Gel van de Spar..... wel goedkoopquote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
Foei. Ga je schamen, want komop, het is toch wel algemeen bekend wat het is, toch toch toch?
Mijn broer dacht overigens altijd dat het gel van de Spar was. De barbaar.
Oh ja, Spargel is lekker.
Maar niet zo lekker als Spargelquote:
Jawohl. Maar je ziet het in Nederland ook genoeg jaquote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Das ist Deutsch, nein?
Sie sind verrückt!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ich möge keine Spargel.
www.google.nl / www.google.dequote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef SamStar het volgende:
gaat iemand nog vertelle nwat spargel is ?
is het gel? (voor in je haar)
zijn het Asperges? (die witte dingen die door polen gestoken worden)
of WAT IS HET??
Het zijn asperges die je in je haar moet doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef SamStar het volgende:
gaat iemand nog vertelle nwat spargel is ?
is het gel? (voor in je haar)
zijn het Asperges? (die witte dingen die door polen gestoken worden)
of WAT IS HET??
Van de Sparquote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zijn asperges die je in je haar moet doen.
ben ik te lui voorquote:
Asperges voor in je haar? Wat is dat nou weer voor onzin?!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zijn asperges die je in je haar moet doen.
Ja en nog kennen mensen het nietquote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Molluck het volgende:
Het seizoen is toch allang voorbij?
Nee het zijn asperges voor in je haar bij de Spar vandaan.... man leer eens lezenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Asperges voor in je haar? Wat is dat nou weer voor onzin?!
Zie editquote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee het zijn asperges voor in je haar bij de Spar vandaan.... man leer eens lezen
Zeg meisje.... zeg meisje.... ben je al een beetje nat.... ristisdie, ritsida, ristsidomquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
ben ik te lui voorzit achterover in bed peuk te roken dus daar geen zin, thx anyways
hoest verder met de poes?
Net zo nat als de Spargel.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg meisje.... zeg meisje.... ben je al een beetje nat.... ristisdie, ritsida, ristsidom
Asperges zijn groen & witquote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, het zijn van die groene dingen, net zoals die groene smurrie die je bij de spar vandaan haalt. Spargel geloof ik.
Lekker !quote:
Komt door Hugster. Het is allemaal ZIJN schuldquote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom open je dan nu pas een topic![]()
?
Het gebrek daaraan bij jou in ieder geval wel.quote:
WTF TONKSquote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef tonks het volgende:
Ik weet het ook niet. zou hier wel ergens in dit topic staan, maar ik lees geen topics.
Wel even onderscheid maken ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawohl. Maar je ziet het in Nederland Limburg ook genoeg ja.
Je behoort het er ook uit te douchenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je moet dat vocht de dag erna eens ruiken
Wat een hondquote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt door Hugster. Het is allemaal ZIJN schuld![]()
!
Ja dus? Ik heb het nu over de groene.quote:
Juist! Je moet ze schillen!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
En volgens mij zijn ze altijd groen? totdat je het groene laagje eraf haalt? Of?
Hier staat altijd asperges hoor, weet niet wat jullie daar in fancy limburg hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF TONKS!!!!!!
Er staan/stonden hier duizenden bordjes langs de weg met het woord erop.
Kom je wel buiten?
Gebrek aan sarcasme en humor is mij inderdaad onbekendquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gebrek daaraan bij jou in ieder geval wel.
Lul niet. In Braboland staan ze ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier staat altijd asperges hoor, weet niet wat jullie daar in fancy limburg hebben.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg meisje.... zeg meisje.... ben je al een beetje nat.... ristisdie, ritsida, ristsidom
Ik maakt een sarcastisch grapje. Ik geloof dat we elkaar niet echt begrijpen, intonatie werkt allemaal niet zo goed als je je stem niet kan gebruikenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gebrek aan sarcasme en humor is mij inderdaad onbekend
Wat je niet hebt, kan je ook niet missen.... gebrek that is
Hier stonden ook kronselen te koop !quote:Op maandag 24 juli 2006 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier staat altijd asperges hoor, weet niet wat jullie daar in fancy limburg hebben.
Spar-gelquote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:
Voor alles wat we willen weten over asperges
ik ook...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik maakt een sarcastisch grapje. Ik geloof dat we elkaar niet echt begrijpen, intonatie werkt allemaal niet zo goed als je je stem niet kan gebruiken![]()
DIt meen je niet!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb het nu over de groene.
En volgens mij zijn ze altijd groen? totdat je het groene laagje eraf haalt? Of?
Nietesquote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
DIt meen je niet!![]()
En in Brabant en zelfs in Limburg zie ik alleen maar bordjes met Asperges, alleen in de echte grensdorpen staat misschien Spargel, maar ik mijd dat soort dorpen...
Ja, dat kennen jullie al helemaal niet ofwelquote:Op maandag 24 juli 2006 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hier stonden ook kronselen te koop !
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, dat kennen jullie al helemaal niet ofwel
Okayquote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef _The_General_ het volgende:
Zullen we samen een keer Spargel eten Ijsmeis
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.quote:
ken je klassiekersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.
ja duh, ken je het wilhelmus niet ofzoquote:
Zeg ijsmeis......je weet toch dat die bordjes alleen in Limburg er "spargel" op hebben staan en dat in de rest van Nederland op vergelijkbare bordjes "asperges" staat?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF TONKS!!!!!!
Er staan/stonden hier duizenden bordjes langs de weg met het woord erop.
Kom je wel buiten?
tonks komt wel eens in Ottersum, dat is in Limburg, daar staan ook bordjes met Spargel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ijsmeis......je weet toch dat die bordjes alleen in Limburg er "spargel" op hebben staan en dat in de rest van Nederland op vergelijkbare bordjes "asperges" staat?
Toch?
Dildoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:52 schreef dalet het volgende:
IJsmeis, het is weer een geweldig topic!![]()
[afbeelding]
wer Spargel ißt, sündigt nicht!
Maar als ik naar deze site kijk, lijkt het een eeh....je weet wel. Dus.
Ik ken iemand die al een jaar of 8 ofzo in Heythuysen woont, dat is in Limburg, daar staan ook bordjes met Spargel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
tonks komt wel eens in Ottersum, dat is in Limburg, daar staan ook bordjes met Spargel.
Hij móet 't kennen.
Eindigt zijn naam met een R?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al een jaar of 8 ofzo in Heythuysen woont, dat is in Limburg, daar staan ook bordjes met Spargel.
Hij kent het ook niet.
De voornaam of de achtertnaam?quote:
Conclusie: bordjes met dat duitse woord erop staan in gebieden waar veel duitsers komen. Aldus: deze staan er teneinde de aandacht van de potentiële duitse aspergekoper gemakkelijker te kunnen trekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
tonks komt wel eens in Ottersum, dat is in Limburg, daar staan ook bordjes met Spargel.
Hij móet 't kennen.
spargelkaufer zal je bedoelen!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Conclusie: bordjes met dat duitse woord erop staan in gebieden waar veel duitsers komen. Aldus: deze staan er teneinde de aandacht van de potentiële duitse aspergekoper gemakkelijker te kunnen trekken.
Ach, er komen ook veel Duitsers in Scheveningen. Zie je die bordjes daar ook?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Conclusie: bordjes met dat duitse woord erop staan in gebieden waar veel duitsers komen. Aldus: deze staan er teneinde de aandacht van de potentiële duitse aspergekoper gemakkelijker te kunnen trekken.
Nee, dan is het iemand andersquote:
Ich vundj 't good!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
IJsmeis een Noord-Limburgse?? HULDE!
Gaon weej ein kiërtje spargel aete, mit lekkere schink en ein lekker bottersuiske d'r euverhaer. O jao, en natuurlik met ein gekaokt ei d'rbeej!![]()
Nee, zou ook redelijk tot buitensporig overbodig zijn natuurlijk aangezien daar kweken weinig asperges gekweekt worden, n'est pas?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, er komen ook veel Duitsers in Scheveningen. Zie je die bordjes daar ook?
Nee, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat er weinig grond vrij is voor landbouw in Scheveningenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, er komen ook veel Duitsers in Scheveningen. Zie je die bordjes daar ook?
net allemaal lullen...quote:
Zelfs die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:37 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat er weinig grond vrij is voor landbouw in Scheveningen![]()
Het enige Duits wat je hier op bordjes ziet is "Zimmer frei"
Nou, ik heb die 'Spargel' bordjes nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik niet gezien.
Maar hey, scheveningen was maar een (slecht) voorbeeldje
.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik niet gezien.
Maar hey, scheveningen was maar een (uitermate slecht) voorbeeldje
.
Dan gokken we dat toch op z'n minst samen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:51 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Nou, ik heb die 'Spargel' bordjes nog nooit gezien...Volgens mij is dat toch echt iets van Limburg... en dan met name langs de Duitse grens... Gok ik...
Je vroeg er een ([sarcasme]heeeeeeel klein[/sarcasme]) beetje om. Of moet ik duits tegen je typen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |