Geen tips: raak ervan overtuigd dat roken dom, vies, slecht en ongelofelijk raar is. Ik en veel kennissen van me zijn met het boek van Carr gestopt, ik zou zeggen: probeer het!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:28 schreef slim6671 het volgende:
ik wil heel graag stoppen met roken maar zie op tegen het geestelijke gedrang.
tips ??
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het er niet eens voor uitgegeven
Volgens hem moet ik het wel in mn bezit hebben. Is dat zo strikt noodzakelijk?
Verkapte techniek om zoveel mogelijk boeken te verkopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Boek geleend en uitgelezen, vervolgens teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar (Blumchen)... Nu heb ik dat boek dus niet, schijnt wel te moeten...
Biertje in de andere hadn erbij nemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:07 schreef slim6671 het volgende:
wat doen jullie (als afleiding) als je zin hebt in een peuk bij bijvoorbeeld een biertje..??
Nog een biertje nemen om het te vergetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:07 schreef slim6671 het volgende:
wat doen jullie (als afleiding) als je zin hebt in een peuk bij bijvoorbeeld een biertje..??
Ik zie er wel wat in. Alleen even afwachten wat DarkElf ervan vindt. Die heeft momenteel vakantie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:
Schatje, kan je wat met mijn idee of zeg je: daar zie ik niets in?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat in. Alleen even afwachten wat DarkElf ervan vindt. Die heeft momenteel vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |