abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40163100
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus, als die andere vrouw absoluut geen seks met je zou willen, zou je daar tevreden mee zijn?
Ja, eigenlijk vroeg hij zn vrouw gewoon of hij vrienden mocht zoeken, omdat alles alleen maar met zn 2en doen hem een beetje ging tegenstaan
Big dick.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:30:31 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40163107
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef Untouchables het volgende:

Ik snap iets niet.

Hij zegt toch duidelijk dat z'n vrouw het er wel mee eens is, maar er moeite mee heeft?
Waarom moet hij dan zijn conclusie trekken en iemand anders zoeken? Zijn vrouw staat er toch achter?
Ik snap niet dat iedereen denkt dat die vrouw zo'n zielig mensje is dat niet eens voor zichzelf op kan komen, als zij zelf aangeeft dat ze het wel ok vindt, dan is er weinig aan de hand, lijkt mij.
Geef die vrouw ook eens wat credit.
Oh, ik denk niet dat zijn vrouw een zielig hoopje mens is en ik geloof zeker in eigen verantwoordleijkheid, ook van zijn vrouw.
Maar zoals ik het allemaal lees is de 'goedkeuring' van de vrouw van TS geboren uit een angst om TS niet kwijt te raken. En dat komt in mijn boek niet overeen met het ermee eens zijn, maar eerder met van de nood een deugd maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:30:50 #53
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_40163125
TS: Ik vind je een kneus die zijn piel achterna loopt, zijn vrouw chanteert, het goed probeert te praten en als klap op de vuurpijl ook nog eens ontkent dat dit in normaal nederlands buiten de deur neuken heet. Sukkel
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:31:04 #54
130803 Gripper
Get a grip
pi_40163131
Ik kan poly-amory niet zo goed begrijpen. Ik zou het best leuk vinden om ook eens naar bed te kunnen gaan met goede vriendinnen van me, gewoon omdat we elkaar zo aardig vinden, maar ik zou niet verliefd op ze kunnen worden.

Liefde is alleen voor mijn vriendin, 1 relatie is genoeg, en ik zou er niet meer willen hebben. Mijn vriendin is echter helemaal monogaam, dus dat soort grapperij gaat voor mij dan ook gewoon niet plaatsvinden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:31:30 #55
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40163149
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik geloof er werkelijk niets van dat jij ook maar enig moment risico gelopen hebt. Jij had immers allang besloten wat je wilde en eventueel opstappen van je vrouw zou jammer zijnmisschien, maar ook de deur wijd openzetten voor zoveel nieuwe en goede relaties als je maar kon wensen.
Dat is dus niet het geval, ik hou heel veel van mijn vrouw en zou haar nooit kwijt willen.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:32:23 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40163191
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Copycat het volgende:
Dus, als die andere vrouw absoluut geen seks met je zou willen, zou je daar tevreden mee zijn?
Ben benieuwd naar je antwoord op deze vraag .
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:34:22 #57
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40163255
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef Gripper het volgende:
Ik kan poly-amory niet zo goed begrijpen. Ik zou het best leuk vinden om ook eens naar bed te kunnen gaan met goede vriendinnen van me, gewoon omdat we elkaar zo aardig vinden, maar ik zou niet verliefd op ze kunnen worden.

Liefde is alleen voor mijn vriendin, 1 relatie is genoeg, en ik zou er niet meer willen hebben. Mijn vriendin is echter helemaal monogaam, dus dat soort grapperij gaat voor mij dan ook gewoon niet plaatsvinden.
Het is ook een gevoelskwestie. Iedereen is anders, dat blijkt wel weer.
pi_40163261
Ik zie het verschil niet tussen deze "bijrelatie" en een gewoon goede vriendschap..

Als je alleen maar met iemand eens een keer gezellig op stap gaat, en verder niet zoenen, sexen oid... Dan is het toch gewoon een goede vriendschap? Waarom het dan een relatie noemen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:35:49 #59
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40163311
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je antwoord op deze vraag .
Het kan goed mogelijk zijn ja, dat er dan toch een goeie relatie uit voortvloeit. Nogmaals: SEX is nooit de insteek geweest, maar wel vriendschap, genegenheid, liefde.......enz.
pi_40163415
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Het kan goed mogelijk zijn ja, dat er dan toch een goeie relatie uit voortvloeit. Nogmaals: SEX is nooit de insteek geweest, maar wel vriendschap, genegenheid, liefde.......enz.
En dat heb je dan echt niet genoeg van jouw vrouw?

Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet zo goed. Als je vindt dat je niet genoeg vriendschap, genegenheid, liefde, ... krijgt van jouw vrouw, lijkt het mij eigenlijk beter om er een punt achter te zetten ipv op die manier die jij nu verkiest eerst al een goede relatie op te bouwen met iemand anders (een beetje rondkijken, zien wat er nog allemaal rondloopt) en dan uiteindelijk toch te vertrekken van jouw vrouw.

Speel het spel eerlijk en vertrek dan gewoon zodat jouw vrouw ook een nieuw leven kan opbouwen ipv op twee paarden te wedden.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:42:43 #61
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40163535
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet zo goed. Als je vindt dat je niet genoeg vriendschap, genegenheid, liefde, ... krijgt van jouw vrouw, lijkt het mij eigenlijk beter om er een punt achter te zetten ipv op die manier die jij nu verkiest eerst al een goede relatie op te bouwen met iemand anders (een beetje rondkijken, zien wat er nog allemaal rondloopt) en dan uiteindelijk toch te vertrekken van jouw vrouw.

Speel het spel eerlijk en vertrek dan gewoon zodat jouw vrouw ook een nieuw leven kan opbouwen ipv op twee paarden te wedden.
Ik krijg zeker genoeg van mijn vrouw maar heb juist de behoefte dat ook van andere te krijgen. En ook het geven ervan, ik geef mijn vrouw voldoende maar wil het ook aan andere geven.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:43:47 #62
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_40163569
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling om zijn vrouw te verlaten, daar gaat het niet om.
Op de een of andere manier heeft hij de behoefte om er meerdere relaties op na te houden.
Hoe ik daar zelf over denk is een tweede, maar he, zijn vrouw heeft gewoon duidelijk de keuze gekregen en moet daar zelf over oordelen.

Het is niet zo moeilijk, de meeste vrouwen hier zouden de TS meteen de deur uitschoppen, maar zijn eigen vrouw blijkbaar niet.

Is dat niet uiteindelijk waar het over gaat? We kunnen hem gaan veroordelen tot t een ons weegt, maar uiteindelijk zal hij het toch wel doen. Die vrouw moet de keuze maken en dat heeft ze gedaan, wat haar beweegredenen achter die keuze waren, doet er eigenlijk niet toe.
pi_40163653
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:42 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Ik krijg zeker genoeg van mijn vrouw maar heb juist de behoefte dat ook van andere te krijgen. En ook het geven ervan, ik geef mijn vrouw voldoende maar wil het ook aan andere geven.
Als je genoeg krijgt, waar komt die behoefte nog vandaan?

Als ik honger heb, heb ik behoefte aan eten, maar ik als voldaan ben na een heerlijke maaltijd heb ik echt geen behoefte meer aan eten.
Ook een rare vergelijking, maar toch..
pi_40163692
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

Als je genoeg krijgt, waar komt die behoefte nog vandaan?

Als ik honger heb, heb ik behoefte aan eten, maar ik als voldaan ben na een heerlijke maaltijd heb ik echt geen behoefte meer aan eten.
Ook een rare vergelijking, maar toch..
Dit gaat niet om honger, dit gaat om trek
Big dick.
pi_40163721
Het feit dat jullie het niet begrijpen maakt het nog niet noodzakelijk een slecht iets. Als TS er gelukkig mee is, en zijn vrouw nota bene instemt, wat is dan het probleem?

En Cc, ik begrijp je punt, maar het kan best dat je ooit iets doet, of ergens mee instemt, terwijl je dat toch moeilijk vindt. Als hun huwelijk en seksleven zo goed is als TS zegt, dan lijkt het mij dat zijn vrouw genoeg eigenwaarde heeft om er niet mee in te stemmen, mocht ze er écht niet achter staan.
pi_40163722
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling om zijn vrouw te verlaten, daar gaat het niet om.
Op de een of andere manier heeft hij de behoefte om er meerdere relaties op na te houden.
Hoe ik daar zelf over denk is een tweede, maar he, zijn vrouw heeft gewoon duidelijk de keuze gekregen en moet daar zelf over oordelen.

Het is niet zo moeilijk, de meeste vrouwen hier zouden de TS meteen de deur uitschoppen, maar zijn eigen vrouw blijkbaar niet.

Is dat niet uiteindelijk waar het over gaat? We kunnen hem gaan veroordelen tot t een ons weegt, maar uiteindelijk zal hij het toch wel doen. Die vrouw moet de keuze maken en dat heeft ze gedaan, wat haar beweegredenen achter die keuze waren, doet er eigenlijk niet toe.
Waarom ik zo gereageerd heb? Mijn pa heeft ook een tijd een andere relatie gehad met iemand, mijn ma wist er ook van en liet alles maar gebeuren (want anders zou ze alleen eindigen).

Na 27 jaar huwelijk is mijn pa toch vertrokken met die andere vrouw.

Mijn ma heeft het dus jarenlang ook gewoon 'goedgekeurd', maar ik ben er van overtuigd dat ze het niet oprecht deed, want verdorie, welke vrouw wil dat nu wel doen?
pi_40163754
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:47 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dit gaat niet om honger, dit gaat om trek
Met trek kan je gewoon blijven leven he. Je wordt misschien een beetje lastig, maar het is niet levensbedreigend als je op dat moment geen eten krijgt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:52:59 #68
64307 Untouchables
pi_40163857
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarom ik zo gereageerd heb? Mijn pa heeft ook een tijd een andere relatie gehad met iemand, mijn ma wist er ook van en liet alles maar gebeuren (want anders zou ze alleen eindigen).

Na 27 jaar huwelijk is mijn pa toch vertrokken met die andere vrouw.

Mijn ma heeft het dus jarenlang ook gewoon 'goedgekeurd', maar ik ben er van overtuigd dat ze het niet oprecht deed, want verdorie, welke vrouw wil dat nu wel doen?
Heeft je vader dat vanuit dezelfde motieven gedaan? Of was het gewoon een verhouding?

Kijk het punt is gewoon, je moeder heeft voor zichzelf een keuze gemaakt, ze koos ervoor te accepteren dat je vader met iemand anders was, omdat ze niet alleen wilde zijn.

Ze had ook kunnen zeggen, flikker op met je verhouding, eerst scheiden, dan een andere vrouw.
Het is duidelijk dan? Jouw vader was fout bezig, maar je moeder wist ervan en koos ervoor om het te accepteren.
Bovendien is er in dit geval niet direct sprake van vreemdgaan, omdat zijn vrouw de keuze vantevoren heeft gekregen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:54:59 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40163920
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef dawg het volgende:

En Cc, ik begrijp je punt, maar het kan best dat je ooit iets doet, of ergens mee instemt, terwijl je dat toch moeilijk vindt. Als hun huwelijk en seksleven zo goed is als TS zegt, dan lijkt het mij dat zijn vrouw genoeg eigenwaarde heeft om er niet mee in te stemmen, mocht ze er écht niet achter staan.
Dat klopt. Ik bezie het wellicht teveel vanuit mijn eigen idee.
pi_40163969
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:52 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Heeft je vader dat vanuit dezelfde motieven gedaan? Of was het gewoon een verhouding?

Kijk het punt is gewoon, je moeder heeft voor zichzelf een keuze gemaakt, ze koos ervoor te accepteren dat je vader met iemand anders was, omdat ze niet alleen wilde zijn.

Ze had ook kunnen zeggen, flikker op met je verhouding, eerst scheiden, dan een andere vrouw.
Het is duidelijk dan? Jouw vader was fout bezig, maar je moeder wist ervan en koos ervoor om het te accepteren.
Bovendien is er in dit geval niet direct sprake van vreemdgaan, omdat zijn vrouw de keuze vantevoren heeft gekregen.
Kiezen vind ik in dit geval maar een groot woord hoor. Mijn ma dacht aan haar twee kinderen en wou dat ze niets tekort kwamen.

Het was idd een verhouding van mijn pa, maar ik blijf erbij dat hij die vrouw zo beter is leren kennen en dan vertrokken is toen het voor de kinderen opeens geen probleem meer was.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat TS heel gelukkig zal zijn met de situatie en zijn vrouw niet, maar ja... ze heeft het geaccepteerd dus is alles opeens goed.

Ik zal wel te romantisch ingesteld zijn en doe niet alles waar ik zin in heb, maar mijn vriend niet echt ziet zitten.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:57:51 #71
13250 Lod
Sapere aude!
pi_40164013
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef Untouchables het volgende:
De vraag is juist in hoeverre zij een (vrije) keus had. Als ik het allemaal goed begrijp had zij die niet.

Verder ben ik benieuwd naar de definitie van 'relatie' van de TS. In mijn belevingswereld hoort bij 'een relatie hebben' ook sex, anders is het gewoon vriendschap.
GNU Terry Pratchett
pi_40164065
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef Lod het volgende:

[..]

De vraag is juist in hoeverre zij een (vrije) keus had. Als ik het allemaal goed begrijp had zij die niet.

Verder ben ik benieuwd naar de definitie van 'relatie' van de TS. In mijn belevingswereld hoort bij 'een relatie hebben' ook sex, anders is het gewoon vriendschap.
Maar eigenlijk is hij gewoon op zoek naar vriendschap hoor
En zoiets moet je idd echt gaan bespreken met jouw partner want ik zou het ook niet willen hebben dat mijn partner een gewone vrouwelijke vriendin heeft... Nee hoor, wat zou ik dan stikjaloers zijn
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:04:00 #73
64307 Untouchables
pi_40164202
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Kiezen vind ik in dit geval maar een groot woord hoor. Mijn ma dacht aan haar twee kinderen en wou dat ze niets tekort kwamen.

Het was idd een verhouding van mijn pa, maar ik blijf erbij dat hij die vrouw zo beter is leren kennen en dan vertrokken is toen het voor de kinderen opeens geen probleem meer was.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat TS heel gelukkig zal zijn met de situatie en zijn vrouw niet, maar ja... ze heeft het geaccepteerd dus is alles opeens goed.

Ik zal wel te romantisch ingesteld zijn en doe niet alles waar ik zin in heb, maar mijn vriend niet echt ziet zitten.
Ik doe ook niet alles waar ik zin in heb, de TS houdt er echter andere gevoelens op na.
Dat kan, maar in dit geval heeft het weinig zin om daar tegen in discussie te gaan, aangezien er al helemaal niets te kiezen meer valt en dit topic meer ging om andere ervaringen van mensen.

In dit geval is dus de acceptatie van de vrouw niet eens meer belangrijk, omdat ze dat al gedaan heeft. Anders had het topic wel "Zal ik er meerdere relaties op nahouden" of iets in die zin geheten.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:04:47 #74
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_40164229
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:42 schreef save_the_day het volgende:

[..]

ik geef mijn vrouw voldoende maar wil het ook aan andere geven.
Wat heerlijk om te horen dat je jezelf zo wegcijfert! Vind ik echt knap van je!
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:05:58 #75
64307 Untouchables
pi_40164271
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef Lod het volgende:

[..]

Een vrije keus is er altijd, tenzij er een pistool tegen je hoofd wordt gedrukt.

Dat de keuze die gemaakt moet worden niet altijd even leuk is, accepteren tegenover alleen zijn, is een andere zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')