die hoeft er nog maar een paarquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:47 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Jaik wil nu met deze ook 10.000
![]()
Je stoma lekt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef OmaVanPonyLover het volgende:
Pony mien kleinzoon.
Ik ben blij dat je toch iets hebt gemaakt van je leven. Ik dacht eerlijk gezegd dat toen je mij op die stok had geprikt het nooit meer goed zou komen met je.
Maar zie hier! Je hebt fans, dat je er maar flink van mag genieten![]()
omaquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:36 schreef OmaVanPonyLover het volgende:
[..]
Ik dacht al wat stinkt hier zo.
Dank jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef SiemeN het volgende:
Rspect, dat je dit topic zo draaiende weet te houden!
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/888984/2/100#402[img]70460]vrijdag 28 juli 2006 14:13[/url] schreef OmaVanPonyLover het volgende:
Gezellig topic dit hoor..
Als je het niet erg vindt dat mijn stoma lekt, mag dat welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
mag ik bij oma op schoot?
jeuj, ik heb zo een dorst en ben toch te oud voor de borstquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef OmaVanPonyLover het volgende:
Als je het niet erg vindt dat mijn stoma lekt, mag dat wel.
Je mag wel even aan mijn verlepte theezakjes lurken hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
jeuj, ik heb zo een dorst en ben toch te oud voor de borst![]()
oma is zo liefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef OmaVanPonyLover het volgende:
Je mag wel even aan mijn verlepte theezakjes lurken hoor.
Opa ligt bij P-L in de tuin.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
oma is zo lief![]()
![]()
wordt opa niet jaloers![]()
Oma, zou je het erg vinden niet langer hetzelfde plaatje als ik te gebruiken, ik raak er nogal van in de warquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef OmaVanPonyLover het volgende:
[..]
Opa ligt bij P-L in de tuin.
Hij speelt wel met het ongedierte, gun mij ook mijn pleziertje.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef Pony-Lover-Kloon het volgende:
[..]
Oma, zou je het erg vinden niet langer hetzelfde plaatje als ik te gebruiken, ik raak er nogal van in de war![]()
![]()
Zit ik aan haar volle wulpse borsten te lebberen zie ik P-L voor me.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef Pony-Lover-Kloon het volgende:
Oma, zou je het erg vinden niet langer hetzelfde plaatje als ik te gebruiken, ik raak er nogal van in de war![]()
![]()
Wie heeft hier nou alzheimer, jij of ik? Kleine vlegelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef Pony-Lover-Kloon het volgende:
[..]
![]()
Nee, iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
En daarom jongens en meisjes, zal ik nooit een succesvolle kloon hebben.
Heb gewerkt in de kroegquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ja!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar kom jij ineens vandaan?![]()
![]()
Leuk aanbodquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
Hoi FB, zullen wij eens ruig van bil gaan ?
Ok.quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Leuk aanbod
ik zal er eens een nachtje over slapen ok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |