zo te zien moet je wel weer ff wennen aan fokquote:Op maandag 24 juli 2006 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oke laat ik maar eerlijk zijn, ik heb mijzelf meerdere malen niet kunnen weerstaan om een tubgirl actie te ondernemen, eerst scheet ik mijn gezicht onder waarnaar ik het afspoelde met mijn heerlijke ochtendpis![]()
gotte love urine all over my face
Dat was ook de Macquote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die hamburger aan de muur, dit is de Mac [afbeelding]
jezus kerel. je kent de uitdrukking "te stom om te poepen" toch wel?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat was ook de Mac
me mail is maikelkuh@hotmail.com
Jeweet rofls omfg noes.
Maar trouwens, wie gaat hier opbiechten dat hij wel es is uitgegleden in zoeen plee en met zijn reet in zijn eigen stront heeft gezeten ?
Ik pis meestal nog even nadat mijn darminhoud geloosd is, dus ik ben blij dat ik nog nooit op een dergelijk toilet ben geweest. Sowieso leest een Donald Duckje niet zo lekker terwijl je jezelf uit de stront aan het houden bent. De eerder weergegeven stoel lijkt me dus de perfecte oplossing.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar ik snap iets niet, als ik moet schijten dan moet ik ook tegelijkertijd vaak pissen, hoe doe je dat op zo'n wc dan? Kan dit wel pissen en schijten tegelijkertijd?
Wie dan ?quote:
Waarom zou je dat niet mogen drinken ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Pissen en schijten langs de weg in frankrijk is not done.
Die stukken waar je je poten op moet zetten zijn ook altijd helemaal ondergescheten en gepist. En het drinkwater daar moet je NOOIT drinken![]()
Ik ken mensen die daarna jaren lang aan de schijterij warenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen drinken ?
Heb 3 weken niks anders lopen doen, boeiend als het niet zo goed is ik ben niet ziek geworden en het smaakte best goed dat water dus wtf bbq omfg
sterke_verhalenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daarna jaren lang aan de schijterij waren![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daarna jaren lang aan de schijterij waren![]()
Dat durft te zeggen dat vrouwen niet kunnen mikkenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef pabaam het volgende:
ja is uberklote
A. gewoon bij de vrouwen gaan schijten (lijkt me onmogelijk dat zij in dat gat kunnen mikken)
B. denk aan een heldere hemel, prachtige zon, blonde vrouwen met dikke tieten en alles open gooien (let op je schoenen)
Briljantquote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef BYM het volgende:
Ik zie het probleem niet, in Frankrijk op vakantie heb ik altijd mijn speciale stoel mee, voor dit soort gevallen:
[afbeelding]
jepquote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Nyx96 het volgende:
Off topic: dit is dus die befaamde Maikuuuul
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:19 schreef weasel85 het volgende:
ook weer gepast om het volgende linkje te plaatsen
http://www.metacafe.com/w(...)_port_o_potty_prank/
hahahahhaha
Foto's en/of tekeningen graag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef TimC het volgende:
Maikuuul, ik ben een keer opvakantie geweest in roemenie. Ook van die dorpen aangedaan ik zweer je dit wat jij laat zien is nog niks met wat ik heb moeten trotseren...
Hahah geen foto's heb van zoiets maak je geen foto's.. Ken je die houten hokjes met een gierput erin? Nou dat dus ik zal vanavond wel eens eentje painten....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Foto's en/of tekeningen graag!
Dit is het beste topic wat ik tot nu toe gelezen heb!
Hulde![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Japanese style:
Nou dat ziet er toch al iets beter uit dan die uit de OP.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Japanese style:
[[url=http://www.bluebomber.com/japan/15/japanese_toilet_and_feet.jpg]afbeelding][/url]
En dat doe je zó:
[afbeelding]
hoe spoel je de shit weg dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Japanese style:
En dat doe je zó:
[afbeelding]
[offtopic]quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Er stroomt water van achter uit richting het gat.
haha die witte hendel in smeren met iets glads, zonnebrand olie ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Japanese style:
En dat doe je zó:
[afbeelding]
hehe idd die zijn pas ranzig, toen ik in de middle of nowhere van Rusland zat toen moest ik ook op zo'n plee mijn behoefte doen. Gadverdamme wat was dat ranzig en het was toen ook nog eens superwarm.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef TimC het volgende:
[..]
Hahah geen foto's heb van zoiets maak je geen foto's.. Ken je die houten hokjes met een gierput erin? Nou dat dus ik zal vanavond wel eens eentje painten....
jepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef utvoske het volgende:
ben ik de enige die ze handig vind?
Je bent denk ik ook de enige de weet hoe ze optimaal gebruikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef utvoske het volgende:
ben ik de enige die ze handig vind?
Dit is voor de toeristen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef arneaux het volgende:
Waarom bouwen zze daar eigenlijk geen normale plees?
eh nou ja, moet ik nu hier alle details vermelden dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je bent denk ik ook de enige de weet hoe ze optimaal gebruikt kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |