En dat ze bij de sociale werkplaats voor paupers in het pand zitten spreekt ook niet zo voor zequote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
Best mooie meubels wel alex
Jammer dat ze het niet wat beter promotenzo'n frontpage site trekt nou niet echt bezoekers
welke ben je dan??quote:Op maandag 24 juli 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ISD heet de stenenafdeling
ik ben gefotografeerd![]()
Ik dacht even dat je onder mijn achterneef werkte, maar't valt meequote:Op maandag 24 juli 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ISD heet de stenenafdeling
ik ben gefotografeerd![]()
Geef maar toe, je wilt knuffelen met die 2e van linksquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
Je spamt met opzet die link eh?
[afbeelding]![]()
![]()
*valt flauw*
Ja, want IK wil niet hun bandbreedte opvretenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
Je spamt met opzet die link eh?
[afbeelding]![]()
![]()
*valt flauw*
Nee, maar ik wil wel nader kennis met hem maken, bekend auteur van vrachtwagenboeken is datquote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilt knuffelen met die 2e van links
Eigenlijk zou ik er een nieuw topic over moeten openen, wheheh.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want IK wil niet hun bandbreedte opvreten
doe maar nietquote:Op maandag 24 juli 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er een nieuw topic over moeten openen, wheheh.
BAHN!quote:
Die waarmee je een week niet mag posten jaquote:
ok, dat magquote:Op maandag 24 juli 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben niet meer zo scherp. Ik snap hem niet.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, ik werd net besprongen door een spin.
Nee jij dan met je "hahahah".quote:
mwag, ik was ook noig dingen doen. ik zit eecht neit een half uur hier te F5en of zo hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:27 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, heeft ie er zo lang op zitten wachten, komt 't niet.
Meneer Aartquote:
Zet ik sjiek hendig een vette kras op me voorbumperquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Zet ik sjiek hendig een vette kras op me voorbumper![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Zet ik sjiek hendig een vette kras op me voorbumper![]()
zo, jij weet hetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wordt weer een leuke FOK! dag
het is nu al extreem warm op mijn werkquote:
vanacht 16 deurposten geschuurd. Goeie zaakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vannacht 16 blocks gezien. Goeie film![]()
ehm.... 8 augustus meen ik.... Rond die koers iig.... Jij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:22 schreef vlad het volgende:
[..]
zo, jij weet het![]()
wanneer ga jij op vakantie eigenlijk?
kroatie ging je heen toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ehm.... 8 augustus meen ik.... Rond die koers iig.... Jij?
Kroatië ja, heb er zin inquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:30 schreef vlad het volgende:
[..]
kroatie ging je heen toch?
Ik pas laatste week van aug.![]()
goeie zaakquote:
ga niet weg. Beetje varen als het weer mooi blijft en klussen in het huisjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:33 schreef hermandeperman het volgende:
Waar ga jij heen btw vlad? En hoezo geirriteerd?
Weet je dat ik geen idee hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:33 schreef vlad het volgende:
[..]
goeie zaaken zeker een riant hotelletje uitgezocht ipv een hutje op de hei?
![]()
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ga niet weg. Beetje varen als het weer mooi blijft en klussen in het huisje![]()
hoop in arpil 6 weken weg te kunnen als mijn contract niet verlengd gaat worden. Dan ga ik met de rugzak naar rusland, mongolie en china![]()
nee, als mijn contract niet verlengd wordt, heb ik geen werk meer. Dus de tijd aan mezelfquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker lekker
En als je contract niet verlengd gaat worden neem je je dagen op ofzo?
Mja idd, dit is wel een van je laatste kansen dat je dit doet ja, en daarna pas weer als je bent uitgewerkt....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:54 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, als mijn contract niet verlengd wordt, heb ik geen werk meer. Dus de tijd aan mezelfen ik kan nu genoeg sparen om iig die reis te maken.
Ik hou er op zich niet van om al mijn geld op te maken zonder dat ik werk heb, maar het zal waarschijnlijk wel de laatste keer zijn dat ik zo'n soort reis kan ondernemen. Als je vast werk hebt wordt het toch allemaal wat lastiger. En gelukkig denken m'n ouders ook zo en heb ik daarin tevens mijn sponsor![]()
ik heb het hier wel al aangegeven dat dat mijn plan is, maar ik weet niet in hoeverre hun mij daarin steunen (min. 8 weken vrij). Ik zelf vind dat ik daar recht op heb, omdat ik mijn reis in Canada voor hun met 2 maanden heb ingekort. Maar het is een profesioneel (en ook nog amerikaans/canadees) bedrijf, dus die zullen daar niet zo makkelijk in zijn vrees ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja idd, dit is wel een van je laatste kansen dat je dit doet ja, en daarna pas weer als je bent uitgewerkt....En als je contract wel verlengd wordt, ga je het dan ook nog doen maar op langere termijn of ga je het gewoon sowieso doen? Lijkt mij een geweldige ervaring
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:01 schreef hermandeperman het volgende:
Vlad, je hebt me aangestoken, ik heb geen zinZit al 1,5 uur voor me uit te staren
Ik denk idd niet dat die er heel makkelijk over gaan doen nee... maarja, gewoon geen vrij meer nemen en dagen opbouwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:01 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb het hier wel al aangegeven dat dat mijn plan is, maar ik weet niet in hoeverre hun mij daarin steunen (min. 8 weken vrij). Ik zelf vind dat ik daar recht op heb, omdat ik mijn reis in Canada voor hun met 2 maanden heb ingekort. Maar het is een profesioneel (en ook nog amerikaans/canadees) bedrijf, dus die zullen daar niet zo makkelijk in zijn vrees ik.
Maar de plannen zijn er en heb zelfs al boeken over rusland in huis![]()
plannen genoeg. Wat dat betreft is de wereld groot genoeg om te ontdekkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat die er heel makkelijk over gaan doen nee... maarja, gewoon geen vrij meer nemen en dagen opbouwen![]()
En plannen maken is nooit verkeerd![]()
Toch wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:15 schreef vlad het volgende:
[..]
plannen genoeg. Wat dat betreft is de wereld groot genoeg om te ontdekken![]()
maar ik denk dat de noord-zuidpool toch lastig te bedwingen is met een rollator. Kan het mis hebben, maar een rollator met studded tires zit nog niet in het ziekenfonds dacht ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel?En met je pensioen kun je verder gaan waar je gebleven was hè
De vergrijzing treedt aan, ze zitten om "technische jochies" als wij te springen, tegen de tijd dat wij 50 zijn, zijn we allang binnen en kun je beginnen met feest vierenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ik denk dat de noord-zuidpool toch lastig te bedwingen is met een rollator. Kan het mis hebben, maar een rollator met studded tires zit nog niet in het ziekenfonds dacht ik![]()
mja, hoop houden met die linkse rakkers als bos en die heks van GLquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De vergrijzing treedt aan, ze zitten om "technische jochies" als wij te springen, tegen de tijd dat wij 50 zijn, zijn we allang binnen en kun je beginnen met feest vieren
*****TOT ZOVER DE DROMEN*****
Je hebt gelijk, we moeten dankzij de vergrijzing doorwerken tot ons 75e en daarna flikkeren we dood neerMaar toch moet je hoop blijven houden
Bos, Marijnissen en Halsema zijn het exacte voorbeeld van hoe je ons land naar de tyfus helptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:26 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, hoop houden met die linkse rakkers als bos en die heks van GLMaar idd, we gaan ervoor
![]()
maar ik wil nu ik nog niet zo heel oud ben, de wat verdere reizen maken, zodat als ik straks wat ouder en krakkemikkig ben, het allemaal wat dichter bij huis kan gaan zoeken.
met volle touringcars naar spanje enzo*ril*
hutje op de veluwequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bos, Marijnissen en Halsema zijn het exacte voorbeeld van hoe je ons land naar de tyfus helpt
En in een bus naar Spanje, als je me dood wil hebben moet je me dat aandoen, dan ga ik wel een midweekje naar Zeeland ofzo
heb het warmquote:
heb net m'n 4e voor deze morgen voor me staanquote:
verschrikkelijk he?quote:
zegt ie om 10 uurquote:
Tel jij ze?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
heb net m'n 4e voor deze morgen voor me staan![]()
lege koffiebekers voor me telt makkelijk jaquote:
0700 tijdens vakantiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor 6en bent opgestaan
strak planquote:
quote:
heb ik altijd, volle mok espressoquote:
Heldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb ik altijd, volle mok espresso![]()
niet van die lullige hoeveelheden!![]()
Ah, ik mik ze altijd gewoon weg, ook een optiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:58 schreef vlad het volgende:
[..]
lege koffiebekers voor me telt makkelijk jaik hou gewoon de dagelijkse score bij op die manier
record staat op 16 op een dag
heb toen de hele nacht wakker gelegen daardoor
![]()
Ajoh, dan heb je nog wat aan je dagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
0700 tijdens vakantie![]()
golfje van het werk moest in nog inleveren, ze hadden hem nog nodig![]()
![]()
![]()
![]()
true maar een beetje slaap was ook welkom geweest, morgen ook al een nacht overslaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ajoh, dan heb je nog wat aan je dag![]()
Dat is ook minder ja, ik ga vanaf zondag denk ik alleen maar slapen. En een beetje verhuizen, maar veel slapenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
true maar een beetje slaap was ook welkom geweest, morgen ook al een nacht overslaan![]()
je komt helpenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is ook minder ja, ik ga vanaf zondag denk ik alleen maar slapen. En een beetje verhuizen, maar veel slapen
hoeveel krassen, putten en deuken wil je op je pas gelakte kozijnenquote:
ik wacht wel even met vervenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef lipje het volgende:
[..]
hoeveel krassen, putten en deuken wil je op je pas gelakte kozijnen
gorkumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar was het ook alweer? Leerdam of Gorinchem?
goedemorgen ijsmeis, hoe is het met je vandaag?quote:
alles goed, bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
En hoe is het met vlad?
Zeg, ik ben haske netjes ende keurigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef lipje het volgende:
[..]
hoeveel krassen, putten en deuken wil je op je pas gelakte kozijnen
Moet je voor de gein eens ECHT zeggen hoe het met je gaat als ze dat vragenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
alles goed, bedankt voor het vragen![]()
en zo gaan ze dus de godgansedag met elkaar om in noord-amerika
![]()
ja, dat zei ik ook steeds tegen die vrouw waar ik mee woonde.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens ECHT zeggen hoe het met je gaat als ze dat vragen
waar ongeveer vraagt iequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gorinchem dus. Leuk manWaar ongeveer?
Is maar 15 mins rijden vanaf m'n ouders
Rare jongens, die Romeinen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:58 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook steeds tegen die vrouw waar ik mee woonde.![]()
maar ik negeerde het gewoon in de winkel. want ze merken het toch niet als je geen antwoord geeft![]()
Tussen de A27 en het Station in dus...?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef vlad het volgende:
[..]
waar ongeveer vraagt ie![]()
vlakbij het centrum en station wel. In de gildewijk heb ik me laten vertellen. Dus vlakbij de A27Naast het Piazza winkelcentrum.
nu heb ik wel zo'n beetje alle herkeningspunten die ik weet opgenoemd![]()
de wijk misschien wel, maar huis wordt ander verhaal, want die geeft de tomtom nog niet aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tussen de A27 en het Station in dus...?
Zo groot is Gorinchem ook niet, ik denk dat zelfs ijsmeis je huis binnen het kwartier kan vinden
Is het nieuwbouw dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef vlad het volgende:
[..]
de wijk misschien wel, maar huis wordt ander verhaal, want die geeft de tomtom nog niet aan![]()
ijsmeis wel![]()
Reizen en werk combineren, het overwegen waard?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:54 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, als mijn contract niet verlengd wordt, heb ik geen werk meer. Dus de tijd aan mezelfen ik kan nu genoeg sparen om iig die reis te maken.
Ik hou er op zich niet van om al mijn geld op te maken zonder dat ik werk heb, maar het zal waarschijnlijk wel de laatste keer zijn dat ik zo'n soort reis kan ondernemen. Als je vast werk hebt wordt het toch allemaal wat lastiger. En gelukkig denken m'n ouders ook zo en heb ik daarin tevens mijn sponsor![]()
absoluut, maar in de toekomstquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Reizen en werk combineren, het overwegen waard?
Mogge![]()
De Sociale dienst was trots op me
daar zijn we wel mee bezig jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
absoluut, maar in de toekomstna het reizen
![]()
dus je mag uit de bijstand nu?![]()
nee geen nieuwbouwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het nieuwbouw dan?![]()
Ik kom wel eens een keer een kopje koffie/biertje bij je doen als ik bij m'n ouders ben
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tussen de A27 en het Station in dus...?
Zo groot is Gorinchem ook niet, ik denk dat zelfs ijsmeis je huis binnen het kwartier kan vinden
Vind je het heel erg dat ik eerst zelf ff een slaapplaats regel alvorens ik die van jou ga fixxen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef vlad het volgende:
[..]
nee geen nieuwbouw![]()
je bent welkomen natuurlijk kom je wanneer het werk gedaan is
![]()
![]()
vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik eerst zelf ff een slaapplaats regel alvorens ik die van jou ga fixxen?
Wanneer denk je klaar te zijn?
Sweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
vooruit, omdat jij het bent![]()
en hoop rond kerst wel ongeveer klaar te zijnals het voorlopig zo warm blijft, duurt het nog wel even
![]()
nee, gaat vrij vlot zo, omdat de woningbouw alles opgeknapt heeft (volgens mij heeft het huisje ooit in de brand gestaan). Volgende week komt pa langs om te helpen met behangen en die rambam. Dus hoop over twee weken ofzo het papier aan de muren te hebbenalleen het halletje en de computerkamer komt nog wel. heb ik niet zo'n haast mee
![]()
weekenden ga ik lekker dobberenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sweet
Mja, als je geen vrij neemt is het idd wel ff buffelen jaDe weekenden werk je er wel full-time aan neem ik aan...? Of ga je lekker dobberen?
Alleen uitkijken voor deze rakkers Eneco stuurt man rekening van 2 miljoen euroquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef vlad het volgende:
[..]
weekenden ga ik lekker dobberendat wil ik volhouden zolang het weer goed blijft. anders vind ik het ook zonde. Zo'n haast heb ik niet met het huisje, want het is woonbaar nu. Alle rommelig, maar na een jaar reizen liggen de eisen niet meer zo hoog
![]()
ik heb net deze week een contract afgesloten bij enecoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Alleen uitkijken voor deze rakkers Eneco stuurt man rekening van 2 miljoen euro
hij heeft wel een reputatie opgebouwd he?quote:
Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, toon je volvo station kennis eens in het gepsot topic jong
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef vlad het volgende:
[..]
weekenden ga ik lekker dobberendat wil ik volhouden zolang het weer goed blijft. anders vind ik het ook zonde. Zo'n haast heb ik niet met het huisje, want het is woonbaar nu. Alle rommelig, maar na een jaar reizen liggen de eisen niet meer zo hoog
![]()
Veyronquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:34 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb net deze week een contract afgesloten bij eneco![]()
![]()
maar tering wat zijn die tikgeiten daar verschrikkelijk dom zegrekening van 2 miljoen betalen
dan koop ik liever een veyron
![]()
dat heet een hart onder de riem steken ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Veyron
En breek me de bek niet open over Eneco![]()
![]()
Ik kan je wel een lang verhaal vertellen over een rekening van ¤3000 maar ik denk niet dat jij daar vrolijker van wordtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef vlad het volgende:
[..]
dat heet een hart onder de riem steken ofzo?![]()
![]()
10 aug.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaWanneer moet je uit je huidige huisje...?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
10 aug.
dat mens wou dat ik ook nog eens huur betaalde voor de hele maand aug.dacht ik dus mooi niet
![]()
maar woon al min of meer sinds gister in m'n nieuwe huisje. ben zo blij dat ik uit leerdam weg kan![]()
GA EENS AAN HET WERK JA!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan je wel een lang verhaal vertellen over een rekening van ¤3000 maar ik denk niet dat jij daar vrolijker van wordt
goed idee iddquote:
Ik een Red Bull, zou het een hint zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef vlad het volgende:
[..]
goed idee idd![]()
krijg nu net een ijsje in mijn handen gestouwd![]()
Ach, Alexxxxx kan ook niet tegen werken. Stop je er daarom ook mee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
sig maar weer aangepast want Alexxxxx kan er blijkbaar niet tegen
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, Alexxxxx kan ook niet tegen werken. Stop je er daarom ook mee?
hebben wij wel gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je laatste kans, volgende keer is het een discrete enveloppequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik een Red Bull, zou het een hint zijn?
huh wat stond er dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
sig maar weer aangepast want Alexxxxx kan er blijkbaar niet tegen
een rieem door het hart stekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef vlad het volgende:
[..]
dat heet een hart onder de riem steken ofzo?![]()
![]()
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdag hoop ik daaropquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
je laatste kans, volgende keer is het een discrete enveloppe![]()
Liefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook van jou
[afbeelding]
Merk en type: Volvo Amazone
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 24 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
grappig, die van lipje zit net inelkaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb je ook al een 404 alex?
mijne kan iig niet gespot worden, want die ligt weer uitelkaar
is je eigen keuzequote:
mja. 't was 400 euro voor 'n net pak. dus als je dat niet mee rekend valt het meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef vlad het volgende:
[..]
is je eigen keuze![]()
je had ook naar vogele gekunt![]()
![]()
alleen een randje verf verwijderdquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef vlad het volgende:
[..]
is je eigen keuze![]()
je had ook naar vogele gekunt![]()
![]()
Ddddd-at is niet duur. Ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. 't was 400 euro voor 'n net pak. dus als je dat niet mee rekend valt het mee
schaafwondjequote:
ja en jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb je ook al een 404 alex?
mijne kan iig niet gespot worden, want die ligt weer uitelkaar
in je pak auto's van een boot rijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. 't was 400 euro voor 'n net pak. dus als je dat niet mee rekend valt het mee
ook pakken verkopen ze daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef M5 het volgende:
[..]
en dan ja zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in je pak auto's van een boot rijden
past goed bij een Jag XK ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in je pak auto's van een boot rijden
voelt het net echtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in je pak jaguar's van een boot rijden
2x de hele dag op 'n bruiloft verschijnen.. dus gewoon ff netjes gekleed gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ook pakken verkopen ze daar![]()
waarom ben je een pak nodig? ga je trouwen?![]()
![]()
banen waar je een pak voor nodig bent hebt is niet coolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
past goed bij een Jag XK ja.
maar daar voor is't niet. en als't goed gaat ga ik na m'n vakantie aan de slag bij een echte baan
dat hoef ik niet op m'n werk te dragen gelukkig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
banen waar je een pak voor nodig bent is niet cool![]()
dat heb je toch echt nodig somsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
banen waar je een pak voor nodig bent hebt is niet cool![]()
waarom heb je hem dan gekocht?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef M5 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet op m'n werk te dragen gelukkig.
ik tot op heden nog niet. maar wie weet ooitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat heb je toch echt nodig soms
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef M5 het volgende:
[..]
2x de hele dag op 'n bruiloft verschijnen.. dus gewoon ff netjes gekleed gaan.
en ik had er nog geen, dus altijd makkelijk
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
als't goed gaat ga ik na m'n vakantie aan de slag bij een echte baan
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef M5 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet op m'n werk te dragen gelukkig.
maar oke, duidelijk nuquote:
dat ik na de vakantie aan een echte baan ga beginnen was meer om te zeggen dat ik dus ga kappen met dat verplaatsen van fordjes.quote:
welluk bedrijf?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
dat ik na de vakantie aan een echte baan ga beginnen was meer om te zeggen dat ik dus ga kappen met dat verplaatsen van fordjes.niet van wege 't aanschaffen van dat pak
http://www.sp-aerospace.com/quote:
zit ook in Hoogeveenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
http://www.sp-aerospace.com/
maar dat is nog niet helemaal zeker.. ze zijn nog aan't overleggen over een Pro E cursus die ik eerst nog moet krijgen. 't via een detacherings bureau.
quote:
het is allemaal stork fokker en gaat allemaal de lucht inquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is:
Stork Fokker AESP, http://www.storkaerospace.com/fokker/
't is allebei Stork, maar daar houden de vergelijkingen wel ongeveer op.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
tvp
eitjequote:
SP komt origineel van DAF af, en is pas sinds 2004 onderdeel van Stork Fokker.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef vlad het volgende:
[..]
het is allemaal stork fokker en gaat allemaal de lucht in![]()
scheurzequote:
is dat een verkapt ik-wil-niet-meer-werken-ik-wil-vakantie-post?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
tvp
D.rose bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb trouwens op de heenweg die Corvette van die gast hier gespot, met de hele Corvette club.
Ah die, ik dacht bij "hier" aan een gast uit je straat ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef Sjoewe het volgende:
ja hoe heet die piemelmet die mol in z'n UI
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht. Herman. Je vrees. Is werkelijkheid.
quote:
Dat doe ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:01 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
laat die jongen toch![]()
zolang hij nog niet in roze t-shirts gaat lopen is er nog niets aan de hand![]()
quote:
Morgen ga ik er heenquote:
We hebben gister tot 4 uur zitten kletsenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk
Of zit je nu helemaal met jezelf in de knoop?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat het 3 jaar geleden is dat ik dat voor het laast gedragen heb.
M'n moeder wilde wel een roze overhemd kopen voor onder m'n pak, maar ik heb er snel nog een blauwe bij gepakt
Ik las ketsenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hebben gister tot 4 uur zitten kletsen
Ik zou er een staartje aan naaien en hem zeker wel dragenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
toen ik lid was van de studentenvereniging in Finland, kreeg ik een overall in het biggetjesroze'wel jammer, want het is wel een goeie kwaliteit overall
![]()
webcamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik las ketsen
Maar aan de telefoon of ben je met haar gaan stappen?
Webcammokkels.nl?quote:
hoe heet ze eigenlijk en hoe oud is ze?quote:
als ik er te lang na kijk denk ik dat mijn boterhammen straks weer op tafel liggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik al heel lang, maar ik vind het ook echt een RANZIGE site
raarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
Topic was ook vrij snel dichtdikkertjes die snoepen :r
Nu gaan mensen denken dat ik een chick benquote:
Denk je dat er FOK!kers zijn die Anne niet kennen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu gaan mensen denken dat ik een chick benKrijg ik meer reacties op mijn posts
Tot ze mijn profiel checken
denk het, want op deze foto heeft ze wel kleren aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat er FOK!kers zijn die Anne niet kennen dan?
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is toepasselijker
Maar verveel je je heel erg?
Post Hugster buiten de Slowchat danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te flauw ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef vlad het volgende:
[..]
denk het, want op deze foto heeft ze wel kleren aan![]()
vast wel toch![]()
Dat hoop ik niet voor hummes, posten uit Ameeriekaa kost haske duur!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Post Hugster buiten de Slowchat dan?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met een wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt iig zeggen dat je geile neuqsex hebt met een BFer!
zo hoog gaat mijn geeneensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te flauw ook
En ik denk alleen users met een nummer boven de 140k
Doen we nog een bakkie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef vlad het volgende:
nieuwe morgen = nieuwe kansen = verse koffie![]()
![]()
zelfs eerder dan TFquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent nog eerder geregged als mij gek!
Ik ben een karikatuur (oftewel) kloon van mezelf, eigenlijk ben ik Dannyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfs eerder dan TF![]()
dus jullie zijn allemaal rookies voor mijik ben de grondlegger van het forum
(en dat ik mijn 1000ste post pas afgelopen februari/maart haalde doet er even niet toe
)
Dude, trouw alsjeblieft met dit meisjequote:
Pedofielquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben een karikatuur (oftewel) kloon van mezelf, eigenlijk ben ik Danny
Ik ben dankzij nikky en yvonne modderin geweest heur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat jij dankzij je .zip via mij een modfunctie hebt gekregen bedoel je?
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben dankzij nikky en yvonne modderin geweest heur.
We gaan het nou niet over Ratelslangetje hebben hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JaPaard in de wieg, kind op hol
.
Overquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We gaan het nou niet over Ratelslangetje hebben hè.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben dankzij nikky en yvonne modderin geweest heur.
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef vlad het volgende:
[..]
*slik*
ik zou lief zijn voor ijsmeis![]()
MAAR DAN MOET ZE HET ME NIET ZO VERDOMD MOEILIJK MAKEN!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, trouw alsjeblieft met dit meisjeVerliefd zijn is helemaal niet goed voor jou krijg ik het idee
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Why? Why me! Ik ben hier veelste jong voor![]()
Doe dan ook niet zo debiel, achterlijke dakhaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Why? Why me! Ik ben hier veelste jong voor![]()
Ik doe niet debiel, ik ben het gewordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo debiel, achterlijke dakhaas.
![]()
je zelfbeeld is nog realitisch gelukkigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik doe niet debiel, ik ben het geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |