Blijkbaar niet benieuwd genoeg om een paar dagen terug het topic eens te openen, met ongeveer dezelfde titel die een behoorlijke poos in de active topics gedreven heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:47 schreef SamStar het volgende:
Sorry dat ik zulks topic opende en niet de search heb gebruikt, maar ik was gewoon erg benieuwd over hoe het is gegaan met die mensen, of ze het hadden aangekondigd (ik las al wat over een live zelfmoord e.d.)
Groet.
ik had er niet aan gedacht, ik had wel verwacht dat er zulke topic's wel meer zouden zijn, maar dat die dan weer redelijk gedatteerd zouden zijn, dus vandaar dat ik niet heb gezocht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet benieuwd genoeg om een paar dagen terug het topic eens te openen, met ongeveer dezelfde titel die een behoorlijke poos in de active topics gedreven heeft.
Niet dat het nou zo'n ramp is, maar waarom dat topic niet even doorlezen, als je er toch was?
Ja, grappig en vooral toepasselijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:05 schreef xericax het volgende:
Die hebben geen leven bedoel jequote:
Nee doden kunnen zich nergens anders manifesteren dan in TRU natuurlijk. Mits het mag van de illuminatie en de vrijmetselaars.quote:
Er is inderdaad een vervelende rechtse stroming aanwezigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet qua IQ, veel studenten hier, lees ik steeds.
Maar qua sociaal inzicht, genuanceerde perceptie, zelfredzaamheid, originele denkwijze, nuttige inbreng, emotionele intelligentie en meer van dat alles, wat iets moeilijker in cijfertjes en leesopdrachten te vangen is, zijn voor velen de teletubbies nog geduchte tegenstanders.
Wat wel grappig is, is dat je dikwijls leest dat fora zoals sugababes hier uitgelachen worden voor hun stompzinnigheid.
Ik durf nu niet eens meer op die fora te kijken, zo bang ben ik voor dat resultaat.
Topic?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef vosss het volgende:
Die live zelfmoord was ook wat he........wil je live zelfmoord plegen omdat jezelf vind dat je een loser bent en dan lukt dát zelfs nog niet!
JA hallo, zoek maar. Ik geloof dat de mods het niet heel erg tof vinden dat het telkens opgerakeld word.quote:
waarom dan toch noemen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef vosss het volgende:
[..]
JA hallo, zoek maar. Ik geloof dat de mods het niet heel erg tof vinden dat het telkens opgerakeld word.
Hij heette Gboy27 als ik me niet vergis
Goeie vraag Qu, goeie vraag.quote:
Te lang geleden, zijn posts staan niet meer in het archiefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef vosss het volgende:
[..]
JA hallo, zoek maar. Ik geloof dat de mods het niet heel erg tof vinden dat het telkens opgerakeld word.
Hij heette Gboy27 als ik me niet vergis
whehehequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ok, dan wijt ik mijn fout gewoon aan de kutsearch![]()
Jawel... tegenwoordig ook genoeg mensen beneden de 50 die aan kanker sterven.. alleen in mijn omgeving al 2 en 1 er net boven)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht het niet. Ja, er zijn users overleden, en ja, die stonden sommige mensen dicht naar het hart.
En wat dacht je? Dat we hier voor ons plezier alle overleden FOK!kers gaan zitten oprakelen voor een of andere kutnewbie? En denk eens over het publiek na hier op FOK!. Allemaal mensen tussen de 15 en 45. En die gaan echt niet dood aan ouderdom of kanker hoor. Er zit genoeg tragiek achter en ik betwijfel sterk of er hier mensen zijn die dat voor jou eens ff gaan uitspellen.
Als je toch gezellig langs kwam, had je ook eventueel het topic kunnen sluiten met een linkje naar het topic van een paar dagen terug.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Beetje normaal reageren is er ook niet bij. En lama plaatjes moeten opbokken....
Ik weet het weer! Ik weet het weer! "Modereren"quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wat is het ook al weer...puntje van mijn tong...kom ik nog op terug.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
Ik weet het weer! Ik weet het weer! "Modereren"
Moest dat nou?quote:
Dat zuller er daar heel wat zijn, de helft is al in staat van ontbindingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:20 schreef danielluh het volgende:
op Partyflock kan je zien wie er kassiewijlen zijn.
de levende ook hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zuller er daar heel wat zijn, de helft is al in staat van ontbinding.
*zucht*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Vraag me af hoe het met Gboy is afgelopen.... heb net alles door zitten lezen, is behoorlijk heftig eraan toe gegaan... Maar knap werk van de Mods toen!!
dat zegt eigenlijk helemaal niks hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef danielluh het volgende:
denk nie goed, zijn laatste fotoboek update is van 2002
Dit is crews voor welkom op Fok!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En wat dacht je? Dat we hier voor ons plezier alle overleden FOK!kers gaan zitten oprakelen voor een of andere kutnewbie?
dat beweer ik ook niet, echter is de kans groot na 3 zelfmoordpogingen het toch wel 1x goed gegaan moet zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zegt eigenlijk helemaal niks hoor
Lees eens pagina1 doorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef danielluh het volgende:
[..]
dat beweer ik ook niet, echter is de kans groot na 3 zelfmoordpogingen het toch wel 1x goed gegaan moet zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |