Vind ik ook....zal Milou ook nooit boos aankijken, ze heeft het gewoon van mij afgekeken. En nu doen we het samen, echt een mama/dochter-dingquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Snoepen tijdens het klaarmaken moet, je moet toch proeven?.
Welja, dan is het juist leuk en er gaat tenminste wat eten in. Hoewel ik Isabel wel moet afremmen met het eten van rauwe champignons enzo. "Ik ga wel schoonmaken en snijden, mam!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind ik ook....zal Milou ook nooit boos aankijken, ze heeft het gewoon van mij afgekeken. En nu doen we het samen, echt een mama/dochter-ding.
Hoe oud is/zijn jouw kid(s) dan als ik vragen mag?
Dat is dus met Milou precies hetzelfde!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welja, dan is het juist leuk en er gaat tenminste wat eten in. Hoewel ik Isabel wel moet afremmen met het eten van rauwe champignons enzo. "Ik ga wel schoonmaken en snijden, mam!."
De hoeveelheid paprika en cherrytomaatjes die ik dan uiteindelijk krijg is zeer gering, maar vervolgens ze staat ook enorm veel champignons rauw te snoepen (gebakken lust ze ze niet) en dat schijnt toch niet zo goed te zijn.
Isabel is 6 trouwens..
Klinkt best goed en makkelijk...maar of kids kaasstengels met ardennerham evt in pesto... en kaas met, paprika, bleekselderij e.d. lekker zullen vinden???quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef MUUS het volgende:
Kinderhapjes die ze makkelijk zelf mee kunnen maken:Kaasstengels, daar omheen ardennerham wikkelen en de uiteinde eventueel in pesto dippen. Klaar. Eitjes klutsen, bakken, in lange repen snijden en om een knakworstje binden. Stekertje erin, klaar. Kaas, paprika, komkommer, bleekselderij etc in lange, dunne reepjes snijden. Wrap verwarmen, in een tuit draaien en alle reepjes erin. Da's een gezonde zak patat. .
Dit is even snel uit mijn hoofd.
Oh, en bananentoffees heb ik ook al eens met Isabel gemaakt. Kliederen met honing en olie en wat banaan snijden en vooral vertellen dat het een hele belangrijke taak is en dat zij dat zo goed kan natuurlijk. Ging prima!
Ja met 2 kleuren deegquote:
En daarna allemaal spul erop smeren waardoor het glazuur van je tanden springt.quote:
Je bedoeld iets in de zin van:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een recept met kinderen, dat lijkt me wel wat.
shit, je was me voorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:31 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Je bedoeld iets in de zin van:
ingrediënten:
2 kleine kinderen (40kg p.k.)
1 doosje eieren
2000 gram bloem
1000 gram suiker
Werkwijze:
Hak de kinderen in stu........![]()
uurtje of 4 maarquote:
Die zien er erg lekker uit.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt de smarties ook achterwege laten en in plaats daarvan de koekjes na het bakken glazuren met een mengsel van poedersuiker, eiwit of water en kleurstof.
Dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
Eet smakelijk!
Zonder kind gaat het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef JanisJoplin het volgende:
Die zien er erg lekker uit.
* JanisJoplin] krijgt zin om ze zelf ook te maken.[/me]
[me=JanisJoplin] heeft alleen geen peuter of kleuter bij de hand.[/me]
[me=JanisJoplin vindt dat eigenlijk niet eens erg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |