Rooney een zak stront?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
GVD missen we Rooney morgen wat een zak stront
Ook, maar je begrijpt wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Bossen niet snel meer uitgenodigd zal worden om een wedstrijd te fluiten op de Amsterdam Tournament.
Dit was gewoon terecht hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, de supporters worden verwend. Bossen is een aanfluiting.
Met PES misschienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef VoreG het volgende:
Zo leg ik ze er ook in
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef VoreG het volgende:
Zo leg ik ze er ook in
tenzij het 5-5 wordtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Gelijkspel bij Inter-Ajax en Utd. wint het toernooi al bijna zeker.
mwah jaren geleden won Ajax het toernooi ook nog vanuit slechte positie door een doelpuntenregen tegen volgens mij Barcelonaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Gelijkspel bij Inter-Ajax en Utd. wint het toernooi al bijna zeker.
21.15.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef Ricky_ het volgende:
Hoe laat begint Inter?
Volgens mij heb ik daar inmiddels een barriere voor opgebouwd. Dat hele belspel is helemaal langs me heen gegaanquote:
Hehe ja vond ik ook welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef twi het volgende:
Grappig moment dat Sneijder z'n tegenstander geel geeft na de kaart uit de handen van de scheids gegsnaaid te hebbenHad ik nog niet gezien
Onzin inderdaad. Zal wel weer zijn om het tenue nog meer te promoten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet in het rood wit en Inter in het Zwart blauwDat kon in de EC-1 finale van 72 ook. Al die nieuwe regeltjes
Katja Schuurman is ook niet lelijk maar die wil ik niet als coach van Ajax.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:16 schreef VoreG het volgende:
Agh het is geen lelijk shirt
Maar wel een slechte coach. In dit geval is het gewoon een mooi shirt van een mooie ploeg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja Schuurman is ook niet lelijk maar die wil ik niet als coach van Ajax.
Tragisch idd hoe leeg die tribunes zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ik maar denken dat er geen kaartjes meer te koop waren!
Zaterdags zou het drukker zijn geloof ik. Maar dit is wel heel weinig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tragisch idd hoe leeg die tribunes zijn.
We horen in ieder geval Doc.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:28 schreef Suijk het volgende:
Als het morgen ook zo leeg is, horen we tong gewoon een scheet laten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dan heeft AZ toch langer de 0 gehouden?
Zuid-Amerikanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |