abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:49:02 #226
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_40242748
en karnaval is het beste in limburg

ben 2x in brabant geweest 1x tilburg en de andere keer den bosch, maar sorry. das geen karnaval

echte karnaval is limburgse muziek en geen skihut zooi
ook al wil ik weg uit limburg, ik zal wel trots zijn dat ik er 1 ben
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_40242779
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef danielluh het volgende:

ben 2x in brabant geweest 1x tilburg en de andere keer den bosch, maar sorry. das geen karnaval

Koln alaaaaf
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:51:31 #228
57690 danielluh
pi_40242856
die herrensitzung in koln is mooi, en drank genoeg
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:51:51 #229
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_40242873
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:52:40 #230
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_40242900
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Koln alaaaaf
Kirchroa alaaf bedoel je zeker.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:53:00 #231
57690 danielluh
pi_40242917
kirchroa dat hoort toch bij duitsland
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:53:15 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40242929
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:42 schreef danielluh het volgende:
ik hoef niet slim te zijn, er wordt tenslotte voor je gedacht hier in nederland.

maar waar bazeer jij dan in totaliteit op dat limburgers dan dom zijn? iig jij haat ze schijnbaar.

Ik kan ook niet met limbo's omgaan, wilt nog niet zeggen dat ik ze haat
Ieder ze eigen toch, woonde ook liever in de randstad dan hier.

daarbij als ik in brabant bv in den bosch ga stappen, voel ik mij nie eens veilig, veel boeren die het stoer vinden om mij uit te schelden, omdat ik vrij lang ben.

moet ik daarom maar zeggen dat ik brabanders domme boeren vindt?

in elk deel van nederland heb je wel domme bevolkingsgroepen zitten. Die zelfs het achterend van een varken nie kunnen onderscheiden.

Mijn nivo is hoog zat, ik ga mij niet beklagen over bevolkingsgroepen en maak mij er zeker nie zo druk om dat ik 2 topics ga aanmaken hierover.
Dat ik Limburgers haat zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik heb ook niet gezegd dat ik Limbo's dom vind. Jouw opmerking was alleen niet bijster slim. Nu ga je weer zelf generaliseren...

Ik vind alleen dat hun manier van omgaan met mensen buiten Limburg niet sociaal is.

Ik vind stappen in Den Bosch ook niet leuk.

En ik maak maar 1 topic aan, deel 2 is een vervolg omdat het er niet meer in paste.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:55:12 #233
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_40243001
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef danielluh het volgende:
kirchroa dat hoort toch bij duitsland
Correct.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:55:16 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40243002
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij generaliseert, dat is zo, staat letterlijk in jouw post.
Niet zeiken, opbokken
Dat doe ik niet, leer eens te lezen

ps: Dat kan ook zonder 'w'
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:57:32 #235
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_40243089
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niveau is een zelfstandig naamwoord, dus het moet met een W, treurig mannetje.
pi_40243114
quote:

[..]

Ik kan lezen, jij kunt daarentegen blijkbaar niet schrijven.

Nee dat kan niet omdat je een bezittelijk voornaamwoord gebruikt; jouw niveau...

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:58:33 #237
57690 danielluh
pi_40243126
ik heb nog nooit 1 van mijn vrienden horen klagen als ze hier gaan stappen, en de meeste vrienden die ik heb komen vanuit het noord-holland en zuid holland.

ze hebben zat aanspraak als we met zijn alle gaan stappe hiero.

De mensen in de randstad lopen je straal voorbij, is dat wel sociaal dan?
mischiein toch maar eerst eens in de spiegel kijken voor je dingen roept.
Kan ook aan jouw instelling liggen dat de mensen je niet sociaal behandelen.

ik ga hier verder ook niet meer op in.
Je weet 0,0 iets over limburg.

Ik weet zeker, als jij een leuke instelling hebt, en je gewoon goed aanpast, dat je in limburg heel ver komt.
Ik moet mij ook aanpassen aan de manieren en aan de mensen van een andere provincie.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:58:56 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40243133
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef danielluh het volgende:

Dat klopt denk ik wel. Maar als je het echt alleen daar van moet hebben...

(en de vlaaien natuurlijk )
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:59:23 #239
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40243147
quote:

[..]

net als HALLO MENEER SPAGHETTI!!!!!!!!!!! vind ik dat we hem maar moeten gaan negeren. Hij spreekt zichzelf tegen, heeft totaal geen objectieve dingen waarom Limburgers kut zijn of weet ik het en tis duidelijk dat hij erg kinderachtig is.. reden genoeg zou ik zeggen... doe aub met ons mee
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:00:12 #240
57690 danielluh
pi_40243164
hahah ik lust geen vlaai
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:03:29 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40243262
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef danielluh het volgende:
ik heb nog nooit 1 van mijn vrienden horen klagen als ze hier gaan stappen, en de meeste vrienden die ik heb komen vanuit het noord-holland en zuid holland.

ze hebben zat aanspraak als we met zijn alle gaan stappe hiero.

De mensen in de randstad lopen je straal voorbij, is dat wel sociaal dan?
mischiein toch maar eerst eens in de spiegel kijken voor je dingen roept.
Kan ook aan jouw instelling liggen dat de mensen je niet sociaal behandelen.

ik ga hier verder ook niet meer op in.
Je weet 0,0 iets over limburg.

Ik weet zeker, als jij een leuke instelling hebt, en je gewoon goed aanpast, dat je in limburg heel ver komt.
Ik moet mij ook aanpassen aan de manieren en aan de mensen van een andere provincie.
Haha ik woon er praktisch! (eindhoven) dus weet wel hoe het gaat daar in Limburg. Hier heb ik genoeg aanspraak! In Arnhem ook! Daar zijn de mensen pas aardig en sociaal!

En Amsterdam en Rotterdam vind ik trouwens ook niet zo leuk hoor, maar daar gaat dit topic niet over. Leuke steden vind ik:

Groningen (stappen dan, verder wel stugge mensen en een raar taaltje )
Arnhem (geweldige stad, leukste stad waar ik tot nu toe ben geweest)
Utrecht
Eindhoven

Stappen in Maastricht is ook wel leuk, maar verder spreekt het me dus totaal niet aan.

Zeeland viel ook vies tegen laatst. Best veel onaardige mensen en veel tuig. Verder was er niet bijzonder veel te beleven.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:07:12 #242
57690 danielluh
pi_40243408
ik kan nie zeggen dat als ik in eindhoven ben er een limburgse mentaliteit heerst. ik proef iig daaro echt niks wat limburgs kan zijn. das echt een brabantse stad

ik vindt stappen in limburg op zich ook niet echt leuk, ik ben meer iemand die de grote feesten afzeult door nederland.

en wat het dialect aangaat, ik versta er ook geen reet van hoor, ik spreek het ook totaal niet.
toen ik bij defensie werkte, waren er ook limburgers die dan op 1 kamer lagen met wat hollanders en dan limburgs lullen.

sorry maar dat vindt ik dan ook weer asociaal. Maar dat heb ik ook in een bus, en er zitte 2 buitenlanders, wat in het arabisch ofzo te vertellen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:12:22 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40243576
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

net als HALLO MENEER SPAGHETTI!!!!!!!!!!! vind ik dat we hem maar moeten gaan negeren. Hij spreekt zichzelf tegen, heeft totaal geen objectieve dingen waarom Limburgers kut zijn of weet ik het en tis duidelijk dat hij erg kinderachtig is.. reden genoeg zou ik zeggen... doe aub met ons mee
Gewoon een discussie voeren is voor jou ook niet mogelijk? En moet je je medelanders erbij roepen om je te beschermen?

Hier nog wat voorbeelden:

Ik sta met een Limburger te praten op het werk, leuk gesprek in normaal Nederlands
Komt er een andere (onbekende) Limburgers binnen.
Mijn gesprekspartner draait de rug naar mij toe (spontaan) en begint tegen die Limbo te praten alsof ze elkaar al jaren kennen
Vaag toch

Verder hebben Limburgers hier uit de omgeving totaal geen eigen mening. Ze lullen met iedereen mee om zoveel mogelijk mensen te vriend te houden. Hoogst irritant.

Verder ben je als buitenstaander niet welkom in Limburg (buiten de commerciele gebieden, Valkenburg bijvoorbeeld). Ik probeerde ooit een frietje te halen in Susteren, maar de jongen waar ik was (Limbo) zei dat hij het maar ging doen. De mensen achter de balie doen nl. net alsof ze mensen buiten Limburg niet verstaan en dat gaf allemaal gezeik enzo. Triest

Dan nog die jongerengroepen met hun eigen taaltje...Niet dat dat zo'n ramp is want dat hebben ze in andere steden vast ook wel. Maar het werk niet echt mee aan een goed beeld van Limburg.

Heb laatst afstudeerstage gelopen in Lottum, dat werkten trouwens ook een stel saaie lui zeg (de Limburgers dan) Vergaderingen waren half Nederlands, half Duits. Goed te volgen voor iemand buiten Limburg Dat is niet bepaald sociaal te noemen he!

En zo zijn er nog wel meer dingen het vermelden waard, maar ik heb geen zin meer om te typen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:12:44 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40243591
Limburg Alaaf

Het kan aan mij liggen, maar een topic als deze maakt me nog trotser op mijn roots. Zoals toffe_ellende het noemde, je roots. Als je in Limburg geboren en getogen bent dan hou je van Limburg. Al ga je weg hier omdat het je niet bevalt, je draagt Limburg altijd in je hart. Omdat het onderdeel uitmaakt van je leven. Je geboorte-plaats alleen al.

Net zoals die artiest die over Den Haag geschreven heeft. Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen.

En zo zullen veel mensen in welke provincie dan ook trots zijn op waar ze vandaan komen.

En dan ga je toch niet die mensen massaal de grond intrappen

Limburgers heet het topic, alle limburgers worden aangesproken en het gaat om een ervaring van slechts een paar collega's. Waarschijnlijk is negeren het beste inderdaad. Als je alle limburgers aanspreekt op basis van een paar ervaringen dan tik je niet helemaal.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:15:50 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40243677
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Limburg Alaaf

Het kan aan mij liggen, maar een topic als deze maakt me nog trotser op mijn roots. Zoals toffe_ellende het noemde, je roots. Als je in Limburg geboren en getogen bent dan hou je van Limburg. Al ga je weg hier omdat het je niet bevalt, je draagt Limburg altijd in je hart. Omdat het onderdeel uitmaakt van je leven. Je geboorte-plaats alleen al.

Net zoals die artiest die over Den Haag geschreven heeft. Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen.

En zo zullen veel mensen in welke provincie dan ook trots zijn op waar ze vandaan komen.

En dan ga je toch niet die mensen massaal de grond intrappen
Tuurlijk niet, dat had ik ook niet verwacht! Ik kom uit regio Eindhoven. Ik verhuis nu naar Arnhem, maar zal altijd wat van Eindhoven in mijn hart dragen. De mooiste momenten in mijn leven heb ik hier meegemaakt

Maar ik wou gewoon even kwijt wat mij irriteerde aan vele Limburgers, en that's it
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:17:58 #246
57690 danielluh
pi_40243750
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gewoon een discussie voeren is voor jou ook niet mogelijk? En moet je je medelanders erbij roepen om je te beschermen?

Hier nog wat voorbeelden:

Ik sta met een Limburger te praten op het werk, leuk gesprek in normaal Nederlands
Komt er een andere (onbekende) Limburgers binnen.
Mijn gesprekspartner draait de rug naar mij toe (spontaan) en begint tegen die Limbo te praten alsof ze elkaar al jaren kennen
Vaag toch

Verder hebben Limburgers hier uit de omgeving totaal geen eigen mening. Ze lullen met iedereen mee om zoveel mogelijk mensen te vriend te houden. Hoogst irritant.

Verder ben je als buitenstaander niet welkom in Limburg (buiten de commerciele gebieden, Valkenburg bijvoorbeeld). Ik probeerde ooit een frietje te halen in Susteren, maar de jongen waar ik was (Limbo) zei dat hij het maar ging doen. De mensen achter de balie doen nl. net alsof ze mensen buiten Limburg niet verstaan en dat gaf allemaal gezeik enzo. Triest

Dan nog die jongerengroepen met hun eigen taaltje...Niet dat dat zo'n ramp is want dat hebben ze in andere steden vast ook wel. Maar het werk niet echt mee aan een goed beeld van Limburg.

Heb laatst afstudeerstage gelopen in Lottum, dat werkten trouwens ook een stel saaie lui zeg (de Limburgers dan) Vergaderingen waren half Nederlands, half Duits. Goed te volgen voor iemand buiten Limburg Dat is niet bepaald sociaal te noemen he!

En zo zijn er nog wel meer dingen het vermelden waard, maar ik heb geen zin meer om te typen.
dat sommige limbo's dat doen, zegt toch wat over hun persoonlijkheid?
En dat met dat frietje, vindt ik eerder treurig van dei frietzaak en ik had dan persoonlijk een andere friettent opgezocht.

Ik zou dan zeggen, wil je wat verdienen, dan moet je mij maar verstaan.

bij de mcdonalds is het zelf zo erg dat ze de helft vergeten bij je menu te doen
maar das een landelijk probleem volgens mij
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:26:31 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40244025
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef danielluh het volgende:

[..]

dat sommige limbo's dat doen, zegt toch wat over hun persoonlijkheid?
En dat met dat frietje, vindt ik eerder treurig van dei frietzaak en ik had dan persoonlijk een andere friettent opgezocht.

Ik zou dan zeggen, wil je wat verdienen, dan moet je mij maar verstaan.

bij de mcdonalds is het zelf zo erg dat ze de helft vergeten bij je menu te doen
maar das een landelijk probleem volgens mij
Haha, dat is ook weer zo. Nu moet ik wel zeggen dat Susteren wel echt het dieptepunt was hoor...
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:54:05 #248
57690 danielluh
pi_40244919
denk dat je in dorpen zoals dat, wel eens mensen zijn die gewoon achterlijk zijn
Ik zit dan ook liever in de grotere steden van limburg
pi_40246611
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:33 schreef TimC het volgende:

[..]

Het was toch booch? check je sig en dan wat zeggen over mij..
zeg ga ff die hollander afzeiken in plaats van een medelimburger
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:57:21 #250
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_40246721
Limbabwanezen
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')