Dat roken lukt aardig...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind je het gek na een poging te stoppen met drinken en roken
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Zowel Sand, Ambrosius en Stanley Climbfall is wel eens genomineerd dit jaar, maar niet genoeg om tot de finalisten te behoren. Maar jullie zijn niet geheel onopgemerkt gebleven.
Tof, voor welke award(s)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Zowel Sand, Ambrosius en Stanley Climbfall is wel eens genomineerd dit jaar, maar niet genoeg om tot de finalisten te behoren. Maar jullie zijn niet geheel onopgemerkt gebleven.
Door hem ben ik Napoli echt gaan volgenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Degene met die geniale columns over Napoli.![]()
doe eens een linkjequote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Degene met die geniale columns over Napoli.![]()
Geheel in stijl had jij pas vannacht rond half 4 je punten door moeten sturenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gestemd.
Een enkel was lastig (Italie bijv), een paar waren erg simpel
Ik ook bij Niemeyer zeker?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
Sandman zat wel bij de zuiplappen meen ik. Ambrosius bij de Niemeyer als het goed is.
Heb al 3 lijsten binnen, snelle vogels erbij!!
Ojaquote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geheel in stijl had jij pas vannacht rond half 4 je punten door moeten sturen
Zitten veel andere genomineerden in hoor, vergelijk ze maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef SCH het volgende:
Is dit niet gewoon het lijstje van vorig jaar? Er staat echt geen enkele verrassing of iets geks of grappigs tussen.
People don't changequote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef SCH het volgende:
Is dit niet gewoon het lijstje van vorig jaar? Er staat echt geen enkele verrassing of iets geks of grappigs tussen.
Marginaal volgens mij - het hangt elkaar van de voorspelbaarheid en een beetje raar dat de jury zichzelf nomineertquote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zitten veel andere genomineerden in hoor, vergelijk ze maar.
ik denk niet dat iemand zichzelf heeft genomineerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Marginaal volgens mij - het hangt elkaar van de voorspelbaarheid en een beetje raar dat de jury zichzelf nomineert
Zeik niet zo, homo'squote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Marginaal volgens mij - het hangt elkaar van de voorspelbaarheid en een beetje raar dat de jury zichzelf nomineert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |