Is maar goed dat ik op hem heb gestemd danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben maar 187, vrees dat TerroRobbie langer is![]()
Als het een geintje is, maakt het verder niet uit en kan je gewoon openbaar stemmen. Gebeurt in POL ook en is honderd keer leuker en hilarischer dan dit anonieme gedoe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
Wat wil je nou in hemelsnaam dat ik ga zeggen over dat geintje/serieus-gedoe? Net of je zelf niet weet hoe het zit...
De nominatie van iemand uit jouw kliekje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het een geintje is, maakt het verder niet uit en kan je gewoon openbaar stemmen. Gebeurt in POL ook en is honderd keer leuker en hilarischer dan dit anonieme gedoe.
Ik ben vooral boos over die nominatie van golfer, respectloos - iemand die VBL zo'n beetje heeft opgericht en nog maar net is afgezwaaid en veel heeft gedaan en dan van wat snotjochies zoiets krijgt. Al zal hij zelf zeggen dat ik me er niet druk over moet maken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De nominatie van iemand uit jouw kliekje?
Ben je toch?quote:
Waarom ga je er dan op in huilie.quote:Hilarisch. Neem jezelf en alles niet eens zo serieus..
Ja, dat moeten we vooral ook heel vaak horen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, maar niet grommen tegen MM. Hij steekt er een hoop vrije tijd in.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik, als nomineermannetje, vind de nominatie van Golfer ook wat vreemd. Ik heb deze award opgevat als users die ik bijna alleen maar in Hools zie posten (over zaken buiten voetbal) dan dat ik ze in andere topics wel over voetbalzaken zie posten. Golfer stond er bij mij dus niet bij.
Hij is niet zo iemand die in het Feyenoord topic gaat trollen idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Golfer zie ik nooit in VBL-topics.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef popolon het volgende:
Die nominatie van golfer is wel terecht hoor.
alleen omdat hij z'n awards nog een keer wil winnen zodat het supergeil in z'n ondertitel kan staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is oersaai zonder die lijstjes hier, de enige die er nu lol aan heeft is mm.
Dat is niet het enige topic waar ik kom, schat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is niet zo iemand die in het Feyenoord topic gaat trollen idd.
MITTquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:29 schreef mitt het volgende:
[..]
alleen omdat hij z'n awards nog een keer wil winnen zodat het supergeil in z'n ondertitel kan staan![]()
Oh verteld, mallerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is niet het enige topic waar ik kom, schat.
...dan tien in de lucht?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoals de waard is..
alweer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Goh, het is hier best wel gezellig.
Moet toch eens wat vaker in VBL komen.
Of nee, misschien toch maar niet, dadelijk ga ik nog bij een kliekje horen, dat kan natuurlijk niet
Ga jij nou maar naar je sportbar.quote:
Ik kan me dat niet herinneren maar anyway, ik maak me er NU druk overquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef Doc het volgende:
SCH, maak je je ieder jaar druk om het anoniem stemmen? Want volgens mij is er in de afgelopen 3 of 4 jaar altijd zo gestemd ...
Ja, jij hebt hier recht van spreken aangezien je vaak in Hools komtquote:
Ik kom er niet zo vaak meer, ik heb nooit hoofdpijn namelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, jij hebt hier recht van spreken aangezien je vaak in Hools komt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak meer, ik heb nooit hoofdpijn namelijk.
Is dit weer een inside joke die ik niet snapquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar je eet toch wel dagelijks?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan me het nog herinneren dat dat vanaf de eerste keer al zo was. Toen had ik stelselmatig niet opmezelf gestemd en bleek ik met een stem verloren te hebben van iemand die wel op zichzelf gestemd bleek te hebben ...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren maar anyway, ik maak me er NU druk over![]()
Prozac is uit, je moet Xanax hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me het nog herinneren dat dat vanaf de eerste keer al zo was. Toen had ik stelselmatig niet opmezelf gestemd en bleek ik met een stem verloren te hebben van iemand die wel op zichzelf gestemd bleek te hebben ...Dramaaaaaaaaaaaaaaatisch, dat begrijp je. Maanden therapie nodig gehad om er over heen te komen. Maar ik ben er nu over heen, echt hoor. Ja echt. Fuck waar is m'n Prozac!
Da's waar ook - de jaren tachtig zijn weer terug!quote:
Klonk Tong een beetje normaal, hij schijnt tegenwoordig om half 9 op te staan, ik maak me zorgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's waar ook - de jaren tachtig zijn weer terug!
Maak je er niet druk om.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
Ik ben vooral boos over die nominatie van golfer, respectloos - iemand die VBL zo'n beetje heeft opgericht en nog maar net is afgezwaaid en veel heeft gedaan en dan van wat snotjochies zoiets krijgt. Al zal hij zelf zeggen dat ik me er niet druk over moet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |