Gel van de Spar..... wel goedkoopquote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
Foei. Ga je schamen, want komop, het is toch wel algemeen bekend wat het is, toch toch toch?
Mijn broer dacht overigens altijd dat het gel van de Spar was. De barbaar.
Oh ja, Spargel is lekker.
Maar niet zo lekker als Spargelquote:
Jawohl. Maar je ziet het in Nederland ook genoeg jaquote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Das ist Deutsch, nein?
Sie sind verrückt!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ich möge keine Spargel.
www.google.nl / www.google.dequote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef SamStar het volgende:
gaat iemand nog vertelle nwat spargel is ?
is het gel? (voor in je haar)
zijn het Asperges? (die witte dingen die door polen gestoken worden)
of WAT IS HET??
Het zijn asperges die je in je haar moet doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef SamStar het volgende:
gaat iemand nog vertelle nwat spargel is ?
is het gel? (voor in je haar)
zijn het Asperges? (die witte dingen die door polen gestoken worden)
of WAT IS HET??
Van de Sparquote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zijn asperges die je in je haar moet doen.
ben ik te lui voorquote:
Asperges voor in je haar? Wat is dat nou weer voor onzin?!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zijn asperges die je in je haar moet doen.
Ja en nog kennen mensen het nietquote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Molluck het volgende:
Het seizoen is toch allang voorbij?
Nee het zijn asperges voor in je haar bij de Spar vandaan.... man leer eens lezenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Asperges voor in je haar? Wat is dat nou weer voor onzin?!
Zie editquote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee het zijn asperges voor in je haar bij de Spar vandaan.... man leer eens lezen
Zeg meisje.... zeg meisje.... ben je al een beetje nat.... ristisdie, ritsida, ristsidomquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
ben ik te lui voorzit achterover in bed peuk te roken dus daar geen zin, thx anyways
hoest verder met de poes?
Net zo nat als de Spargel.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg meisje.... zeg meisje.... ben je al een beetje nat.... ristisdie, ritsida, ristsidom
Asperges zijn groen & witquote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, het zijn van die groene dingen, net zoals die groene smurrie die je bij de spar vandaan haalt. Spargel geloof ik.
Lekker !quote:
Komt door Hugster. Het is allemaal ZIJN schuldquote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom open je dan nu pas een topic![]()
?
Het gebrek daaraan bij jou in ieder geval wel.quote:
WTF TONKSquote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef tonks het volgende:
Ik weet het ook niet. zou hier wel ergens in dit topic staan, maar ik lees geen topics.
Wel even onderscheid maken ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawohl. Maar je ziet het in Nederland Limburg ook genoeg ja.
Je behoort het er ook uit te douchenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je moet dat vocht de dag erna eens ruiken
Wat een hondquote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt door Hugster. Het is allemaal ZIJN schuld![]()
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |