Veel plezierquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal vakantie ofzo?
Ik zit gewoon op kantoor namelijk![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
vakantiequote:Op woensdag 26 juli 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
ik heb nog 2 week vrij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef maedel het volgende:
het goede nieuws is, ik krijg nog vakantie![]()
Wel over 2,5 week pas![]()
ik ook op kantoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
zaterdag lijkt me leukerquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
niet vrijdag?
warm, strandquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:01 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zaterdag lijkt me leukerhebben we meer tijd e.d
maar komt gerust met tegen argumenten heur
ow leuk misschien komen we elkaar tegen ik moet zo ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Zwaffel het volgende:
ik zal zo eens brood en groente bij de AH gaan halen
Wehehe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow leuk misschien komen we elkaar tegen ik moet zo ook
ow wauw en ik heb alleen nog maar gedouched!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef Zwaffel het volgende:
zoo groente gekocht
we eten vanaaf bietjes met gekookte/gebakken aardappels (dat laat ik aan jou over mike) met haaskarbonada en karamel/vanille vla
ik was om 08:45 al wakkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wauw en ik heb alleen nog maar gedouched!
schiet eens op liefie!
Ah, iemand die mijn leed deelt!quote:
dan heb jij het beter getroffen dan ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ah, iemand die mijn leed deelt!
Overigens, wij hebben een goede airco, dus zo heel slecht toeven is het er nog niet.
Alleen jammer dat je wat nuttigs moet doen![]()
Precies, en weer fijn doorwerkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooi dan kan je dus vanaf nu het hoofd koel houden![]()
Nee, gewoon zo'n toddebak voor op tafel. Ik denk dat ik ook afgezet ben. Maar ja, dat kan geen mens iets schelen met die hitte denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Zwaffel het volgende:
ik denk dat ik zin heb om op het strand te gaan liggenmaar ja,alleen is not fun
maedel,heb je zo'n staande gekocht? of 1 aan je plafon?
tis gewoon witte rijst. Maar uncle bens is veeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan andere gewone witte rijstquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
Hmm. Wat voor type rijst is dat dan? Kan het met alle? Als mijn moeder nasi maakte, smaakte het nooit zoals bij de chinees, maar gewoon als gekookte rijst...
blegh vlees stinktquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel, wat heb je een goede smaak! En je houdt van vlees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |