abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40211260
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat heeft dit nu weer met het topic temaken....het is ook de bedoeling dat je on-topic reageert. Lees nu eerst de faq maar eens, daarna posten newby
Zeik niet, er staat een limburgse vlag rechts onderin de hoek
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:47 schreef danielluh het volgende:
volgens mij heb je gewoon een flinke blauwtje gelopen, een limburgs wijfie waar je helemaal gek op was heeft je zeker afgewezen
Wil je erover praten ?
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:14:20 #182
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_40211407
ik nie hoor.
ik loop nie zo snel een blauwtje en iemand die uit franeke komt, neeee daar praat ik nie eens mee
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:53:29 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40232806
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
ik nie hoor.
ik loop nie zo snel een blauwtje en iemand die uit franeke komt, neeee daar praat ik nie eens mee
Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al af

En ik kom niet uit Franeker zoals je had kunnen weten, als je het topic goed gelezen had
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:19:53 #184
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40233742
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hehehe ik heb geen blauwtje gelopen. Sterker nog , als ik erachter kom dat potentiele kandidaten uit Limburg komen, haak ik zelf al af
Spreekbuis
quote:
En ik kom niet uit Franeker zoals je had kunnen weten, als je het topic goed gelezen had
Verander je profiel dan of doe niet zo achterlijk..

Een boer..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_40233992
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
ik nie hoor.
Idd kun je beter ook niet doen.. Die gaan standaard altijd huilen..
pi_40234023
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tsja niks aan te doen, regels zijn regels
Jij likt gewoon aars van de mod's.. Smerige hufter..
pi_40234136
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef postmortum het volgende:

[..]

unne huilander
Het was toch booch? check je sig en dan wat zeggen over mij..
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:56:37 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40234864
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef denka het volgende:

[..]

Spreekbuis
[..]

Verander je profiel dan of doe niet zo achterlijk..

Een boer..
Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent over
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:00:44 #189
57690 danielluh
pi_40234987
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nou en ik knap al af op potentiele kandidaten die geen respect kunnen tonen voor andere mensen
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:02:05 #190
57690 danielluh
pi_40235022
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je moet gewoon het topic lezen voordat je hier loze kreten gaat gooien. Zo kom je niet bijster intelligent over
je moet ook niet al te intelligent overkomen, zo val je veels te veel op hier op fok
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:02:50 #191
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40235050
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

idd spreekbuis doe dat eens..

lol maargoed ik neem het je niet erg kwalijk, je bent immers een boer
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:09:33 #192
57690 danielluh
pi_40235257
en boeren klagen altijd, of yhet is te warm en te droog, of tis te nat en te koud

sjah daar ben je toch boer voor om te klagen
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:10:32 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40235286
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef danielluh het volgende:

[..]

je moet ook niet al te intelligent overkomen, zo val je veels te veel op hier op fok
Dat is ook weer waar

@denka, je bent de moeite van het reageren niet waard.
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:12:51 #194
57690 danielluh
pi_40235371
ik heb zelfs ene ban op de frontpage omdat ik iemand afzeek, die op tiepvaute lette

je mag ook niks
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:18:40 #195
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40235589
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar

@denka, je bent de moeite van het reageren niet waard.
Geweldig

Vooral die mensen die maar klagen en doen, zich vervolgens vast lullen en dan met zo'n top opmerking komen

Een boer he, was natuurlijk te verwachten..Moeten ze een beetje gaan lezen of staat er wat tekst dan gaat het mis, vandaar het uitgebreide 6 letterige woord dat jullie 90 min zingen
pi_40235721
Ik ben 'enne kuthollander' zoals ze dat noemen. Ik praat met een harde G, en als ze je niet kennen, zeiken ze je gewoon af, dus echt 'aardiger' zijn ze nou ook weer niet. Zijn idd maar een paar uitzonderingen. Kan niet wachten tot ik weer terug kan naar de bewoonde wereld.

Als ze nederlands proberen te praten is ook grappig: "Ga is in de midden staan" etc
Sex sells so fuck u all.
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:36:21 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40236137
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef denka het volgende:

[..]

Geweldig

Vooral die mensen die maar klagen en doen, zich vervolgens vast lullen en dan met zo'n top opmerking komen

Een boer he, was natuurlijk te verwachten..Moeten ze een beetje gaan lezen of staat er wat tekst dan gaat het mis, vandaar het uitgebreide 6 letterige woord dat jullie 90 min zingen
Wie zingt welk woord, en wanneer? 90 minuten lang doet me aan voetbal denken...intelligent om daarop terug te vallen

oh ja, ik zou niet meer op jouw posts reageren he
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:45:26 #198
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40236438
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie zingt welk woord, en wanneer? 90 minuten lang doet me aan voetbal denken...intelligent om daarop terug te vallen

oh ja, ik zou niet meer op jouw posts reageren he
Tja je bent een boer he...ik val er niet op terug. Het is gewoon de verklaring voor je lompe opmerkingen. Je zit maar te zeiken en te kankeren op iedereen (kortom je bent de man/de spreekbuis), kom je zelf met achterlijke opmerking waarin je jezelf vast lult om vervolgens maar niet meer op mij te reageren..oei wat nu

Eij boer! Je bent te gek
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:48:12 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40236514
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef denka het volgende:

[..]

Tja je bent een boer he...ik val er niet op terug. Het is gewoon de verklaring voor je lompe opmerkingen. Je zit maar te zeiken en te kankeren op iedereen (kortom je bent de man/de spreekbuis), kom je zelf met achterlijke opmerking waarin je jezelf vast lult om vervolgens maar niet meer op mij te reageren..oei wat nu

Eij boer! Je bent te gek
Ik vastgelult? Rare mensen, die Limbo's
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:52:39 #200
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40236639
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je zou bijna zeggen dat ze boeren waren of niet..

Er overheen praten is natuurlijk ook een optie
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:51:26 #201
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40238432
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Post dit kleine mannetje nog steeds hier? . Een beetje gal spugen hier op FOK! over Limbo's

Limburg

t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
ik heb mien ganse lange leave gewacht
op d'n daag di mos koome en op de nacht
op alles wat ik woj mar wat ik noeit kreeg
't waas te deur of te vroeg of te laat vur meej
wachte op succes en op de moeijen daag
dat ik in de zon in miene zeilboet laag
riek woj ik weare beroemd en gevierd
mar tot nou toe heb ik allein mar gelierd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Champloo op 27-07-2006 15:03:05 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:03:09 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40238831
"Limburg mijn Vaderland"

Waar in 't bronsgroen eikenhout
't nachtegaaltje zingt;
Over 't malse korenveld
't lied des leeuweriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt
langs der beekjes boord:

refrein:
Daar is mijn Vaderland
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland
Limburgs dierbaar oord!

Waar de brede stroom der Maas
statig zeewaarts vloeit;
Weeldrig sappig veldgewas
kost'lijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bos
overheerlijk gloort:

- refrein -

Waar der vaad'ren schone taal
klinkt met held're kracht;
Waar men kloek en fier van aard
vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon
't hart des volks bekoort:

- refrein -

Waar aan 't oud Oranjehuis
't volk blijft hou en trouw;
Met ons roemrijk Nederland
één in vreugd en rouw;
Trouw aan plicht en trouw aan Geus
heerst van Zuid tot Noord:

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_40238890
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
"Limburg mijn Vaderland"

Waar in 't bronsgroen eikenhout
't nachtegaaltje zingt;
Over 't malse korenveld
't lied des leeuweriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt
langs der beekjes boord:

refrein:
Daar is mijn Vaderland
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland
Limburgs dierbaar oord!

Waar de brede stroom der Maas
statig zeewaarts vloeit;
Weeldrig sappig veldgewas
kost'lijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bos
overheerlijk gloort:

- refrein -

Waar der vaad'ren schone taal
klinkt met held're kracht;
Waar men kloek en fier van aard
vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon
't hart des volks bekoort:

- refrein -

Waar aan 't oud Oranjehuis
't volk blijft hou en trouw;
Met ons roemrijk Nederland
één in vreugd en rouw;
Trouw aan plicht en trouw aan Geus
heerst van Zuid tot Noord:

en zo is het maar net
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:10:34 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40239082
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:04 schreef TimC het volgende:

[..]

en zo is het maar net

Kippen-vel krijg ik als ik het volkslied van Limburg lees Straks eens zoeken naar een mp3 waar in gezongen wordt

Limburg met zijn ongerepte natuur nog

Waar vervuiling van uitlaat-gassen niet zo sterk zijn tol geëist hebben en Limburg dat voor veel meer staat dan natuur-gebieden Waar je nog frisse lucht kunt inademen. Waar niet alles is volgebouwd.

Het rustieke van Limburg. Het bourgondische van Limburg. De omgeving van Limburg. De bier-brouwerijen van Limburg. De centrale ligging van Limburg als je naar Duitsland of België of Frankrijk wilt. En ook de inwoners van Limburg zeer zeker

Maar de rust hier

Kan me voorstellen dat mensen in de Randstad niet tegen die rust kunnen, maar mij bevalt het wel.

Zo heeft iedere provincie iets unieks. Je kunt iedere provincie wel gaan afkraken. Hoewel Limburg afkraken toch dom is, alleen vanwege het taaltje. En zo erg is het taaltje niet eens. Ik spreek dan geen plat, maar ik heb ook geen harde "G". Ik zou voor geen goud een harde "G" willen hebben of een extreme vorm van een rollende "R".

Dan liever een zachtere klank tijdens het praten

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-07-2006 15:16:56 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:16:46 #205
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40239328
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Kippen-vel krijg ik als ik het volkslied van Limburg lees Straks eens zoeken naar een mp3 waar in gezongen wordt

Waar vervuiling van uitlaat-gassen niet zo sterk zijn tol geëist hebben en Limburg dat voor veel meer staat dan natuur-gebieden Waar je nog frisse lucht kunt inademen. Waar niet alles is volgebouwd.

Het rustieke van Limburg. Het bourgondische van Limburg. De omgeving van Limburg. De bier-brouwerijen van Limburg. De centrale ligging van Limburg als je naar Duitsland of België of Frankrijk wilt. En ook de inwoners van Limburg zeer zeker

Maar de rust hier

Kan me voorstellen dat mensen in de Randstad niet tegen die rust kunnen, maar mij bevalt het wel.
En wil je Adrenaline wil je spanning wil je dansen met de dood. dan ga je naar Heerlen na 10 uur

Limburg heeft alles
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:19:35 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40239423
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:16 schreef Champloo het volgende:

[..]

En wil je Adrenaline wil je spanning wil je dansen met de dood. dan ga je naar Heerlen na 10 uur

Heerlen is een geval apart Heerlen is trouwens niet meer zo extreem als vroeger. Het station van Heerlen is echt opgeruimd nu ze toezicht houden en klassieke muziek draaien om junks te verjagen.

Vroeger, dan spreek ik over 12 jaar terug, toen lagen ze met de bosjes op de trappen bij het station, je kon ze live een spuit zien zetten, je moest uitkijken dat je niet in een spuit trapte en ze lagen te chinezen en nog meer.

Vroeger was station Heerlen echt uitschot. Erger dan uitschot. Het was gewoon het centrum waar ze van alle richtingen naartoe kwamen om zich plat te spuiten. Maar waar die junks gebleven zijn Wie weet liggen ze nu verspreid over de stad, ik kom niet iedere dag in Heerlen maar ik zie ze op het station dus niet meer, af en toe in het centrum zie ik een verdwaalde persoon dwalen, maar niet meer in groepen hangen ze het straatbeeld te verpesten. Wie weet hebben ze een ander station uitgezocht. Of ze liggen verspreidt overal in buitenwijken. Buitenwijken, heeft Heerlen uberhaupt buitenwijken?

Heerlen is veranderd door de jaren heen. Maar goed, nog steeds heb ik niet veel met Heerlen. Dan woon ik nog liever in Brunssum.

Maastricht =

http://www.limburg.nl/toerisme/

Even reclame maken voor Limburg

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-07-2006 15:28:45 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:29:10 #207
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40239766
1 junk staat vaak op het einde van het station (de kant waar je de stad inloopt) en probeert nog wat krantjes geloof ik te verkopen. Maar dit lukt niet zo best omdat hij als een levenloze pop tegen de muur staat met zijn krantjes in de handen en verder doet hij niks..

En zo zie je in de stad nog wel eens dezelfde groepjes lopen maar verder weet ik ook niet waar ze zitten..
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:40:39 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40240188
Die ene junk die ken ik, maar of het een junk is weet ik niet Kan ook een zwerver zijn. Die met die baard bedoel je toch??? ( met die baard Volgens mij heeft iedere zwerver een baard )

Die altijd aan het einde van de tunnel staat, rechts tegen die muur. En dan kijkt hij je aan op een manier van, hopeloos, hopeloos, hopeloos. Een hopeloze uitstraling heeft die man.

Snap ook niet dat ze zo iemand gewoon laten staan daar. Dat ze hem niet helpen op een andere manier. Of verkoopt dat nou goed zo'n straatkrant?

Maar goed, 1 zwerver hier die je ziet lopen daar, in Amerika zal het veel erger zijn.

Gulpen is ook mooi. Die heuvels van gulpen zijn echt mooi als je daar met de auto doet rijden. En dan heb je natuurlijk "Gulpener" bier

Gulpener

Die ene zwerver inderdaad, ik zie wel vaker mensen met hem praten en dan bieden ze hem een sigaret aan. Maar zo'n krant kopen zie ik zelden gebeuren. Maar dat komt omdat hij inderdaad levensloos daar staat

Een slechte verkoper, zo iemand verkoopt zelfs niets wanneer het gratis is

Volgende keer zal ik een straatkrant kopen Nee, ik bied hem gewoon een sigaret aan

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-07-2006 15:47:53 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:21:05 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40241699
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:51 schreef Champloo het volgende:

[..]

Post dit kleine mannetje nog steeds hier? . Een beetje gal spugen hier op FOK! over Limbo's

Limburg

t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
ik heb mien ganse lange leave gewacht
op d'n daag di mos koome en op de nacht
op alles wat ik woj mar wat ik noeit kreeg
't waas te deur of te vroeg of te laat vur meej
wachte op succes en op de moeijen daag
dat ik in de zon in miene zeilboet laag
riek woj ik weare beroemd en gevierd
mar tot nou toe heb ik allein mar gelierd.

Ik klein...

En denk je serieus dat heel Holland ooit Limburgs lult?
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:22:50 #210
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40241770
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik klein...

En denk je serieus dat heel Holland ooit Limburgs lult?
hehe eindelijk de boer is terug..

Veel plezier nog op het forum en denk er nog maar eens over na..

ik ben nu aweg
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:24:37 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40241859
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar de rust hier

Zo heeft iedere provincie iets unieks. Je kunt iedere provincie wel gaan afkraken. Hoewel Limburg afkraken toch dom is, alleen vanwege het taaltje. En zo erg is het taaltje niet eens. Ik spreek dan geen plat, maar ik heb ook geen harde "G". Ik zou voor geen goud een harde "G" willen hebben of een extreme vorm van een rollende "R".

Dan liever een zachtere klank tijdens het praten
De taal is ook bij lange na niet het ergste...Het gaat om het gedrag dat door het meerendeel van de Limburgers wordt vertoond. En dan die 'stoere' woorden van zo'n Limburger bij mij op school

Wat een nerd zeg
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:29:41 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40242052
Je ziet gedrag van 1 Limburger bij jou op school, en vervolgens zeg je dat alle Limburgers zo zijn?

Hier nog een mooi liedje over Limburg

Wie schoan os Limburg is

Es de klanke van de aovondklok weer jub'lend es muziek
Euver os Limburgslandje gaon, dan veule veer os riek

En door de aovondzon bestroalt kniele kenjer veur't kruus
Dat ste allein in Limburg nog langs elke zandweg zuus

Wie schoan os Limburg is begrip toch nemens
Es allein de Zuderling dae Limburg leef is

Want door de jaoren heen bleef Limburg onbetwis
't Stukske Nederland dat 't schoanste is

Es ein is

Ik praat geen plat en vaak versta ik geen plat. Maar ik weet wel wat er staat Maar dit is een milde vorm van dialect. Je hebt meerdere dialecten in Limburg. Is best apart. Een provincie met meerdere talen

Hoewel het wel irritant is als Limburgs dialect tegen je praten als je het niet verstaat. Sommige Limburgers kunnen alleen dialect. Je hebt Limburgers die nooit ABN hebben geleerd. En dat vind ik dus wel echt irritant.

Dialect Een vreemd iets. Half duits, half belgisch en een beetje Nederlands plus nog zelf verzonnen zaken erbij . Maar dan heb ik het over de limburgers die dialect praten. Zijn ook best vreemde wezens
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:30:01 #213
57690 danielluh
pi_40242062
dus aan de hand van 1 stoere limburger , concludeer jij dat alle limburgers dom zijn

veel limburges zijn ook domme mensen, omdat die nei verder kijken dan hun neus lang is, maarer zijn ook meer dan zat goede limburgers hoor.

iig je generaliseert wel behoorlijk, das toch een teken van zwakheid bij jouw
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:33:07 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40242174
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Je ziet gedrag van 1 Limburger bij jou op school, en vervolgens zeg je dat alle Limburgers zo zijn?

Hier nog een mooi liedje over Limburg

Wie schoan os Limburg is

Es de klanke van de aovondklok weer jub'lend es muziek
Euver os Limburgslandje gaon, dan veule veer os riek

En door de aovondzon bestroalt kniele kenjer veur't kruus
Dat ste allein in Limburg nog langs elke zandweg zuus

Wie schoan os Limburg is begrip toch nemens
Es allein de Zuderling dae Limburg leef is

Es ein is

Ik praat geen plat en vaak versta ik geen plat. Maar ik weet wel wat er staat Maar dit is een milde vorm van dialect. Je hebt meerdere dialecten in Limburg. Is best apart. Een provincie met meerdere talen
Ik zat op zo'n wijsneus te wachten Nee natuurlijk niet, dat zou wel dom van mij zijn! Maar ik heb in Limburg gewerkt, heb Limburgse collega's op het bedrijf waar ik nu werk in Brabant, en dus ook op school. En ze zijn bijna allemaal hetzelfde
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:34:39 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40242239
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zat op zo'n wijsneus te wachten Nee natuurlijk niet, dat zou wel dom van mij zijn! Maar ik heb in Limburg gewerkt, heb Limburgse collega's op het bedrijf waar ik nu werk in Brabant, en dus ook op school. En ze zijn bijna allemaal hetzelfde
In welk opzicht zijn ze dan hetzelfde???? Leg eens uit wat er zo verschrikkelijk irritant is eraan.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:35:38 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40242275
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef danielluh het volgende:
dus aan de hand van 1 stoere limburger , concludeer jij dat alle limburgers dom zijn

veel limburges zijn ook domme mensen, omdat die nei verder kijken dan hun neus lang is, maarer zijn ook meer dan zat goede limburgers hoor.

iig je generaliseert wel behoorlijk, das toch een teken van zwakheid bij jouw
Ik had jou niveau ook hoger ingeschat, je valt me tegen...

Nee natuurlijk generaliseer ik niet, het was maar een VOORBEELD. Jij wilt veronderstellen dat ik generaliseer, en dat is een zwaktebod.

Jammer maar helaas.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:40:28 #217
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40242461
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik had jou niveau ook hoger ingeschat, je valt me tegen...

Nee natuurlijk generaliseer ik niet, het was maar een VOORBEELD. Jij wilt veronderstellen dat ik generaliseer, en dat is een zwaktebod.

Jammer maar helaas.
wtf ben je nou weer het ijlen ventje!! kom dan eens met feiten waarom Limburg zo kut is, ik heb er niet één gehoord!! óf ga gewoon met je vriendjes buiten knikkeren
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:41:07 #218
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_40242489
Eigelik zuuje we neet miër met die Huilanders motte kalle, stelletje bäökerds. Veural dae zjwake linedancer meug ziene kop wal ens good toehaoje. Zoë, noow gao ik effe met mien stefels verder daor de toter patere. Haije wah!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:42:16 #219
57690 danielluh
pi_40242521
ik hoef niet slim te zijn, er wordt tenslotte voor je gedacht hier in nederland.

maar waar bazeer jij dan in totaliteit op dat limburgers dan dom zijn? iig jij haat ze schijnbaar.

Ik kan ook niet met limbo's omgaan, wilt nog niet zeggen dat ik ze haat
Ieder ze eigen toch, woonde ook liever in de randstad dan hier.

daarbij als ik in brabant bv in den bosch ga stappen, voel ik mij nie eens veilig, veel boeren die het stoer vinden om mij uit te schelden, omdat ik vrij lang ben.

moet ik daarom maar zeggen dat ik brabanders domme boeren vindt?

in elk deel van nederland heb je wel domme bevolkingsgroepen zitten. Die zelfs het achterend van een varken nie kunnen onderscheiden.

Mijn nivo is hoog zat, ik ga mij niet beklagen over bevolkingsgroepen en maak mij er zeker nie zo druk om dat ik 2 topics ga aanmaken hierover.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:42:49 #220
57690 danielluh
pi_40242546
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:40 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

wtf ben je nou weer het ijlen ventje!! kom dan eens met feiten waarom Limburg zo kut is, ik heb er niet één gehoord!! óf ga gewoon met je vriendjes buiten knikkeren
hij heeft geen feiten, alleen zijn mening.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:43:05 #221
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_40242555
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef denka het volgende:
1 junk staat vaak op het einde van het station (de kant waar je de stad inloopt) en probeert nog wat krantjes geloof ik te verkopen. Maar dit lukt niet zo best omdat hij als een levenloze pop tegen de muur staat met zijn krantjes in de handen en verder doet hij niks..

En zo zie je in de stad nog wel eens dezelfde groepjes lopen maar verder weet ik ook niet waar ze zitten..
Met zijn uitklapstoeltje in de winter en altijd een petje op.
Vroeger stonden er ook een hoop negerts voor de royal, allemaal verdwenen.
pi_40242572
Wat wil je nu eigenlijk bereiken LEO LINEDANCE, probeer je nu mensen belachelijk te maken die trots op hun roots zijn of zo? Het is allemaal zo kinderachtig, jongen. Je generaliseert wat, daaruit concludeer je weer wat. Limburg is een complexe provincie met gebieden die oorspronkelijk helemaal bij elkaar hoorde, hoe kun je dan zeggen dat ze 'bijna allemaal hetzelfde' zijn? Op basis van je ervaringen met Limburgers op je werk? Wat voor een werk doe je uberhaupt? Misschien ligt het daar wel aan. Nee, ga je eerst maar een verdiepen in community's in Limburg en probeer te denken zoals wij denken. Niet dat het zo verschilt met Brabant trouwens. Maar ik wens je veel plezier met loltrappen hoor. Zoals ik al eerder zei: je bent een volhouder. Maar toch ben ik bang dat je ergens niet spoort.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:44:31 #223
pi_40242601
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_40242655
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik had jouw niveau ook hoger ingeschat, je valt me tegen...

Jammer maar helaas.
Jij generaliseert, dat is zo, staat letterlijk in jouw post.
Niet zeiken, opbokken
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:46:27 #225
pi_40242656
Honor the flag!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')