Je kent miljoenenjacht toch wel? Nou bijna precies hetzelfde, en de koffer met het hoogste bedrag is 250.000 ipv 5 miljoen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar het is dus alleen kiezen en kijken wat je overhoudt? En de hoogste koffer is 250.000 maar de bank doet een tegenbod?

Dat natuurlijk, iemand die 4 ton op het spel zet is spannender dan iemand die 20.000 euro op het spel zet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef calvobbes het volgende:
Het is toch raar dat dit programma minder spannend is dan Miljoenenjacht. Misschien omdat wij dat bedrag van 5 miljoen gewend zijn ondertussen en dat dat extreme bedrag voor de spanning zorgt?

Kijken wat de kijkcijfers gaan doen. Lotte is ook geen redden meer aan, dat moest HET kijkcijferkanon worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef calvobbes het volgende:
Miljoenenjacht. Voor een dagelijks half uurtje spel TV is het niet verkeerd.

Dat vind ik ook nogal wrang ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze quiz geeft de scheve verhoudingen goed aan. Je hoeft in 'Deal or No Deal' niets uit te richten en toch mag je maximaal 250.000 euro bijschrijven. Bij That's The Question moet je 50 vragen ofzo goed beantwoorden om ¤ 1000 te winnen.
Maar ja, geluk is met de dommen.

ongelofelijk wat moest ik hard lachen! Wie gaat er ook Porsche rijden btwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Messenga het volgende:
"Ik wou deal zeggen"
Nadat hij net na 4 minuten nadenken het antwoord moest geven.

Dat is het slechtste van alles. Beau `acterend` dat ie de bank een vrek vindt, en dat 6 keer per uitzending.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef calvobbes het volgende:
Die telefoon vind ik wel grappig. Dat geeft Beau de kans om een beetje te lopen stoken tussen kandidaat en "bank".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |