Gisteren weer dik 4 ton, gaat netjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef starbuck het volgende:
toch redelijke kijkcijfers nu
ma 493.000
di 465.000
wo 406.000
Ja, maar dat ze stopte sloeg nergens oo, er stonden zoveel bedragen hoger dan 5.000quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef calvobbes het volgende:
En dan telkens nog roepen dat ze blij is met haar besluit
Nouja, ik kan me voorstellen dat je met 5.000 euro ook heel erg blij bent
Als elke kandidaat tot het einde doorspeelt, is de bank veel meer geld kwijt dan dat ze elke keer voortijdig een bod aannemen... dus zo logisch is het nog nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is vrijwel altijd bij dit programma. De bank bied enorm laag, zodat de kandidaat geneigd is om door te gaan (en te verliezen vaak). Bij Miljoenjacht biedt de bank tenminste wel realistisch.
Ze hebben geluisterd naar de kritiek.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef Jonnyboy het volgende:
Net 200 en 20.000 over...
De bank biedt 11.111 ¤
Nu dus wel hoog, en nu zit er niks in zijn koffer...
Nou mooi wel dus, de kijkcijfers blijven stijgen en scoort nu al goed. Ga er elke avond voor zitten, leuk programma. En de interactie en banden tussen de kandidaten is ook leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef evert het volgende:
ik denk niet dat Beau hiermee heel hoog gaat scoren.
Ben jij de Nanne uit DOND?quote:
Cool, de eerste deelnemer die zich meldt op het forum. Je was lekker op dreef gisteren in de uitzending met je snorretje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef NanneS het volgende:
klopt ik speel meeik wilde eerst alleen Nanne doen alleen dat kon niet (was al bezet) de S is van Stormz uit me nicknaam
zie ook
http://stormz.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door SpankTheMonkey op 26-10-2006 19:21:39 ]
Ik heb het even tussen spoiler tags geplaatst.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:16 schreef NanneS het volgende:
sttttttt Spankthemonkey!
Kan me wel voorstellen ja, dat je zelf nu ook s'avonds met spanning terug kijkt naar de uitzending. Wanneer je zoveel opnames hebt, ben benieuwd wat we vanavond weer van je kunnen verwachten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:16 schreef NanneS het volgende:
Ik heb zoveel uitzendingen meegemaakt dat ik toch allemaal niet meer kan onthouden en het weer spannend is om te kijken en wat ik ook al weer zeg![]()
![]()
*schrik*
Ja, ik zag zijn vrouw al bijna in tranen op de tribune. En de aflevering hiervoor ging het goed mis. Succes alvast, voor wanneer je eindelijk ook aan de beurt bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:37 schreef NanneS het volgende:
Jan wilde idd zelf wel verder maar dan hadden ze z`n vrouwen weg kunnen vegen. Ik vond het eigenlijk wel lief van hem! enne hij had een leuk bedrag![]()
Beau is the best man for the job. Jan Joost van Gangelen mag zijn schoenen niet eens poetsen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jammer dat Cees Geel of Jan Joost van Gangelen deze leuke spelshow niet presenteert, Beau is gewoon niet grappig juist omdat ie té grappig wil doen...
Je trekt de 3 hoogste er gelijk uitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:46 schreef NanneS het volgende:
Jasza!!
1 euro~?!?!?! he!![]()
100.000 bedoel je ?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:56 schreef NanneS het volgende:
heheheehhehehe
zal wel mee vallenIk ben geboren voor het geluk
dus ik ben der niet zo bang voor
Alles kan i know
maar ik krijg die ton wel
![]()
En anders ik ben gelukkig in de de liefde zoals alle andere kandidaten hmmmmm ownee toch niet ......
Ik heb gezonde kinderen..... ownee toch niet......
Ik ben super rijk .... ownee toch niet.....
HEB DIE TON GEWOON NODIG!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |