Het is toch het oordeel van de jury? Maak het nooit mee dat juryleden met shortlists komen waar ze zelf ops taan. Maar wel vermakelijk natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand zichzelf heeft genomineerd.
als zes van de overige juryleden jou nomineert, en jijzelf niet, heb je nog altijd 6 stemmen en hoor je gewoon bij de genomineerden.
PyTh is wel een paar keer genoemd, maar minder dan de drie heren die wel genoemd zijn. Daar zijn gewoon twee seizoenkaarthouders bij hoor, dus geen gekke keuzes.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
En Pyth is niet eens genomineerd voor PSV-fan
en die zullen voor de eerst komende 6 jaar ook wel zo simpel blijvenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gestemd.
Een enkel was lastig (Italie bijv), een paar waren erg simpel
Meest onbegrepen eerder... spetter!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
Maar succes ermee hoor, ik krijg vast de grootste lul award wel![]()
Je bent in ieder geval goed aan het campagnevoeren.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
Maar succes ermee hoor, ik krijg vast de grootste lul award wel![]()
Ik had jou over het hoofd gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zeik niet zo, homo'sIk zit er dit jaar voor het eerst bij, daar gaan die hele awards al een stuk op vooruit
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
PyTh is wel een paar keer genoemd, maar minder dan de drie heren die wel genoemd zijn. Daar zijn gewoon twee seizoenkaarthouders bij hoor, dus geen gekke keuzes.
Uiteraard, als je niet kunt kiezen laat je hem leeg. Maar dan wel de nodige awards invullen, niet 5 wel en 35 niet ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Maar mag je nou ook awards overslaan met stemmen![]()
Kan jij nou echt nooit normaal doen? Ik weet dat ik het bijna nooit kan, maar jij kan het echt nooit hequote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef SCH het volgende:
Ik stel voor de lijstjes hier neer te zetten, dat is altijd leuk voor het relgehalte
Waarom doe ik niet normaal dan? Is het uiten van onderbouwde kritiek verboden leafste?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan jij nou echt nooit normaal doen? Ik weet dat ik het bijna nooit kan, maar jij kan het echt nooit he
Is ook discriminatie. Maar voor die award moet je perse homo zijn geloof ikquote:Op maandag 24 juli 2006 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is SCH eigenlijk niet genomineerd voor de C. Ronaldo award?
Ik wil die Heerenveenawardsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval goed aan het campagnevoeren.![]()
Je stond daar nog gelijk met iemand, maar ik wist dat jij zelf daar niet voor in aanmerking wilde komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Drie nominaties, ongekend!
Zelfs voor de Rood-wit Award! Wow! De nominatie voor de Jans-award doet me deugd, dat ik (eindelijk) uit de Trap- en Deco-Awardronde ben geduikeld eigenlijk ook)
welneequote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef numero_uno het volgende:
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user)
Beschouw
Venomsnake
WeebI
Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
Borisz
Radegast
WeebI
Beetje tegenstrijdig niet waar?
Dit zijn de mensen die maar 1 keer genomineerd zijn neem ik aan, want met meer nominaties val je te veel op voor deze award.quote:Peter Niemeyer-award (voor de onopvallendste user)
dndiek
Gollemrulez
StarGazer
Viel wel mee hoor, maar best veel awards waar mensen gelijk stonden met 2. Sowieso een paar lastige, waar veel verscheidenheid was.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb dan wel afwijkend genomineerd als ik deze lijst zie.
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Door hem ben ik Napoli echt gaan volgen.
écht he...quote:
Jij gaat ook goed voor de Van Gelder award hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
SCH wordt niet begrepen.
Daarom wint hij ook de CS-award.
Ik deed niet mee hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
Ik stem hier, in het kader van de transparantie en de nieuwe politiek!!!
Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
Borisz
Radegast
WeebI - vooral door het wk
Het zijn toch de 3 modjes? Die worden er gewoon voor betaaldquote:Op maandag 24 juli 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
SCH heb je bij de Temmink nog een voorkeur, ze zijn nu alle drie zwart.
Slaat ook nergens op, slaat vooral op diegene die de nominaties gedaan hebben. Waarom staan die niet in de OP eigenlijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef golfer het volgende:
In tegenstelling tot de voorgaande jaren waarin ik vrij veel nominaties had, dit jaar maar 1 nominatie en dan nog in een categorie waar ik hem niet wens te krijgen.
Echt veel kan ik toch niet opvallen SCH...? Zovaak post ik niet (ben meer een lezer van andermans uitspattingen, met minder een neiging dat te delen anderen daarmee lastig te vallen)quote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
Ik stem hier, in het kader van de transparantie en de nieuwe politiek!!!
NOMINATIES VBL AWARDS 2006
Peter Niemeyer-award (voor de onopvallendste user)
dndiek
Gollemrulez
StarGazer
ze vallen me alledrie nogal eens op
De mensen die de nominaties hebben gedaan, mochten zichzelf niet nomineren. Dus zouden de nominaties er gewoon zo hebben uitgezien als nuquote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zouden de nominaties zijn als je niet jezelf mocht nomineren?
Want die zijn geschorst, vanwege zelfopgeiling?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
De mensen die de nominaties hebben gedaan, mochten zichzelf niet nomineren.
Volgens mij weer min of meer hetzelfde groepje als voorgaande jarenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:08 schreef golfer het volgende:
Welke users zijn er trouwens verantwoordelijk voor die nominaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |