kleine stukkies makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef wonderer het volgende:
okee, Uncle Ben's verkopen ze hier wel. Brad houdt niet van prei maar dat vist ie er dan maar uit
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel, wat heb je een goede smaak! En je houdt van vlees!
oeh oeh. Pizza hawai?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
blegh vlees stinkt
ik maak zo zelf pizzas
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oeh oeh. Pizza hawai?met extra veel hem en ananas?
Maar daar kan toch ook best een Adonis in de bediening werkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond bij de Griek eten.
(En dan bedoel ik dus bij een grieks restaurant, niet bij een Adonis ofzo, was het maar zo'n feest)
ooh ja,je eet geen vlees. Ik zou dat echt niet kunnenquote:
Wie weetquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar kan toch ook best een Adonis in de bediening werken![]()
ik geloof dat ie neigt naar dunquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ooh ja,je eet geen vlees. Ik zou dat echt niet kunnenna een dag geen vlees te hebben gehad wordt ik knorrig.
Niet extreem veel ananas?das juist zo lekker
heb je een dunne of een dikke bodem? dik isIMHO
dun![]()
![]()
een dunne bodem zoals die pizza van ristorantequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geloof dat ie neigt naar dun
niet zo dun dat je er bijna niks van mee krijgt maar niet zo dik als wanneer je bij de pizzabezorglijn zegt ik wil een dikke bodem
Ja, Big Americans zijn net sponzenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
een dunne bodem zoals die pizza van ristorante
die big americans zijn veulste dik
uhuquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Big Americans zijn net sponzen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef Zwaffel het volgende:nu heb ik zin in pizza en nasi. Nee,lekker dan
ik ga wel tv kijken
Ik weet het weer:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is toch ook een spreekwoord over dat wachten het verlangen alleen maar groter maakt?
en ik geloof dat het werktquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het weer:
Absence makes the heart grow fonder.
ik zou zeggen dat ie net een paar milimeter dikker gaat zijn als ie van ristorante maar hij neigt er wel naarquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
een dunne bodem zoals die pizza van ristorante
die big americans zijn veulste dik
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat ie net een paar milimeter dikker gaat zijn als ie van ristorante maar hij neigt er wel naar
Nou ik heb Satan nog geen sex zien hebben met Saddam Housein dus volgens mij niet.quote:
Bullshit, absentie maakt je alleen maar fucking depressiefquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het weer:
Absence makes the heart grow fonder.
Ja, spreekwoorden en gezegdes zijn ook niet wat ze ooit warenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit, absentie maakt je alleen maar fucking depressief
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb Satan nog geen sex zien hebben met Saddam Housein dus volgens mij niet.
Of heb ik nu iets te vaak de South Park movie gezien![]()
moet dat woord nu overal erin gestopt wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:01 schreef NanKing het volgende:
Of moet ik zeggen gayniaal?
Die ga ik adopterenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:01 schreef NanKing het volgende:
Of moet ik zeggen gayniaal?
Sommige snoepjes...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:01 schreef Sebasser het volgende:
ja, en dan zo opeens dood konijntje.
Awwquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mag er niet in. En ik hoef er niet in. van mijn part mogen ze dat forum weer dichtdoen.
nee natuurlijk alleen maar enge hetero setjes daarquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mag er niet in. En ik hoef er niet in. van mijn part mogen ze dat forum weer dichtdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |