...dan tien in de lucht?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoals de waard is..
alweer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Goh, het is hier best wel gezellig.
Moet toch eens wat vaker in VBL komen.
Of nee, misschien toch maar niet, dadelijk ga ik nog bij een kliekje horen, dat kan natuurlijk niet
Ga jij nou maar naar je sportbar.quote:
Ik kan me dat niet herinneren maar anyway, ik maak me er NU druk overquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef Doc het volgende:
SCH, maak je je ieder jaar druk om het anoniem stemmen? Want volgens mij is er in de afgelopen 3 of 4 jaar altijd zo gestemd ...
Ja, jij hebt hier recht van spreken aangezien je vaak in Hools komtquote:
Ik kom er niet zo vaak meer, ik heb nooit hoofdpijn namelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, jij hebt hier recht van spreken aangezien je vaak in Hools komt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak meer, ik heb nooit hoofdpijn namelijk.
Is dit weer een inside joke die ik niet snapquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar je eet toch wel dagelijks?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan me het nog herinneren dat dat vanaf de eerste keer al zo was. Toen had ik stelselmatig niet opmezelf gestemd en bleek ik met een stem verloren te hebben van iemand die wel op zichzelf gestemd bleek te hebben ...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren maar anyway, ik maak me er NU druk over![]()
Prozac is uit, je moet Xanax hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me het nog herinneren dat dat vanaf de eerste keer al zo was. Toen had ik stelselmatig niet opmezelf gestemd en bleek ik met een stem verloren te hebben van iemand die wel op zichzelf gestemd bleek te hebben ...Dramaaaaaaaaaaaaaaatisch, dat begrijp je. Maanden therapie nodig gehad om er over heen te komen. Maar ik ben er nu over heen, echt hoor. Ja echt. Fuck waar is m'n Prozac!
Da's waar ook - de jaren tachtig zijn weer terug!quote:
Klonk Tong een beetje normaal, hij schijnt tegenwoordig om half 9 op te staan, ik maak me zorgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's waar ook - de jaren tachtig zijn weer terug!
Maak je er niet druk om.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
Ik ben vooral boos over die nominatie van golfer, respectloos - iemand die VBL zo'n beetje heeft opgericht en nog maar net is afgezwaaid en veel heeft gedaan en dan van wat snotjochies zoiets krijgt. Al zal hij zelf zeggen dat ik me er niet druk over moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |