Alsof ik spieren wil trainen terwijl ik probeer te schijtenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:00 schreef RayMania het volgende:
Echt goor, maar krijg je er niet lekkere buik/been-spieren van Mikael?
Nou, je sluitspier train je anders welquote:Op maandag 24 juli 2006 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik spieren wil trainen terwijl ik probeer te schijten
Inderaadquote:Op maandag 24 juli 2006 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet ook niet met je gezicht naar de muur hurken, maar andersom
alleen de rijken hebben daar een normaal toiletquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef arneaux het volgende:
Waarom bouwen zze daar eigenlijk geen normale plees?
Gaat t echt alleen maar om geld?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
alleen de rijken hebben daar een normaal toilet
Hij gaat zichzelf doorspoelen en uit zijn anus laten vallen !!!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel weer blij gek, dalijk es ff wat verteerd eten uit me anus laten vallen op een normale plee.
Jeh nee gek, dat moest je zelf meenemenquote:
en toen flikkerde dat in dat toiletquote:Op maandag 24 juli 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, dat moest je zelf meenemendus die zette ik op een muurtje
Nou ik vind het allemaal maar vaag..... ben ik blij dat we in Nederland gewoon normale wc's hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen diaree ofzo gek, want dan heb je je hele benen onder de spetterstront zitten :/
Jah dat hokje spoelde hier ook over, ik ging snel naar buiten, pakte 2 blaadjes pleepapier en duwde op het aftrekken knopje.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb mij laten vertellen dat dit soort wc's makkelijk schoon te houden zijn, ook al zien ze er juist vaak teringsmerig uit.
het erge eraan is ook dat die deuren vaak naar binnen open gaan, en dan moet je zowat in dat poepgat staan om eruit te kunnen. en als je doorspoelt overstroomd het hele hokje![]()
Je benen zaten toch al onder de spetterstront , dus dat zou bij jou geen reet uitmakenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen diaree ofzo gek, want dan heb je je hele benen onder de spetterstront zitten :/
nog nooit over de grens geweest zeker?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nog nooit zo'n wc gezien, gelukkig.![]()
Gelukkig heb jij ook de humor van een mongolenpijper dus dat compenseerd hequote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je benen zaten toch al onder de spetterstront , dus dat zou bij jou geen reet uitmaken
(aangekoekte stront , omdat jejezelf nooit wast)
(hee, dus zo krijgen mensen uit turkije dat wat donkere tintje)
Jij is een stalker van Maikuuul ?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je benen zaten toch al onder de spetterstront , dus dat zou bij jou geen reet uitmaken
Jawel hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
nog nooit over de grens geweest zeker?
Goh , zijn we samen mongolenpijpers , Waar ik het met meisjes doe , doe jij het met bezeten scooterjosti's en hun scootersquote:Op maandag 24 juli 2006 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook de humor van een mongolenpijper dus dat compenseerd he
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor douche je wilt nemen hequote:Op maandag 24 juli 2006 19:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het lijkt wel een douche bak!
Sjeh niet vergissen hè!
Je kommagebruik is wat vreemd.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:24 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Goh , zijn we samen mongolenpijpers , Waar ik het met meisjes doe , doe jij het met bezeten scooterjosti's en hun scooters
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat krijg je als je als uitkeringstrekkende kamper zo'n huisje huurt.
vind je het zo grappig? het is een zeer matig grapjequote:
Nee, er zijn er nog driequote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Nyx96 het volgende:
Off topic: dit is dus die befaamde Maikuuuul
Maikuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Verschrikkelijk !!! dat is het enige wat ik haatte bij de o zo mooie Côte d'Azur.
Voor de mensen die denken: omfg ik kom nooit mijn eigen stad uit, want dan zeggen ze: ik kon er gewoon niet aan wennen, de omgeving laak het zo zeggen hier een foto van een Franse plee @ onze camping.
[afbeelding]
Links zie je zeg maar een houvast ding waar je je aan vast kon houden, vervolgens moest je een soort bukkende beweging maken en zo uit je anus schijten, zo ziet dit uit van een zij-aangezicht.
[afbeelding]
Zie je hoe kut dat is, je kunt niet eens lekker rustig zitten en schijten :/ en als je moest pissen was het ook best gaar want dan kwamen soms want dat spetterde soms.
PS morgen komt het verslag ( met een beetje pech overmorgen want kheb het best wel druk ).
Mijn klacht dus: maak normale plees gvd
OMFG ja dit was ik ff vergeten, sommge mensen gingen gewoon op blote poten naar die plee'ste smerig
Je pist in je mond , en dan spuug je het er effe achteraanquote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar ik snap iets niet, als ik moet schijten dan moet ik ook tegelijkertijd vaak pissen, hoe doe je dat op zo'n wc dan? Kan dit wil pissen en schijten tegelijkertijd?
Zijn er nou wel eens mensen die om jou lachen?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Gaarne antwoord op mijn vraag als het eventueel niet al te veel moeite is......quote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar ik snap iets niet, als ik moet schijten dan moet ik ook tegelijkertijd vaak pissen, hoe doe je dat op zo'n wc dan? Kan dit wel pissen en schijten tegelijkertijd?
maak er ff een animatie vanquote:Op maandag 24 juli 2006 19:49 schreef Nawien het volgende:
[afbeelding]
Deze vat ik niet helemaal. Ben je schizo ofzo?
Michael 1: Hendig kut schijten !![]()
Michael 2: Ouwehoer niet, schijten !![]()
![]()
Groetjes (ook aan die spaanse van menne moat kees),quote:ik kon er gewoon niet aan wennen, de omgeving laak het zo zeggen
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef veldmuis het volgende:
Je kommagebruik is (nog steeds) wat vreemd.
Nee oke, dat niet.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:02 schreef descendent1 het volgende:
Schijt dr ook eentje voor t eerst 'met de Franse slag'...
![]()
nou vooruit dan maar, ja dat kan want eigenlijk ids het ding bedoeld dat alleen je voeten stukje "schoon" blijft, dus je pist tussen je benen door net als een normale plee (het verlaagde gedeeltje is het opvang bassin). On-topic zijn idd kut wc's maar de meeste campings hebben ze ook niet meer, behalve kamper campings.....quote:Op maandag 24 juli 2006 19:49 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Gaarne antwoord op mijn vraag als het eventueel niet al te veel moeite is......![]()
Mijn dank is groot dat iemand toch nog de tijd en moeite heeft kunnen vinden om mijn zeer boeiende vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef Badmeester het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, ja dat kan want eigenlijk ids het ding bedoeld dat alleen je voeten stukje "schoon" blijft, dus je pist tussen je benen door net als een normale plee (het verlaagde gedeeltje is het opvang bassin).
Je zult maar een hendig sjiek slipje maken en met je hele reet in dat gat terecht komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:15 schreef Rosbief het volgende:
Je zult maar een hendig sjiek slipje maken op die gladde tegels en met je voet in dat gat terecht komen![]()
In dat gaatje past mijn reet niet hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je zult maar een hendig sjiek slipje maken en met je hele reet in dat gat terecht komen.![]()
Smartass, op dat gat dan.... want je kan mij niet vertellen dat mensen zo tactisch hun schijt kunnen mikken dat het altijd precies in dat gat terecht komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
In dat gaatje past mijn reet niet hoor
Hij ziet er trouwens vrij zuiver uit voor zo'n plee, volgens mij koekt na 1 keer schijten alles aan en is het 1 bruine massa die de vloer vult.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Smartass, op dat gat dan.... want je kan mij niet vertellen dat mensen zo tactisch hun schijt kunnen mikken dat het altijd precies in dat gat terecht komt.![]()
ja jonge , omfg gek wist je dat dan niet gek. OMFG OMFG GEKquote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Nyx96 het volgende:
Off topic: dit is dus die befaamde Maikuuuul
Jij moet het duidelijk niet van je Ideeën hebbenquote:
Ik zeikte van tevoren, en dan meestal onder het schijten duwde ik tegen mijn fallus zodat ik niet over mijn broek zeekquote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar ik snap iets niet, als ik moet schijten dan moet ik ook tegelijkertijd vaak pissen, hoe doe je dat op zo'n wc dan? Kan dit wel pissen en schijten tegelijkertijd?
Twee vormen van de verleden tijd van zeiken in één zinquote:Op maandag 24 juli 2006 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zeikte van tevoren, en dan meestal onder het schijten duwde ik tegen mijn fallus zodat ik niet over mijn broek zeek
Lijkt me allemaal maar knap kut, al hurkend jezelf met 1 hand vasthouden ter ondersteuning en met je andere hand je lul richten....... en als je dan ook nog in de schijterij bent met sputter-poep dan is het helemaal bingo!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zeikte van tevoren, en dan meestal onder het schijten duwde ik tegen mijn fallus zodat ik niet over mijn broek zeek
wel als ie op een camping municipal staatquote:
Oke laat ik maar eerlijk zijn, ik heb mijzelf meerdere malen niet kunnen weerstaan om een tubgirl actie te ondernemen, eerst scheet ik mijn gezicht onder waarnaar ik het afspoelde met mijn heerlijke ochtendpisquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal maar knap kut, al hurkend jezelf met 1 hand vasthouden ter ondersteuning en met je andere hand je lul richten....... en als je dan ook nog in de schijterij bent met sputter-poep dan is het helemaal bingo!![]()
Neej kheb een vriendinquote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nog vrijgezel Maikuuul? Ja hoe lang al??![]()
Mooie Fox hoor![]()
![]()
Het is een snoepert jeweetquote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nog vrijgezel Maikuuul? Ja hoe lang al??![]()
Mooie Fox hoor![]()
![]()
check me ketting hangen, vet he gek ?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is een snoepert jeweet![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is een snoepert jeweet![]()
[afbeelding]
Die hamburger aan de muur, dit is de Macquote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
check me ketting hangen, vet he gek ?
zo te zien moet je wel weer ff wennen aan fokquote:Op maandag 24 juli 2006 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oke laat ik maar eerlijk zijn, ik heb mijzelf meerdere malen niet kunnen weerstaan om een tubgirl actie te ondernemen, eerst scheet ik mijn gezicht onder waarnaar ik het afspoelde met mijn heerlijke ochtendpis![]()
gotte love urine all over my face
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |