quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wen er maar aan, waarschijnlijk duurt het nog wel een tijdje voordat er iemand bij komt liggen ..
Yeah right, verder dan putjesschepper zie ik jou echt niet komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, als mijn moeder niet vroegtijdig overleden was dan was de kans groot dat ik alsnog aan een rechtenstudie begonnen was.![]()
![]()
Mocht de gelegenheid zich ooit nog voordoen dan doe ik alsnog poging.![]()
Jullie willen Lars gewoon in verband zienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
Volgens hicham is er wel een verband.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of iemand anders die een filmpje voor mij kan postengeluidje van dempertjes
[afbeelding]
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Begint er op te lijken OPM.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vet schel geluidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
fragmentje 2 --> voor pics enzo zie sig
Netjes hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
Lekker geluidjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allhopelijk ga ik er geen probs mee krijgen in Germanie
killers zitten er nu in en er valt weinig nog meer te dempen
Dit bordje onder je nummerplaat en ze laten je wel doorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allhopelijk ga ik er geen probs mee krijgen in Germanie
killers zitten er nu in en er valt weinig nog meer te dempen
wat zeg jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef Gawaine het volgende:
Dit bordje onder je nummerplaat en ze laten je wel door![]()
[afbeelding]
Zolang er geen e-keur op de uitlaat staat ben je in germany altijd fout.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar weet niet of het nut heeft om bijv staalwol ergens in te proppen of zelf nog een killer te fabriceren en die passend maken en ergens halverwege derin te doen
we zien wel
Nee, deze uitlaten moeten eigenlijk eerst op een tussendemper aangesloten zijn willen ze een beetje " normaal" werken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar weet niet of het nut heeft om bijv staalwol ergens in te proppen of zelf nog een killer te fabriceren en die passend maken en ergens halverwege derin te doen
we zien wel
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, deze uitlaten moeten eigenlijk eerst op een tussendemper aangesloten zijn willen ze een beetje " normaal" werken.Hollander ging er eens prat op dat hij uitlaatsystemen ontworpen heeft...
Posten bij FS, good old times.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |