Ik hoef hem niet zelf te besturen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef Topmaat het volgende:
Als je dat ding zelf wil besturen zou het goed kunnen dat je 21 moet zijn ja...
In de bio bio draaien ze idd (bijna) geen hardstyle, en er zijn best wel wat vrouwen

Oh ja dan gaat dat natuurlijk die jeepsafari. Zou een beetje belachelijk zijn als dat niet zou kunnen he. Ja Havana.. van tevoren dacht ik dat ook ja, maar die Zweedse wijven doen altijd moeilijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet zelf te besturen..
En volgens mij zijn er overal wel vrouwen. Eerst had ik vooral Havana in mijn hoofd, maar die Zweedsen zijn altijd zo onbereikbaar als de pest.

ik denk dat jij een andere jeep-safari hebt gedaan ...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef kastanova het volgende:
Oh, ga toch in godsnaam niet op jeepsafari... Echt het meest duffe uitje dat er is... Beetje met 40km/u door stoffige bosjes tuffen en thát's it...
Hebben het destijds, ontwetend als we waren een keer gedaan; mên, wat heb ik me dood verveeld...
).

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:34 schreef BramKVO het volgende:
Leuk stoppen in bergdorpjes, waar je gezellig iets kunt eten/drinken, leuk kunt zwemmen in een baai, en ook het rijden zelf id bergen is een ervaring.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef kastanova het volgende:
Echt het meest duffe uitje dat er is... Beetje met 40km/u door stoffige bosjes tuffen en thát's it...

Hehe, jij hebt je best gedaan met verhaaltje schrijvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef kastanova het volgende:
Oh, ga toch in godsnaam niet op jeepsafari... Echt het meest duffe uitje dat er is... Beetje met 40km/u door stoffige bosjes tuffen en thát's it...
.........
...........
...............
Vervolgens ff snel door iemand anders je borg op laten halen terwijl de debiel op het parkeerterein de andere lui bezig houdt en zodra je die terug hebt keihard wegrennen.

Propper wannabee !!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef WillieWapper het volgende:
Propper Leftiki van de biobio is echt een supertoffe gast. wij daar ook fluitjes gekocht. hem de hele avond staan meehelpen. echt geweldig!

onze jeepsafari was anders heel erg leuk. Prachtig uitzicht op de bergen, leuke pittoreske dorpjes die je tegenkomt, en het rijden zelf id bergen is ook best leuk, met de ravijn constant naast je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik.
Misschien übertof als je spannendste belevenis op vakantie bestaat uit het langs een auto ongeluk rijden terwijl je 14 uur bij papa en mama achterin de auto zit richting de camping in Zuid-Frankrijk, maar anders toch echt slaapverwekkend...

ja die van de tiger is ook wel leuke gozer, hij wilde van ons elke keer een koesje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Yankee_One het volgende:
Kan iemand zich een propper van de Tiger herinerren? Hij was klein, tenger en een jaar of 18. Hij was wel enthousiast maar echt uitstraling had hij niet. Wel een hele aardige gast hoor
Sta nog op de foto met hem alleen is die foto nog niet bij me gearriveerd

Tiger?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef ioor het volgende:
[..]
ja die van de tiger is ook wel leuke gozer, hij wilde van ons elke keer een koesje.maar die van bio bio was echt de leukste.

club midden op de boulevard. tussen de new york en bio bio in ongeveerquote:

Nooit gezien volgens mij...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
club midden op de boulevard. tussen de new york en bio bio in ongeveer

Heel dicht bij ons, wij zaten in Bello's. Dat is volgens mij tegenover jullie, gingen jullie ook altijd naar dat kleine kutwinkeltje naast Bello's, die zo belachelijk duur was?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:08 schreef Messenga het volgende:
Overigens zaten wij in Diamond Village, een appartementencomplex dat tussen Piskopiano en Chersonissos zit, mooi uitzicht en je bent zo in het centrum.

Malia was 10 minuutjes rijden met de quad.... Ben er ook ff geweest toen, maar niet uitgeweest daar toen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:38 schreef maartenoei het volgende:
ik ben eergisteren terug gekomen uit chersonissos.. het was geweldig!
ben er 11 dagen geweest, elke avond uit geweest (inclusief 1e en laatste) Alhoewel het niet superdruk meer was, waren de disco's nog wel gezellig vol. het meeste ben ik in de amnesia en de status geweest.. ben nu al die 'kreta' nrtjes aan het downloaden want ik mis het ernstig!
verder hebben we bijna elke dag op starbeach gelegen.. ik vind het echt een super concept, relaxte muziek (ook overdag),altijd een koud biertje bij de hand, supers! afgelopen vrijdag ook nog naar dat feest savonds daar geweest, was ook nog wel leuk.
verder hebben we 3 dagen minder weer gehad, en toen dus maar een quad gehuurd (30 euro per dag, incl verzekering). met dat ding zijn we helemaal de bergen in gereden tot 1100 meter (15 graden daar, haha), en ook nog naar malia. Dat is dus zeker een aanrader! het is wel ff wennen als je op zo'n ding zit.
ons appartement is ook zeker aan te raden (Andromeda). Het zat direcct aan zee en 1 minuut lopen van die hoofdstraat. starbeach en de straat met alle discotheken waren beide te lopen (kwartiertje).
Al met al was het echt een supergoeie vakantie, en qua uitgaan beter dan waar ik ooit ben geweest (turkije, portugal bv.,) ik kan het iedereen aanraden en ik zie mezelf er ook nog wel eens terug komen!

In ons najaar zijn het vooral noren, zweden en tjechen die je daar vind.quote:Op maandag 25 september 2006 02:54 schreef maartenoei het volgende:
Ja dat dacht ik dus eerst ook, maar dat viel reuze mee. Er worden dagelijks nog vliegtuigen vol touristen afgezet daar geloof ik

Statusquote:Op donderdag 21 september 2006 15:14 schreef Mert het volgende:
Afgelopen maandag teruggekomen van mij 10 dagen Kreta.
Moet zeggen: was zeer geslaagd.
Zoals verwacht waren er weinig nederlanders maar heel veel mooie zweedse, Noorse en Tjechse vrouwen. En dat was precies onze bedoeling.
Veel schik gehad in 3 tenten namelijk de Status, Amnesia en New York. Voor de rest waren er veel engelsen maar die hingen voormaleijk rond in de Engelse kroegen en daar hebben we dan ook weinig last van gehad.
Status was ons beginpunt van elke stapavond. Het barpersoneel was top! iedereen kreeg shooters als ze binnenkwamen wij kregen na 2 dagen gewoon whiskyglazen met shooters (Thanks to Allysa)onze laatste avond werden we ook nog eens getrakteerd op een stripact van 2 dames die onze vakantie nog completer maakten.
Vrouwen mochten mooi op de bar dansen maar kerels werden ervanaf getrapt, en terecht![]()
Amnesia was vooral top omdat iedereen wat later op de avond daarheen ging alleen moet ik zeggen dat ik geen RnB fan ben en ook daar werd de nodige bananenplukkers muziek gedraaid, maar agh als er dan een leuke zweedse tegen je aan staat te rijden neem je dat ook voor lief![]()
New York eindigden wij meestal de avond, hier werkte een bekende van een van mijn maten en dat was dus altijd veel gratis drank proberen en lam naar huis![]()
We zijn ook nog een aantal maal in de Havana geweest maar in die hoek was het echt uitgestorven en af toe liepen daar wat verdwaalde vrouwen rond maar dat viel meestal wel tegen.
Bij Friet van Piet nog de nodige broodjes van Dobben naar binnen gewerkt, maar op zich wel weer triest dat je dan op vakantie Hollandse troep loopt te vreten.
Al met al een zeer geslaagde vakantie![]()
Volgend jaar waarschijnlijk weer, als het finaciele plaatje het toelaat want ik wil ook weer eens wat verder en langer weg, en misschien zelfs nog even wat werken aldaar![]()

Hoeft niet duur te zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Yankee_One het volgende:
Ik zou volgend jaar graag weer terug gaan, al denk ik dat ik het niet kan betalen. En een andere vakantiebestemming lijkt me ook leuk om te ontdekken..

last-minute?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:23 schreef Mert het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn hoor.
Wij hebben 300 euri's pp betaald voor de 10 dagen![]()
En wat je daar opmaakt..... Tja dat ligt aan jezelf![]()

Nou ja, last-minute, 3 weken van te voren geboekt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
last-minute?
en waar stondje hotel?

daar heb ik zo m'n twijfels overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:05 schreef 0xigeon het volgende:
Is er nog wat te doen daar in de herfstvakantie?

Beter dan lloret. Lopen ook genoeg mensen van 18 rond.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef italiaan1987 het volgende:
Ik ga dit jaar van 8 tm 19 augustus naar Chersonissos met 14 man
is het leuk daar als je alanya en lloret gewend ben?
en valt er wat te naaien? of moet je daarvoor heel erg je best doen?
en wat voor volk loopt daar? van welke leeftijden?
Sommige boys van onze groep zijn nog maar 18 dan

uitgaan is beter, strand is minderquote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef italiaan1987 het volgende:
Ik ga dit jaar van 8 tm 19 augustus naar Chersonissos met 14 man
is het leuk daar als je alanya en lloret gewend ben?
en valt er wat te naaien? of moet je daarvoor heel erg je best doen?
en wat voor volk loopt daar? van welke leeftijden?
Sommige boys van onze groep zijn nog maar 18 dan

dat zeg ik niet zal best lachen worden met de groep....maar toch als er allemaal mensen lopen van 20 plus is het vooral voor de mensen van 18 (1tje zelfs nog 17) wel iets minder leuk. En naaien was in alanya en lloret ook geluktquote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
uitgaan is beter, strand is minder
naaien lijkt me erg lastig worden voor jou
je bent zelf 19/20, alsof 18 dan ineens jong is

Hehe ik zat tegenover Porto Village, ik zat in Bello'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef Mert het volgende:
[..]
Nou ja, last-minute, 3 weken van te voren geboekt.
Appartement was Porto-Village, goed te doen en net iets buiten de stad, iets van 600 meter lopen vanaf de Amnesia maar wel lekker rustig (op de verrekte krekels na).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |