo'n ding als je er weinig ervaring mee hebt, kameraad van me probeerde me na te doen en is ermee over de kop gevlogen .
Hele boardcomputer naar de kloten en alles wat kon verbuigen of breken was brak.
Naja, is op zich wel weer recht te buigen met het in de omgeving beschikbare bouwmateriaal en als je dan met 1 quad als een debiel rakelings langs alle geparkeerde motoren het parkeerterein opscheurt en de aandacht afleidt kan je de brakke quad gewoon onopvallend ergens achterin parkeren.
Vervolgens ff snel door iemand anders je borg op laten halen terwijl de debiel op het parkeerterein de andere lui bezig houdt en zodra je die terug hebt keihard wegrennen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_41153301
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef kastanova het volgende:
Oh, ga toch in godsnaam niet op jeepsafari... Echt het meest duffe uitje dat er is... Beetje met 40km/u door stoffige bosjes tuffen en thát's it...
Hebben het destijds, ontwetend als we waren een keer gedaan; mên, wat heb ik me dood verveeld...
).
ik denk dat jij een andere jeep-safari hebt gedaan ...

Een echte jeepsafari offroad id bergen is echt de moeite waard. Leuk stoppen in bergdorpjes, waar je gezellig iets kunt eten/drinken, leuk kunt zwemmen in een baai, en ook het rijden zelf id bergen is een ervaring.
pi_41153594
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 06:34 schreef BramKVO het volgende:
Leuk stoppen in bergdorpjes, waar je gezellig iets kunt eten/drinken, leuk kunt zwemmen in een baai, en ook het rijden zelf id bergen is een ervaring.
quote:
Echt het meest duffe uitje dat er is... Beetje met 40km/u door stoffige bosjes tuffen en thát's it...
Dat zeg ik .

Misschien übertof als je spannendste belevenis op vakantie bestaat uit het langs een auto ongeluk rijden terwijl je 14 uur bij papa en mama achterin de auto zit richting de camping in Zuid-Frankrijk, maar anders toch echt slaapverwekkend...
I was an atheist until I realized I was God
pi_41162852
quote:
.........
...........
...............
Vervolgens ff snel door iemand anders je borg op laten halen terwijl de debiel op het parkeerterein de andere lui bezig houdt en zodra je die terug hebt keihard wegrennen .
Hehe, jij hebt je best gedaan met verhaaltje schrijven

Ik kwam zelf toen ik met een gehuurde auto even de bergen in was ook zo'n "hollandse jeep safari" tegen...het zag er inderdaad uit als duf achter elkaar tuffen. Ik weet niet wat ze verder hebben gedaan natuurlijk. Maar in Alanya heb ik zo'n safari gedaan en dat was wel tof. Daar heb je echter een wat mooiere natuur waaar je je in begeeft en ook gingen we bijvoorbeeld over een soort heuvel schans springen met die jeeps, lol, met de organisatie hoor
pi_41163372
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef WillieWapper het volgende:
Propper Leftiki van de biobio is echt een supertoffe gast. wij daar ook fluitjes gekocht. hem de hele avond staan meehelpen. echt geweldig!
Propper wannabee !!!

Maar die gast is wel grappig inderdaad itt de rest van die irritante mannetjes.

Zegt er een: Hey I know you!
Ik: Eh, yeah whatever dude

of komt er een met z'n hand uitgestoken op me af
ik negeer die vieze hand en zeg no thanks
krijg ik een kannonade van griekse woorden op me af, hij was kennelijk beledigd , nou ja, zal mij een worst wezen..
pi_41164361
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik .

Misschien übertof als je spannendste belevenis op vakantie bestaat uit het langs een auto ongeluk rijden terwijl je 14 uur bij papa en mama achterin de auto zit richting de camping in Zuid-Frankrijk, maar anders toch echt slaapverwekkend...
onze jeepsafari was anders heel erg leuk. Prachtig uitzicht op de bergen, leuke pittoreske dorpjes die je tegenkomt, en het rijden zelf id bergen is ook best leuk, met de ravijn constant naast je.
pi_41177909
Kan iemand zich een propper van de Tiger herinerren? Hij was klein, tenger en een jaar of 18. Hij was wel enthousiast maar echt uitstraling had hij niet. Wel een hele aardige gast hoor
Sta nog op de foto met hem alleen is die foto nog niet bij me gearriveerd
pi_41179117
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Yankee_One het volgende:
Kan iemand zich een propper van de Tiger herinerren? Hij was klein, tenger en een jaar of 18. Hij was wel enthousiast maar echt uitstraling had hij niet. Wel een hele aardige gast hoor
Sta nog op de foto met hem alleen is die foto nog niet bij me gearriveerd
ja die van de tiger is ook wel leuke gozer, hij wilde van ons elke keer een koesje. maar die van bio bio was echt de leukste.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:54:50 #215
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41180166
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef ioor het volgende:

[..]

ja die van de tiger is ook wel leuke gozer, hij wilde van ons elke keer een koesje. maar die van bio bio was echt de leukste.
Tiger?
Zo niet, dan toch...
pi_41200395
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Tiger?
club midden op de boulevard. tussen de new york en bio bio in ongeveer
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:29:52 #217
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41234003
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:07 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

club midden op de boulevard. tussen de new york en bio bio in ongeveer
Nooit gezien volgens mij...
Zo niet, dan toch...
pi_41239370
hij zit er toch echt. veel scandinavisch volk
wapper de wap
pi_41252278
Net terug uit Kreta. Plek waar we toch het meeste kwamen waren de Havana, Bio Bio, Matrix (kuttent overigens) en de amnesia ook nog (ook een kuttent). Voor de rest echt een heel chille week gehad, vooral Havana was echt chill (veel mooie vrouwen). Er was gister nog een groot gevecht tussen taxichauffeurs en wat nederlanders van ons hotel. Iets van 8 taxichauffeurs wilden hem in elkaar meppen, maar het lukte hun maar niet, want hij mepte hun gewoon in elkaar .

Het was namelijk zo, die Nederlanders uit ons hotel vroegen of de taxichauffeur ze naar star beach kon brengen, hij zei dat is 8 euro en zij nee het is 7 euro. Dus die gast gaat in het grieks tegen zijn andere taxi maten zeggen 'kom naar de taxi stop, ik heb een paar vervelende klanten'. Daat werden ze toen opgewacht en meteen aangevallen, maar ze wisten zich goed te verdedigen en hebben menig bloedneus en wond geslagen . Alleen zo'n laffe chauffeur wilde een knuppel pakken, maar hij werd tegengehouden. Uiteindelijk was het nog wel goed afgelopen, denk ik . Al kunnen ze nu nooit meer met de taxi
zakelijk
pi_41252538
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:08 schreef Messenga het volgende:
Overigens zaten wij in Diamond Village, een appartementencomplex dat tussen Piskopiano en Chersonissos zit, mooi uitzicht en je bent zo in het centrum .
Heel dicht bij ons, wij zaten in Bello's. Dat is volgens mij tegenover jullie, gingen jullie ook altijd naar dat kleine kutwinkeltje naast Bello's, die zo belachelijk duur was?
zakelijk
pi_41255548
Een knokpartij voor 1 Euro?

* rameijer mompelt iets over Nederlanders en zuinig...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_41255725
Ja, en ze scholden hem uit voor nigger. Omdat ie een neger was, denk dat ie vooral daardoor zo deed
zakelijk
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:24:31 #223
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41259790
Kent er trouwens iemand Milou van Starbeach? Dat chickie waarbij je drinken kon bestellen die hele tijd rondliep.

Een maat van mij was er verliefd op Dus ja, hij wou dat ik die vraag hier stelde of nog meer mensen weten wie zij was.
Zo niet, dan toch...
pi_41262525
en dan gaat hij er op Kreta niet op af
pi_41297080
Zit nu in Chersonissos. Super weer. Je merkt wel dat het seizoen ten einde loopt, het is al rustiger en zal na woensdag nog erger worden.

Mijn ervaring tot nu toe is dat Starbeach erg leuk is, en met stappen Bio en Amnesia toch t leukst is. Jeepsafari gedaan, was ook wel leuk.
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:38:45 #226
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_41841139
ik ben eergisteren terug gekomen uit chersonissos.. het was geweldig!
ben er 11 dagen geweest, elke avond uit geweest (inclusief 1e en laatste ) Alhoewel het niet superdruk meer was, waren de disco's nog wel gezellig vol. het meeste ben ik in de amnesia en de status geweest.. ben nu al die 'kreta' nrtjes aan het downloaden want ik mis het ernstig!

verder hebben we bijna elke dag op starbeach gelegen.. ik vind het echt een super concept, relaxte muziek (ook overdag),altijd een koud biertje bij de hand, supers! afgelopen vrijdag ook nog naar dat feest savonds daar geweest, was ook nog wel leuk.

verder hebben we 3 dagen minder weer gehad, en toen dus maar een quad gehuurd (30 euro per dag, incl verzekering). met dat ding zijn we helemaal de bergen in gereden tot 1100 meter (15 graden daar, haha), en ook nog naar malia. Dat is dus zeker een aanrader! het is wel ff wennen als je op zo'n ding zit.

ons appartement is ook zeker aan te raden (Andromeda). Het zat direcct aan zee en 1 minuut lopen van die hoofdstraat. starbeach en de straat met alle discotheken waren beide te lopen (kwartiertje).

Al met al was het echt een supergoeie vakantie, en qua uitgaan beter dan waar ik ooit ben geweest (turkije, portugal bv.,) ik kan het iedereen aanraden en ik zie mezelf er ook nog wel eens terug komen!
techno&hardcore 4 life
pi_41846467
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:38 schreef maartenoei het volgende:
ik ben eergisteren terug gekomen uit chersonissos.. het was geweldig!
ben er 11 dagen geweest, elke avond uit geweest (inclusief 1e en laatste ) Alhoewel het niet superdruk meer was, waren de disco's nog wel gezellig vol. het meeste ben ik in de amnesia en de status geweest.. ben nu al die 'kreta' nrtjes aan het downloaden want ik mis het ernstig!

verder hebben we bijna elke dag op starbeach gelegen.. ik vind het echt een super concept, relaxte muziek (ook overdag),altijd een koud biertje bij de hand, supers! afgelopen vrijdag ook nog naar dat feest savonds daar geweest, was ook nog wel leuk.

verder hebben we 3 dagen minder weer gehad, en toen dus maar een quad gehuurd (30 euro per dag, incl verzekering). met dat ding zijn we helemaal de bergen in gereden tot 1100 meter (15 graden daar, haha), en ook nog naar malia. Dat is dus zeker een aanrader! het is wel ff wennen als je op zo'n ding zit.

ons appartement is ook zeker aan te raden (Andromeda). Het zat direcct aan zee en 1 minuut lopen van die hoofdstraat. starbeach en de straat met alle discotheken waren beide te lopen (kwartiertje).

Al met al was het echt een supergoeie vakantie, en qua uitgaan beter dan waar ik ooit ben geweest (turkije, portugal bv.,) ik kan het iedereen aanraden en ik zie mezelf er ook nog wel eens terug komen!
Malia was 10 minuutjes rijden met de quad.... Ben er ook ff geweest toen, maar niet uitgeweest daar toen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:44:31 #228
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41848429
Ik ben er wel uitgeweest... 2 maal. En het was super !
Zo niet, dan toch...
pi_41927262
Ben er ook geweest dit jaar
Heerlijk zeg eten/drinken/zon/vrouwen

Erg genoten

Zat in petra beach (lame ass eigenaar dat wel )

Volgend jaar weer
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 21 september 2006 @ 15:14:25 #230
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42016220
Afgelopen maandag teruggekomen van mij 10 dagen Kreta.
Moet zeggen: was zeer geslaagd.
Zoals verwacht waren er weinig nederlanders maar heel veel mooie zweedse, Noorse en Tjechse vrouwen. En dat was precies onze bedoeling.
Veel schik gehad in 3 tenten namelijk de Status, Amnesia en New York. Voor de rest waren er veel engelsen maar die hingen voormaleijk rond in de Engelse kroegen en daar hebben we dan ook weinig last van gehad.
Status was ons beginpunt van elke stapavond. Het barpersoneel was top! iedereen kreeg shooters als ze binnenkwamen wij kregen na 2 dagen gewoon whiskyglazen met shooters (Thanks to Allysa) onze laatste avond werden we ook nog eens getrakteerd op een stripact van 2 dames die onze vakantie nog completer maakten.
Vrouwen mochten mooi op de bar dansen maar kerels werden ervanaf getrapt, en terecht
Amnesia was vooral top omdat iedereen wat later op de avond daarheen ging alleen moet ik zeggen dat ik geen RnB fan ben en ook daar werd de nodige bananenplukkers muziek gedraaid, maar agh als er dan een leuke zweedse tegen je aan staat te rijden neem je dat ook voor lief
New York eindigden wij meestal de avond, hier werkte een bekende van een van mijn maten en dat was dus altijd veel gratis drank proberen en lam naar huis
We zijn ook nog een aantal maal in de Havana geweest maar in die hoek was het echt uitgestorven en af toe liepen daar wat verdwaalde vrouwen rond maar dat viel meestal wel tegen.
Bij Friet van Piet nog de nodige broodjes van Dobben naar binnen gewerkt, maar op zich wel weer triest dat je dan op vakantie Hollandse troep loopt te vreten.

Al met al een zeer geslaagde vakantie
Volgend jaar waarschijnlijk weer, als het finaciele plaatje het toelaat want ik wil ook weer eens wat verder en langer weg, en misschien zelfs nog even wat werken aldaar

[ Bericht 9% gewijzigd door Mert op 22-09-2006 19:01:06 ]
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_42030965
Verbaasd me dat er nu nog toeristen zitten daar. Had verwacht dat die allemaal al lang thuiswaren .
zakelijk
  maandag 25 september 2006 @ 02:54:43 #232
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_42105305
Ja dat dacht ik dus eerst ook, maar dat viel reuze mee. Er worden dagelijks nog vliegtuigen vol touristen afgezet daar geloof ik
techno&hardcore 4 life
  maandag 25 september 2006 @ 08:52:26 #233
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42106517
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:54 schreef maartenoei het volgende:
Ja dat dacht ik dus eerst ook, maar dat viel reuze mee. Er worden dagelijks nog vliegtuigen vol touristen afgezet daar geloof ik
In ons najaar zijn het vooral noren, zweden en tjechen die je daar vind.
Maar dat vind ik wel lekker want dan zit je iig niet nog steeds tussen al die Nederlanders, door die pleuro mis ik al een deel van mijn vakantie gevoel.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
pi_42395156
Dat het maar snel weer zomer is, mis Chersonissos Al zal het volgend jaar wel een andere bestemming worden.
Maar ik zit hier nog altijd ganse dagen 'Boten Anna', 'Detroit', 'Living on a video', en 'Maneater' te spelen uit nostalgie.
pi_42396566
maneater

dat is toch niet dansbaar
pi_42438591
Was gewoon één van die nummers die er constant voorbijkwam. En vind het best een lekker nummertje.
pi_42439425
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:14 schreef Mert het volgende:
Afgelopen maandag teruggekomen van mij 10 dagen Kreta.
Moet zeggen: was zeer geslaagd.
Zoals verwacht waren er weinig nederlanders maar heel veel mooie zweedse, Noorse en Tjechse vrouwen. En dat was precies onze bedoeling.
Veel schik gehad in 3 tenten namelijk de Status, Amnesia en New York. Voor de rest waren er veel engelsen maar die hingen voormaleijk rond in de Engelse kroegen en daar hebben we dan ook weinig last van gehad.
Status was ons beginpunt van elke stapavond. Het barpersoneel was top! iedereen kreeg shooters als ze binnenkwamen wij kregen na 2 dagen gewoon whiskyglazen met shooters (Thanks to Allysa) onze laatste avond werden we ook nog eens getrakteerd op een stripact van 2 dames die onze vakantie nog completer maakten.
Vrouwen mochten mooi op de bar dansen maar kerels werden ervanaf getrapt, en terecht
Amnesia was vooral top omdat iedereen wat later op de avond daarheen ging alleen moet ik zeggen dat ik geen RnB fan ben en ook daar werd de nodige bananenplukkers muziek gedraaid, maar agh als er dan een leuke zweedse tegen je aan staat te rijden neem je dat ook voor lief
New York eindigden wij meestal de avond, hier werkte een bekende van een van mijn maten en dat was dus altijd veel gratis drank proberen en lam naar huis
We zijn ook nog een aantal maal in de Havana geweest maar in die hoek was het echt uitgestorven en af toe liepen daar wat verdwaalde vrouwen rond maar dat viel meestal wel tegen.
Bij Friet van Piet nog de nodige broodjes van Dobben naar binnen gewerkt, maar op zich wel weer triest dat je dan op vakantie Hollandse troep loopt te vreten.

Al met al een zeer geslaagde vakantie
Volgend jaar waarschijnlijk weer, als het finaciele plaatje het toelaat want ik wil ook weer eens wat verder en langer weg, en misschien zelfs nog even wat werken aldaar
Status
pi_42458356
Ik zou volgend jaar graag weer terug gaan, al denk ik dat ik het niet kan betalen. En een andere vakantiebestemming lijkt me ook leuk om te ontdekken..
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:23:43 #239
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42463841
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Yankee_One het volgende:
Ik zou volgend jaar graag weer terug gaan, al denk ik dat ik het niet kan betalen. En een andere vakantiebestemming lijkt me ook leuk om te ontdekken..
Hoeft niet duur te zijn hoor.
Wij hebben 300 euri's pp betaald voor de 10 dagen
En wat je daar opmaakt..... Tja dat ligt aan jezelf
pi_42604369
Is er nog wat te doen daar in de herfstvakantie?
- verwijderd door admin -
pi_42604392
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:23 schreef Mert het volgende:

[..]

Hoeft niet duur te zijn hoor.
Wij hebben 300 euri's pp betaald voor de 10 dagen
En wat je daar opmaakt..... Tja dat ligt aan jezelf
last-minute?
en waar stondje hotel?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:23:27 #242
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42606568
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:06 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

last-minute?
en waar stondje hotel?
Nou ja, last-minute, 3 weken van te voren geboekt.
Appartement was Porto-Village, goed te doen en net iets buiten de stad, iets van 600 meter lopen vanaf de Amnesia maar wel lekker rustig (op de verrekte krekels na).
pi_42719757
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:05 schreef 0xigeon het volgende:
Is er nog wat te doen daar in de herfstvakantie?
daar heb ik zo m'n twijfels over
pi_45347857
Ik ga dit jaar van 8 tm 19 augustus naar Chersonissos met 14 man
is het leuk daar als je alanya en lloret gewend ben?
en valt er wat te naaien? of moet je daarvoor heel erg je best doen?

en wat voor volk loopt daar? van welke leeftijden?
Sommige boys van onze groep zijn nog maar 18 dan
bier
pi_45348537
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef italiaan1987 het volgende:

Beter dan lloret. Lopen ook genoeg mensen van 18 rond.

Voor jou valt er trouwens niks te naaien.
pi_45348634
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef italiaan1987 het volgende:

uitgaan is beter, strand is minder
naaien lijkt me erg lastig worden voor jou
je bent zelf 19/20, alsof 18 dan ineens jong is
pi_45349239
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

uitgaan is beter, strand is minder
naaien lijkt me erg lastig worden voor jou
je bent zelf 19/20, alsof 18 dan ineens jong is
dat zeg ik niet zal best lachen worden met de groep....maar toch als er allemaal mensen lopen van 20 plus is het vooral voor de mensen van 18 (1tje zelfs nog 17) wel iets minder leuk. En naaien was in alanya en lloret ook gelukt maarja misschien is kreta weer anders

wat zijn trouwens de drankprijzen in de discotheken?
bier
pi_45349607
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef Mert het volgende:

[..]

Nou ja, last-minute, 3 weken van te voren geboekt.
Appartement was Porto-Village, goed te doen en net iets buiten de stad, iets van 600 meter lopen vanaf de Amnesia maar wel lekker rustig (op de verrekte krekels na).
Hehe ik zat tegenover Porto Village, ik zat in Bello's
zakelijk
pi_45352444
Ik zat vorig jaar in Porto Village, echt een hele relaxte plek.
Over de drank prijzen, opzich is het niet heel duur, weet zo niet precies meer wat het koste maar pas op als je drinken besteld in een discotheek.
Bijna bij alle disco's hadden ze het geintje dat als je 1 biertje bestelde, je er 2 kreeg en dus ook voor 2 moest dokken.

Vorig jaar ook lekker, was al helemaal van de atlas, dus bestel ff drinken voor 6 mensen, krijg ineens 12 flesjes.. huuhhh..
pi_45380569
wij gaan met 3 mannen mennekes van zondag 5 augustus tot woensdag de 15e richting Chersonissos, appartementen Akropolis (oid).

ben benieuwd! ff hier deze topics doorlezen =)

[ Bericht 4% gewijzigd door Pipo_de_Clown op 15-01-2007 19:27:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')