abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42713952
Ik heb even een foto verbetert van een vorige pagina..
Mijn foto werk is te vinden op.. <a href="http://www.flickr.com/photos/95584552@N06/" rel="nofollow" target="_blank">MrFotografie op Flickr</a>
pi_42720521
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Heel erg mooi Puckzzz!!!
Mag ik vragen wat je belichtingsopstelling is ?
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:38:01 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42733143
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:45 schreef Esto het volgende:

[..]

Heel erg mooi Puckzzz!!!
Mag ik vragen wat je belichtingsopstelling is ?
thnx!

softboxje aan haar rechterkant

ik ben nog bezig met bewerken er volgt t.z.t. wel een showcase.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42764869

een zelfportretje

en een foto die ik op school heb gemaakt
pi_42765002
zelfportretje: mooi close portret en hele mooie ogen, maar kijk even naar de kleurtemperatuur. Ws heb je deze foto bij gloeilamplciht gemaakt. Je kunt dan achteraf de witbalans bijstellen, zodat je huid een wat natuurlijker kleur krijgt.

schoolfoto: fraai belicht, deze foto, ms plaatselijk net iets te licht. Ik vind de combinatie pose en kleding wat ongelukkig, die veroorzaakt flinke plooien en kreukels. Maar het hoofd van je model staat er prima op.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_42765246
dankjewel, ik maak ze inderdaad bij zo'n lampje en heb dus best vaak dat ze zo geel/oranje worden. Ik zal er eens naar kijken
pi_42902252
quote:
en een foto die ik op school heb gemaakt
[afbeelding]
cool plaatje!! neem aan dat je als inspiratie Erwin Olaf hebt genomen
Of zeg ik nu iets heel doms en is het vanzelfsprekend (dacht post het gewoon want je had er niks over bij gezet)
Keep up the good work
pi_42904455
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Maxcre8 het volgende:

[..]

cool plaatje!! neem aan dat je als inspiratie Erwin Olaf hebt genomen
Of zeg ik nu iets heel doms en is het vanzelfsprekend (dacht post het gewoon want je had er niks over bij gezet)
Keep up the good work
[afbeelding]
yes We hadden de opdracht om een portretfoto na te maken van een bekende fotograaf, en ik heb toen deze uitgezocht. Mn lerares vond het bloed alleen te agressief aangezien de foto bedoeld is voor een glamour magazine. Maar die ga ik zelf nog wel een keer erbij bewerken.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:27:26 #159
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_42910317
je model heeftw el wat weg van liv kristine zo... mooie foto!
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_42920742
Camilla:

1:

2:
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:17:03 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43097578
de ogen zijn erg mooi uitgelicht op die laatste V.V.

toch de ZW versie maar geplaatst

[ Bericht 24% gewijzigd door Puckzzz op 31-10-2006 13:43:58 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:40:21 #162
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_43120774
VV iets meer contrast zou ik wel fijn vinden denk ik in beide pics. kuiltje in de kin is schattig!! blik vind ik niet overweldigend.

Puckzz prima foto, maar ik mis iets ik weet niet, misschien is het het feit dat ik compo ed te 'gewoon' vind voor puckzzzisme ik weet het niet... (misschien toch ook iets te flets hoewel ie prima overloopt van zwart naar bijna wit...)
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:33:11 #163
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_43123185
pi_43127879
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Camilla:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]
Tjee vlieg! Die eerst moet je echt eens opnieuw shoppen, bij haar neus voor de kijkert rechts zitten nog hele duidelijke brush-strepen. Daarnaast lijkt alle detail in haar huid weggevallen, bij twee ook wel een beetje trouwens. Er ligt ook een soort waas overheen.

Ik vind de foto's ansich erg mooi maar de bewerking is echt wat minder
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_43127890
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
de ogen zijn erg mooi uitgelicht op die laatste V.V.

[afbeelding]

toch de ZW versie maar geplaatst
Probeer eens een vierkante crop of een vertikaal georienteerde, hier krijgt ze een heel erg lang gezicht van wat haar niet echt goed doet.
  woensdag 1 november 2006 @ 08:00:39 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43127925
jamaar..jamaar...ze moet in de serie passen waar ik mee bezig ben, en die zijn allemaal zo genomen (zie ook de foto van rooosje op de vorige pagina)
pi_43127942
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
jamaar..jamaar...ze moet in de serie passen waar ik mee bezig ben, en die zijn allemaal zo genomen (zie ook de foto van rooosje op de vorige pagina)
hehehe, dillema, en als je wat meer van de bovenkant van haar hoofd laat zien?
Ik snap je punt, maar zie je wat ik bedoel?
  woensdag 1 november 2006 @ 09:05:29 #168
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43128552
Ik zie je punt, misschien iets minder krap croppen? de bedoeling van de serie is om allerlei verschillende mensen zo puur mogelijk en recht van voren te fotograferen. allemaal met dezelfde soort belichting (wel een beetje afhangend van het persoon natuurlijk) volgende die ik ga fotograferen is een collega van mijn vriend. een hele mooie Ganese vrouw, met prachtige gezichtsstructuur (is dat een woord? )
  FOK!fotograaf woensdag 1 november 2006 @ 09:49:07 #169
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43129326
Hier maar even schaamteloos een cross post plaatsen. Vind dit eigenlijk mijn eerste pas echt goed geslaagde portretten.

Ingrid

Prupke
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43131369
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef Astridj0h het volgende:
VV iets meer contrast zou ik wel fijn vinden denk ik in beide pics. kuiltje in de kin is schattig!! blik vind ik niet overweldigend.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 07:52 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Tjee vlieg! Die eerst moet je echt eens opnieuw shoppen, bij haar neus voor de kijkert rechts zitten nog hele duidelijke brush-strepen. Daarnaast lijkt alle detail in haar huid weggevallen, bij twee ook wel een beetje trouwens. Er ligt ook een soort waas overheen.

Ik vind de foto's ansich erg mooi maar de bewerking is echt wat minder
Ik was zelf al wat aan de bewerking aan het sleutelen gegaan, want niet erg tevreden, maar die brush-strepen was ik nog niet tegengekomen.

Bedankt voor de nuttige reacties iig
Mijn DeviantART gallery
,
pi_43132395
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef Rubber_Soul het volgende:
[afbeelding]
Mooie mond.
Ik zou hem vierkant croppen. De zwarte ruimte boven heb je helemaal niet nodig. Met scrollen zie je wel wat ik bedoel.
Ik weet niet of deze met de kin erbij mooier wordt, maar de foto heeft wel een fijne rustige uitstraling. Heb je een albumhoes als voorbeeld gebruikt? Het ziet er vertrouwd uit. Prima model.

Vliegvrager de ogen op de 2e zijn bijna eng. Misschien iets meer contrast in de foto?

Puckzz de glimlichtjes op neus en lippen vind ik minder. Het contrast en de scherpte zit op de een of andere manier niet echt lekker, moeilijk uit te leggen. De uitdrukking had ook wat spannender gekund. (klinkt wat negatief allemaal, maar zo close fotograferen is gewoon lastig)
  woensdag 1 november 2006 @ 13:12:48 #172
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43134218
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef Olio het volgende:

[..]

Puckzz de glimlichtjes op neus en lippen vind ik minder. Het contrast en de scherpte zit op de een of andere manier niet echt lekker, moeilijk uit te leggen. De uitdrukking had ook wat spannender gekund. (klinkt wat negatief allemaal, maar zo close fotograferen is gewoon lastig)
klopt het komt dan echt aan op pakkende uitdrukkingen...de ZW heb ik met channelmixer gedaan, vond 'm wel redelijk in balans eigenlijk.
pi_43134546
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Jaa, mooie foto!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 1 november 2006 @ 17:55:15 #174
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43144153
Ik heb me gisteren voor het eerst van mijn leven aan 'studio' portretfotografie gewaagd. In mijn eigen slaapkamer.

Deze twee vond ik niet helemaal meteen tegenvallen.

Ik heb er in totaal 241 gemaakt en na een stevige selectie zijn er een kleine 30 uitgekomen waar het model en ik tevreden mee waren. Er kan nog een hele boel beterder enzo, maar ik vond voor de eerste keer, het resultaat toch beter dan ik had verwacht.

Ik heb er ook nog een stel lowkey gemaakt, maar die durf ik al helemaal niet te posten
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_43144465
Ik vind ze leuk, ER! Geen reden om zo negatief te doen hoor. Volgens mij is het ook niet meer dan normaal dat er van 240 foto's zo'n 30 overblijven. Da's nog meer dan 10 procent, waarvan mij bijstaat dat dat het rendement van een prof is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_43144534
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb me gisteren voor het eerst van mijn leven aan 'studio' portretfotografie gewaagd. In mijn eigen slaapkamer.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb er in totaal 241 gemaakt en na een stevige selectie zijn er een kleine 30 uitgekomen waar het model en ik tevreden mee waren. Er kan nog een hele boel beterder enzo, maar ik vond voor de eerste keer, het resultaat toch beter dan ik had verwacht.

Ik heb er ook nog een stel lowkey gemaakt, maar die durf ik al helemaal niet te posten
zijn goed geworden......2e vindt ik mooist.....
je maakt me wel nieuwgierig naar de lowkey foto's......
joh zet ze er gewoon op............als het tegen valt ..leer je er in ieders geval erg van........
vindt ik teminste wel..........maar goed wacht in spanning af
  woensdag 1 november 2006 @ 18:05:24 #177
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43144567
Dankjewel hoor Maar volgens mij klopt er een heleboel in de belichting niet!! Schaduwen waar ze niet horen enzo. Ik moet me daar toch eens in verdiepen!!
pi_43144713
ER hoeveel gebruik heb je gemaakt van NoiseNinja (of vergelijkbaar pakket) want de kussens en het haar van het model op foto twee zien er erg eehhhh vreemd uit.
En het lijkt er ook op dat de compressie niet erg lief voor je foto's was.

Het zijn wel leuke compo's mar de foto's geven het neit zo goed weer.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_43144779
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:05 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel hoor Maar volgens mij klopt er een heleboel in de belichting niet!! Schaduwen waar ze niet horen enzo. Ik moet me daar toch eens in verdiepen!!
1ste foto beetje te veel licht op voorgezicht....

ben zelf nog maar een amateurtje hoor......dus zie nog niet gelijk fouten als ze er al zijn

dus misschien moet ik nog maar geen commentaar geven
  woensdag 1 november 2006 @ 18:13:39 #180
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43144890
Noiseninja?? Ken ik niet. Ik heb de saturatie flink naar beneden getrokken, dat wel.

En de compressie, tja, ik kan er niets aan doen dat ik ze zoveel moet verkleinen. De originelen zijn 3mb het stuk. En om dan nog een scherpe foto over te houden valt niet mee. Op mijn monitor zien ze er toch niet zo heel gecomprimeerd uit moet ik zeggen. Ik denk dat het ook per monitor erg veel scheelt. Ik heb niet zo'n fancy dure monitor.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:19:25 #181
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43145109
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:

[..]

dus misschien moet ik nog maar geen commentaar geven
Uiteraard wel!! Je kunt zeggen wat je ziet. Ik zie dingen vaak niet, of net niet.
pi_43146303
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
Noiseninja?? Ken ik niet. Ik heb de saturatie flink naar beneden getrokken, dat wel.

En de compressie, tja, ik kan er niets aan doen dat ik ze zoveel moet verkleinen. De originelen zijn 3mb het stuk. En om dan nog een scherpe foto over te houden valt niet mee. Op mijn monitor zien ze er toch niet zo heel gecomprimeerd uit moet ik zeggen. Ik denk dat het ook per monitor erg veel scheelt. Ik heb niet zo'n fancy dure monitor.
mag ik van jou het origineel eens bekijken?? Ik wil toch weten of er niet meer uit te halen is..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 1 november 2006 @ 19:09:06 #183
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_43146776
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind van allebei de kleurcombinaties erg mooi gekozen. Verder een hele mooie blik op foto 1 en ontspannen houding. Ziet er niet supergeposeerd uit. Complimenten hoor.
Bij foto 2 vind ik de setting erg leuk, maar de houding van het model wat onnatuurlijk met die zwevende hand en haar zij zo in elkaar. Ik vind wel de make-up erg mooi en goed bij haar lieve blik passen.

Bij foto 1 zien de schaduwen op haar wangen (of eigenlijk net daaronder naar haar kin toe) er een beetje vreemd uitzien. Ik kan me voorstellen dat er gedacht wordt aan een bewerking met een noise-weghaal-prog. De schaduwen op zich vind ik niet storend trouwens hoor. Ik vind dat je bij allebei de foto's je licht mooi hebt gebruikt. Erg knap gedaan, je zou niet zeggen dat het een eerste keer is
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_43151734
Helemaal niet slecht, en zeker niet voor een eerste keer. #1 is een leuke pose/compo en lieve blik. De verlichting is ms een beetje plat: hard en (bijna) recht van voren geflitst lijkt het. Maar dat zijn geen doodzonden hoor, daar leer je vanzelf wat meer mee spelen. En probeer een volgende keer de ogen iets hoger in het portret te zetten, dat oogt net wat natuurlijker. hoewel regels er natuurlijk zijn om gebroken te worden.

#2 vind ik nog beter qua compositie en pose, alleen wat jammer van die handjes, zoals pea al zegt. Verder gewoon een fijne plaat, die schaduw op het kussen stoort me niet.

Groot pluspunt aan beide foto's is dat het model er ontspannen bijzit, en dat is zoveel belangrijker dan al het technische geneuzel bij elkaar. Blijkbaar heb je een goede interactie met je model. Ga van dat sterke punt uit, de rest leer je vanzelf bij door vaker te doen.

Wel even die compressie. Doodzonde van je foto's. Toch is het (in PS) niet zo moeilijk:
-als je cropt, let dan op dat je 1 op 1 cropt, dus niet het originele formaat terughalen als je een derde van het oppervlak afgehaald hebt
-tussentijds niet als jpg opslaan, alleen als PSD
-tussentijds niet verscherpen of USM-en
-verkleinen met /afbeelding/vergroten en verkleinen (let op: in 1 stap naar het gewenste formaat)
-dan verscherpen
Mijn DeviantART gallery
,
pi_43151896
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Helemaal niet slecht, en zeker niet voor een eerste keer. #1 is een leuke pose/compo en lieve blik. De verlichting is ms een beetje plat: hard en (bijna) recht van voren geflitst lijkt het. Maar dat zijn geen doodzonden hoor, daar leer je vanzelf wat meer mee spelen. En probeer een volgende keer de ogen iets hoger in het portret te zetten, dat oogt net wat natuurlijker. hoewel regels er natuurlijk zijn om gebroken te worden.

#2 vind ik nog beter qua compositie en pose, alleen wat jammer van die handjes, zoals pea al zegt. Verder gewoon een fijne plaat, die schaduw op het kussen stoort me niet.

Groot pluspunt aan beide foto's is dat het model er ontspannen bijzit, en dat is zoveel belangrijker dan al het technische geneuzel bij elkaar. Blijkbaar heb je een goede interactie met je model. Ga van dat sterke punt uit, de rest leer je vanzelf bij door vaker te doen.

Wel even die compressie. Doodzonde van je foto's. Toch is het (in PS) niet zo moeilijk:
-als je cropt, let dan op dat je 1 op 1 cropt, dus niet het originele formaat terughalen als je een derde van het oppervlak afgehaald hebt
-tussentijds niet als jpg opslaan, alleen als PSD
-tussentijds niet verscherpen of USM-en
-verkleinen met /afbeelding/vergroten en verkleinen (let op: in 1 stap naar het gewenste formaat)
-dan verscherpen
Goede tips, vlieg, ik heb er ok zo'n last van.
pi_43151971
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind ze ook leuk... wel vind ik er bij 1 iets te veel ruimte bovenin zitten, leidt wat af van het model. 2 ziet er gewoon relaxt uit!

En die low key wil ik ook zien
  woensdag 1 november 2006 @ 21:13:46 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43151975
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef ElizabethR het volgende:

beste manier is om pas na al je bewerkingen te verkleinen en er wat unsharp mask overheen te gooien 90% met 1,2 radius of iets in die trant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 november 2006 @ 21:14:40 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43152026
en ahhh, zeker goeie poging, eerste is favoriet tweede is toch wat druk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_43152248
Mag ik crosspostje..mag ik, mag ik?

pi_43152484
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Mag ik crosspostje..mag ik, mag ik?

[afbeelding]
nee

Ik vind jouw andere portretten uit ´dat´ topic beter zie je meteen het nadeel van crossposten
Mijn DeviantART gallery
,
pi_43152543
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

nee

Ik vind jouw andere portretten uit ´dat´ topic beter zie je meteen het nadeel van crossposten
Je maakt me verdrietig...

Maar vertel, wat vind je aan die andere beter?
  woensdag 1 november 2006 @ 21:28:17 #192
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43152649
Gadverpielekes, daar heb ik wat aan!! Dank jullie ontzettend!! Ik zit inderdaad tussendoor unsharp te masken enzo, en sla meteen op als JPG. Heel hartelijk dank!!

* Origineel nog eens tevoorschijn tovert *

Ow, en wat de handjes betreft, ze is daar aan het poseren met een ring van mij, ik vroeg of ze daar een beetje verlekkerd naar wilde kijken, en toen kwam dit eruit Ik heb nog een andere, wat natuurlijker, maar die is helaas niet scherp genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 01-11-2006 21:53:50 ]
  donderdag 2 november 2006 @ 16:42:39 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43175307

Geïnspireerd op het koude weer van vanochtend .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 2 november 2006 @ 16:52:24 #194
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_43175670
volgens mij net niet scherp op de ogen,, wel een leuke foto
  donderdag 2 november 2006 @ 17:32:52 #195
79550 Ymke
your ghost
pi_43177039
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]

Ik vind hem wel mooi
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 2 november 2006 @ 21:23:44 #196
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43185617
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]

Een gebreide bourka
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:08:28 #197
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43197786
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Een gebreide bourka
dat was ook wat mij te binnen schoot. wel jammer dat de muts en sjaal niet bij elkaar horen, maar op zich een toffe foto
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:30:32 #198
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_43242449
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
  FOK!fotograaf zaterdag 4 november 2006 @ 21:02:05 #199
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_43243457
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[afbeelding]
even draaien is denk ik beter....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:45:07 #200
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_43244947
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

even draaien is denk ik beter....
njah ik ben er nog niet helemaal uit....
ik vind het zo wel tof...
maaaaar....
1. of 2. of 3.

roept u maar!
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')