Alsof ik spieren wil trainen terwijl ik probeer te schijtenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:00 schreef RayMania het volgende:
Echt goor, maar krijg je er niet lekkere buik/been-spieren van Mikael?
Nou, je sluitspier train je anders welquote:Op maandag 24 juli 2006 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik spieren wil trainen terwijl ik probeer te schijten
Inderaadquote:Op maandag 24 juli 2006 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet ook niet met je gezicht naar de muur hurken, maar andersom
alleen de rijken hebben daar een normaal toiletquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef arneaux het volgende:
Waarom bouwen zze daar eigenlijk geen normale plees?
Gaat t echt alleen maar om geld?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
alleen de rijken hebben daar een normaal toilet
Hij gaat zichzelf doorspoelen en uit zijn anus laten vallen !!!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel weer blij gek, dalijk es ff wat verteerd eten uit me anus laten vallen op een normale plee.
Jeh nee gek, dat moest je zelf meenemenquote:
en toen flikkerde dat in dat toiletquote:Op maandag 24 juli 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, dat moest je zelf meenemendus die zette ik op een muurtje
Nou ik vind het allemaal maar vaag..... ben ik blij dat we in Nederland gewoon normale wc's hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen diaree ofzo gek, want dan heb je je hele benen onder de spetterstront zitten :/
Jah dat hokje spoelde hier ook over, ik ging snel naar buiten, pakte 2 blaadjes pleepapier en duwde op het aftrekken knopje.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb mij laten vertellen dat dit soort wc's makkelijk schoon te houden zijn, ook al zien ze er juist vaak teringsmerig uit.
het erge eraan is ook dat die deuren vaak naar binnen open gaan, en dan moet je zowat in dat poepgat staan om eruit te kunnen. en als je doorspoelt overstroomd het hele hokje![]()
Je benen zaten toch al onder de spetterstront , dus dat zou bij jou geen reet uitmakenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen diaree ofzo gek, want dan heb je je hele benen onder de spetterstront zitten :/
nog nooit over de grens geweest zeker?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nog nooit zo'n wc gezien, gelukkig.![]()
Gelukkig heb jij ook de humor van een mongolenpijper dus dat compenseerd hequote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je benen zaten toch al onder de spetterstront , dus dat zou bij jou geen reet uitmaken
(aangekoekte stront , omdat jejezelf nooit wast)
(hee, dus zo krijgen mensen uit turkije dat wat donkere tintje)
Jij is een stalker van Maikuuul ?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je benen zaten toch al onder de spetterstront , dus dat zou bij jou geen reet uitmaken
(aangekoekte stront , omdat jejezelf nooit wast)
(hee, dus zo krijgen mensen uit turkije dat wat donkere tintje)
Jawel hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
nog nooit over de grens geweest zeker?
Goh , zijn we samen mongolenpijpers , Waar ik het met meisjes doe , doe jij het met bezeten scooterjosti's en hun scootersquote:Op maandag 24 juli 2006 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook de humor van een mongolenpijper dus dat compenseerd he
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor douche je wilt nemen hequote:Op maandag 24 juli 2006 19:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het lijkt wel een douche bak!
Sjeh niet vergissen hè!
Je kommagebruik is wat vreemd.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:24 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Goh , zijn we samen mongolenpijpers , Waar ik het met meisjes doe , doe jij het met bezeten scooterjosti's en hun scooters
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat krijg je als je als uitkeringstrekkende kamper zo'n huisje huurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |