abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:04:13 #151
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_42766728
voordeel wat je ervan hebt is dat je volgend mountainbike seizoen een vliegende start hebt natuurlijk.

of ben je ook in de winter buiten te vinden ?
Neerkomen wel!
pi_42766804
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:04 schreef Freeflyer het volgende:
voordeel wat je ervan hebt is dat je volgend mountainbike seizoen een vliegende start hebt natuurlijk.

of ben je ook in de winter buiten te vinden ?
Dat is zeker een voordeel

Maar er is maar weinig lekkerder dan op een koude zondagochtend in de sneeuw mountainbiken. Sharpens the mind!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:42:53 #153
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_42767758
je kunt ook beide doen natuurlijk
Neerkomen wel!
pi_42779111
ik ben in de winter ook wel buiten te vinden, maar dit was meer als doel om doordeweeks als het savonds donker is te doen
pi_42949983
wie gaat er ook naar de Spin-a-thon in Schiedam as. zondag? 6 uur spinnen!!!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_42950830
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:51 schreef Videopac het volgende:
wie gaat er ook naar de Spin-a-thon in Schiedam as. zondag? 6 uur spinnen!!!
Iets te ver van mijn bed, ik zou er al om te komen twee uur voor moeten autorijden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_43005696
Gister weer geweest sinds 2 weken, was ziek geweest e.d. maar hij ging lekker
Uur was zo voorbij en kon het goed volhouden.
Lekkere stampmuziek helpt er goed bij!
pi_43006286
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:25 schreef het-is-mij het volgende:
Lekkere stampmuziek helpt er goed bij!
Muziek maakt het inderdaad makkelijk. Ik volg normaal de extreme les, maar wegens werk heb ik een basis-les op woensdag gedaan. Dat was gewoon saai, en de muziek speelde daar een grote rol in.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43011516
Muziek heeft inderdaad een grote invloed op je. Maar ook degene die les geeft! 1 instructeur bij ons kan mij namelijk niet motiveren, en dan kan ik fietsen wat ik wil, ik hou er dan geen goed gevoel aan over.
  woensdag 1 november 2006 @ 19:13:56 #160
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_43146966
Ik ga morgen weer beginnen
veni vidi gebanned
pi_45573789
*schop

Iedereen weer druk bezig sinds de feestdagen?
  maandag 22 januari 2007 @ 12:17:07 #162
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_45574943
ik had alweer willen beginnen maar heb sinds januari een ontsteking in mijn voet met ook nog eens vocht in de enkels en knieen. kutzooi.

ik hoop volgende week weer langzaam te kunnen beginnen met sporten.
Neerkomen wel!
pi_45579575
Het spinningrooster is op mijn sportschool verandert, maar ik kan nergens ontdekken wanneer mijn les nu is

Slechts excuus, ik weet het
pi_45580033
hopeloos aan het falen de laatste weken, en moet m'n schoenplaatjes van m'n schoenen nog eens goed afstellen, maar dat heb ik gister weer niet gedaan
Jack does it in real time...
pi_45589165
Ik kwam gisteren tijdens het sprinten met mijn veter vast te zitten aan de trapper.
Fantastisch hoe de spanning wordt opgebouwd, je te laat bent om te remmen, en de veter dus knapt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:42:37 #166
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_45591455
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Apfel het volgende:
Ik kwam gisteren tijdens het sprinten met mijn veter vast te zitten aan de trapper.
Fantastisch hoe de spanning wordt opgebouwd, je te laat bent om te remmen, en de veter dus knapt.
Wees blij dat je veter knapte en niet bijvoorbeeld je knie
pi_45602516
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Apfel het volgende:
Of, zoals bij ons gebeurde nadat iemand met een lange broek tussen het vliegwiel kwam, een enkel.

Knappende bandjes zijn trouwens ook irritant. Of mensen die de bandjes om wat voor reden dan ook aan de voorkant van de trapper hebben bevestigd, zodat ik maar tot en met mijn grote teen in dat korfje kan. En ik heb maat 38...
pi_45602751
Aij, mag ik nog blij zijn met mijn schoenveter in plaats van me knie of enkel.
pi_45602828
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Of, zoals bij ons gebeurde nadat iemand met een lange broek tussen het vliegwiel kwam, een enkel.

Knappende bandjes zijn trouwens ook irritant. Of mensen die de bandjes om wat voor reden dan ook aan de voorkant van de trapper hebben bevestigd, zodat ik maar tot en met mijn grote teen in dat korfje kan. En ik heb maat 38...
Dit soort verhalen doen me denken aan de eerste maanden dat ik spinning deed, wat een gemartel met die klote bandjes altijd.
Ben blij dat ik nu schoenen met spd-clips heb

Ben trouwens al vanaf 2 januari weer lekker bezig, en vanaf vanavond mét hartslagmeter
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_46034508
Ik ga donderdagavond weer. Het is ongeveer 2 maanden geleden dat ik geweest ben, dus het zal wel weer afzien worden
pi_46035252
Ik wilde het na drie weken griep weer oppakken - ik dacht dat ik dood aan het gaan was.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:10:46 #172
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_46037658
Is er iemand die ook de Sporten voor Sophia(kinderziekenhuis) Spinningmarathon heeft gereden afgelopen weekend?
Ik ben van pindavlees
  maandag 19 februari 2007 @ 15:51:36 #173
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_46459679
Vorig jaar ging ik 1x in de 1 a 2 weken spinnen. Ik wilde mijn conditie verbeteren, maar kwam niet altijd toe aan spinnen. Daarnaast probeerde ik 1x in de week te gaan mountainbiken. Alleen als het weer te slecht was, ging ik niet.

Begin dit jaar ben ik begonnen met elke week 2x te gaan spinnen (woensdag en vrijdag) en 1x in de week te mountainbiken (zondag).

Sinds 2 weken voelde ik bij het spinnen wat lichte pijn aan mijn knieschijven. Ik dacht dat dat "beginnersproblemen" zouden zijn.

Vrijdag ben ik gaan spinnen en weer had ik dat vervelende gevoel aan mijn knieschijven. Zaterdag was het nog steeds erg gevoelig (vooral als ik stil zit). Zondag kon ik niet gaan biken, omdat het nog steeds gevoelig was. Vandaag is het nog steeds gevoelig, maar de pijn wordt minder (traplopen is niet meer pijnlijk).

Ik ben net bij de dokter geweest. Hij vermoedt dat ik mijn knieen overbelast heb en hij schrijft me 2 weken rust voor (niet fietsen, behalve dan het "ritje naar de bakker"). Ik hoop dat dit helpt.

Zijn er mensen op dit forum die iets vergelijkbaars hebben gahad? Hebben jullie tips om dit in de toekomst te voorkomen? Zijn er dingen die kunnen helpen het genezingsproces te versnellen (b.v. fysio?)?
pi_46460167
Spinning: round&round&round.

Het is over gegaan, maar bepaalde dingen zal ik proberen te vermijden, zoals fietsen met zwaar verzet, trappen af lopen en dergelijke.
Ik had laatst weer gespind, nergens last van, maar ik vrees dat het altijd weer terug zal komen.
pi_47261502
*kick*

Ik heb een nieuwe baan in een spiksplinternieuwe sportschool en we fietsen nu op Keiser m3's. Heerlijk, vergeleken met de oude Schwinns!
Fijn is ook dat elke fiets een displaytje heeft, zodat ik daadwerkelijk iedereen rond dezelfde weerstand en/of rpm kan hebben. *blij is*
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')